4-3-3 dus.quote:Op zondag 5 november 2006 13:47 schreef Jasza het volgende:
Stekelenburg-Heitinga-Grygera-Vermaelen-Urby-Maduro-Sneijder-Gabri-De Mul-Hunter-Perez
PEREZ
Say whatquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:42 schreef Fetai het volgende:
Aargh... maak er ajb Middelburg de Machtigste van![]()
Kiwoequote:Op zondag 5 november 2006 13:52 schreef Jasza het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=sntTHm0UxnM&mode=related&search=
Chivuuuuuu
Jah.quote:Op zondag 5 november 2006 14:24 schreef F1Bas het volgende:
Kwamen we vorig jaar niet 1-0 achter bij Heracles?
Zelfde goal, langer filmpje, incl herhaling:quote:Op zondag 5 november 2006 13:52 schreef Jasza het volgende:
Chivuuuuuu
Dat is toch die goal, waarbij hij die vrije trap 10 meter te ver naar voren nam?quote:Op zondag 5 november 2006 13:52 schreef Jasza het volgende:
Chivuuuuuu
Zelfs als hem dat is, maakt dat nog niet uit dat het knap is dat hij hem er uberhaupt in kreeg.quote:Op zondag 5 november 2006 14:40 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dat is toch die goal, waarbij hij die vrije trap 10 meter te ver naar voren nam?
Dat is hem inderdaad. Gelukkig dat bij deze goal de keeper niet kermend van de pijn op randje zestien ligt met een dubbele beenbreuk, dat maakt hem toch een heel klein beetje mooi.quote:Op zondag 5 november 2006 14:40 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dat is toch die goal, waarbij hij die vrije trap 10 meter te ver naar voren nam?
quote:Op zondag 5 november 2006 15:19 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is hem inderdaad. Gelukkig dat bij deze goal de keeper niet kermend van de pijn op randje zestien ligt met een dubbele beenbreuk, dat maakt hem toch een heel klein beetje mooi.
heracles heeft geen kansen gehad en ajax 1 kansquote:Op zondag 5 november 2006 15:25 schreef Nashje het volgende:
Het ga niet echt super. Heracles heeft meer kansen gehad denk ik.
"Nee, het was geen kinderachtige vrije schop van Chivu"quote:Op zondag 5 november 2006 14:28 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Zelfde goal, langer filmpje, incl herhaling:
http://www.youtube.com/watch?v=C61ZTR4t8dA&mode=related&search=
Heracles heeft echt wel kansen gehad hoor. Ze waren in ieder geval veel dreigender dan Ajax.quote:Op zondag 5 november 2006 15:29 schreef denthemen het volgende:
[..]
heracles heeft geen kansen gehad en ajax 1 kans
edit/ 2 kansen bedoel ik
Er was 1 voorzet die gemist werd en voorderest alleen maar schoten uit de 2e lijnquote:Op zondag 5 november 2006 15:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Heracles heeft echt wel kansen gehad hoor. Ze waren in ieder geval veel dreigender dan Ajax.
Dan spelen we toch gewoon met 3 verdedigers tegen psvquote:Op zondag 5 november 2006 15:40 schreef Roeni3 het volgende:
[..]Op dit moment nog lang niet hoor; die gozer moet eerst wat beter leren verdedigen.
Absoluut niet.quote:
Wellicht nog kwijtgescholden?quote:Op zondag 5 november 2006 15:43 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Absoluut niet.
Zelfs Ten Cate kwam het veld ingerend en ging in discussie met de scheids
Zelfs de Heracles supporters klagen over hem.quote:Op zondag 5 november 2006 15:58 schreef Nashje het volgende:
We hebben d'r dus weer een topscheids bij op de Nederlandse velden.
Hij heeft het goed gemaakt met die pingelquote:Op zondag 5 november 2006 15:48 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Zelden zo'n partijdige scheids gezien
Uhm, dit is het Ajax-topic he.quote:Op zondag 5 november 2006 16:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
lol bijna 2-2 voor Vitesse.
verkeerde topic gepost.quote:
Prima idd. Deze wedstrijd hadden we met het elftal van vorig jaar verloren.quote:Op zondag 5 november 2006 16:22 schreef HeatWave het volgende:
netjes dit hoor, ondanks die rasmongool toch gewoon 0-3 winnen.
Veerkracht zit er goed in.
Hoorde het ook net ja, dat is toch te debiel voor woorden?quote:Op zondag 5 november 2006 16:27 schreef twi het volgende:
De scheids heeft dus tegen een Ajacied verteld dat het eigenlijk geel had moeten zijn achteraf. Aldus Heitinga.
Dus wordt hij vermoedelijk niet geschorst. Tevens gewoon Gabri komende weekquote:Op zondag 5 november 2006 16:27 schreef twi het volgende:
De scheids heeft dus tegen een Ajacied verteld dat het eigenlijk geel had moeten zijn achteraf. Aldus Heitinga.
Dat meen je toch niet hequote:Op zondag 5 november 2006 16:27 schreef twi het volgende:
Wat een zakquote:Op zondag 5 november 2006 16:27 schreef twi het volgende:
Moet Ogararu het wel beter doen tegen Koné dan toen voor de JC schaal.quote:Op zondag 5 november 2006 16:28 schreef Erwtensoep het volgende:
Of de kaart moet iig worden kwijtgescholden.
Al vind ik Ogararu een prima alternatief.
Yup. Ach, de beste man zal het wel even hebben laten bezinken, misschien ergens terug kunnen zien. De rode kaart kun je wel weer wegstrepen tegen die penalty die eigenlijk er buiten was. Maargoed, dat had natuurlijk heel anders gelegen als Heracles twee van die scrimmages er gewoon in had geschoten.quote:
Ach, die wonnen we. Dus hij mag het wat mij betreft exact hetzelfde doenquote:Op zondag 5 november 2006 16:31 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Moet Ogararu het wel beter doen tegen Koné dan toen voor de JC schaal.
Als de wedstrijd van volgende week precies hetzelfde verloopt ben ik anders tevredenquote:Op zondag 5 november 2006 16:31 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Moet Ogararu het wel beter doen tegen Koné dan toen voor de JC schaal.
quote:Op zondag 5 november 2006 16:30 schreef twi het volgende:
Ten Cate
Wat valt je het meeste op?
"Dat ik nog nooit zoveel mijn naam heb gezien (wijzend op de reclame van TenCate achter 'm). Naja, da's de rijke tak van de familie he?"
Aldus VI.nlquote:Ajax met tien man naar geflatteerde zege
5/11/2006 16:22
Ajax heeft een einde gemaakt aan de ongeslagen thuisreeks van Heracles Almelo. De onnodige rode kaart voor John Heitinga veroorzaakte problemen, die echter met hangen en wurgen werden omzeild (0-3).
Uit voorzorg mocht Jaap Stam het duel in Almelo laten schieten. Met het oog op de nakende topper tegen PSV wilde trainer Henk ten Cate geen risico nemen met de ervaren verdediger. Het kunstgras en de dreiging van een schorsing bij een gele kaart waren voldoende aanleiding voor de rust voor Stam.
Ajax leek zich op te kunnen maken voor een zorgeloos bezoek aan Almelo. De Amsterdamse formatie had het initiatief, maar kon dat niet tot uitdrukking brengen in dreigende situaties. Alleen op een inzet van Tom De Mul moest Martin Pieckenhagen in actie komen.
In de weinig verheffende wedstrijd, waarin Heracles de stootkracht van de geschorste Everton miste, brak Kenneth Perez de ban. De Deense aanvaller ontsnapte aan de aandacht, kapte Björn Daelemans uit en schoot bekeken in:0-1.
Kort na rust zorgde John Heitinga voor onverwachte wending van de wedstrijd. De verdediger gleed te hard door op Diego Bisewar en moest terecht van het veld. Ajax werd teruggedrongen op eigen helft, maar hoefde niet te capituleren. Dat was mede te danken aan Maarten Stekelenburg die zijn ploeg van puntverlies behoedde.
Heracles moest tien minuten voor het einde het hoofd definitief buigen. Een overtreding van de door Ajax een Heracles verhuurde Boakye op Wesley Sneijder was het begin van het einde. Perez benutte namelijk de strafschop en besliste zo het duel in Almelo. Sneijder maakte er vervolgens nog een geflatteerde 3-0 overwinning van.
Preciesquote:Op zondag 5 november 2006 16:33 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Als de wedstrijd van volgende week precies hetzelfde verloopt ben ik anders tevreden![]()
Daar komt 'iequote:Op zondag 5 november 2006 16:41 schreef HeatWave het volgende:
Lekker tele2, gewoon HtC niet laten zien in de perscoferentie..
ja, de vragenquote:
Dramatisch is dat inderdaad. Tijdens de wedstrijd zelf ook 2 momenten en kansen waarbij fijn de herhaling nog lang en breed in beeld is. Het meest schrijnend voor het feit dat Tele2 met het voetbal in de maag zit zijn natuurlijk de aankondigingen van wedstrijden op de zondag. Gemaakt in een stadion bij een wedstrijd van de avond ervoorquote:Op zondag 5 november 2006 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, de vragen.
gaat op dat gebied steeds slechter bij Tele2 moet ik zeggen...
Wat ook stom blijft is dat je de vragen van het publiek vrijwel nooit kan horen.. NU valt het wel mee..
Urby moet veel hoger!quote:1 Jaap Stam 45,0
2 Wesley Sneijder 42,0
3 Klaas-Jan Huntelaar 27,0
4 Ryan Babel 24,0
5 Kenneth Perez 22,0
6 Urby Emanuelson 21,0
7 Gabri 18,0
8 Tom de Mul 15,0
9 Markus Rosenberg 10,0
10 Niemand 7,0
11 Roger 5,0
11 Maarten Stekelenburg 5,0
13 Mauro Rosales 4,0
14 Johnny Heitinga 3,0
14 Olaf Lindenbergh 3,0
16 Edgar Manucharyan 2,0
16 Zdenek Grygera 2,0
Als in: hij trok de verkeerde kaart of als in: na het zien van een herhaling?quote:Op zondag 5 november 2006 16:27 schreef twi het volgende:
Paar domme gele kaarten maar dat mag geen reden zijn, hij is toch ook wel 1 van de belangrijkste redenen dat we het record van Gomes gaan verslaan!quote:Op zondag 5 november 2006 16:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Waarom moet Stam lager volgens jou. Noem een wedstrijd waarin hij niet goed heeft gespeeld.
Volgens mij had hij niet echt een herhaling kunnen zijn, of ze moeten in Almelo een scherm hebben hangen. Hij zal het gewoon hebben laten bezinken en na alle ophef van Ajacieden hebben gedacht dat 'ie fout zat.quote:Op zondag 5 november 2006 17:03 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Als in: hij trok de verkeerde kaart of als in: na het zien van een herhaling?
Die is te goed voor de basis!quote:Op zondag 5 november 2006 17:06 schreef Black-Death het volgende:
Waarom zit Roger nou steeds op de bank?
Het record van Gomes zal me een worst wezen, zolang we maar kampioen worden met Jaap. Ook al doen we dat door elke wee met 4-3 te winnen.quote:Op zondag 5 november 2006 17:04 schreef denthemen het volgende:
[..]
Paar domme gele kaarten maar dat mag geen reden zijn, hij is toch ook wel 1 van de belangrijkste redenen dat we het record van Gomes gaan verslaan!
Met Emanuelson is er al genoeg nonchalance in het elftal.quote:Op zondag 5 november 2006 17:06 schreef Black-Death het volgende:
Waarom zit Roger nou steeds op de bank?
quote:Op zondag 5 november 2006 17:11 schreef HeatWave het volgende:
We zullen zien wie er de scheids mee heeft.
Net als in de finale van de gatorade cup en de jc schaal?quote:
quote:Op zondag 5 november 2006 16:30 schreef twi het volgende:
Ten Cate
Wat valt je het meeste op?
"Dat ik nog nooit zoveel mijn naam heb gezien (wijzend op de reclame van TenCate achter 'm). Naja, da's de rijke tak van de familie he?"
Geloof dat maar niet, Simons is een heel goede speler maar hij heeft Sneijder nog nooit in zijn zak gehad.quote:
speelt inderdaad als een dweil. Ik zeg: roger erinquote:Op zondag 5 november 2006 17:25 schreef Messenga het volgende:
Wat zijn hier de meningen over Maduro eigenlijk? ajax-onwaardig wat mij betreft.
Die is het kwijt, geen idee wat er met hem is, maar hij speelt elke week zwaar onder demaat.quote:Op zondag 5 november 2006 17:25 schreef Messenga het volgende:
Wat zijn hier de meningen over Maduro eigenlijk? ajax-onwaardig wat mij betreft.
Inderdaad, hij speelde niet best. Overigens wel twee opmerkingen hierbij: veel domme fouten maakte hij vandaag zelf goed, en hij voorkwam hoogstpersoonlijk de 1-1 bij die bizarre scrimmage. Met name 1 hele zwakke breedtepass toonde vandaag z'n gebrek aan vertrouwen, voor de rest was hij matig. Net zoals Vermaelen vandaag trouwens, die was ook niet best.quote:Op zondag 5 november 2006 17:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die is het kwijt, geen idee wat er met hem is, maar hij speelt elke week zwaar onder demaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |