En dat vind ik heel goed van haar (mischien zelfs wel een beetje dapperquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:37 schreef happyme28 het volgende:
Ze heeft eigenlijk steeds gezegd dat ze Sylvia wilde houden, maar twijfelde volgens mij omdat Bart en Brian voor Angelique stemde, dus ze wilde nogmaals een motivatie van Bart horen, maar ze heeft uiteindelijk toch voor haar eigen mening gekozen ipv de 'makkelijke weg'.
Ja, ik lees net dat ze al eerder had aangegeven Sylvia erin te willen houden. Dat wist ik dus niet.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:39 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ze kon er in meegaan, maar het was niet voldoende om haar van stem te wijzigen.
Zoiets ja.. ik bedoel, ik vind ook weleens dat ik gelijk heb.. maar sta dan toch open om even de motivatie van een ander te horen..Ik bedoel.. je/ik zou ieets over het hoofd kunnen zien... Ik vind het een volwassen manier van je manier om je mening te vormen, ze begreep donders goed dat het van haar af ging hangen. Goed gedaan meisje ! Je word al bijna vrouw !quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:39 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ze kon er in meegaan, maar het was niet voldoende om haar van stem te wijzigen.
Wt ik al zei alles om op de voorgrond te komenquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:39 schreef Maraca het volgende:
Ik blijf het raar vinden.. haar kinderen 'duwde' ze aan de kant om het huis in te gaan.. maar nu Angelique weggaat.. iemand die ze 5 of 6 weken kent komen de krokodillentranen
[afbeelding]
Ja ... ik vond al een tijdje dat Sylvia weleens een vriendin van Nena zou kunnen worden, die twee hebben een soort no nonsence klik.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:44 schreef happyme28 het volgende:
Ik voorzie nog wel een goede band van Nena en Bart met SylviaSylvia heeft Stephan ook wel door.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:43 schreef scanman01 het volgende:
Geluid 3 en 4 weer uit... en op 1 en 2 hoor je het nog
Het duurt ook tig keer zo lang.... intussen al 4 uur later ofzoquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:45 schreef scanman01 het volgende:
Op deze manier is een exit toch wel wat spannender dan in BB.
Intussen klinkt weer het gejank van natasidoor op stream 1
Dat is inderdaad raar.. zegt de eerst dat ze een trainingsbroek niks vind en doet ze hem toch aan..quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:45 schreef Myriam1978 het volgende:
Angélique gaat uit met haar derderangs kleding![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:48 schreef happyme28 het volgende:
Het zou leuk zijn als de nieuwe bewoner vanavond al komt en die gelijk bij Natasia in bed moet
Ze gooit zich ervoor.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:48 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Gaat Natasia nog als een dolle achter de auto aanhollen straks.
Moord in de Gouden Kooiquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:48 schreef happyme28 het volgende:
Het zou leuk zijn als de nieuwe bewoner vanavond al komt en die gelijk bij Natasia in bed moet
quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat is Janine aangekomen in die korte tijd zeg!!! pffffffff
quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze gooit zich ervoor.![]()
Dan wist ik het wel als ik de chauffeur was
Denk meer dat hij bedoelt op de organisatie die Angelique deed que roosters en boodschappen etc.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:50 schreef avonne het volgende:
Stephan "ik ben er van overtuigd dat het hele boeltje in puin gaat vallen"
Angelique "ik had nog graag met je in de rotzooi rond gerommeld"
Ze zijn het er over eens dat dit programma naar de knoppen is, denk ik
Hé, LS,quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat is Janine aangekomen in die korte tijd zeg!!! pffffffff
quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:51 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Denk meer dat hij bedoelt op de organisatie die Angelique deed que roosters en boodschappen etc.
Mag dat wel ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:52 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Sinds de regels zijn 'aangepast' stroomt het hier vol met BB posters.
Natasia, in de biljartkamer, met de steeksleutelquote:
Geen van beide, ze schreeuwt om aandachtquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:44 schreef scanman01 het volgende:
Schreeuwt ze nou omdat ze het erg vindt dat Angelique eruit moet... of omdat Sylvia blijft?
Nu gaat het verder op stream 3quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:45 schreef scanman01 het volgende:
Op deze manier is een exit toch wel wat spannender dan in BB.
Intussen klinkt weer het gejank van natasidoor op stream 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |