Oftewel, een get-out-of-bed-look.quote:Op maandag 13 november 2006 12:42 schreef Emel het volgende:
[..]
kort kapsel met beetje stekels..lekker warrigdan wil ik je wel
![]()
sexyquote:Op maandag 13 november 2006 12:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oftewel, een get-out-of-bed-look.
4 zelfs en eentje nu aan, waarvan 2 met een split tot aan m'n, nou ja, daar dusquote:Op maandag 13 november 2006 12:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is ze ook, ze heeft een salvar thuis
quote:
maar waarom kocht je het dan?quote:Op maandag 13 november 2006 12:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
4 zelfs en eentje nu aan, waarvan 2 met een split tot aan m'n, nou ja, daar dus
Verkochten ze in TR
yep Emel is mijn echte naamquote:Op maandag 13 november 2006 12:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als ik een Emel-pic te zien krijg! Overigens, is Emel je echte naam?
quote:Op maandag 13 november 2006 12:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als ik een Emel-pic te zien krijg! Overigens, is Emel je echte naam?
Omdat ze lekker zittenquote:Op maandag 13 november 2006 12:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
maar waarom kocht je het dan?
yep je schrijft als Emelquote:Op maandag 13 november 2006 12:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Schrijf je het ook zo?
M'n nichtje heet Amal namelijk.![]()
surequote:Op maandag 13 november 2006 12:53 schreef Emel het volgende:
[..]
yep je schrijft als Emel
en dat meisje op de foto ben ik niet
Waarom wil jij toch alle vrouwen in bhurka?quote:Op maandag 13 november 2006 12:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
probeer dan ook meteen een Burka
Vraag het aan Nkquote:Op maandag 13 november 2006 12:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom wil jij toch alle vrouwen in bhurka?
Je weet dan nooit wat je krijgt, extra spannend.quote:Op maandag 13 november 2006 12:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom wil jij toch alle vrouwen in bhurka?
Wanneer leer je nou eens dat we toch wel de baas over jullie zijn, waar je ons ook in stoptquote:
Maar als ik jou in een burka kan stoppen, hoe doe ik dat als jij de baas over mij bent,quote:Op maandag 13 november 2006 12:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wanneer leer je nou eens dat we toch wel de baas over jullie zijn, waar je ons ook in stopt
Nou sorry hoor, ik check graag de merchandise in advancequote:Op maandag 13 november 2006 12:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je weet dan nooit wat je krijgt, extra spannend.
Wij bezorgen het vers en nieuwquote:Op maandag 13 november 2006 12:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, ik check graag de merchandise in advance
Nou, niet dusquote:Op maandag 13 november 2006 12:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar als ik jou in een burka kan stoppen, hoe doe ik dat als jij de baas over mij bent,
En wie neem je daar voor mee?quote:
Ah, je kunt het dus inderdaad niet alleen afquote:Op maandag 13 november 2006 13:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gewoon Sjonnie en Henk van de buurt
Jawel, maar ik stuur eerst Sjonnie en Henk op je af zodat je wat kunt opwarmen, misschien als je er eenmaal in bent heb je nog wel wat kansquote:Op maandag 13 november 2006 13:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ah, je kunt het dus inderdaad niet alleen af
Gewoon kleren.quote:Op maandag 13 november 2006 13:14 schreef Emel het volgende:
ik weet niet wat ik moet aantrekken voor vanavond![]()
maar wat??quote:
uiteten met 8 mensenquote:
quote:Op maandag 13 november 2006 13:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jawel, maar ik stuur eerst Sjonnie en Henk op je af zodat je wat kunt opwarmen, misschien als je er eenmaal in bent heb je nog wel wat kans
Is Klowjow rijk?quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:03 schreef Triggershot het volgende:
Klowjow zoekt een vrouw, help Klowjow de winter door
knuffelturkquote:Op maandag 13 november 2006 13:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah, het kreng is eindelijk blauw.
idd, tis geen weer voor rok of jurk.quote:Op maandag 13 november 2006 13:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
gewoon iets casual, broek en leuk vestje overheen ofzo?
nee collega's waarmee ik prive omgaquote:
Misschien als je met de auto gaat reizenquote:Op maandag 13 november 2006 13:31 schreef Emel het volgende:
[..]
idd, tis geen weer voor rok of jurk.
geen autoquote:Op maandag 13 november 2006 13:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien als je met de auto gaat reizen
ik ben armquote:
jahquote:
ik zoek een rijke manquote:
quote:
echt nietquote:
A woman scorned...quote:Op maandag 13 november 2006 13:43 schreef Emel het volgende:
[..]
echt niet
ik ben nooit geintresseerd in JOU geweest![]()
Ritueel geslachte kalveren dempen het geluid van de in een bodemloze put leeglopende zee. De haan kraait naar het oosten.quote:
quote:Op maandag 13 november 2006 14:05 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ritueel geslachte kalveren dempen het geluid van de in een bodemloze put leeglopende zee. De haan kraait naar het oosten.
Ik kan mij niet voorstellen dat jij dit zelf verzonnen hebt.quote:Op maandag 13 november 2006 14:05 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ritueel geslachte kalveren dempen het geluid van de in een bodemloze put leeglopende zee. De haan kraait naar het oosten.
Jawel, je gaat gewoon komen.quote:Op maandag 13 november 2006 14:25 schreef Doffy het volgende:
Ik kom dus ook, insha'llah
ofwel, niets is zeker
Tijd voor een zonnebank dusquote:Op maandag 13 november 2006 15:28 schreef Mutant01 het volgende:
Verboten fur blankerts!
Ik laat m'n baard wel staanquote:Op maandag 13 november 2006 15:28 schreef Mutant01 het volgende:
Verboten fur blankerts!
Marokkanen zijn poetischquote:Op maandag 13 november 2006 15:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat jij dit zelf verzonnen hebt.
Ze zijn wel eens sterker geweest ja, maar ik wilde toch enigszins binnen het thema Ramadan blijven.quote:Op maandag 13 november 2006 15:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat jij dit zelf verzonnen hebt.
quote:Op maandag 13 november 2006 21:21 schreef Reya het volgende:
Deo Volente kom ik ook om Yvonne te knuffelen en de nieuwe WFL-mod te meeten![]()
De vorige meet was erg geslaagd iig.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:07 schreef Isegrim het volgende:
Even een TVP, misschien kom ik ook wel kijken.
En dat restaurant wilde ik toch al een keer checken. Even kijken hoe het tegen die tijd met de financiën staat.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
De vorige meet was erg geslaagd iig.
Ik moest denken aan het sprookje van Roodkapje, niks bijzondersquote:Op vrijdag 17 november 2006 23:06 schreef Triggershot het volgende:
leg uit nou
Hoe ging het verhaal ook alweer?quote:Op vrijdag 17 november 2006 23:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik moest denken aan het sprookje van Roodkapje, niks bijzonders
Wees niet bevreesd. Als Roodkapje komt, houdt zij haar kapje en overige kleding netjes aan.quote:Op vrijdag 17 november 2006 23:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik moest denken aan het sprookje van Roodkapje, niks bijzonders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |