Best wel flauw zo te zien.quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
moest betalen voor deze![]()
[afbeelding]
jaquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:58 schreef methodmich het volgende:
Moest je extra betalen pas?
10-11 Begin carnaval in Heerlenquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Carnaval in de TT?
Ik voorspel een snelle Hools.
En in plaats van Alaaf roep jij Anaalquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:00 schreef SCH het volgende:
Ik ben hier de PrinSCH en niemand anders
quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:06 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En in plaats van Alaaf roep jij Anaal![]()
Beter mijn hart dan wat andersquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:12 schreef SCH het volgende:
Geeft niet DS, waar je hart vol van is....
Oude login kwijt?quote:
De McG heeft zondag 22 October een weekban gekregen (na de 4-0 vernedering), en is ondanks meerdere e-mails nog steeds gebanned....quote:
Zal ik er even achteraan gaan achter de schermen of wil je het bij deze account houden ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:41 schreef Franky_G het volgende:
[..]
De McG heeft zondag 22 October een weekban gekregen (na de 4-0 vernedering), en is ondanks meerdere e-mails nog steeds gebanned....
Als je wat zou kunnen regelen, graag, dan kan ik terug naar McG.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:44 schreef Bos81 het volgende:
Zal ik er even achteraan gaan achter de schermen of wil je het bij deze account houden ?
Het is achter de schermen gevraagd. Nu is het alleen maar afwachten.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:45 schreef Franky_G het volgende:
[..]
Als je wat zou kunnen regelen, graag, dan kan ik terug naar McG.
Bij deze dan alsnog congrats met de overwinning bij ons...quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:41 schreef Franky_G het volgende:
[..]
De McG heeft zondag 22 October een weekban gekregen (na de 4-0 vernedering), en is ondanks meerdere e-mails nog steeds gebanned....
Als je maar zwaait!quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:28 schreef DarkShine het volgende:
clau, ik heb er al zin in!
Krat Jupiler staat koud, pizza gaat zo de oven in...
quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:41 schreef Franky_G het volgende:
[..]
Fifa verslaafde :quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:52 schreef RayMania het volgende:
Okay, van leren is weer niks terecht gekomen.
Heb al twee dagen geen potje gespeeld hoorquote:
Dan verdien je helemaalquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Heb al twee dagen geen potje gespeeld hoor.
Het is open boek tentamen, dan krijg je zulke taferelen dat je niks gaat lezen.quote:
Klinkt wel interessant, maar kan best moeilijk door te komen zijn.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het is open boek tentamen, dan krijg je zulke taferelen dat je niks gaat lezen.
DNA, RNA, allergiën, cholesterol, restrictie enzymen![]()
.
Interessant is het wel ja, alleen al die Engelse termen maakt het een stuk lastiger.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klinkt wel interessant, maar kan best moeilijk door te komen zijn.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:10 schreef Messenga het volgende:
Sollicitatiegesprekkken afnemen : Vermoeiend.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:18 schreef golfer het volgende:
Oh ja, boodschappen moeten nog worden gedaan.
Zo, we kunnen het weekend weer overleven.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:18 schreef golfer het volgende:
Oh ja, boodschappen moeten nog worden gedaan.
namen en rugnummersquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:43 schreef pascalheister het volgende:
weer terug van shoppen
nieuwe schoenen, sweater, blouse en riem.
Natuurlijk kon ik het niet laten om bij de Mediamarkt wat dvdtjes mee te nemen
Ach ja. Rekenwerk is ook niet meer wat het geweest is.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:02 schreef borisz het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was net bij de AH om een pizza te halen. Stond er voor me en gast van 15 die ik ken. Hij wilde wat bier halen, vroeg de blonde cassiere om een id-kaart. DIe laat hij zien, zij houdt hem zelfs vast en dan zegt ze oké is goed![]()
![]()
![]()
ik zag vanmiddag toevallig nog de dvd liggen van "groeten terug"quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:56 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Vanavond weer lekker naar de rimboe kijken.
Goed dat je het even vemeldt, video programmeren.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:56 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
zaterdags is nog leukerquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:42 schreef rubbereend het volgende:![]()
goeie TT
Carnaval
gisteravond wezen stappen in Eindhoven; erg leuk
Tering tong - kijk je daar echt naar.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:56 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
was eigenlijk de bedoeling maar we gingen op virjdag omdat er een jongen mee zou gaan die op zondag 1e klasse moet voetballen......... maar die ging uiteindelijk toch niet meequote:
Ja je mag dit die nederlanders niet aandoen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Tering tong - kijk je daar echt naar.
Is 1 van de weinige programma's die van mij echt verboden zou mogen worden. Schandalig programma, serieus.
Nee, het songfestival is geweldig?quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Tering tong - kijk je daar echt naar.
Is 1 van de weinige programma's die van mij echt verboden zou mogen worden. Schandalig programma, serieus.
Dit weekend is het de mijnequote:
Als je effe omhoog scrollt dan heb je 'em gewoon van mij gekopieerdquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:40 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dit weekend is het de mijne
Gelukkig wel leuk druk
Toch anders drukquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als je effe omhoog scrollt dan heb je 'em gewoon van mij gekopieerd![]()
Doe maar een lekker koud biertje.... ff relaxen en dadelijk naar een feestavond met als themaquote:Iets te drinken Diekie?
Jij hoeft er toch ook niet naar toequote:
Gelukkig niet!quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:50 schreef dndiek het volgende:
[..]
Jij hoeft er toch ook niet naar toe
Ik zie dat ik ook genoemd benquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:09 schreef methodmich het volgende:
[FOK!Awards]Users
Dat was nog lastig zeg!
Meest berichtendveranderende Mod: RayMania!quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:12 schreef RayMania het volgende:
Aan de users ga ik me maar niet wagen, vond de crew al lastig.
Jij moet omgedraaid worden met Jajong!quote:
Meest stinkende user: Eilandenquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Meest berichtendveranderende Mod: RayMania!![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jij moet omgedraaid worden met Jajong!![]()
Ben je vergeten bij reviewerquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, leuk hè? Beste reviewer én columnist aub.
quote:
Ik ken je reviews helemaal niet MM ... waar kan ik die vinden?quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Is er hierbij ook een Peter Niemeyer award?quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Fijne avondquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:34 schreef methodmich het volgende:
* methodmich is de kroeg uit.
Zo nog weg. Fijne avond allen!
ze zit hier, dat noem ik geen vergaderenquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Fijne avond
Ik zit nog ff te wachten op mijn vriendin, die is druk aan 't vergaderen.... .. ach zolang er internet is
Hehequote:Op zaterdag 4 november 2006 20:46 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ze zit hier, dat noem ik geen vergaderen![]()
27,40 euroquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hehe![]()
Hoeveel moest je trouwens extra betalen voor de DVD's ??
De horror...quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:51 schreef lookinforyou het volgende:
Avond Hoolsjes![]()
Mijn PC deed het de hele dag niet![]()
je moet hem ook niet in de wasmachine stoppenquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:51 schreef lookinforyou het volgende:
Avond Hoolsjes![]()
Mijn PC deed het de hele dag niet![]()
ik schijn ook niks goed te doenquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je moet hem ook niet in de wasmachine stoppen![]()
Dammm dat is een beetje jammer.... dat die lui ook nog daadwerkelijk werken, dat verwacht je toch nietquote:
Vergadering op zaterdagavondquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:06 schreef appelsientje het volgende:
Gelukkig dat de vergadering niet aan het uitlopen isdat zou echt vervelend zijn..
ze is bijna klaar hierquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:06 schreef appelsientje het volgende:
Gelukkig dat de vergadering niet aan het uitlopen isdat zou echt vervelend zijn..
24 S5 box is verzondenquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[afbeelding]
Lost 2 staat hier te stampen Pasc
Video looptquote:
Oo van RockSolid (jeugd club) ik was daar ook een paar jaar leiding van... maar tja te druk enzo... maar zij is nog steeds leiding en had/heeft vanavond een vergadering... en ik zit hier op mijn pc ff te wachten... het zou 'ff' duren... (anderhalf uur geledenquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:08 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Vergadering op zaterdagavond![]()
Wa's dat dan voor iets?
Niet leuk. Gelukkig is er nog zoiets als Fok!quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oo van RockSolid (jeugd club) ik was daar ook een paar jaar leiding van... maar tja te druk enzo... maar zij is nog steeds leiding en had/heeft vanavond een vergadering... en ik zit hier op mijn pc ff te wachten... het zou 'ff' duren... (anderhalf uur geleden)
Oe sawquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:18 schreef popolon het volgende:
Hallo.
Zeg pascal, SAW3 valt een beetje tegen hoor.
quote:This movie is a reminder of Saw 1 and really sets the tone for more Saw movies to come
Dat mag ik toch niet verklappen?quote:
dat was na deel 2 al niet leuk meerquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:18 schreef popolon het volgende:
Hallo.
Zeg pascal, SAW3 valt een beetje tegen hoor.
Misschien komt 't door de hype.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:30 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat was na deel 2 al niet leuk meer
wat heeft het dan voor nut om het weg te halenquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:59 schreef popolon het volgende:
Ik moest gisteren al sneeuwschuiven.
En nu is alles weer weg.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:59 schreef popolon het volgende:
Ik moest gisteren al sneeuwschuiven.
En nu is alles weer weg.
Ze zitten er nogal vaak naast hier met de weersvoorspelling.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:04 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat heeft het dan voor nut om het weg te halen
maar nooit te oudquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:11 schreef popolon het volgende:
Daar ben ik net wat te jong voor.
Altijd het beste voor het laatst bewarenquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:40 schreef lookinforyou het volgende:
En nu nog de wedstrijd van gisteravond![]()
toch blijft het irritant.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Altijd het beste voor het laatst bewaren![]()
niet dat dat voor vandaag geldt, maar je weet wat ik bedoel
Kan ik me wel voorstellen, omdat je jaren gewend bent dat ze met PSV beginnen. Ze hebben bij Talpa voor een andere aanpak gekozen. Maar ik vind het eigenlijk helemaal niet zo erg.quote:
vader die geen zoon kan krijgenquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:03 schreef golfer het volgende:
Nog de videos van de X-factor en Terug naar de rimboe voor de boeg.
Ik neem altijd van allerlei dingen op maar ik vergeet ze gewoon te kijken.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:59 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk niet eens meer naar de wedstrijden.Nu studio sport. Is veel leuker.
In de negen dagen zonder internet heb ik 14 volle videobanden teruggekeken. Nog drie banden liggen er.quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:11 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik neem altijd van allerlei dingen op maar ik vergeet ze gewoon te kijken.
Spirited awayquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:09 schreef borisz het volgende:
tijd voor MOTD ofzo
ik neem de animatie nacht op
heb de HDDVD tot 4 uur snachts staan dus dat staat er ook opquote:
alleen jammer dat je het niet in hddvd kwaliteit opneemtquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:17 schreef borisz het volgende:
[..]
heb de HDDVD tot 4 uur snachts staan dus dat staat er ook op. Ik neem gewoon de hele nacht op
![]()
die grap werd al gemaakt van de weekquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:34 schreef pascalheister het volgende:
[..]
alleen jammer dat je het niet in hddvd kwaliteit opneemt
Heerlijk met de DVD, wedstrijden op hogere snelheid voorbij spoelen tijdens Studio Sport. Scheelt zoveel tijd.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:59 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk niet eens meer naar de wedstrijden.Nu studio sport. Is veel leuker.
Wordt weer tijd voor een crasch dus. vanavond ging rond een uur of 10 alles hier uit in de binnenstad van tilburg alles donker, bij mijn Moeke (Reeshof)was er niets aan de hand en bij mijn zus (in de Blaak)was er niets aan de hand alleen dus binnenstad, baalde er niet van maar je computer wordt wel op eeen verkeerde manier uitgedaan zo cru. Maar hij heeft het overleefd en met kkaarslicht was het knusquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
In de negen dagen zonder internet heb ik 14 volle videobanden teruggekeken. Nog drie banden liggen er.
En weer wegquote:Op zondag 5 november 2006 00:14 schreef pascalheister het volgende:
nu alweer terug sien
Die zal wel weer hebben liggen pitten in het stadion.quote:Op zondag 5 november 2006 00:21 schreef pascalheister het volgende:
die DS zal wel zwaar balen tijdens z'n terugreis van grunn naar Kerkrade
Walgelijke tvquote:Op zondag 5 november 2006 00:14 schreef golfer het volgende:
Video van Groeten uit de Rimboe bekeken. Blijft heerlijke voyeurs-TV.![]()
Ga je roes uitslapen!quote:Op zondag 5 november 2006 01:19 schreef clauwheee het volgende:
Olé olé FC Groningen olé!
quote:
We hebben nog een half uurtje X-factor te kijken, maar even lach-pauze genomen om een portie kibbeling naar binnen te werken.quote:Op zondag 5 november 2006 01:37 schreef tong80 het volgende:
Ik ga nu naar bevallingen in de rimboe kijken
Proost! Neem nog een roosviceetjequote:Op zondag 5 november 2006 01:36 schreef clauwheee het volgende:
Laat ons weer eens juuuiiiiichen! FC FC GRoninguh!
Kom hem maar eens vers eten op de boulevard van strand Bloemendaal.quote:Op zondag 5 november 2006 01:44 schreef clauwheee het volgende:
Kibbeling! Lekker!
Half december heeft Bluezz weer een weekje vakantie.quote:Op zondag 5 november 2006 01:57 schreef clauwheee het volgende:
Wanneer staat het op de planning?
Als je je grasmatje hebt gemaaid lieverdquote:Op zondag 5 november 2006 01:57 schreef clauwheee het volgende:
Wanneer staat het op de planning?
Nee, schaamhaar is tegenwoordig weer in.quote:
Grrrrrrrrrrquote:Op zondag 5 november 2006 02:32 schreef RayMania het volgende:
Ben slapen, nog even een slotje vanmeegepakt
.
Ik ben/was niet dronken. Was voor mij trouwens ook de eerste en laatste keer Euroborg. Kut net!quote:Op zondag 5 november 2006 03:12 schreef tong80 het volgende:
Ik zei het tegen Clauwhee op MSN.Die Roda JC-ers vallen stomdronken de bus uit.
Ik heb echt medelijden met jequote:Op zondag 5 november 2006 03:14 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik ben/was niet dronken. Was voor mij trouwens ook de eerste en laatste keer Euroborg. Kut net!
Nederlaag was terecht, Groningen heeft de meeste en beste kansen gehad!quote:
Valt toch wel mee. 20uur begon de match 15uur vertrokken en rond half 3 was ik terug bij ons stadion. Was trouwens vies druk bij ons stadion, dikke wachtrij ook voor de Bozzini (discotheek in ons stadion).quote:Op zondag 5 november 2006 04:33 schreef Ambrosius het volgende:
Ik moet er niet aan denken om zo lang onderweg te zijn voor één wedstrijdje eigenlijk.
Trusten.
koffie erbij?quote:
mooiquote:Op zondag 5 november 2006 08:50 schreef borisz het volgende:
eensch
mwoah, gezien de wisselvalligheid dit seizoen weet ik het niet. Als de spelers ook denken dat het te doen is wordt het een drama. Zitten ze al met hun kop bij PSV en lopen ze tegen domme goals aan.quote:Op zondag 5 november 2006 08:58 schreef borisz het volgende:
Heracles moet wel te doen zijn denk ik
aha, borisz z'n jus is gearriveerdquote:
quote:Op zondag 5 november 2006 09:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
aha, borisz z'n jus is gearriveerd
nogal vroeg jaquote:Op zondag 5 november 2006 09:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jij bent er trouwens ook vroeg bijAxel was zeker vroeg wakker
Gewoon een rode kaart krijgen of een blessure simuleren. Dan ben je zeker op tijd.quote:Op zondag 5 november 2006 10:06 schreef Eilanden het volgende:
Ik kom er net achter dat de uitwedstrijd niet om 11:00 is, maar om 12:00 uur
Het is twee minuten hier vandaan met de fiets, dus dat maakt niet zoveel uit, wordt alleen meer haasten om direct vanuit voetbal naar FCU te gaan.
Morrrrrrrrrrrrrgen!
Nah ... wedstrijd begint om 12:00, dus ergens tussen 13:45 en 14:00 uur afgelopen en van daar is het ongeveer een kwartiertje naar het stadion, dus zonder blessure of kaart moet het ook mogelijk zijn.quote:Op zondag 5 november 2006 10:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon een rode kaart krijgen of een blessure simuleren. Dan ben je zeker op tijd.![]()
OKee, dat moet inderdaad wel lukken.quote:Op zondag 5 november 2006 10:12 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nah ... wedstrijd begint om 12:00, dus ergens tussen 13:45 en 14:00 uur afgelopen en van daar is het ongeveer een kwartiertje naar het stadion, dus zonder blessure of kaart moet het ook mogelijk zijn.
... aldus zijn pr-functionarisquote:Op zondag 5 november 2006 10:20 schreef borisz het volgende:
ik hoorde het net op 3fm. Bij Edwin DIergaarde, een prima DJ. 1 van de beste programma's op 3fm, dier op 3
![]()
ach als het wat verdiend is het niet moelijk geloof ikquote:
rick van velthuysenquote:Op zondag 5 november 2006 10:31 schreef borisz het volgende:
[..]
ach als het wat verdiend is het niet moelijk geloof ik
maar na 12'en gaat hij op 538 voor rick van velthuysen![]()
Eddy Zoey![]()
[TK] Heel erg veel zinquote:Op zondag 5 november 2006 12:57 schreef appelsientje het volgende:
Goede middag iedereen
ik moet zo gaan leren, maar ik kan niet echt heel erg veel zin krijgen..
ik ookquote:Op zondag 5 november 2006 13:15 schreef RayMania het volgende:
Ik kan zo de top 10 voorspellen borisz.
Feestje gehadquote:
Ik ook brak nog steeds. Heb werkelijk geen idee hoe ik naar huis ben gegaan vannacht...quote:Op zondag 5 november 2006 15:41 schreef clauwheee het volgende:
Pfff ikke heb ook een brak hoofd. Zo maar ff naar de stad nog om wat frisse lucht te happen...
De trainer van jullie deed vreemde wissels of was de conditie op?quote:Op zondag 5 november 2006 16:46 schreef Eilanden het volgende:
Hallo
Matige voetbaldag vandaag! Zelf met 4-2 verloren (bij rust stonden we nog met 0-2 voor...)en FCU-FCT was ook van een zeeeeeeeer matig niveau, waarbij je als Utreg-fan uiteindelijk nog blij mag zijn met een puntje
Da's niet best...quote:Op zondag 5 november 2006 16:46 schreef Eilanden het volgende:
Hallo
Matige voetbaldag vandaag! Zelf met 4-2 verloren (bij rust stonden we nog met 0-2 voor...)
Wat is vreemd aan de wissel 'Kopteff - Maachi' als je bedenkt dat Kopteff nog geen skippybal raakte? Ook de wissel Somers - Kruys was logisch, omdat Ricky geblesseerd was en het steeds moeilijker kon belopen. EN om in de slotfase iets te forceren, lijkt het me logisch om het breekijzer Rossinni te brengen en middenvelder De Jong van het veld te halen.quote:Op zondag 5 november 2006 16:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
De trainer van jullie deed vreemde wissels of was de conditie op?
We hadden slechts twaalf man en een behoorlijk aantal niet-fitte spelers met kleine blessures, waaronder ikzelf. De 1-2 viel al snel na de rust en vlak daarna de 2-2 ook en dan weet je dat het moeilijk wordt met zoveel half-fitte spelers. Na de 3-2 vol op de aanval gespeeld (strafschop voor ons werd gemistquote:
8e ofzo .. na een goed begin behoorlijk weggezaktquote:Op zondag 5 november 2006 17:01 schreef methodmich het volgende:
Altijd jammer, als je dan het deksel op de neus krijgt door een stel zondagcounteraars. Hoe hoog staan jullie?
Ik heb er echt moeite mee, hoe die mensen daar misbruikt worden voor onze ranzige lol.quote:Op zondag 5 november 2006 01:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Heerlijke TV. Hoe ranziger, hoe leuker.![]()
Hoop dat de NCRV binnenkort ook Homo's in de Bush gaat uitzenden. Of Homo zoekt Imboorling.![]()
Voor Golfer zijn ranzige lol bedoel jequote:Op zondag 5 november 2006 17:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb er echt moeite mee, hoe die mensen daar misbruikt worden voor onze ranzige lol.
Maar Nena is okeequote:Op zondag 5 november 2006 17:21 schreef methodmich het volgende:
Net als dat opsluiten in die Gouden Kooi. Ook een waanzinnig programma.
Had hij maar niet mee moeten doenquote:Op zondag 5 november 2006 17:26 schreef maril het volgende:
Sinds ik een keer zapte en idols tegen kwam en een minder begaafde jongen/man heel mooi het Ave Maria hoorden zingen en hij compleet door de jury werd uitgelachen zap ik zelfs meteen door , walgelijke lol bah.
Die van Sherjill?? Die deed rare dingen volgens tong.quote:
En als porno-koning Tong het al raar vindt.....quote:Op zondag 5 november 2006 17:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die van Sherjill?? Die deed rare dingen volgens tong.
Of hij acteerde natuurlijk.quote:Op zondag 5 november 2006 17:30 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En als porno-koning Tong het al raar vindt.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |