quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:12 schreef Allure_ het volgende:
Wat een verkapt ik-geil-keihard-op-je topic.
aa dank je !!quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:11 schreef guitarist.nl het volgende:
Feliciteer hier dominique.90.
Ze zit vandaag precies een maand op FOK!
[afbeelding]
Gefeliciteerd meisie
Godverdomme.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:15 schreef _van_puffelen het volgende:
[..]
Wat hij ZIJ zegt "verkapt ik-geil-keihard-op-je topic."
Ja, dat is overduidelijkquote:Op zaterdag 4 november 2006 13:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je wilde ook een aandachtstopic?
Neen, mits BrauN hem opent want da's m'n mattie.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je wilde ook een aandachtstopic?
Ik vind dit al een slecht topic.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:17 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja, dat is overduidelijk
Open jij hem?
quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik vind dit al een slecht topic.
Dus ik ga zeker niet een slechte lemming openen
Ter compensatiequote:Op zaterdag 4 november 2006 15:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
Veel beter worden ze niet van je guitarist. Open volgende keer weer even een kuttopic oké?
ja had me foto verandert, vond hem te gaar !quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:30 schreef miodzio het volgende:
[..]
Ter compensatieEn huh wat is er met het plaatje in de OP gebeurd?
auwquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:17 schreef miodzio het volgende:
* schop
Gitaarsletje dat ie is...quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:20 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Moet dat nou gitaar man?
ik ben niet jarig, lees dan fipoquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:20 schreef Maikuuul het volgende:
Gefeliciteerd, ga je op voor je brommercertifirofls ?
Uit betrouwbare bron heb ik het volgende vernomen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:25 schreef miodzio het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron heb ik het volgende vernomen:mocht je willenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom in theater lach traan...
nee gebeurd ook nietquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:26 schreef miodzio het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit als jij en gitarist.nl vanavond neuken
![]()
Nee, brian is het zielige kind..quote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, brian is het zielige kind..
Altijd reageren in fobo's van meisjes onder de 16.
en dan dit soort topics..
dat jij hem nou stalktquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, brian is het zielige kind..
Altijd reageren in fobo's van meisjes onder de 16.
en dan dit soort topics..
Ehm, dude, wie zegt dat ik het over dat fobo van jou heb dan..quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:28 schreef miodzio het volgende:
[..]
Hij had de fipo in mijn fobo en ik ben geen meisje en >18
![]()
![]()
Hij had ook de fipo in een fotoboek van een kloon van mij.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:28 schreef miodzio het volgende:
[..]
Hij had de fipo in mijn fobo en ik ben geen meisje en >18
![]()
![]()
Ik bedoel maar..quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:30 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ze is 15 en jij bent? 21/22 ??
ja 21, maar wtf boeiendquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:30 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ze is 15 en jij bent? 21/22 ??
LUUK NEEEEEEEEEE NIET MIJN TOPIC WAT DOE JE !!quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:32 schreef miodzio het volgende:
Slotje. Het topic is in slowchat verzand![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:32 schreef Sebasser het volgende:
Ach, wat boeit het, een lekker strak lijf, strakke kut, neuken voor een happymeal, het heeft wel zo zijn voordelen.
Slim bekeken gitaarslet.
Niet mijn naam roepen jong vuilak nu weet half FOK over onze relatiequote:Op zaterdag 4 november 2006 17:32 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
LUUK NEEEEEEEEEE NIET MIJN TOPIC WAT DOE JE !!![]()
o sorryquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:34 schreef miodzio het volgende:
[..]
Niet mijn naam roepen jong vuilak nu weet half FOK over onze relatie![]()
IK JOH!quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:37 schreef SnowDoggg het volgende:
Wie?
aaahquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:28 schreef timbob het volgende:
Ik zit al 3 jaar, 1 maand en 2 dagen op fok en ik moest steeds m'n eigen feliciteertopics maken
Had ik maar tieten, dan kreeg ik ook aandacht.
Wat bedoel je daarmee? Volgens mij heeft dominique ook geen tieten hoor.quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:28 schreef timbob het volgende:
Ik zit al 3 jaar, 1 maand en 2 dagen op fok en ik moest steeds m'n eigen feliciteertopics maken
quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:33 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee? Volgens mij heeft dominique ook geen tieten hoor.![]()
http://loituma.pwnz.nl/quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:42 schreef RickoKun het volgende:
SMS PREI AAN naar 6464!
het meisje met de preiquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:45 schreef miodzio het volgende:
[..]
http://loituma.pwnz.nl/
OT: nog steeds open![]()
Die grafsteen datum kan nooitquote:
Doodverwensing dusquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:54 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Die grafsteen datum kan nooitdat is maandag pver een week pas!
Timbob, dat meisje uit je user-icon heeft wél lekkere tietenquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:28 schreef timbob het volgende:
Daar moest ik ook om lachenquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:58 schreef tuktak het volgende:
ze was ook een keer naar lowlands dat vond ze super gaaf! ze gaat er voortaan weer heen, ze vind het nl een aanrader![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:58 schreef tuktak het volgende:
ze was ook een keer naar lowlands dat vond ze super gaaf! ze gaat er voortaan weer heen, ze vind het nl een aanrader![]()
waarom, wat is daar grappig aan dan?quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:00 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
[..]
Daar moest ik ook om lachen
Geen idee.. het is gewoon grappig.quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:03 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
waarom, wat is daar grappig aan dan?![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:07 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
[..]
Geen idee.. het is gewoon grappig.
Gewoon ineens, uit het niets op FoBo: 'Ik was dus naar lowlands en het was leuk! Ik ga er nog een keer heen.'
Net als wanneer ik in mijn FoBo zou schrijven: 'Ik was naar Sixflags en OMG! Het was zo vet cool te gek gaaf! Ik ga er nog een keertje heen.'
Nee, het siert je FoBo.quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:08 schreef dominique.90 het volgende:
[..]okee.. maar sixflags en lowlands is dus wel echt ff wat anders
moet k het weg halen dan?? anders lijk ik op een newbie
ENENEHEHEENNENENEENENEEEE!
haha dan laat ik het erin staanquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:10 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
[..]
Nee, het siert je FoBo.![]()
jaa!! al mijn topique's die ik heb overgenomen, gaan altijd tot pagina 3 ..quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:15 schreef miodzio het volgende:
Op naar pagina 3!
Overgenomen? deze was al aan jouw gerichtquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:16 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
jaa!! al mijn topique's die ik heb overgenomen, gaan altijd tot pagina 3 ..
best wel kansloos
ja oke, maar 2 andere topique's wel.. zielig kind ben ik ookquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:17 schreef miodzio het volgende:
[..]
Overgenomen? deze was al aan jouw gerichten in pagina 3 komt er zeker een slotje
![]()
![]()
nietquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:21 schreef miodzio het volgende:
lapo
okequote:Op zaterdag 4 november 2006 19:24 schreef miodzio het volgende:
ik durde eigenlijk niet meer te posten want het gaat werkelijk nergens meer over maar het moest van Dominique![]()
![]()
Dan post ik ook maar hoor.quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:24 schreef miodzio het volgende:
ik durde eigenlijk niet meer te posten want het gaat werkelijk nergens meer over maar het moest van Dominique![]()
![]()
YEAAHHH!!!!quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:25 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
[..]
Dan post ik ook maar hoor.
Ik.quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:26 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
YEAAHHH!!!!
er komen meerdere bij, wie wordt de volgende?
en ik ook !quote:
oke schatquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:34 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
[..]
Ik ben ook heel erg gewild, lieverd.
ik zie er drie? de laatsta pakweg 50 postsquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:35 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
en ik ook !
leuk man, een topic met z'n vieren
kwaliteit van onz gaat echt omlaag dankzij mij
wow !quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:35 schreef miodzio het volgende:
[..]
ik zie er drie? de laatsta pakweg 50 postszijn van ons drieen
![]()
![]()
oja goed ideee!! heb nog geen 1 modje gezien !quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:36 schreef miodzio het volgende:
Als we dit topic lang genoeg bovenaan houden zien de modjes hem misschien niet
HAHA jij kunt niet tellenquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:39 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
oja maar ik kan niet tellen![]()
niet mee spotten ja !![]()
ja in me eentje zeker !quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:56 schreef miodzio het volgende:
Ik moet gaan houd jij het topic hoog ?
![]()
![]()
![]()
![]()
waarom?quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:03 schreef HuHu het volgende:
Kan er een [SC] voor de titel komen?
das echt wel een hele late reactie, maar bedankt nog !quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:10 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
Oh ja helemaal vergeten:
GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEERD!11111111111!!!!!!!!!!!!!!!!1!!!!!!!!!!!!!!!!!
50 posts per pagina is voor mietjes!quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:15 schreef miodzio het volgende:
Op naar pagina 3!
quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:14 schreef timbob het volgende:
[..]
50 posts per pagina is voor mietjes!
serieus
er is onderzoek naar gedaan
dat 50 posts per pagina voor mietjes isquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:18 schreef dominique.90 het volgende:
[..]en wat is er uitgekomen uit dat onderzoek?
waarom is m'n msn gek?quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:20 schreef timbob het volgende:
[..]
dat 50 posts per pagina voor mietjes is
je msn is gek btw
hij doet niksquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:26 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
waarom is m'n msn gek?
wat is dan niet voor mietjes
*auwquote:Op zondag 5 november 2006 21:51 schreef miodzio het volgende:
* schop
Ja.quote:Op maandag 6 november 2006 00:28 schreef oshiro het volgende:
Is dit het baggertopic voor vanavond?
Tevens gefeliciteerd en zo.
quote:Op maandag 6 november 2006 00:14 schreef guitarist.nl het volgende:
ik ben een meisje ...
ik ben een jongen ...!
neequote:Op maandag 6 november 2006 00:32 schreef Hugo- het volgende:
Wow, nog steeds geen slotje.
Ga even ergens anders lopen ziekenquote:Op maandag 6 november 2006 10:30 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Niet voor haar, dat gaat niet goed![]()
Nee dat heet iets met IRL, als je dat kentquote:Op maandag 6 november 2006 10:35 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ga even ergens anders lopen zieken
Omdat je achter alle meiden aan zit?quote:Op maandag 6 november 2006 10:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
Waarom had ik hier ook alweer gepost. hmm.
Ah! Ik dacht al zoiets. Nou morgen weer lekker even sociaal doen enzoquote:Op maandag 6 november 2006 10:41 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Omdat je achter alle meiden aan zit?
BTW, Zaterdag komt een leuke band in Amsterdam...quote:Op maandag 6 november 2006 10:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ah! Ik dacht al zoiets. Nou morgen weer lekker even sociaal doen enzo
Ze is er nu niet zeker naar school ofzoquote:Op maandag 6 november 2006 10:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh hoi meisje!
Zaterdag interview met Kaiser Chiefs en daarna Goose. Veul leukerquote:Op maandag 6 november 2006 10:48 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
BTW, Zaterdag komt een leuke band in Amsterdam...
Nog meer britpop, ole olequote:Op maandag 6 november 2006 10:48 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
BTW, Zaterdag komt een leuke band in Amsterdam...
jij kent haar & mag haar nietquote:Op maandag 6 november 2006 10:55 schreef Mathijz het volgende:
Dan bel je dr toch mobiel, heeft ze toch wel vast aanstaan. Krijgt ze aandacht!
O ik heb geen hekel aan dr, sinds gister zij meer aan mij vermoed ikquote:Op maandag 6 november 2006 11:10 schreef miodzio het volgende:
[..]
jij kent haar & mag haar nietvertel, want volgens mij wil jij hier aandacht
![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 10:55 schreef Mathijz het volgende:
Post dan nietquote:Op maandag 6 november 2006 11:23 schreef Mathijz het volgende:
[..]
O ik heb geen hekel aan dr, sinds gister zij meer aan mij vermoed ik
Ik mag dr wel hoor, ze moet alleen niet zo happenquote:Op maandag 6 november 2006 11:28 schreef miodzio het volgende:
[..]
Post dan nietstel je voor als iedere user uit elk subforum gaat posten in topics uit alle fora die ze niet leuk vinden.
![]()
Neequote:Op maandag 6 november 2006 11:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Whehe Guitarist, het had je dochter kunnen zijn men
Owhja dank dat ik van je code voor PM gebruik mag makenquote:
quote:Op maandag 6 november 2006 11:41 schreef miodzio het volgende:
[..]
Owhja dank dat ik van je code voor PM gebruik mag maken![]()
![]()
![]()
(zie klik klik klik klik bij jouw en PM bij mij)
o jawel hoorquote:Op maandag 6 november 2006 10:30 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Niet voor haar, dat gaat niet goed![]()
hoiquote:Op maandag 6 november 2006 10:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh hoi meisje!
heb al aandacht zat hoor, kan jij niet zeggen, jij maakt gewoon overal foto's van om een beetje hip te doenquote:Op maandag 6 november 2006 10:55 schreef Mathijz het volgende:
maar , dat wist je al schatquote:Op maandag 6 november 2006 11:23 schreef Mathijz het volgende:
[..]
O ik heb geen hekel aan dr, sinds gister zij meer aan mij vermoed ik
Knap hoor.quote:Op maandag 6 november 2006 12:38 schreef dominique.90 het volgende:
wow 5 posts van mij achter elkaar *o*
Ja als je tussen 1000 man gaat nekken vraag je idd om aandachtquote:Op maandag 6 november 2006 12:36 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
heb al aandacht zat hoor, kan jij niet zeggen, jij maakt gewoon overal foto's van om een beetje hip te doen
quote:Op maandag 6 november 2006 13:15 schreef Jo0Lz het volgende:
Gefeliciteerd.
`quote:Op maandag 6 november 2006 13:16 schreef miodzio het volgende:
[..]
volgens mij de eerste on topic post ? iig deze pagina
![]()
nou nou, overdrijven is ook een vak natuurlijkquote:Op maandag 6 november 2006 13:12 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Ja als je tussen 1000 man gaat nekken vraag je idd om aandacht
Haha jaloers?quote:Op maandag 6 november 2006 15:51 schreef Sebasser het volgende:
slotje verdomme.
JAAAAquote:
neeheee, laat nou ff open, tot de 7 pagina's, en ik maak geen deel 2quote:Op maandag 6 november 2006 15:51 schreef Sebasser het volgende:
slotje verdomme.
Gelukkig maarquote:Op maandag 6 november 2006 15:52 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
JAAAAvet dom, zeiden ze dat er onderhoudsservice ofzo was, tot 8 uur 's avonds..
wss dus gewoon een uurtje, van 1 tot 2 ofzo.. maar ja toen was ik in het bos aan het wandelen
Dikke slowchat met 2 personen..quote:Op maandag 6 november 2006 15:53 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
neeheee, laat nou ff open, tot de 7 pagina's, en ik maak geen deel 2![]()
ja manggg, dikke slowchatquote:Op maandag 6 november 2006 15:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dikke slowchat met 2 personen..
Dat gaat zelfs deze baggerkoning te ver..
Baggerkoning?quote:Op maandag 6 november 2006 15:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dikke slowchat met 2 personen..
Dat gaat zelfs deze baggerkoning te ver..
Gast, met al die kutbaggerposts, En mijn daggemiddelde?quote:Op maandag 6 november 2006 15:55 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Baggerkoning?
Jij bent gewoon een kutusert
doe ik ook niet, alleen hij stond nog in mijn myat.quote:Op maandag 6 november 2006 15:54 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
ja manggg, dikke slowchat
je hoeft niet in het topic te kijken hoor...
"king of the useless"quote:Op maandag 6 november 2006 15:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Gast, met al die kutbaggerposts, En mijn daggemiddelde?
Dan mag ik mezelf zo noemen..
Ik heb niks gezegd dat ik goeie kwaliteit post.
Nou, die heb ik al zat hoorquote:Op maandag 6 november 2006 15:57 schreef Chriz2k het volgende:
Dominique heeft gewoon een keer wat hardcore IRL-aandacht nodig.
alkmaarders, altijd stoer willen doen, terwijl ze dat niet zo zijnquote:Op maandag 6 november 2006 16:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Typisch Heerhugowaardse stoerheid weer.
Ik zal jou wel eens wat respect bijbrengen.
Ach, een beetje GHB je keel inschuiven en het is gebeurdquote:Op maandag 6 november 2006 16:05 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
alkmaarders, altijd stoer willen doen, terwijl ze dat niet zo zijn![]()
lukt je toch niet
Wie had het ook alweer over respect?quote:Op maandag 6 november 2006 16:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ach, een beetje GHB je keel inschuiven en het is gebeurd.
haha eerst er maar aan zien te komen mannetjequote:Op maandag 6 november 2006 16:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ach, een beetje GHB je keel inschuiven en het is gebeurd.
Ik denk dat dat hem wel luktquote:Op maandag 6 november 2006 16:11 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
haha eerst er maar aan zien te komen mannetje![]()
Ik beheer de hele distributie van GHB in Alkmaarquote:Op maandag 6 november 2006 16:11 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
haha eerst er maar aan zien te komen mannetje![]()
wat leuk voor jequote:Op maandag 6 november 2006 16:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik beheer de hele distributie van GHB in Alkmaar.
Ondertussen krijg je geen fles wodka mee bij de olde slijterijquote:Op maandag 6 november 2006 16:18 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Tja, jij was degene die dacht dat ik er niet aan kon komen.
wel bijnaquote:Op maandag 6 november 2006 16:21 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
Ondertussen krijg je geen fles wodka mee bij de olde slijterij![]()
Wat moet ik in een slijterij als ik die shit zelf produceerquote:Op maandag 6 november 2006 16:21 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
Ondertussen krijg je geen fles wodka mee bij de olde slijterij![]()
Bullshitquote:Op maandag 6 november 2006 16:22 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wat moet ik in een slijterij als ik die shit zelf produceer.
Sorry schat, sterke dranken zijn 18+.quote:
het ging ook over hem, dat hij het bijna mee krijgtquote:Op maandag 6 november 2006 16:34 schreef HuHu het volgende:
[..]
Sorry schat, sterke dranken zijn 18+.
Maar tegen een vergoeding natuurlijk wel te verkrijgen.
Ook niet.quote:Op maandag 6 november 2006 16:37 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
het ging ook over hem, dat hij het bijna mee krijgt
Ik probeer de beschermende muur van moederliefde die je om je heen hebt af te breken door de confrontatie aan te gaan ...quote:
Harry Potter is één lange propagandafilm om zwarte magie maatschappelijk verantwoord te maken.quote:Op maandag 6 november 2006 16:41 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
Ik probeer de beschermende muur van moederliefde die je om je heen hebt af te breken door de confrontatie aan te gaan ...
geen zorgen, het is pedagogisch verantwoord, in harry potter deden ze het ook![]()
chris, je neemt me topic over, niet doenquote:Op maandag 6 november 2006 16:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Harry Potter is één lange propagandafilm om zwarte magie maatschappelijk verantwoord te maken.
Het is of dat of een slotjequote:Op maandag 6 november 2006 16:43 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
chris, je neemt me topic over, niet doen
Nou, dan ga ik maar.quote:Op maandag 6 november 2006 16:43 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
chris, je neemt me topic over, niet doen
je hoeft niet te gaan, maar het hoeft niet over harry potter te gaan in mijn topicquote:Op maandag 6 november 2006 16:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik maar.
Ik begrijp de zeer subtiele hint.
Zeg je moet inlikken in de crew, zo werkt datquote:
twintigerquote:Op maandag 6 november 2006 16:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeg je moet inlikken in de crew, zo werkt dat
Kutpubers.![]()
Zekerquote:
Jij bent geen lekker mokkeltjequote:Op maandag 6 november 2006 16:52 schreef miodzio het volgende:
* inlik
quote:Op maandag 6 november 2006 16:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jij bent geen lekker mokkeltje![]()
Jij bent al FP mod. Forum mod is een stapje te hoog voor je lieverdquote:
Misschien wordt ik wel wat toffers.quote:Op maandag 6 november 2006 16:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jij bent al FP mod. Forum mod is een stapje te hoog voor je lieverd
You've gotta be kidding mequote:Op maandag 6 november 2006 17:00 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Misschien wordt ik wel wat toffers.
wacht maar.......
Hoi Sebas!quote:Op maandag 6 november 2006 17:01 schreef Sebasser het volgende:
Kssst
Wat?quote:Op maandag 6 november 2006 17:01 schreef Sebasser het volgende:
Kssst
komt alleen omdat je een vrouw bentquote:
ja is goedquote:Op maandag 6 november 2006 17:20 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Waar ik gister was toen we aan het bellen waren?
T.O.F.quote:Op maandag 6 november 2006 17:20 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
ja is goed![]()
maar dat zouden we toch al doen![]()
wat?quote:Op maandag 6 november 2006 17:01 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Wat?
Boos, omdat jou poging tot inlikken mislukt is?
quote:Op maandag 6 november 2006 18:33 schreef paljas het volgende:
Dominique, moet dat nou weer.
6 pagina's.
neuken?
Get in linequote:Op maandag 6 november 2006 18:33 schreef paljas het volgende:
Dominique, moet dat nou weer.
6 pagina's.
neuken?
Ja moet je vooral zo blijven posten, dan laat je ook echt een goede indruk achterquote:
GHB 4 lifequote:Op maandag 6 november 2006 18:45 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja moet je vooral zo blijven posten, dan laat je ook echt een goede indruk achter![]()
Sebasser is reeds lange tijd verloren.quote:Op maandag 6 november 2006 18:45 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja moet je vooral zo blijven posten, dan laat je ook echt een goede indruk achter![]()
Nee mijquote:Op maandag 6 november 2006 18:55 schreef Bizznitch het volgende:
feliciteer mij!!11 13 mei ben ik jarig!!11
Felicitiereererrerdquote:Op maandag 6 november 2006 18:55 schreef Bizznitch het volgende:
feliciteer mij!!11 13 mei ben ik jarig!!11
Klopt.quote:Op maandag 6 november 2006 18:56 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Sebasser is reeds lange tijd verloren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |