dankje, vrijdag ben ik toch vrijquote:
sorry was niet zo wakkerquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zeg dat he dit niet meent he![]()
Check die isobaren eens, die luchtdruk![]()
Oja onweer op de noordzee momenteeel
maar over ons land is zo`n 20 mBar luchtdruk verschil en dat zorgt wel voor flinke wind.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:23 schreef Againzender het volgende:
Vrijdag is nog erg ver natuurlijkEn zo'n lagedrukgebied zo dichtbij hoeft natuurlijk niet direct voor veel wind te zorgen.
quote:Op zondag 19 november 2006 19:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Daar heb ik geen last van, waar ik wel last van heb is: als er iets aan zit te komen dat ik spanning voel, echt heel apart. En nee, dan heb ik de berichten nog niet gelezen, dit is meestal een week van te voren.
Graag op tijden dat ik niet weg hoefquote:Op zondag 19 november 2006 20:08 schreef -chefke- het volgende:
[..]
dat ziet der goed uit dat wordt feest als ik zow die plaatjes zie wind tot 50 kmu ofzo
![]()
heb der wel zin in een beetje storm en andere zooi
![]()
Knopen hequote:Op zondag 19 november 2006 20:08 schreef -chefke- het volgende:
[..]
dat ziet der goed uit dat wordt feest als ik zow die plaatjes zie wind tot 50 kmu ofzo
![]()
heb der wel zin in een beetje storm en andere zooi
![]()
beter Marjon dequote:Op zondag 19 november 2006 20:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Knopen hewij komen rond de 40 tot 46 knopen te zitten, omgerekent is dat 74 tot 85 km/h gemiddeld. Dit zijn EXC windstoten!
Voor morgen jaquote:Op zondag 19 november 2006 20:49 schreef -chefke- het volgende:
[..]
beter Marjon dehad het over winkracht 8 maximaal !!!
![]()
dus het valt wel mee alleen wel zo`n beetje 12 uur lang regen![]()
Maar vrijdag is nog best ver weg en het is niet onmogelijk dat de kaarten dan weer heel anders zijn.quote:Op zondag 19 november 2006 20:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Voor morgen janiet voor vrijdag he
In Rotjeknor lag er niks.quote:Op zondag 19 november 2006 20:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
jeuh, en wat lag er in Valkenswaard? precies.. 1 cm pap![]()
![]()
![]()
yep, maar de laatste storm hadden de modellen ook al een tijd van tevoren te pakkenquote:Op zondag 19 november 2006 21:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dat klopt, ik hou het ook onder voorbehoud![]()
ik durf niets met zekerheid te zeggen, maar het kan inderdaad alle kanten op deze weekquote:Op zondag 19 november 2006 21:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
Klopt en deze storm staan aan een aantal runs op het programma, dus tot een kracht 8 komt het zeker weten, kracht 9 durf ik wel met 70% te schatten, 10 en hoger wordt al gauw minder, maar dan de windstoten, daar ben ik erg benieuwd na![]()
ik houd de zaak natuurlijk ook in de gatenquote:Op zondag 19 november 2006 21:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ben erg benieuwd wat er allemaal te wachten staat, wie weer wel een 2de weeralarm voor deze maand en dit jaar! Misschien wel de laaste! Ik hou het iig in de gaten, ik neem voor de zekerheid ivp woensdag lekker Vrijdag vrij![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 23:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik natuurlijk ookik ga morgen kijken of ik via het bedrijf kan internetten (draadloos)
weet ik zeker dat ik dan niks mis
ik weet zeker dat het erg onstuimige week gaat worden
![]()
omg, das een mooi filmpjequote:Op maandag 20 november 2006 16:37 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Ik wéét dat er andere topics voor zijn, maar dit filmpje wil ik toch specifiek in DASOO plaatsen:
http://www.youtube.com/watch?v=_cl0aw87LqA
Vanaf een seconde of 20 lijkt de atmosfeer letterlijk te ontploffen!
Geen storm deze week. De kaarten zijn weer helemaal veranderdquote:Op maandag 20 november 2006 16:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ja die had ik al eens gezien, echt een geweldige filmpje!
De stormkansen zijn weer van de kaart
In grote delen van Nederland is er gister al meer dan 15mm gevallenquote:Op dinsdag 21 november 2006 02:42 schreef indahnesia.com het volgende:
Hier nog altijd geen moessonregens, in al die tijd dat ik hier ben heb ik 15 mm neerslag gemeten.
Jah, vandaar mijn reactie.. Hier dus nog altijd niets, al nadert het wel, al enkele dagen op rij ten noorden weerlicht. Gisteren erheen gereden en zag ook veel water overal.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:56 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
In grote delen van Nederland is er gister al meer dan 15mm gevallen.
Hoezo hoog schattenquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:56 schreef michiel_merk het volgende:
Ik heb hagel en natte sneeuw gezien vanmidag![]()
ok wel van die flatsen er tussen door dan maar het is iig een goed teken![]()
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]![]()
ik heb de hete zomer hier gemist, toen zat ik in het 'koude' Nieuw Zeelandquote:Op donderdag 23 november 2006 02:08 schreef indahnesia.com het volgende:
Hoop moet je zeker hebben, het is zo weer maart, dan is er weer hoop op een hete zomer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |