je bent echt een rotzakquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:23 schreef versabommie het volgende:
omen WHAHAHAHAHAHA TAALACHTERSTANDJE, SHOARMAKOERIER?![]()
je bent nu mijn gevoel aan het bespelen he?quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:25 schreef Gladys het volgende:
[..]
je bent echt een rotzakdoe eens een keer lief zeg,al is het maar voor 1 dag
![]()
ja lukt het al ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
je bent nu mijn gevoel aan het bespelen he?
Day die heeft zich de hele dag niet meer laten zien wijselijk. Ik ging gisteren naar bed omdat ik moest wereken en mevrouw vond het nodig om samen met gladys te gaan roepen dat ze mij verslagen (???) hadden...quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:25 schreef Wickedangel het volgende:
Waar is Day? Nog in het vorige COS-topic?![]()
bijnaquote:
Hoe durft ze!quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Day die heeft zich de hele dag niet meer laten zien wijselijk. Ik ging gisteren naar bed omdat ik moest wereken en mevrouw vond het nodig om samen met gladys te gaan roepen dat ze mij verslagen (???) hadden...
ja en dan maar snel wegblijven![]()
het brutaaltje is dan ook de hele dag ondergedokenquote:
wat moet ik er nog meer voor doen dan ?quote:
plaats maken op die bank van jequote:Op zaterdag 4 november 2006 02:29 schreef Gladys het volgende:
[..]
wat moet ik er nog meer voor doen dan ?![]()
Uiteraard, als mod ben je bang voor de usersquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
het brutaaltje is dan ook de hele dag ondergedoken![]()
de meesten welquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Uiteraard, als mod ben je bang voor de users![]()
plaats zat hoorquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
plaats maken op die bank van je![]()
zonder users geen mod bedoeljequote:Op zaterdag 4 november 2006 02:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Uiteraard, als mod ben je bang voor de users![]()
nee ik doe niet aan kiss and tellquote:
quote:
Nee, je wilt er zelluf eentje zijn! Slijmbal!quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee ik doe niet aan kiss and tell![]()
Ik wil dat hele mod gebeuren overlsaan en direct fa worden!quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, je wilt er zelluf eentje zijn! Slijmbal!
ben te snel voor haar kutfirefox hahahahaquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Een eekhoorntje met adhd. Jij niet![]()
uhhh nee en zocht bijstand om dat bommie zegt dat het aan mij ligtquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Een eekhoorntje met adhd. Jij niet![]()
ga dan dat ie voor me checken,pikquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
ben te snel voor haar kutfirefox hahahaha
Dan heb ik nog wel een paar voorstellen!quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wil dat hele mod gebeuren overlsaan en direct fa worden!
lekker bannen![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:35 schreef neferhone het volgende:
ik ga slapen have fun
Dat is ook zoquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:35 schreef Gladys het volgende:
[..]
uhhh nee en zocht bijstand om dat bommie zegt dat het aan mij ligt
trutquote:
Schat ik heb totaal niet de ambitie in die richtingquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan heb ik nog wel een paar voorstellen!![]()
Maar even een heeeeel klein beetje serieus, mod of FA, daar ben jij natuurlijk uitermate ongeschikt voor. Of wou je in dezelfde trant blijven posten dan?Dat wil ik wel meemaken
![]()
pik?quote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Schat ik heb totaal niet de ambitie in die richtingIk speel al de hele dag FA op live netwerken van bizar grote bedrijven. Wat ik in mijn vrij tijd doe wil ik dan ook wel leuk houden.
koffie om kwart voor 3 's nachts?quote:
heb je die niet dan ?quote:
Melk? Suiker? Koekje erbij?quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:42 schreef Gladys het volgende:
[..]
koffie om kwart voor 3 's nachts?dank je
![]()
ga ik niet uitleggen hierquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Hoe groot kan een bedrijf trouwens zijn voordat het bizar groot is![]()
ik heb een maxquote:
Nee nee, ik zat niet te vissen. Het was meer filosofisch bedoeld. Sorryquote:
doe maar alleen een koekjequote:
hoef je geen sorry te zeggen heurquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee nee, ik zat niet te vissen. Het was meer filosofisch bedoeld. Sorry![]()
niet stram nu ?quote:
natte!quote:
nu je het zegtquote:
quote:
Over dat we oldbies gaan bashen!quote:
Zijn hier nog oldbies dan?quote:
Alweer?quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Over dat we oldbies gaan bashen!
dikkequote:
soms komt Gert de moralist hier wel eens langsquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:55 schreef APK het volgende:
[..]
Zijn hier nog oldbies dan?
Wij zitten allemaal bij DGK
Een goeie rukbeurt!quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:55 schreef Wickedangel het volgende:
Wil je een koekje? Cake? Wijntje? Pilsje?
En dat is interessant... omdat...quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:55 schreef APK het volgende:
[..]
Zijn hier nog oldbies dan?
Wij zitten allemaal bij DGK
Uw zoekbewerking - rukbeurt - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverdquote:
Kan iemand die Floris-zooi copy/pasten?quote:
beetje knuffelen en zwaaien!quote:
quote:
Hey Nymf!quote:
Floris is volgens mij toch een beetje koekoekquote:Op zaterdag 4 november 2006 03:08 schreef APK het volgende:
[..]
Kan iemand die Floris-zooi copy/pasten?
Ik zag hem tijdends de live uitzending in de studio en het kan een enge junk zijn maar ook een normaal persoon.....
Neuh....
dat was ik toch alquote:
Jij was geile nymfquote:
Ze zeggen dat ie wel es op VOL zit.....quote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:13 schreef melke het volgende:
[..]
Floris is volgens mij toch een beetje koekoek
Is zo.quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ie wel es op VOL zit.....
Wat begrijp je dan niet? copy/pastequote:
oww ja maar aan dat geil heb ik toch nixquote:
Moet ik wat hij op VOL post, hier gaan zettenquote:Op zaterdag 4 november 2006 03:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat begrijp je dan niet? copy/paste
quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Moet ik wat hij op VOL post, hier gaan zettenBen ik APK's secretaresse of zo?
![]()
Hij had ook beter aan peter kunnen vragen, die doet daar vast niet zo moeilijk overquote:Op zaterdag 4 november 2006 03:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Moet ik wat hij op VOL post, hier gaan zettenBen ik APK's secretaresse of zo?
![]()
met nadruk op kutquote:
Ik zeg maar even niksquote:Op zaterdag 4 november 2006 03:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij had ook beter aan peter kunnen vragen, die doet daar vast niet zo moeilijk over
ja zelfs met jou erbij nogquote:
Ik zal maar niet meer vragen of ik wat voor je kan doen he?quote:
uhm nee laat maar... komt alleen maar ellende vanquote:Op zaterdag 4 november 2006 03:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zal maar niet meer vragen of ik wat voor je kan doen he?![]()
samen elkaar vervelen dan ?quote:
Wat moet jequote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:30 schreef Gladys het volgende:
[..]
uhm nee laat maar... komt alleen maar ellende van![]()
Dan trek ik je angel eruitquote:Op zaterdag 4 november 2006 03:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat moet je![]()
Ik maak gehakt van je. Of nee, eendenpaté![]()
nou zo hard moest ik niet lachen hoorquote:
Onmogelijk, want ik vlieg weg voordat je 't weetquote:
wie ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:43 schreef melke het volgende:
Zeg eens, wanneer ga jij eens een plaatje bij je naam zetten?
Sorryquote:Op zaterdag 4 november 2006 03:36 schreef Gladys het volgende:
[..]
nou zo hard moest ik niet lachen hoor![]()
het was niet jouw schuld hoorquote:Op zaterdag 4 november 2006 03:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik bedoel ik en MSN daar komen altijd brokken van![]()
Daarom doe ik dat ook zo min mogelijk, maar van drank en drugs krijg ik wel eens een zwak moment
quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:53 schreef Gladys het volgende:
[..]
het was niet jouw schuld hoormaar dat heb ik je al gezegd
![]()
ja zag het alquote:
Dat heb ik toch helemaal niet nodigquote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 04:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat heb ik toch helemaal niet nodig![]()
Het gaat bij mij puur om de inhoud![]()
Ik nog nietquote:Op zaterdag 4 november 2006 04:42 schreef Inodder het volgende:
iederen weg nu?
Wat houd je dat goed bijquote:Op zaterdag 4 november 2006 04:49 schreef Inodder het volgende:
heb je nog n leuke collumn heb je nu wel tijd voor gehad toch je heb n uur en 12 min. nie gepost
Ga jij es gewoon slapenquote:Op zaterdag 4 november 2006 04:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat houd je dat goed bij
Nee, ben uit de crew
Zou zomaar kunnen ja, maar dat is het al snel bij mijquote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 04:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen ja, maar dat is het al snel bij mij![]()
Pffffff, ik doe helemaal niks, ik geef gewoon een vriendelijk adviesquote:Op zaterdag 4 november 2006 04:55 schreef melke het volgende:
[..]
Zeg! Hier mag je ons de les niet lezen he![]()
Dat je daar in verdieptquote:Op zaterdag 4 november 2006 04:59 schreef Inodder het volgende:
ik was er niet helemaal zeker van maar meende hier al eens iets mee te hebben gekregen over jou en collumns en dat je geen tijd had enzo maar nu heb je dus wel tijd gehad crew of niet schrijf je voor n ander of voor jezelf k had eigenlijd gedacht dat je nog wel wat op stapel had.
die tijd hou ik niet bij, tijdens je voorlaatste post was ik nog in de disco, maar ik kan wel t tijdsverschil uitrekenen aan de hand van de posttijd
Hey, mooi oogjequote:Op zaterdag 4 november 2006 05:01 schreef Inodder het volgende:
hey morrie gladdie en mellie waren jullie er nog wel bij deze
![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 04:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
Pffffff, ik doe helemaal niks, ik geef gewoon een vriendelijk advies![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 05:01 schreef Inodder het volgende:
hey morrie gladdie en mellie waren jullie er nog wel bij deze
![]()
ik ben na vanaaf ook nie meer in staat daar n gevat weerwoord op te geven dusszquote:
Doei, meis, niet helemaal in de stress gaan heh, komt vast goedquote:Op zaterdag 4 november 2006 05:02 schreef Gladys het volgende:
gaat er vantussen,voor het weer mis gaat![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 05:04 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik ben na vanaaf ook nie meer in staat daar n gevat weerwoord op te geven dussz
Dat hoeft ook helemaal nietquote:Op zaterdag 4 november 2006 05:04 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik ben na vanaaf ook nie meer in staat daar n gevat weerwoord op te geven dussz
Ik doe niet eens watquote:Op zaterdag 4 november 2006 05:02 schreef Gladys het volgende:
gaat er vantussen,voor het weer mis gaat![]()
![]()
komt op t zelfde neerquote:
Ik heb al zoveel eendenjachten overleeft, ik begin mij onsterfelijk te voelenquote:
Geen potentiele bash de grond inboren...quote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 05:09 schreef Inodder het volgende:
[..]
komt op t zelfde neermaar die heb je toch al
![]()
mag ik anders nie ff met de jouwe speuluh![]()
Morrie is in love met mn oog denkquote:
*bladert door de policyquote:Op zaterdag 4 november 2006 05:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Geen potentiele bash de grond inboren...
Ik ben altijd verliefdquote:Op zaterdag 4 november 2006 05:13 schreef Inodder het volgende:
[..]
Morrie is in love met mn oog denk
mor![]()
hm 1tje toch pas (die nu zon 4 weken aanhoud)quote:Op zaterdag 4 november 2006 05:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb al zoveel eendenjachten overleeft, ik begin mij onsterfelijk te voelen![]()
Je moet niet alles gelovenquote:Op zaterdag 4 november 2006 05:16 schreef Inodder het volgende:
Hey Morwen wat hoor ik trouwen ben je mod geworden?
wat doe je dan hier moet je thuis de boel niet in de gaten houden?
Ga toch weg man, het is elk jaar velen malen raakquote:Op zaterdag 4 november 2006 05:17 schreef Inodder het volgende:
[..]
hm 1tje toch pas (die nu zon 4 weken aanhoud)
Hobseltjequote:
Haai Morwenquote:Op zaterdag 4 november 2006 05:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hobseltje![]()
![]()
![]()
Geen idee, heb het uit staan![]()
Ben jij ipv TL en dus mijn nieuwe delete'sterquote:
Als je in psychokinese gelooft is het wel mogelijk om mij een bloedlip te slaan want daar vraag ik omquote:Op zaterdag 4 november 2006 05:26 schreef Prospera het volgende:
[..]
Jawel maar ze liggen nu allemaal te slapen![]()
dat laatste.. cul dusquote:Op zaterdag 4 november 2006 05:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ben jij ipv TL en dus mijn nieuwe delete'ster![]()
Of doe je een ander forum?
Ik denk al wat is dat voor flauwe cul, want ik zie je hier nooit meerquote:Op zaterdag 4 november 2006 05:34 schreef MissHobje het volgende:
[..]
dat laatste.. cul dus![]()
mareslapen en zulks
![]()
Dat komt omdat ik BB niet zo leuk meer vind.. ( saai enzo )quote:Op zaterdag 4 november 2006 05:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk al wat is dat voor flauwe cul, want ik zie je hier nooit meer![]()
![]()
Ja dat welquote:Op zaterdag 4 november 2006 05:37 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik BB niet zo leuk meer vind.. ( saai enzo )
quote:
jawel hoor.quote:Op zaterdag 4 november 2006 09:02 schreef Talitha het volgende:
Iemand nog iets meer te zeggen dan alleen goedemorgen?![]()
Heb je het activiteitenrooster in de hal niet geraadpleegd ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 09:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi buuf.Wat staat er vandaag op het programma?
ik moet buiten zooi opruimen, zodat er weer ruimte komt zodat het dak er makkelijk op kan. Zoon moet voetballen in Leeuwardenquote:Op zaterdag 4 november 2006 09:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi buuf.Wat staat er vandaag op het programma?
Ben m'n leesbril vergeten.quote:Op zaterdag 4 november 2006 09:25 schreef PH52 het volgende:
[..]
Heb je het activiteitenrooster in de hal niet geraadpleegd ?
quote:Op zaterdag 4 november 2006 09:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik moet buiten zooi opruimen, zodat er weer ruimte komt zodat het dak er makkelijk op kan. Zoon moet voetballen in Leeuwarden(een dik half uur rijden) speelt f-jes, dus twee keer 20 minuten. langer in de auto dan dat ie speelt.
voor de rest nog boodschappen doen en vanmiddag nog sporten.
een rustige zaterdag dus, en jij?
Wie is de groepsleider vandaag eigenlijk, stond er niet opquote:Op zaterdag 4 november 2006 09:25 schreef PH52 het volgende:
[..]
Heb je het activiteitenrooster in de hal niet geraadpleegd ?
Geen idee. Iemand moet toch die drukte hier in goede banen leiden?!quote:Op zaterdag 4 november 2006 09:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wie is de groepsleider vandaag eigenlijk, stond er niet op
Die lui die dat zouden moeten doen zitten allemaal in hun gouden kooi, ver veheven boven het SC volkquote:Op zaterdag 4 november 2006 09:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
Geen idee. Iemand moet toch die drukte hier in goede banen leiden?!![]()
Goedemorgenquote:Op zaterdag 4 november 2006 10:04 schreef Jappie het volgende:
Goeiemorgen lijertjes...
Sow he...voor het eerst in 8 weken tijd een een keer echt uitgeslapen....welk een genot was dat.
Maak je geen zorgen...quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Goedemorgen
En wij maar denken dat het voor ons ook een rustdag zou worden![]()
Het is toch ook lekker rustig?quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Goedemorgen
En wij maar denken dat het voor ons ook een rustdag zou worden![]()
sterker, ik ben nu wel klaar met al die regen binnen, dus wil graag een dak..quote:Op zaterdag 4 november 2006 09:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij haalt het dak eraf? Ik zet gewoon een raam open als ik wat frisse lucht wil.
Mijn planning is nog leeg. Ik wacht op input van PH.![]()
Goeiemorgen vrouwe Talitha....quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het is toch ook lekker rustig?![]()
![]()
Morgen Jappie.![]()
![]()
Groepsleider is dus al gevondenquote:Op zaterdag 4 november 2006 10:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen...
"de here keek achterom en zag dat het goed was"
...en vervolgde zijn weg naar die hootiesbar.![]()
doe je best, zou ik zeggenquote:Op zaterdag 4 november 2006 10:17 schreef Jappie het volgende:
Zal ik ook ff een streamverslagje maken ?
Optiefenquote:
enige wat je hoeft te doen is bier brengenquote:Op zaterdag 4 november 2006 10:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Optiefen![]()
Ik heb jullie geschapen opdat gij zelfstandige wezens in vrijheid zult wezen.....ik heb een bloedhekel aan groupies...![]()
Je leert het maar gewoon met vallen en opstaan...net als ieder ander...quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
enige wat je hoeft te doen is bier brengen
zelfstandig duurt nog even, zit nog steeds in de opleidingsfase
Dan zien we je waarschijnlijk niet veel vandaag?quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
sterker, ik ben nu wel klaar met al die regen binnen, dus wil graag een dak..![]()
maar eerst puin opruimen. En het is ook nog rommelmarkt. dus ff neuzen is ook nog wel even leuk. (als het niet regent)
mwoah, tussen de buien door. maar manlief is ook not amused met vele gefok...quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan zien we je waarschijnlijk niet veel vandaag?![]()
Fijne dag alvast dan maar.
Daar hebben wij toch geen afspraak voor nodig? Tussen de huishoudelijke werkzaamheden door mag je me mis vatten zoveel je wilt.quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Goeiemorgen vrouwe Talitha....zullen wij hedenmorgen vast afspreken waar ende wanneer wij elkaar zullen misvatten ?
![]()
Ah....begrijp ik u nu goed als ik zeg: "...pak me dan pak me dan...je kan me toch niet krijgen..."quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Daar hebben wij toch geen afspraak voor nodig? Tussen de huishoudelijke werkzaamheden door mag je me mis vatten zoveel je wilt.![]()
...hoeveel koters hebben jullie dan inmiddels... ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mwoah, tussen de buien door. maar manlief is ook not amused met vele gefok...![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
...hoeveel koters hebben jullie dan inmiddels... ?![]()
Vroeg me ook al af waar hij is....quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:30 schreef debuurvrouw het volgende:
heeft een van jullie recent Kribbet nog gezien trouwens?! die mis ik al een paar dagen..![]()
Je kunt toch een PM sturen ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:39 schreef debuurvrouw het volgende:
maar niemand Kribeet gezien? of weet hoe het met hem is. vind het vervelend als ik hem een paar dagen onaangekondigd niet zie...
tja, maar als ie niet op fok! is zal ie die ook niet zien...quote:
Laat hem anders gezellig meeposten.quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mwoah, tussen de buien door. maar manlief is ook not amused met vele gefok...![]()
...ik dacht hem niet afgelopen nacht..maar toch zeker de nacht daarvoor nog gezien te hebbenquote:Op zaterdag 4 november 2006 10:39 schreef debuurvrouw het volgende:
maar niemand Kribbet gezien? of weet hoe het met hem is. vind het vervelend als ik hem een paar dagen onaangekondigd niet zie...
Dat is een misvatting.quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah....begrijp ik u nu goed als ik zeg: "...pak me dan pak me dan...je kan me toch niet krijgen..."![]()
da's nog een optie. vind ie dan weer zonde van zijn tijd ben ik bang...quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Laat hem anders gezellig meeposten.![]()
ow! gelukkig!!quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
...ik dacht hem niet afgelopen nacht..maar toch zeker de nacht daarvoor nog gezien te hebben
*check*
[BB SC 113] Bash hier DGK-overlopers!
Ah...er is dus nog hoopquote:Op zaterdag 4 november 2006 10:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat is een misvatting.![]()
Hij zei 'U' tegen me.![]()
Ik ben er heilig van overtuigd dat hij een dezer nachten/dagen nog op je bezorgdheid zal terug komen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow! gelukkig!!
tja, 's nachts slaap ik...![]()
je bent een skatje...quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ben er heilig van overtuigd dat hij een dezer nachten/dagen nog op je bezorgdheid zal terug komen....mocht dat snachts geschiedden zal ik niet schromen je daarvan schaamteloos op de hoogte te brengen.
Latersquote:Op zaterdag 4 november 2006 10:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je bent een skatje...![]()
maar inmiddels in ouwe kloffie gehezen en onderweg naar de aanbouw. ben er straks weer![]()
beetje wasjes doen, boodschapjes en vanmiddag met de kids naar me moeder toe..quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:03 schreef Jappie het volgende:
ook zo'n morgen oortjes
Nog leuke plannen in het verschiet ?
Nope......moeders is boodschappen doen...... (doet ze keurig overigens...kan niet anders zeggenquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:08 schreef puntoortje het volgende:
[..]
beetje wasjes doen, boodschapjes en vanmiddag met de kids naar me moeder toe..
jullie nog plannen?
ooo lekker rustig dus, verder nog plannen voor de rest van het weekend?quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope......moeders is boodschappen doen...... (doet ze keurig overigens...kan niet anders zeggen![]()
) ...die kleine jongen is bij Opa en Oma...en mijn dochter hoef ik pas om ca 5 uur van basketbal af te halen.
![]()
Een ware oase van rust dus..![]()
Om me dan, net als eend, aan het spit te rijgen zeker.quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah...er is dus nog hoop...vanaf heden zal ik u dan ook met herwonnen energie achterna jagen...
![]()
![]()
![]()
Hoi Puntoortje.quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:00 schreef puntoortje het volgende:
een hele goeiemorgen op deze mooie zonnige koude ochtend
Helaas zal ik jullie morgen voor een groot deel van de dag moeten missen....de vrouw die mij 9 maanden lang onder haar hartje heeft gedragen viert het heuglijke feit van yet alweer een turfje op haar levenskalender.quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:16 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ooo lekker rustig dus, verder nog plannen voor de rest van het weekend?
quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Om me dan, net als eend, aan het spit te rijgen zeker.![]()
Mogguh Bommelsquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:18 schreef versabommie het volgende:
ZOWWWWWWWWWWWWWWWWW! DE VIEZE CHOLERA!
1,5 uur geslapen slechts door de schedelpijn, m'n imigran op dus ik heb me een stuk ind e kraag gezopen hedenmorgen om een uur of 4-5 rond 8:00 een uurtje of twee geslapen en nu heb ik slechts een kater en niet die kutmigraine. Ik ben er klaar voor!
Zullen we hell op aarde doen terugkeren? Moddiemods naar de eeuwige bit-belden trappen, FA's een postingsopvanghuis in jagen? Users hun ziel pakken en ze tarten tot in den eeuwigheid!
Zowaar als Beëlzebub mijn getuige en hoeder is zo waarlijk zweer ik dat dit het begin kan zijn voor iets moois!
quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi Puntoortje.
Weinig zon hier, wel koud!
Morguh pik! Zij die gaan laten sterven groeten uquote:
Geen flauw idee...vorige keer dreigde ze mijn ip te melden en blablablaquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:26 schreef Jappie het volgende:
Welk doel dienen die achterlijke wat zijn het ? .... "bots"eik ?
...quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Helaas zal ik jullie morgen voor een groot deel van de dag moeten missen....de vrouw die mij 9 maanden lang onder haar hartje heeft gedragen viert het heuglijke feit van yet alweer een turfje op haar levenskalender.![]()
Ga jij maar weer terug je nest in ...quote:
ik weet dat het volgende antwoord mogelijk zou kunnen zijn "de vraag is hoe kom je er van af" ...maar desalniettemin....quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geen flauw idee...vorige keer dreigde ze mijn ip te melden en blablabla![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ga jij maar weer terug je nest in ...![]()
Beetje ongeneerd die ochtendwalm over het forum dumpen...![]()
Dubbel feest dus: Demins is morgen ook jarig.quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Helaas zal ik jullie morgen voor een groot deel van de dag moeten missen....de vrouw die mij 9 maanden lang onder haar hartje heeft gedragen viert het heuglijke feit van yet alweer een turfje op haar levenskalender.![]()
noteert:quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dubbel feest dus: Demins is morgen ook jarig.
Gefeliciteerd met je moedertje.![]()
![]()
edit: ...en Herman Brood, maar die zal het wel niet vieren.![]()
Ik heb de balkondeur en 2 ramen wijd open staan.quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:23 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hoi talitha ... ik ben gelukkig nog niet buiten geweest...
Tsja tjee....iedere user zingt zoals het gebekt is.........ik bijvoorbeeld noem hem.............quote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Solly...![]()
In Kyoto begroeten we elkaar allemaal zo....was een Japans glapje.![]()
![]()
![]()
hoi luie nymf!quote:
heej bommiequote:
ben je blij me te zien of heb je in je broek gezeken ?quote:
ik heb nog geen mod gezien !quote:
Die van jou kan zingen?quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tsja tjee....iedere user zingt zoals het gebekt is.........ik bijvoorbeeld noem hem.............![]()
Kep hier nog een heerlijke vleeschhap voor you!quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:46 schreef Gladys het volgende:
zal ik gaan ontbijten of terug naar mijn nest![]()
waarom moet je anders voor het zingen de kerkquote:
sorry daar pas ik ff voorquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kep hier nog een heerlijke vleeschhap voor you!
Scaramouche scaramouche......wil you do the fandango....quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:49 schreef versabommie het volgende:
ALLEMAAAAAAAAAAAAAAAAL!
I see a little silhouetto of a man,![]()
Scaramouche, Scaramouche, will you do the Fandango.quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:49 schreef versabommie het volgende:
ALLEMAAAAAAAAAAAAAAAAL!
I see a little silhouetto of a man,![]()
Galileo,galileo,quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:52 schreef Gladys het volgende:
[..]
Scaramouche, Scaramouche, will you do the Fandango.
Thunderbolt and lightning, very, very frightening me.
Mama mia, mama mia!quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:52 schreef Gladys het volgende:
[..]
Scaramouche, Scaramouche, will you do the Fandango.
Thunderbolt and lightning, very, very frightening me.
manuquote:
Volgaarne, we wachten even het "stramme max alert" af?quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:58 schreef Jappie het volgende:
Mogguh hr demins....doet u even een gitaarsolootje mee....hr bommels heeft zojuist ingezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |