Okay, dan ga ik op 40 zittenquote:Op zondag 5 november 2006 16:29 schreef ACT-F het volgende:
50 euro per gram.
Is daar iets mis mee dan?quote:Op zondag 5 november 2006 16:31 schreef Djarum het volgende:
verkapt "zo-krijg-ik-namelijk-aandacht-van-14jarige-meisjes-die-ook-coke-willen-hebben" topic
touchequote:
Mwah, die 14-jarigen kopen het toch wel.quote:Op zondag 5 november 2006 16:38 schreef ACT-F het volgende:
Hoe goedkoper, hoe meer het versneden is (gemengd met ander zooi, zoals poedersuiker). 50 euro voor een zuivere gram is echt een vriendenprijs.
Dan bust ik een cap in zijn ass.quote:Op zondag 5 november 2006 16:41 schreef Djarum het volgende:
totdat er zo'n 25 jarige loverboy van een 14jarige je achteraankomt omdat je haar ipv coke poedersuiker hebt laten snuiven en ze nu jodeliaa zingt met een oliebol in haar hand op het dak van haar ouderlijk huis!
Combinatiemarketing zeg ik je. Bij afname van 2 gram, 10 breezertje gratis!quote:Op zondag 5 november 2006 16:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Okay, dan ga ik op 40 zitten.
[..]
Is daar iets mis mee dan?
Voor breezers pijpen ze je toch tegenwoordigquote:Op zondag 5 november 2006 16:47 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Combinatiemarketing zeg ik je. Bij afname van 2 gram, 10 breezertje gratis!![]()
Als ik het op de rails heb kan je bij mij terecht.quote:Op zondag 5 november 2006 17:45 schreef groggy het volgende:
kan iemand mij wat leveren btw
Als je een redelijk grote hoeveelheid afneemt wel.quote:Op zondag 5 november 2006 17:50 schreef groggy het volgende:
krijg ik dan nu ook extra koring als ik vooruit bestel :p
Profiteurquote:Op zondag 5 november 2006 17:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Eventueel ben ik bereid met moddervette ride ter beschikking te stellen, C2k.
Dan kenne we samen de zooi gaan halen.
Voor een bescheiden winstdeling uiteraard.
En kilometervergoeding.
En dental plan.
columbiaquote:Op zondag 5 november 2006 18:07 schreef Ralluv het volgende:
verhuis naar columbia, begin daar je eigen plantage, huur een paar columbianen in en je bent waar je wilt zijn.. of kijk gewoon tutorial dvd.. scarface ofzo
80 per 2 gram.quote:Op zondag 5 november 2006 16:29 schreef ACT-F het volgende:
50 euro per gram.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |