quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:12 schreef Allure_ het volgende:
Wat een verkapt ik-geil-keihard-op-je topic.
aa dank je !!quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:11 schreef guitarist.nl het volgende:
Feliciteer hier dominique.90.
Ze zit vandaag precies een maand op FOK!
[afbeelding]
Gefeliciteerd meisie
Godverdomme.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:15 schreef _van_puffelen het volgende:
[..]
Wat hij ZIJ zegt "verkapt ik-geil-keihard-op-je topic."
Ja, dat is overduidelijkquote:Op zaterdag 4 november 2006 13:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je wilde ook een aandachtstopic?
Neen, mits BrauN hem opent want da's m'n mattie.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je wilde ook een aandachtstopic?
Ik vind dit al een slecht topic.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:17 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja, dat is overduidelijk
Open jij hem?
quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik vind dit al een slecht topic.
Dus ik ga zeker niet een slechte lemming openen
Ter compensatiequote:Op zaterdag 4 november 2006 15:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
Veel beter worden ze niet van je guitarist. Open volgende keer weer even een kuttopic oké?
ja had me foto verandert, vond hem te gaar !quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:30 schreef miodzio het volgende:
[..]
Ter compensatieEn huh wat is er met het plaatje in de OP gebeurd?
auwquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:17 schreef miodzio het volgende:
* schop
Gitaarsletje dat ie is...quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:20 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Moet dat nou gitaar man?
ik ben niet jarig, lees dan fipoquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:20 schreef Maikuuul het volgende:
Gefeliciteerd, ga je op voor je brommercertifirofls ?
Uit betrouwbare bron heb ik het volgende vernomen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:25 schreef miodzio het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron heb ik het volgende vernomen:mocht je willenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom in theater lach traan...
nee gebeurd ook nietquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:26 schreef miodzio het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit als jij en gitarist.nl vanavond neuken
![]()
Nee, brian is het zielige kind..quote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, brian is het zielige kind..
Altijd reageren in fobo's van meisjes onder de 16.
en dan dit soort topics..
dat jij hem nou stalktquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, brian is het zielige kind..
Altijd reageren in fobo's van meisjes onder de 16.
en dan dit soort topics..
Ehm, dude, wie zegt dat ik het over dat fobo van jou heb dan..quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:28 schreef miodzio het volgende:
[..]
Hij had de fipo in mijn fobo en ik ben geen meisje en >18
![]()
![]()
Hij had ook de fipo in een fotoboek van een kloon van mij.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:28 schreef miodzio het volgende:
[..]
Hij had de fipo in mijn fobo en ik ben geen meisje en >18
![]()
![]()
Ik bedoel maar..quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:30 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ze is 15 en jij bent? 21/22 ??
ja 21, maar wtf boeiendquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:30 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ze is 15 en jij bent? 21/22 ??
LUUK NEEEEEEEEEE NIET MIJN TOPIC WAT DOE JE !!quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:32 schreef miodzio het volgende:
Slotje. Het topic is in slowchat verzand![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:32 schreef Sebasser het volgende:
Ach, wat boeit het, een lekker strak lijf, strakke kut, neuken voor een happymeal, het heeft wel zo zijn voordelen.
Slim bekeken gitaarslet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |