ooo lekker rustig dus, verder nog plannen voor de rest van het weekend?quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope......moeders is boodschappen doen...... (doet ze keurig overigens...kan niet anders zeggen![]()
) ...die kleine jongen is bij Opa en Oma...en mijn dochter hoef ik pas om ca 5 uur van basketbal af te halen.
![]()
Een ware oase van rust dus..![]()
Om me dan, net als eend, aan het spit te rijgen zeker.quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah...er is dus nog hoop...vanaf heden zal ik u dan ook met herwonnen energie achterna jagen...
![]()
![]()
![]()
Hoi Puntoortje.quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:00 schreef puntoortje het volgende:
een hele goeiemorgen op deze mooie zonnige koude ochtend
Helaas zal ik jullie morgen voor een groot deel van de dag moeten missen....de vrouw die mij 9 maanden lang onder haar hartje heeft gedragen viert het heuglijke feit van yet alweer een turfje op haar levenskalender.quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:16 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ooo lekker rustig dus, verder nog plannen voor de rest van het weekend?
quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Om me dan, net als eend, aan het spit te rijgen zeker.![]()
Mogguh Bommelsquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:18 schreef versabommie het volgende:
ZOWWWWWWWWWWWWWWWWW! DE VIEZE CHOLERA!
1,5 uur geslapen slechts door de schedelpijn, m'n imigran op dus ik heb me een stuk ind e kraag gezopen hedenmorgen om een uur of 4-5 rond 8:00 een uurtje of twee geslapen en nu heb ik slechts een kater en niet die kutmigraine. Ik ben er klaar voor!
Zullen we hell op aarde doen terugkeren? Moddiemods naar de eeuwige bit-belden trappen, FA's een postingsopvanghuis in jagen? Users hun ziel pakken en ze tarten tot in den eeuwigheid!
Zowaar als Beëlzebub mijn getuige en hoeder is zo waarlijk zweer ik dat dit het begin kan zijn voor iets moois!
quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi Puntoortje.
Weinig zon hier, wel koud!
Morguh pik! Zij die gaan laten sterven groeten uquote:
Geen flauw idee...vorige keer dreigde ze mijn ip te melden en blablablaquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:26 schreef Jappie het volgende:
Welk doel dienen die achterlijke wat zijn het ? .... "bots"eik ?
...quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Helaas zal ik jullie morgen voor een groot deel van de dag moeten missen....de vrouw die mij 9 maanden lang onder haar hartje heeft gedragen viert het heuglijke feit van yet alweer een turfje op haar levenskalender.![]()
Ga jij maar weer terug je nest in ...quote:
ik weet dat het volgende antwoord mogelijk zou kunnen zijn "de vraag is hoe kom je er van af" ...maar desalniettemin....quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geen flauw idee...vorige keer dreigde ze mijn ip te melden en blablabla![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ga jij maar weer terug je nest in ...![]()
Beetje ongeneerd die ochtendwalm over het forum dumpen...![]()
Dubbel feest dus: Demins is morgen ook jarig.quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Helaas zal ik jullie morgen voor een groot deel van de dag moeten missen....de vrouw die mij 9 maanden lang onder haar hartje heeft gedragen viert het heuglijke feit van yet alweer een turfje op haar levenskalender.![]()
noteert:quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dubbel feest dus: Demins is morgen ook jarig.
Gefeliciteerd met je moedertje.![]()
![]()
edit: ...en Herman Brood, maar die zal het wel niet vieren.![]()
Ik heb de balkondeur en 2 ramen wijd open staan.quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:23 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hoi talitha ... ik ben gelukkig nog niet buiten geweest...
Tsja tjee....iedere user zingt zoals het gebekt is.........ik bijvoorbeeld noem hem.............quote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Solly...![]()
In Kyoto begroeten we elkaar allemaal zo....was een Japans glapje.![]()
![]()
![]()
hoi luie nymf!quote:
heej bommiequote:
ben je blij me te zien of heb je in je broek gezeken ?quote:
ik heb nog geen mod gezien !quote:
Die van jou kan zingen?quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tsja tjee....iedere user zingt zoals het gebekt is.........ik bijvoorbeeld noem hem.............![]()
Kep hier nog een heerlijke vleeschhap voor you!quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:46 schreef Gladys het volgende:
zal ik gaan ontbijten of terug naar mijn nest![]()
waarom moet je anders voor het zingen de kerkquote:
sorry daar pas ik ff voorquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kep hier nog een heerlijke vleeschhap voor you!
Scaramouche scaramouche......wil you do the fandango....quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:49 schreef versabommie het volgende:
ALLEMAAAAAAAAAAAAAAAAL!
I see a little silhouetto of a man,![]()
Scaramouche, Scaramouche, will you do the Fandango.quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:49 schreef versabommie het volgende:
ALLEMAAAAAAAAAAAAAAAAL!
I see a little silhouetto of a man,![]()
Galileo,galileo,quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:52 schreef Gladys het volgende:
[..]
Scaramouche, Scaramouche, will you do the Fandango.
Thunderbolt and lightning, very, very frightening me.
Mama mia, mama mia!quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:52 schreef Gladys het volgende:
[..]
Scaramouche, Scaramouche, will you do the Fandango.
Thunderbolt and lightning, very, very frightening me.
manuquote:
Volgaarne, we wachten even het "stramme max alert" af?quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:58 schreef Jappie het volgende:
Mogguh hr demins....doet u even een gitaarsolootje mee....hr bommels heeft zojuist ingezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |