nee collega's waarmee ik prive omgaquote:
Misschien als je met de auto gaat reizenquote:Op maandag 13 november 2006 13:31 schreef Emel het volgende:
[..]
idd, tis geen weer voor rok of jurk.
geen autoquote:Op maandag 13 november 2006 13:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien als je met de auto gaat reizen
ik ben armquote:
jahquote:
ik zoek een rijke manquote:
quote:
echt nietquote:
A woman scorned...quote:Op maandag 13 november 2006 13:43 schreef Emel het volgende:
[..]
echt niet
ik ben nooit geintresseerd in JOU geweest![]()
Ritueel geslachte kalveren dempen het geluid van de in een bodemloze put leeglopende zee. De haan kraait naar het oosten.quote:
quote:Op maandag 13 november 2006 14:05 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ritueel geslachte kalveren dempen het geluid van de in een bodemloze put leeglopende zee. De haan kraait naar het oosten.
Ik kan mij niet voorstellen dat jij dit zelf verzonnen hebt.quote:Op maandag 13 november 2006 14:05 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ritueel geslachte kalveren dempen het geluid van de in een bodemloze put leeglopende zee. De haan kraait naar het oosten.
Jawel, je gaat gewoon komen.quote:Op maandag 13 november 2006 14:25 schreef Doffy het volgende:
Ik kom dus ook, insha'llah
ofwel, niets is zeker
Tijd voor een zonnebank dusquote:Op maandag 13 november 2006 15:28 schreef Mutant01 het volgende:
Verboten fur blankerts!
Ik laat m'n baard wel staanquote:Op maandag 13 november 2006 15:28 schreef Mutant01 het volgende:
Verboten fur blankerts!
Marokkanen zijn poetischquote:Op maandag 13 november 2006 15:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat jij dit zelf verzonnen hebt.
Ze zijn wel eens sterker geweest ja, maar ik wilde toch enigszins binnen het thema Ramadan blijven.quote:Op maandag 13 november 2006 15:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik kan mij niet voorstellen dat jij dit zelf verzonnen hebt.
quote:Op maandag 13 november 2006 21:21 schreef Reya het volgende:
Deo Volente kom ik ook om Yvonne te knuffelen en de nieuwe WFL-mod te meeten![]()
De vorige meet was erg geslaagd iig.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:07 schreef Isegrim het volgende:
Even een TVP, misschien kom ik ook wel kijken.
En dat restaurant wilde ik toch al een keer checken. Even kijken hoe het tegen die tijd met de financiën staat.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
De vorige meet was erg geslaagd iig.
Ik moest denken aan het sprookje van Roodkapje, niks bijzondersquote:Op vrijdag 17 november 2006 23:06 schreef Triggershot het volgende:
leg uit nou
Hoe ging het verhaal ook alweer?quote:Op vrijdag 17 november 2006 23:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik moest denken aan het sprookje van Roodkapje, niks bijzonders
Wees niet bevreesd. Als Roodkapje komt, houdt zij haar kapje en overige kleding netjes aan.quote:Op vrijdag 17 november 2006 23:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik moest denken aan het sprookje van Roodkapje, niks bijzonders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |