Heel die poule is kansloos.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:56 schreef wolferl het volgende:
Zulte Waregem heeft het ook in de bol gekregen na de goede reeks in UEFA Cup. Ze zullen Ajax even oprollen. Het leukste is dat ze werkelijk denken dat het aan hun goede spel ligt. Ik denk dat meer zegt over de tegenstanders. Ajax geeft ze een pak slaag.
In wat?quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:27 schreef S-Two het volgende:
Kan een moderator de TT niet ff veranderen?
Thanxquote:
quote:Jaap Stam is erg te spreken over de transfer die hij afgelopen zomer maakte. De verdediger vertrok toen bij AC Milan en tekende een contract bij Ajax. Inmiddels is de routinier uitgegroeid tot een belangrijke schakel in het elftal van trainer Henk ten Cate.
"Het is heerlijk om terug te zijn", aldus Stam in het Algemeen Dagblad. De voormalig international van het Nederlands Elftal verdedigde vijf jaar lang de kleuren van AC Milan. "Ik verlangde echt terug naar Nederland. Bij Milan heb ik aangegeven dat ik koste wat kost weg wilde. Ondanks dat ik nog een contract had voor een jaar, stelden ze zich gelukkig soepel op."
In Italië waren Stam en zijn gezin vooral op zichzelf aangewezen. "Zomaar bij iemand binnenlopen voor een kop koffie, zulke dingen heb ik echt gemist. Slap ouwehoeren met vrienden, gewoon in het Nederlands, dat kan nu weer. Op het veld heeft dat duidelijk tot meer plezier geleid."
Inmiddels bekleedt Stam een leidende functie binnen de selectie van Ajax. Ook vind de verdediger dat er niks aan de hand is met de instelling van de jongere spelers. Pierre van Hooijdonk gaf aan dat hij anders over dit onderwerp. "De meeste jongens zijn niet anders dan zoals ik was op die leeftijd. Er is niets mis met de mentaliteit van deze generatie, vind ik."
quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:22 schreef Doc het volgende:
[..]
Dan heb je ook nog de kinderen die voor de meest winnende ploeg gaan, maar voor de rest geen enkel greintje karakter hebben. Die worden PSV supporter.
Jij zegt dat dit PSV overschat wordt, maar de stap naar onderschatting is dan al snel gemaaktquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:23 schreef twi het volgende:
Morgen de 1e plek weer terugpakken en dan volgende week een gat van 5 punten slaan. Van dit PSV moet gewoon eenvoudig gewonnen kunnen worden, als de kansen er eens in gaan.
Nee, het zal geen inmaakpartij worden. Maar als je ziet hoe bar en boos er vanavond weer door jullie elftal is gespeeld, dan moet dat gewoon gewonnen kunnen worden door Ajax.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:27 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Jij zegt dat dit PSV overschat wordt, maar de stap naar onderschatting is dan al snel gemaakt. Niemand zet dit PSV 'eenvoudig opzij'.
Klopt. Hopelijk wordt dat niet zo'n draak van een wedstrijd als verleden jaar.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Eerst Heracles jongens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |