quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:48 schreef happyme28 het volgende:
Het zou leuk zijn als de nieuwe bewoner vanavond al komt en die gelijk bij Natasia in bed moet
Ze gooit zich ervoor.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:48 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Gaat Natasia nog als een dolle achter de auto aanhollen straks.
Moord in de Gouden Kooiquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:48 schreef happyme28 het volgende:
Het zou leuk zijn als de nieuwe bewoner vanavond al komt en die gelijk bij Natasia in bed moet
quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat is Janine aangekomen in die korte tijd zeg!!! pffffffff
quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze gooit zich ervoor.![]()
Dan wist ik het wel als ik de chauffeur was
Denk meer dat hij bedoelt op de organisatie die Angelique deed que roosters en boodschappen etc.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:50 schreef avonne het volgende:
Stephan "ik ben er van overtuigd dat het hele boeltje in puin gaat vallen"
Angelique "ik had nog graag met je in de rotzooi rond gerommeld"
Ze zijn het er over eens dat dit programma naar de knoppen is, denk ik
Hé, LS,quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat is Janine aangekomen in die korte tijd zeg!!! pffffffff
quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:51 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Denk meer dat hij bedoelt op de organisatie die Angelique deed que roosters en boodschappen etc.
Mag dat wel ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:52 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Sinds de regels zijn 'aangepast' stroomt het hier vol met BB posters.
Natasia, in de biljartkamer, met de steeksleutelquote:
Geen van beide, ze schreeuwt om aandachtquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:44 schreef scanman01 het volgende:
Schreeuwt ze nou omdat ze het erg vindt dat Angelique eruit moet... of omdat Sylvia blijft?
Nu gaat het verder op stream 3quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:45 schreef scanman01 het volgende:
Op deze manier is een exit toch wel wat spannender dan in BB.
Intussen klinkt weer het gejank van natasidoor op stream 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |