En dat vind ik heel goed van haar (mischien zelfs wel een beetje dapperquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:37 schreef happyme28 het volgende:
Ze heeft eigenlijk steeds gezegd dat ze Sylvia wilde houden, maar twijfelde volgens mij omdat Bart en Brian voor Angelique stemde, dus ze wilde nogmaals een motivatie van Bart horen, maar ze heeft uiteindelijk toch voor haar eigen mening gekozen ipv de 'makkelijke weg'.
Ja, ik lees net dat ze al eerder had aangegeven Sylvia erin te willen houden. Dat wist ik dus niet.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:39 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ze kon er in meegaan, maar het was niet voldoende om haar van stem te wijzigen.
Zoiets ja.. ik bedoel, ik vind ook weleens dat ik gelijk heb.. maar sta dan toch open om even de motivatie van een ander te horen..Ik bedoel.. je/ik zou ieets over het hoofd kunnen zien... Ik vind het een volwassen manier van je manier om je mening te vormen, ze begreep donders goed dat het van haar af ging hangen. Goed gedaan meisje ! Je word al bijna vrouw !quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:39 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ze kon er in meegaan, maar het was niet voldoende om haar van stem te wijzigen.
Wt ik al zei alles om op de voorgrond te komenquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:39 schreef Maraca het volgende:
Ik blijf het raar vinden.. haar kinderen 'duwde' ze aan de kant om het huis in te gaan.. maar nu Angelique weggaat.. iemand die ze 5 of 6 weken kent komen de krokodillentranen
[afbeelding]
Ja ... ik vond al een tijdje dat Sylvia weleens een vriendin van Nena zou kunnen worden, die twee hebben een soort no nonsence klik.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:44 schreef happyme28 het volgende:
Ik voorzie nog wel een goede band van Nena en Bart met SylviaSylvia heeft Stephan ook wel door.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:43 schreef scanman01 het volgende:
Geluid 3 en 4 weer uit... en op 1 en 2 hoor je het nog
Het duurt ook tig keer zo lang.... intussen al 4 uur later ofzoquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:45 schreef scanman01 het volgende:
Op deze manier is een exit toch wel wat spannender dan in BB.
Intussen klinkt weer het gejank van natasidoor op stream 1
Dat is inderdaad raar.. zegt de eerst dat ze een trainingsbroek niks vind en doet ze hem toch aan..quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:45 schreef Myriam1978 het volgende:
Angélique gaat uit met haar derderangs kleding![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:48 schreef happyme28 het volgende:
Het zou leuk zijn als de nieuwe bewoner vanavond al komt en die gelijk bij Natasia in bed moet
Ze gooit zich ervoor.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:48 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Gaat Natasia nog als een dolle achter de auto aanhollen straks.
Moord in de Gouden Kooiquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:48 schreef happyme28 het volgende:
Het zou leuk zijn als de nieuwe bewoner vanavond al komt en die gelijk bij Natasia in bed moet
quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat is Janine aangekomen in die korte tijd zeg!!! pffffffff
quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze gooit zich ervoor.![]()
Dan wist ik het wel als ik de chauffeur was
Denk meer dat hij bedoelt op de organisatie die Angelique deed que roosters en boodschappen etc.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:50 schreef avonne het volgende:
Stephan "ik ben er van overtuigd dat het hele boeltje in puin gaat vallen"
Angelique "ik had nog graag met je in de rotzooi rond gerommeld"
Ze zijn het er over eens dat dit programma naar de knoppen is, denk ik
Hé, LS,quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat is Janine aangekomen in die korte tijd zeg!!! pffffffff
quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:51 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Denk meer dat hij bedoelt op de organisatie die Angelique deed que roosters en boodschappen etc.
Mag dat wel ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:52 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Sinds de regels zijn 'aangepast' stroomt het hier vol met BB posters.
Natasia, in de biljartkamer, met de steeksleutelquote:
Geen van beide, ze schreeuwt om aandachtquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:44 schreef scanman01 het volgende:
Schreeuwt ze nou omdat ze het erg vindt dat Angelique eruit moet... of omdat Sylvia blijft?
Nu gaat het verder op stream 3quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:45 schreef scanman01 het volgende:
Op deze manier is een exit toch wel wat spannender dan in BB.
Intussen klinkt weer het gejank van natasidoor op stream 1
Daar zitten nu niet bepaald mensen in waar je mij bij moet zetten. Ik denk dat ik met Stephan en Janine Nataaaasiaaaa werkelijk de Godganse dag ruzie zou hebben. Ik dat beetje wat ik kijk.... pffffffquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:51 schreef avonne het volgende:
[..]
Hé, LS,
Ik had je al een tijdje niet zien posten en vroeg me af of het je eindelijk gelukt was om in BB DGK te komen
Om in Cluedo termen te blijvenquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Natasia, in de biljartkamer, met de steeksleutel
nou, dat zou toch leuk zijn ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Daar zitten nu niet bepaald mensen in waar je mij bij moet zetten. Ik denk dat ik met Stephan en Janine Nataaaasiaaaa werkelijk de Godganse dag ruzie zou hebben. Ik dat beetje wat ik kijk.... pffffff
Vind je? En zo ja, waarom kijk je dan nog? Dat snap ik dan niet.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:59 schreef avonne het volgende:
Nou Nicolaas er niet meer is, is er geen zak aan.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:56 schreef Maraca het volgende:
Angelique has left the building..
Ja, die kans dat dat lukt is vrij grootquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:02 schreef happyme28 het volgende:
ik denk dat Stephan wil dat Sylvia Nena bij zijn 'groepje' lult.
Ik denk dat ze gewoon keukendienst heeftquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:03 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Iemand ook opgevallen dat Nena sinds ze beter in haar vel zit.. bewuster is van haar kunnen , ook steeds meer huishoudelijke taken op pakt!
Mannen in witte pakkenquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:03 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Dit is niet normaal man, zelfs Kelly uit BB3 was niet zo een drama queen. Tijd om het busje te bellen.
ik ben zo'n zielepoot die niks beters te doen heeft.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind je? En zo ja, waarom kijk je dan nog? Dat snap ik dan niet.
Hmm.. ik weet het niet.. Stephan wilde Nena er juist uit hebben, als Nena bij zijn groepje hoort (wat toch niet gaat gebeuren) dan word dat moeilijker gok ik zo..quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:02 schreef happyme28 het volgende:
Jakkes, nou trekt Stephan nog de beslissing van Nena naar hem toe. Omdat hij over Sylvia's harde uitstraling begon. Dat heeft nena doen beslissen Sylvia te willen houden. Omdat Nena ook altijd op haar uiterlijk wordt beoordeeld denkt Stephan dat zijn woorden Nena heeft doen beslissen.
Gatver, Stephan zegt dat Nu het contact met Nena giga opgevoerd moet worden. Ik twijfel waarom hij het zegt, hij probeert het zo te draaien dat het gaat om de 'populariteit' van Sylvia op te voeren, maar ik denk dat Stephan wil dat Sylvia Nena bij zijn 'groepje' lult.
Hij kan het allicht proberen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, die kans dat dat lukt is vrij groot
Hahaha zou ook kunnen.. al deed ze het gisteren ook ; -) ( Ach ik ben nou eenmaal fan geworden van Nena haar personality )quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:03 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon keukendienst heeft
Nou kijk ik regelmatig.. maar ik heb haar niet angelique 24/7 zien verzorgen... ze had het te druk met anderen afbekken.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:04 schreef Myriam1978 het volgende:
Het was dus gewoon haar kind die Angélique...nee ze gaat niet de persoon missen maar de zorg die ze haar gaf!
Stephan wilde Nena eruit hebben omdat Bart dan zwakker is. Met Nena is zijn groepje is bart ook zwakker en heeft hij een pionnetje meer.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hmm.. ik weet het niet.. Stephan wilde Nena er juist uit hebben, als Nena bij zijn groepje hoort (wat toch niet gaat gebeuren) dan word dat moeilijker gok ik zo..
Maar zoals ik al eerder zei: hij staat al 6 weken droog.. misschien dat zijn 'hormoontjes' toch weer beginnen te spelen![]()
Idem.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:06 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Nou kijk ik regelmatig.. maar ik heb haar niet angelique 24/7 zien verzorgen... ze had het te druk met anderen afbekken.
En terecht !!quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:06 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar ik zie dat Nena niet doen, want ze vertrouwd Stephan voor geen meter.
toen Angelique op bed lag, was het heus wel Natasia die voor haar zorgde.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:06 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Nou kijk ik regelmatig.. maar ik heb haar niet angelique 24/7 zien verzorgen... ze had het te druk met anderen afbekken.
Ah, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:06 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Stephan wilde Nena eruit hebben omdat Bart dan zwakker is. Met Nena is zijn groepje is bart ook zwakker en heeft hij een pionnetje meer.
Maar ik zie dat Nena niet doen, want ze vertrouwd Stephan voor geen meter.
Wat dat betreft graaft hij zijn eigen kuil, door Sylvia te stimuleren meer met Nena op te trekken. Die raakt hij idd sneller kwijt aan dat groepje zo.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:08 schreef PID61 het volgende:
Denk eerder dat hij Syl kwijt raakt aan het groepje nena en bb
Oké, heb ik dan even "gemist" ( moet eerlijk zeggen dat ik streams met Natasia wegzap, dus ik geloof je)quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:08 schreef avonne het volgende:
[..]
toen Angelique op bed lag, was het heus wel Natasia die voor haar zorgde.
Er kwamen zelfs heel wat mensen niet eens op bezoek voor een praatje
Ik zag haar wel vaker voor d'r zorgen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:06 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dat zou helemaal mooi zijnquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:08 schreef PID61 het volgende:
[..]
Durf ik mijn miljoen ook wel op te zetten... Mits ze het niet forceerd!quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:08 schreef PID61 het volgende:
[..]
Forceren maakt niet uit. Sylvia heeft StefANUS alang door. Dit is haar manier om langzaam te schwichen van homies.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:11 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Durf ik mijn miljoen ook wel op te zetten... Mits ze het niet forceerd!
Hoe kan ze in gods naam halverwege in de popie-poll geeindigd zijn. Zal BB... euhhh de Mol haar er zo graag in willen houden.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:12 schreef scanman01 het volgende:
Jezus, nog steeds dat mens in het middelpunt.
Dan maar weer geluid uit. Damn, je zult maar 8 van dit soort types erin hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |