Ze gebruiken nog net geen comic sans als lettertype.. maar het scheelt niet veelquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Wat een verschrikking is die krant toch ook, kijk naar al die koppen. Die opmaak, die layout.
En dat is dan de meest gelezen krant in Nederland?
Het dik gedrukte gedeelte is wat mij in jou verhaal opvalt... Ben het er absoluut niet mee eens. Hij wil het opnemen voor de zwakkere met mooie robin hood verhalen, maar een stofzuiger leverancier is ruk..quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:45 schreef Genverbrander het volgende:
Jurgen21 wees op de papieren Telegraaf zoals die vanochtend is verschenen.
[afbeelding]
De kop luidt:
Henkjan Smits: Balkenende heeft X-factor
'Het lijkt of Bos zelf niet gelooft wat hij zegt'
Hoezo selectief??? Bos won het debat nota bene, dus hij zal wel geloofwaardiger zijn dan Balkenende? En waar is de inhoud??![]()
En sinds wanneer is Henkjan Smits meer dan een idiote clown van Idols zonder verstand van politieke debatten??
De Telegraaf profileert zich eens te meer als rechtse niet-nhoudelijke flutkrant.![]()
![]()
![]()
Ja dat idee krijg ik ook bij sommigen hier...quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:08 schreef milagro het volgende:
[..]
rechts en dus walgelijk
of rechts en in dit geval walgelijk
ik krijg bij sommigen namelijk dat eerste idee.
zijn er wel rechtste dag of maandbladen die je wel kan velen?
Guttegut, alsof de gemiddelde medemens echt op diepgravende artikelen zit te wachten. Als ik jou redenatie zou doortrekken zou er ook geen markt moeten zijn voor bepaalde TV-zenders. Nou, al dan niet plat amusement scoort nog altijd het beste. Sowieso vind ik een krant of TV niet direct het meest passende medium voor diepgravende zaken. Ook verwacht ik geen objectiviteit in Nederland wat de media betreft.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
'Angst voor Babybreker'Wat een kutkrant is het toch. Snap niet dat er uberhaupt mensen zijn die dit vispakpapier lezen.
Inderdaad, Wouter Bos haat stofzuigerleveranciers. Maar dat zijn ook allemaal stuk voor stuk criminelen, wist je dat niet? Vaak nog allochtoon ook.quote:Op zondag 5 november 2006 10:11 schreef draaijer het volgende:
[..]
Het dik gedrukte gedeelte is wat mij in jou verhaal opvalt... Ben het er absoluut niet mee eens. Hij wil het opnemen voor de zwakkere met mooie robin hood verhalen, maar een stofzuiger leverancier is ruk..
Plat amusement scoort zo hoog omdat de mensen die erna kijken nooit geprikkeld worden door belangrijke zaken. Of ze zijn enkel geinteresseerd in sensatie, amusement en actie. Echt nieuws is niet voor intellectuelen. Het zou iedereen moeten toe behoren. Maar ik weet wel hoe het werkt. In bepaalde kringen ben je een mietje of arrogant als je je met diepgravende dingen bezighoudt. Ik vind mensen mietjes die het leven enkel als escapisme zien.quote:Op zondag 5 november 2006 13:29 schreef drexciya het volgende:
[..]
Guttegut, alsof de gemiddelde medemens echt op diepgravende artikelen zit te wachten. Als ik jou redenatie zou doortrekken zou er ook geen markt moeten zijn voor bepaalde TV-zenders. Nou, al dan niet plat amusement scoort nog altijd het beste. Sowieso vind ik een krant of TV niet direct het meest passende medium voor diepgravende zaken. Ook verwacht ik geen objectiviteit in Nederland wat de media betreft.
Tja, ANP bericht.quote:Op zondag 5 november 2006 15:28 schreef Genverbrander het volgende:
En de Telegraaf gaat onverstoord verder met Bos Bashen:
http://www.telegraaf.nl/b(...)gressief_.html?p=3,1
Ze gaan lekker, ze zijn heel Bos-hatend Nederland aan het quoten in de krant.
Dat was een ANP-berichtquote:Op zondag 5 november 2006 15:28 schreef Genverbrander het volgende:
En de Telegraaf gaat onverstoord verder met Bos Bashen:
http://www.telegraaf.nl/b(...)gressief_.html?p=3,1
Ze gaan lekker, ze zijn heel Bos-hatend Nederland aan het quoten in de krant.
Die advertenties staan ook op de telegraaf.nl.quote:Op zondag 5 november 2006 16:36 schreef Coldplaya het volgende:
[..]
Dat was een ANP-berichtNeuk je met Wouter Bos ofzo
![]()
Over objectiviteit gesproken, deze is ook hilarisch hoor:
[afbeelding]
objectief als ze zijnquote:Op zondag 5 november 2006 16:37 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Die advertenties staan ook op de telegraaf.nl.
Maar daar gaat het toch niet om? Mijn punt is dat ik politieke advertenties niet vind kunnen in een krant, net als een hoofdredactioneel waarin Fortuyn met Hitler vergeleken wordt of een ingevouwen brochure van een politieke partij. Stemadviezen horen niet thuis in een krant, zeker niet als er geen equality of arms is.quote:Op zondag 5 november 2006 16:37 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Die advertenties staan ook op de telegraaf.nl.
Ze zijn inderdaad heel erg objectief.quote:
ms moet je wat minder gretig zijn, scheet en op de PI's letten, lastig, ik weet het, maar probeer het eensquote:Op zondag 5 november 2006 17:02 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad heel erg objectief.![]()
Het verschil tussen de Telegraaf en de Volkskrant is dat de eerste ook reclame maakt in zijn artikelen. Dat de Volkskrant advertentieruimte verkoopt aan de PvdA maakt de krant en de artikelen nog niet meteen partijdig he.![]()
Aha, dat wist ik niet.quote:
Dat vind ik een rare opmerking. Wie verwacht dat? En waar staat beschreven hoe een toekomstige MP zou moeten debatteren?quote:,,De debatstijl van Bos was agressiever dan we van hem gewend zijn en dan je van een mogelijke minister-president zou verwachten''
Wat zijn PI's?quote:Op zondag 5 november 2006 17:04 schreef milagro het volgende:
[..]
ms moet je wat minder gretig zijn, scheet en op de PI's letten, lastig, ik weet het, maar probeer het eens
Dat knipoopgje naast naam en datum waar mensen zich achter verschuilen als ze het ineens niet zo bedoeld hebben.quote:
quote:Op zondag 5 november 2006 17:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat knipoopgje naast naam en datum waar mensen zich achter verschuilen als ze het ineens niet zo bedoeld hebben.
Oh die.quote:Op zondag 5 november 2006 17:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat knipoopgje naast naam en datum waar mensen zich achter verschuilen als ze het ineens niet zo bedoeld hebben.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |