weet je bestquote:
Zou je niet eerst een voor je zelf moeten vinden?quote:Op maandag 13 november 2006 12:27 schreef Emel het volgende:
[..]
arme triggerik zoek wel een nieuw liefje voor hem
![]()
Kismetquote:
Ik praat toch tegen je, skelequote:
de ware komt vanzelf op mijn padquote:Op maandag 13 november 2006 12:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zou je niet eerst een voor je zelf moeten vinden?
ik heb jou? wat heb ik gemist?quote:Op maandag 13 november 2006 12:29 schreef Mutant01 het volgende:
Emel heeft mij toch.
Best, ga ik ze daar liedjes van André Hazes leren en de vrouwen bevrijdenquote:Op maandag 13 november 2006 12:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dalijk ga ik jou eens kismet geven zo een 3000 Km naar het Oosten, ergens in een warme land![]()
Doodstraf is daar al afgeschaft, maar wellicht kom je in aanmerking voor marteling.quote:Op maandag 13 november 2006 12:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Best, ga ik ze daar liedjes van André Hazes leren en de vrouwen bevrijden
tja 99% van de mannen zijn sukkelsquote:Op maandag 13 november 2006 12:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zeg je dat niet sinds 10 jaar al?
ben je mooi en slim?quote:
ja, Yv weet wat het betekent, ze heeft veel turkse jongens moeten afwijzenquote:Op maandag 13 november 2006 12:31 schreef Emel het volgende:
KismetTurken hebben het vaak over kismet
als ik een jongen afwijs, hoor ik mijn moeder zeggen "kismet degilmis" (hij is niet je kismet)
Jummiequote:Op maandag 13 november 2006 12:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Doodstraf is daar al afgeschaft, maar wellicht kom je in aanmerking voor marteling.
herstel, 99, 99999%quote:
quote:Op maandag 13 november 2006 12:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ja, Yv weet wat het betekent, ze heeft veel turkse jongens moeten afwijzen
Zelfs in mijn tijd waren er al Turken jaquote:Op maandag 13 november 2006 12:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ja, Yv weet wat het betekent, ze heeft veel turkse jongens moeten afwijzen
Is ze ook, ze heeft een salvar thuisquote:Op maandag 13 november 2006 12:34 schreef Emel het volgende:
[..]
ik zou bijna denken dat ze Turks is
idd!quote:
effe in je fobo kijken danquote:
Jup die Turken/Marokkanen moesten het vuile werk doenquote:Op maandag 13 november 2006 12:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zelfs in mijn tijd waren er al Turken ja
wow dan is ze echt een koylu kiziquote:Op maandag 13 november 2006 12:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is ze ook, ze heeft een salvar thuis
Daar hebben ze een ander term voor, ze noemen het 'evde kalmis'quote:Op maandag 13 november 2006 12:35 schreef Emel het volgende:
[..]
idd!
ik blijf liever single dan met een sukkel iets beginnen![]()
evde kalmis bevalt me primaquote:Op maandag 13 november 2006 12:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Daar hebben ze een ander term voor, ze noemen het 'evde kalmis'
hey dat is lief bedoeld oenquote:Op maandag 13 november 2006 12:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen slecht woord over Yvonne![]()
daaromquote:Op maandag 13 november 2006 12:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kan je letterlijk en figuurlijk mee thuis komen/blijven![]()
je kapsel bevalt me niet..quote:
hou toch je mondquote:
Google>> Hamam>> Istanbul.quote:Op maandag 13 november 2006 12:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je je zo blijft gedragen geen hamam voor jou![]()
wat kun jij irritant zijn zegquote:
kort kapsel met beetje stekels..lekker warrigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |