Nu gaat ze kijken of ze nog een nachtje mag blijven, anders gaat..quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt, maar na de stemming zei ze dat ze meteen zou gaan omdat ze zo snel mogelijk naar man en kinderen wilde.
Ja ik weet het niet, ik ben ook benieuwd, maar dat geluid doet het niet op die #$%^%^%^# stream 4!quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:21 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat stond in de krant dan!!!????
IK ga haar verliezen IK ben 24 uur per dag met haar bezig geweest..quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:25 schreef APK het volgende:
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH!![]()
Het gaat weer om Natasia.
Zou Natasia weten dat er op de wereld méér mensen zijn als zij en haarzelf?quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:23 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Ik terroriseer die hele fucking villa als zij denkt dat ze dit soort geintjes kan flikken. Ik ben boos. Ik ben super boos."
Hebben we ooit zo'n verschrikkelijk mens gehad in 6 jaar BB? Dacht het niet. Wat een drama zeg
Nu snap ik een hele hoop!quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:23 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Als ik me goed herrinner: Iets over dat Stefan rijk was geboren.. maar door de scheiding van zijn ouders met zijn moeder overbleef zónder geld.. en dat hij sindsdien niet meer arm wil zijn.. en er dus alles voor over heeft om weer rijk te zijn.
Ik schreef het net op !quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:25 schreef My_ het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet, ik ben ook benieuwd, maar dat geluid doet het niet op die #$%^%^%^# stream 4!
Wie flikte wat voor een geintje dan ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:23 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Ik terroriseer die hele fucking villa als zij denkt dat ze dit soort geintjes kan flikken. Ik ben boos. Ik ben super boos."
Hebben we ooit zo'n verschrikkelijk mens gehad in 6 jaar BB? Dacht het niet. Wat een drama zeg
en excuses is aangebodenquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Eveline ziet de bui al hangen, zij is het volgende slachtoffer van Natasia. Pas maar op, je hebt net de verkeerde opmerking gemaakt.
Great minds think alike..quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:28 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Een huilende, blerende Natasia die zich aan het uikleden is, kan het nog erger.![]()
Evil zei tegen Sylvia dat ze er met z'n 2 tegenaan zouden gaan en dat hoorde Natasia en vatte het op dat ze druk met het spel bezig zouden gaan en dat terwijl Nattttaaaaasia afscheid moest nemen van Angeliquequote:Op vrijdag 3 november 2006 23:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wie flikte wat voor een geintje dan ?
Sylvia maakte een opmerking tegen Eveline toen bleek dat ze mocht blijven. En die schoot mevrouw helemaal in het verkeerde keelgat.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wie flikte wat voor een geintje dan ?
Een naakte, huilende en blerende Natasia.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:28 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Een huilende, blerende Natasia die zich aan het uikleden is, kan het nog erger.![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sylvia maakte een opmerking tegen Eveline toen bleek dat ze mocht blijven. En die schoot mevrouw helemaal in het verkeerde keelgat Blèèèrscheur.
Edit: Tnxquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:31 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hallo regie!!! Er zijn meer mensen daar !!!!
Er zijn echt superlatieven te weinig om dat mens te beschrijven.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:26 schreef avonne het volgende:
Natasia is nooit volwassen geworden.
Dat denk ik en ik denk dat Brian dat ook denkt, en haar daarom telkens van advies dient.
Ook goed naar een andere zwarte diva geluisterd!?quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:29 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Wanneer puntje bij paaltje komt is Eveline maar een mak lammetje.![]()
Ah op die manierquote:Op vrijdag 3 november 2006 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sylvia maakte een opmerking tegen Eveline toen bleek dat ze mocht blijven. En die schoot mevrouw helemaal in het verkeerde keelgat.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:30 schreef happyme28 het volgende:
Angelique: 'Nena is heel spiritueel en heeft precies gevoeld wat juist is'
Met andere woorden, Nena heeft research gedaan en haar mening zorgvuldig afgewogen. Kan niet anders zeggen dan: Chapeau !quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:35 schreef scanman01 het volgende:
Het blijft toch heel raar dat Nena nog tegen Bart zei in de biljartkamer dat ze heel graag zijn mening/motivatie wilde horen omdat ze zelf nog geen idee had. Bart geeft haar die mening/motivatie en vervolgens stemt Nena op de ander
Mee eens... Maar als ze dat met mij had gedaan, zou ik me toch wel even vreemd voelen. Hoe kan zij nou haar stem bepalen door van iemand anders te horen waarom de persoon waarop ze NIET stemt om eruit te gaan, eruit moet? Ze kan het wel met die motivatie niet eens zijn geweest, maar dat betekent nog niet dat dan de andere persoon dus maar weg moet.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:37 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Met andere woorden, Nena heeft research gedaan en haar mening zorgvuldig afgewogen. Kan niet anders zeggen dan: Chapeau !
Ze kon er in meegaan, maar het was niet voldoende om haar van stem te wijzigen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mee eens... Maar als ze dat met mij had gedaan, zou ik me toch wel even vreemd voelen. Hoe kan zij nou haar stem bepalen door van iemand anders te horen waarom de persoon waarop ze NIET stemt om eruit te gaan, eruit moet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |