ow ja, jij kon ook gewoon thuis werken toch?quote:Op maandag 13 november 2006 00:14 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nou ja, er is nog wel het één en ander te doen, maar daar ben ik nog niet aan begonnen.

Vrijwel uitsluitend.quote:Op maandag 13 november 2006 00:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ow ja, jij kon ook gewoon thuis werken toch?

Fok! geeft geen IP's aan brein. Overigens heb ik nooit een verzoek daartoe binnen zien komen.quote:

Misschien krijgt Fok een rechtzaak aan haar broekquote:Op maandag 13 november 2006 00:27 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Fok! geeft geen IP's aan brein. Overigens heb ik nooit een verzoek daartoe binnen zien komen.

Bah... Ik vertrouw erop dat de admins eerder handmatig ieder spoor van mijn digitale aanwezigheid uit de database verwijderen dan mijn IP aan Brein door te geven.quote:Op maandag 13 november 2006 00:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien krijgt Fok een rechtzaak aan haar broek

jmisschien heb je vijanden gemaakt bij fokquote:Op maandag 13 november 2006 00:34 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Bah... Ik vertrouw erop dat de admins eerder handmatig ieder spoor van mijn digitale aanwezigheid uit de database verwijderen dan mijn IP aan Brein door te geven..

Doei.quote:Op maandag 13 november 2006 00:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
jmisschien heb je vijanden gemaakt bij fok
Trusten

ohjeeequote:Op maandag 13 november 2006 11:47 schreef Mutant01 het volgende:
Hela. Een moslimmod.

djazaak Allahquote:Op maandag 13 november 2006 12:04 schreef Mutant01 het volgende:
Gefelipeli Trigger!

Praat hollandsquote:

Goedquote:Op maandag 13 november 2006 12:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoe is het met mn schattepoepje.

ze negeert mequote:Op maandag 13 november 2006 12:21 schreef Emel het volgende:
yvonne: ik dacht dat trigger je liefje was![]()

ben je nou weer gedumpt?quote:

quote:

Nee hoor, dat dacht hijquote:Op maandag 13 november 2006 12:21 schreef Emel het volgende:
yvonne: ik dacht dat trigger je liefje was![]()

quote:

quote:Op maandag 13 november 2006 12:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Awwwwww! Ik heb je ook gemist hoor!

quote:
Buchari enzoquote:‘Niemand van jullie gelooft(werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst'.

arme triggerquote:

ik heb je ook gedumptquote:

weet je bestquote:

Zou je niet eerst een voor je zelf moeten vinden?quote:Op maandag 13 november 2006 12:27 schreef Emel het volgende:
[..]
arme triggerik zoek wel een nieuw liefje voor hem
![]()

Kismetquote:

Ik praat toch tegen je, skelequote:

de ware komt vanzelf op mijn padquote:Op maandag 13 november 2006 12:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zou je niet eerst een voor je zelf moeten vinden?

ik heb jou? wat heb ik gemist?quote:Op maandag 13 november 2006 12:29 schreef Mutant01 het volgende:
Emel heeft mij toch.

Best, ga ik ze daar liedjes van André Hazes leren en de vrouwen bevrijdenquote:Op maandag 13 november 2006 12:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dalijk ga ik jou eens kismet geven zo een 3000 Km naar het Oosten, ergens in een warme land![]()

Doodstraf is daar al afgeschaft, maar wellicht kom je in aanmerking voor marteling.quote:Op maandag 13 november 2006 12:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Best, ga ik ze daar liedjes van André Hazes leren en de vrouwen bevrijden

tja 99% van de mannen zijn sukkelsquote:Op maandag 13 november 2006 12:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zeg je dat niet sinds 10 jaar al?

ben je mooi en slim?quote:

ja, Yv weet wat het betekent, ze heeft veel turkse jongens moeten afwijzenquote:Op maandag 13 november 2006 12:31 schreef Emel het volgende:
KismetTurken hebben het vaak over kismet
als ik een jongen afwijs, hoor ik mijn moeder zeggen "kismet degilmis" (hij is niet je kismet)

Jummiequote:Op maandag 13 november 2006 12:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Doodstraf is daar al afgeschaft, maar wellicht kom je in aanmerking voor marteling.

herstel, 99, 99999%quote:

quote:Op maandag 13 november 2006 12:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ja, Yv weet wat het betekent, ze heeft veel turkse jongens moeten afwijzen

Zelfs in mijn tijd waren er al Turken jaquote:Op maandag 13 november 2006 12:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ja, Yv weet wat het betekent, ze heeft veel turkse jongens moeten afwijzen

Is ze ook, ze heeft een salvar thuisquote:Op maandag 13 november 2006 12:34 schreef Emel het volgende:
[..]
ik zou bijna denken dat ze Turks is

idd!quote:

effe in je fobo kijken danquote:

Jup die Turken/Marokkanen moesten het vuile werk doenquote:Op maandag 13 november 2006 12:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zelfs in mijn tijd waren er al Turken ja

wow dan is ze echt een koylu kiziquote:Op maandag 13 november 2006 12:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is ze ook, ze heeft een salvar thuis

Daar hebben ze een ander term voor, ze noemen het 'evde kalmis'quote:Op maandag 13 november 2006 12:35 schreef Emel het volgende:
[..]
idd!
ik blijf liever single dan met een sukkel iets beginnen![]()

evde kalmis bevalt me primaquote:Op maandag 13 november 2006 12:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Daar hebben ze een ander term voor, ze noemen het 'evde kalmis'

hey dat is lief bedoeld oenquote:Op maandag 13 november 2006 12:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen slecht woord over Yvonne![]()

daaromquote:Op maandag 13 november 2006 12:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kan je letterlijk en figuurlijk mee thuis komen/blijven![]()

je kapsel bevalt me niet..quote:

hou toch je mondquote:

Google>> Hamam>> Istanbul.quote:Op maandag 13 november 2006 12:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je je zo blijft gedragen geen hamam voor jou![]()

wat kun jij irritant zijn zegquote:

kort kapsel met beetje stekels..lekker warrigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |