Ja dat hoop ik ook dat het weer leuk wordt !quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:12 schreef tong80 het volgende:
Vorige week was erg leuk. Hopen dat het weer genieten wordt.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:58 schreef Viking84 het volgende:
Praat die Sonja altijd zo traag? Ik vind Catherine nog vlotter in Max & Catherine.
als ze bij Prodent nog een nieuw model zoeken...quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:01 schreef golfer het volgende:
Wat blijft die Hummie toch een vreselijke takketrol.![]()
Ze nam 't iig nog op voor BB, wat Sonja in twijfel zat te trekken.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:01 schreef golfer het volgende:
Wat blijft die Hummie toch een vreselijke takketrol.![]()
Verder weer prima programma.
Inderdaad. Jensen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:02 schreef Puzzelaar het volgende:
Wat is er mis met rustige televisie ipv vieze Jensen-meuk?
Niks hoor (en ik kijk ook niet naar Jensenquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:02 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Wat is er mis met rustige televisie ipv vieze Jensen-meuk?
Tjonge, uit je verkeerde bed met je goeie been gestapt zeker...pffff.quote:Op zondag 12 november 2006 11:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Er zijn mensen die posten onder mijn echte naam![]()
Offtopic trouwens.
Sonja is wel 65 jaar wat lul jij met traagheid !
Ze is goed ja,![]()
quote:Op zondag 12 november 2006 11:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Er zijn mensen die posten onder mijn echte naam![]()
Offtopic trouwens.
Sonja is wel 65 jaar wat lul jij met traagheid !
Ze is goed ja,![]()
Heb je pech ik had niet tegen jouquote:Op zondag 12 november 2006 12:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Ik neem aan dat je het tegen mij hebt. Nou ja, een uitgezakt oud wijf als jij kan zich natuurlijk beter met Sonja identificeren dan een jonge, vlotte meid als ik
.
.
Dat Sonja goed is betwist ik niet, maar traag is ze wel.
oh jammerquote:Op zondag 12 november 2006 12:02 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Heb je pech ik had niet tegen jou![]()
Die 9/11 reactie van die Kelly's in het Big Brotherhuisquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:52 schreef Haaibaaike het volgende:
Die Hummie van den Tonnekreek vind ik niks![]()
Ja dat vond ik wel emotioneel gisteren dan.quote:Op zondag 12 november 2006 16:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Die 9/11 reactie van die Kelly's in het Big Brotherhuis.
G*dverdomme.
zou jij niet eens in het BB huis willen?quote:Op zondag 12 november 2006 17:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat vond ik wel emotioneel gisteren dan.
Want ik keek toen en nu ook geen BB![]()
Liever in de Gouden Kooi, dat is oneindig.quote:Op zondag 12 november 2006 19:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
zou jij niet eens in het BB huis willen?.
Hier is de uitzending van gisteren te zien.quote:Op zondag 12 november 2006 20:01 schreef MissMatch het volgende:
Gisteren viel de televisie hier uit. Precies onder Sonja.
Dat vond ik jammer.
Dank je wel!quote:Op zondag 12 november 2006 20:50 schreef Suko het volgende:
Hier is de uitzending van gisteren te zien.
Ja, Sonja doet het heel leuk,quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:06 schreef tong80 het volgende:
Vanavond maar weer kijken. Leuk programma.
Laatstgenoemden zijn uit de uitzending weggelopen...quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:45 schreef Suko het volgende:
Over die vragen praat Sonja in de Rode Hoed met onder anderen Sophie Hilbrand, Menno Buch en de meiden van Halal.
Wie had spijt?quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:50 schreef milagro het volgende:
spijt hebben dat je een homo de hand geschud hebt..... alsof het besmettelijk is, zeg, of de man een enge misdadiger
Ze zagen beelden van neukende mensen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:02 schreef Puzzelaar het volgende:
LOL, waarom zijn ze weggelopen (heb hier geen tv aan)
dat verhaal over Roze Zaterdag idd.quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:03 schreef golfer het volgende:
Hypocriet gedoe van die Halal-meiden.
ze konden nu ook ervoor kiezen níet te kijken, maar ze keken tóch even over hun schouder.quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze zagen beelden van neukende mensen.
Normaal zappen ze dat weg, maar dat kon nu niet, dus kozen ze er 'principieel' voor om weg te lopen.
Uitzendinggemist.nl zal t wel komen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:09 schreef Viking84 het volgende:
Vorige week vond ik het maar saai, maar nu vind ik het toch jammer dat ik het niet gezien heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |