Dat weet ik allemaal ook wel man, ik ben Überfan!!!quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dollans Caddilac was oorspronkelijk als apart boekje in beperkte oplage uitgegeven. Later verscheen het als geschenk in de week van het spannende boek hier in nederland. En uiteindelijk werd het gebundeld, in nachtmerries & droomlandschappen meen ik.
Ik heb een officiele brief van zijn secretariaat op officieel Stephen King briefpapier liggenquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:09 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Dat weet ik allemaal ook wel man, ik ben Überfan!!!![]()
Nou heb ik echt zwaar respect voor je/u!!!quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb een officiële brief van zijn secretariaat op officieel Stephen King briefpapier liggen
Je mag me aanraken...quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:26 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Nou heb ik echt zwaar respect voor je/u!!!![]()
HELD!!!![]()
Overleven (Survivor) is idd een super verhaal. Het staat in "Het rak en andere verhalen".quote:Op maandag 6 november 2006 19:11 schreef ranja het volgende:
"Overlevingsaantekeningen", een kort verhaal van iets van 25 bladzijden. Erg goed. Over een man die op een onbewoond eiland aanspoelt en dan een dagboek bijhoudt. Geen idee of het in een bundel van hem staat, ik heb het in een 'various writers' boek.
....met Stephen King kunnen chatten overtreft wel mijn chat met Clive Barkerquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:53 schreef Xessive het volgende:
Ik heb een keer in een chat gezeten met King, maar daar zaten zoveel anderen, dat de meeste vragen niet aan bod kwamen.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:44 schreef BrandX het volgende:
Eindstand wat mij betreft:![]()
1) The Stand
2) The Shining
3) Misery
4) It
Kijk daar voor hebben we deze tournamentquote:Op donderdag 9 november 2006 20:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht meer aan 1 The Stand en 2 It
Wat hij zei!quote:Op donderdag 9 november 2006 20:29 schreef Swetsenegger het volgende:
1. the stand
2. the shining
3. it
4. misery
Isabeau!quote:Op donderdag 9 november 2006 20:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht meer aan 1 The Stand en 2 It
Dat is eigenlijk niet echt terecht. Nummer 1 is de enige die echt duidelijk is, nummer 2 zou elke kunnen zijn die door die nummer 1 verslagen is. Ook die in de eerste ronde, kan gewoon pech zijn dat die al heel snel tegen de nummer 1 lootte en bij een andere loting pas in de finale op die nummer 1 zou zijn gestuit.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat ik zowel voor plaats 1/2 als voor 3/4 laat stemmen![]()
Klopt, niet doen dusquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:23 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk niet echt terecht. Nummer 1 is de enige die echt duidelijk is, nummer 2 zou elke kunnen zijn die door die nummer 1 verslagen is. Ook die in de eerste ronde, kan gewoon pech zijn dat die al heel snel tegen de nummer 1 lootte en bij een andere loting pas in de finale op die nummer 1 zou zijn gestuit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |