En wil Miss An24 eens ophouden om dwars door de sluitpost heen te rammen en post 301 te plaatsenquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:48 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Idd en ook geen groen gestipte lens teruggeven he![]()
Vorig stukje fun : [FOT SC] Bijna novemberquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:49 schreef An24 het volgende:
[..]
Dank jullie wel allemaal!![]()
Nee pea, allen de muurtjes hebben een nieuw wit laagje nodig en een klein beetje kleur in de slaapkamer. En dan kan ik erin. Lange leve 18 eeuwse panden die in 2003 volledig gerenoveerd zijn![]()
Feli Anquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:34 schreef An24 het volgende:
Lekker....(tompouchje mag ook
)
Want......het huisje is van mijVanochtend getekend en ik ga er zo heen voor een likje verf hier en daar en dan morgen verhuizen
![]()
Dank jullie wel allemaal!quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:37 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Jij gaat hard!Je verft vandaag en gaat morgen al over? Hoef jij niet te schuren, verven, drogen, nog een laagje verven enzo?
Zonde dan heh Puckzzz!! Ik heb op zulke momenten gewoon een BAALmoment, zoals ik dat ook heb als ik in de trein zit en veel dingen voorbij zie flitsen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:33 schreef Puckzzz het volgende:
ik zag vanmorgen een groepje schapen in een boomgaard met allemaal dauw op hun vachtmaar idd, camera niet bij en geen gelegenheid om te stoppen (vlak voor een drukke rotonde is dat niet handig
)
D8 al, laat hem ook maar weer openen...ik wacht wel ffquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:53 schreef HMaster-II het volgende:
Okee ik was weer degene met de Last Post![]()
Dus open ik weer een nieuwe SC
Ik moet dan wel alles bij elkaar rapen om de OP in elkaar te fietsen... EN er dan achter komen dat sommige iets teveel rechten misbruiken.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:57 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
D8 al, laat hem ook maar weer openen...ik wacht wel ff![]()
Wat een mazzelkontquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:55 schreef An24 het volgende:
Sowwy,
ik vergeet steeds dat ik dat kan....nou goed, mijn laatste post:
[..]
Dank jullie wel allemaal!![]()
Nee pea, allen de muurtjes hebben een nieuw wit laagje nodig en een klein beetje kleur in de slaapkamer. En dan kan ik erin. Lange leve 18 eeuwse panden die in 2003 volledig gerenoveerd zijn![]()
Thanks, ik ga er nu dan ook vandoor.....Tot laters alleen...quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:01 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Wat een mazzelkontNou alvast veel verhuisplezier
nou echt een baalmoment had ik niet, wel een moment van "hier ga ik morgenvroeg ff naartoe" maar dat heb ik wel vaker gedacht en dan ging ik erheen de volgende dag, maar was de situatie niet zo mooi als toen. bewolkt ofzo, of geen dauw je kent dat wel.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:56 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Zonde dan heh Puckzzz!! Ik heb op zulke momenten gewoon een BAALmoment, zoals ik dat ook heb als ik in de trein zit en veel dingen voorbij zie flitsen.
Of je houdt gewoon die bossche bollen in de lucht...komt ze vanzelf op afquote:Op vrijdag 3 november 2006 12:20 schreef kwiebuske het volgende:
* kwiebuske naar hartje dordt rijdt
en hard gaat staan roepen
aaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn24
quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:21 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Of je houdt gewoon die bossche bollen in de lucht...komt ze vanzelf op af
Juist, zoals het er dan uitziet ... is (zo zou ik het haast willen noemen) 1malig. Ook al ga je er vaker heen, alles moet weer kloppen zoals het toen was ...onderwerp en licht ..ook het weertype.quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nou echt een baalmoment had ik niet, wel een moment van "hier ga ik morgenvroeg ff naartoe" maar dat heb ik wel vaker gedacht en dan ging ik erheen de volgende dag, maar was de situatie niet zo mooi als toen. bewolkt ofzo, of geen dauw je kent dat wel.
Veel succes en plezier met je nieuwe huis Annquote:Op vrijdag 3 november 2006 12:05 schreef An24 het volgende:
[..]
Thanks, ik ga er nu dan ook vandoor.....Tot laters alleen...
Als je er zonder trekker niet meer uit te krijgen was denk ik ook niet dat je erg veel behoefte hebt om die plek nog terug te vindenquote:Op vrijdag 3 november 2006 12:31 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Juist, zoals het er dan uitziet ... is (zo zou ik het haast willen noemen) 1malig. Ook al ga je er vaker heen, alles moet weer kloppen zoals het toen was ...onderwerp en licht ..ook het weertype.![]()
Dan baal ik best wel, dat ik de kans niet kreeg of nemen kon...juist die ene toch wel unieke plaat te kunnen maken.
Voor jaren terug wou ik eigenlijk al een gps apparaat om locaties vast te kunnen leggen, zodat ik later het makkelijker terugvinden kon. Veel locaties kon en kan ik nier meer eens terugvinden, vaak ook omdat ik nogal afweek van de gebruikelijke en/of verharde wegen.
Zoals hieronder voor een 2 jaar terug:
[afbeelding]
Zonder tractor er niet meer uit te krijgen![]()
Die plek weet ik nog wel Pea, eg welquote:Op vrijdag 3 november 2006 12:37 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Als je er zonder trekker niet meer uit te krijgen was denk ik ook niet dat je erg veel behoefte hebt om die plek nog terug te vinden
En hoi xil
echt wijs zou ik het ook niet willen noemenquote:Op vrijdag 3 november 2006 12:41 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Die plek weet ik nog wel Pea, eg welBos en locatie makkelijk weer te vinden. Die boer vond het belachelijk met zo'n auto en met dat weer zo'n bospad op te gaan.
![]()
Heb ook eerder een hummer nodig, dan zo'n bakkie.![]()
Was het ook niet Puckzzz.quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
echt wijs zou ik het ook niet willen noemen
Ja lekkerquote:
een espresso graag van vers gemalen krachtige vulkaan bonenquote:
quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:42 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
een espresso graag van vers gemalen krachtige vulkaan bonen
ist al tijs om naar huis te gaan en battlefield te gaan spelen?
Welke versie van BattleField??? Toch niet die gammelle BF2 tochquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:42 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
een espresso graag van vers gemalen krachtige vulkaan bonen
ist al tijs om naar huis te gaan en battlefield te gaan spelen?
Hij speelt 2142quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:46 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Welke versie van BattleField??? Toch niet die gammelle BF2 toch![]()
Heb ik ook gewoond, op de Varkenmarkt. We komen wel bij je op dequote:
Daar heb ik wel een demo van op de PCGamePlay dvd... vanaaf eens installen en kijken of mijn pc'tje het nog aan kan.. Anders maar niet... Nieuwe pc staat op de planning van oktober 2007 ongeveer.quote:
weer lekker thuis?quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:31 schreef Mukie het volgende:
pie dat kon ook alleen jou weer gebeuren
Jaquote:
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 3 november 2006 09:59 schreef HMaster-II het volgende:
Een (saaie) dag uit (mijn) leven in vier foto's
ff snel gecropped en geupload.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:00 schreef Puckzzz het volgende:
ow van die mooie ossen-achtige beesten?
jee je zou haast denken dat ik niet op een boerderij ben opgegroeid
Die laatste koe was waarschijnlijk al wat ouder. En dan worden ze grijzer.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:13 schreef Puckzzz het volgende:
ja die bedoelde ik ja!die laatste is wel mooi, hoe komt het kleurverschil?
het licht speelt zo mooi door de bomen door.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:13 schreef Puckzzz het volgende:
ja die bedoelde ik ja!die laatste is wel mooi, hoe komt het kleurverschil?
quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:28 schreef Puckzzz het volgende:
keuken meerwerk geneuzel?
krijg je een nieuwe keuken?
Les 1: Altijd EERST een ontwerp, dan pas gaan sleutelenquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:37 schreef Puckzzz het volgende:
top! wij zijn ook de keuken aan het verbouwen. helaas moeten we onze eerste plannen al heel drastisch bijstellen omdat onze ideetjes niet uitvoerbaar zijn
dus het is een puinhoop in de keuken met doorgezaagde keukenblokken, omgelegde water en gasleidingen en we hebben nog niet eens een nieuwe keuken gekochtgaat ook nog wel ff duren want omdat we nu zo moeten uitwijken moeten we eerst ff denken wat we dán willen.
@mauro: ik vond inderdaad ook dat het al tijd was en ben maar naar huis gegaan. Was eigenlijk al mijn vrije vrijdag.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:06 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Daar heb ik wel een demo van op de PCGamePlay dvd... vanaaf eens installen en kijken of mijn pc'tje het nog aan kan.. Anders maar niet... Nieuwe pc staat op de planning van oktober 2007 ongeveer.
Oud wijs chinees gezegde: bezind eer gij begintquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:45 schreef Puckzzz het volgende:
ontwerp was er! maar later bleek het niet haalbaar
weten wij veel dat een vaatwasser niet onder een spoelbak mag/kan...en we wilden helemaal geen kastjes, maar hebben besloten dat er toch wel een stuk of twee moeten komen.
of je vaatwasser onder de grondquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:55 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Oud wijs chinees gezegde: bezind eer gij begint
oud holland kan ook trouwens
en een vaatwasser kan wel onder de spoelbak.![]()
de spoelbak komt dan alleen wat boven het aanrecht
Symmetrie is saai...quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:06 schreef Puckzzz het volgende:
ahaaaa!! maar deze spoelbak komt niet onder het aanrecht uit. we laten namelijk een soort komvormige spoelbak maken van graniet die een klein beetje verzinkt in een granieten blad. dus zitten we alleen met de afvoer, maar dat is ff een probleempje en omdat verder alles heel symmetrisch wordt (blad ter breedte van de twee ramen, pal eronder) wil ik de vaatwasser niet afwijkend naar links of naar rechts hebbensymmetrie is
ja ik schrok ook alquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:24 schreef Puckzzz het volgende:
Hij kijkt idd zo van "nog 1 stap en ik maak shis kebab van je!"
is dat een babiekoetje?![]()
Maar ze heeft die genetische afwijken zoals zoveel vrouwen dat hebbenquote:
Joh, klein wereldje tochquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:06 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Heb ik ook gewoond, op de Varkenmarkt. We komen wel bij je op debij de volgende Dordt in Stoom.
Oude afstudeergenotenquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:59 schreef Xilantof het volgende:
zow! ik ben dalijk lekker offline![]()
Even een gezelligavondje houden met mijn oude afstudeergenoten![]()
Zeg mutsie, als je hulp nodig hebt enzo ga je het wel vragen he!quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:44 schreef An24 het volgende:
[..]
Joh, klein wereldje tochIk ga nu op Het Hof wonen, net naast de boog aan de Voorstraat.
En jullie zijn welkom hoor![]()
![]()
An heeft nu pijnlijke spiertjes, gewrichtjes en botjes van al het gesjouw en inpak werk van de afgelopen dagen. Mijn benen kunnen me letterlijk niet meer dragen. Wordt op de bang slapen![]()
Dat zeg ik ook net tegen d'rquote:Op vrijdag 3 november 2006 18:47 schreef Yoni het volgende:
[..]
Zeg mutsie, als je hulp nodig hebt enzo ga je het wel vragen he!![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:49 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Maar ze heeft die genetische afwijken zoals zoveel vrouwen dat hebben
quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:47 schreef Yoni het volgende:
[..]
Zeg mutsie, als je hulp nodig hebt enzo ga je het wel vragen he!![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:45 schreef Puckzzz het volgende:
ontwerp was er! maar later bleek het niet haalbaar
Ahquote:weten wij veel dat een vaatwasser niet onder een spoelbak mag/kan...en we wilden helemaal geen kastjes, maar hebben besloten dat er toch wel een stuk of twee moeten komen.
Oke, de e had weg gemogen. of er had "ex" moeten staan.quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:46 schreef An24 het volgende:
[..]
Oude afstudeergenotenis nog geen jaar klaar
![]()
Welterustenquote:Op zaterdag 4 november 2006 01:58 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Goeiemorgen allemaal:-))))
Goeienavond. Ik ben net weer terug thuis.quote:Op zaterdag 4 november 2006 07:23 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen!
Moet zo al weer op pad!
quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:30 schreef Puckzzz het volgende:leuk is dat he?
ik heb de tut voor PS bijna af, nog ff de txt en screenshots samenvoegen. ik weet alleen ff niet hoe ik dat het beste online kan zetten. ik denk dat ik er maar een PDF-je van maak, lijkt mij het handigste toch?
@all Goeiemorgen allemaalquote:Op zaterdag 4 november 2006 09:59 schreef Puckzzz het volgende:
ik ben om 7.15 opgestaan om naar de schaapjes toe te gaan. alles leek gunstig, zonnetje scheen, dauw en mist was aanwezig, schaapjes zag ik al staan. ff een parkeerplaats gezocht, flinke wandeling door de berm, (mijn cowboylaarzen zijn niet waterdicht) zo
kijken naar toeterende automobilisten en vrachtwagens, statiefje geplant...tadaaaa alles leek perfect
alleen stonden die stomme schapen niet waar ze moesten staan
nog een half uur gestaan, wachten tot het zonnetje vanachter zijn waterige wolkje kroop, maar ook dat gebeurde niet. de schapen verplaatsten zich ook geen mm. dussssss...alleen een foto van een mistig boomgaardje zonder schapen
dan maar in de fietstunnel gaan spelen, die zijn best okee geworden
het is echt een verslaving dat fotograferen, als je eenmaal op pad bent dan moet en zál je met een mooie foto thuiskomen
Tondeuse halen zometeenquote:Op zaterdag 4 november 2006 13:39 schreef HMaster-II het volgende:![]()
![]()
moggeehhhhh
Slapen van 00:15 tot/met 13:20 doet wel goed, alleen kan ik nu niet meer naar de kapper.![]()
* HM2 gaat een heeeeeel rustig weekend in![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:45 schreef HMaster-II het volgende:
Neh.. komende week maar even gaan plannen![]()
Moet nog iets van model in zitten.
klopt ja!quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:57 schreef HMaster-II het volgende:yups...
Heel erg rustig... Geeft niet, scheelt een heleboel teruglezen.
Dus zo krijg ik ook al mensen wegquote:
Moet jij geen brownies bakken ofzo?quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dus zo krijg ik ook al mensen wegCool
![]()
Ik heb even achterstallig fotoshopwerk gedaan.quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dus zo krijg ik ook al mensen wegCool
![]()
Buren met onbeveiligde wifi zijn tofquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:22 schreef An24 het volgende:
Hey luitjes! Posten zonder officieel internet vanuit nieuwe huisje!!
*koekje gooit*quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:47 schreef HMaster-II het volgende:
Ook even aanwezigheidspremie opstrijken![]()
Hoi![]()
Thanksquote:Op zondag 5 november 2006 10:56 schreef Vliegvrager het volgende:
Sterkte An!
*iets mompelt over smileys die over bolletjes aaien
Thanks...ff rustig aan doen maar...zal ik em nu maar eens met de wedstrijdfoto's bezig houden..grote kans dat een snotterende An puntjes krijgtquote:Op zondag 5 november 2006 14:49 schreef freud het volgende:
Hey An! Balen zeg! Beterschap!
We krijgen van jou dus een 4 delige serie loopneuzen?quote:Op zondag 5 november 2006 15:51 schreef An24 het volgende:
[..]
Thanks...ff rustig aan doen maar...zal ik em nu maar eens met de wedstrijdfoto's bezig houden..grote kans dat een snotterende An puntjes krijgt![]()
Nu dus echt geen punten voor jou hequote:Op zondag 5 november 2006 15:51 schreef An24 het volgende:
[..]
Thanks...ff rustig aan doen maar...zal ik em nu maar eens met de wedstrijdfoto's bezig houden..grote kans dat een snotterende An puntjes krijgt![]()
Cool! Is inderdaad een aardig compliment!quote:Op zondag 5 november 2006 20:14 schreef Xilantof het volgende:
Vandaag wel een tof compliment gehad!
Een vriendin waarmee ik ooit een fotoshoot had, had wat foto's aflaten drukken bij een fotowinkel. En die man daar zag mijn foto's voor professioneel aan!
LEZENquote:Op zondag 5 november 2006 21:21 schreef freud het volgende:
Ach, kan ook gewoon defecte sensor zijn.
quote:
Marjoquote:Op zondag 5 november 2006 21:45 schreef -Marjo- het volgende:
Avond
* -Marjo- is weer thuis na een gezellig dagje fotograferen met nasi toe...
Ja was gezelligquote:Op zondag 5 november 2006 21:45 schreef -Marjo- het volgende:
Avond
* -Marjo- is weer thuis na een gezellig dagje fotograferen met nasi toe...
Ah, sorry, ik bedoelde de sensor in zijn hoofdquote:Op zondag 5 november 2006 21:24 schreef PKfotografie het volgende:
LEZEN
de ts geeft zelf al de oplossing
Boel? Tsssssss ... ik ben weggeweest met als doel een paar valken op de foto te zetten.quote:Op maandag 6 november 2006 08:20 schreef PdeHoog het volgende:
Hai![]()
* PdeHoog zit nu even zijn ontbijt naar binnen te schuiven
Zo weer naar kantoor, maar het is weer lekker druk op de weg
Gisteren boel mooie foto's gemaaktVan de week dus maar weer aan het bewerken gaan
Wat een heerlijke tijden zeg! Ik hoorde om 6:45 op de radio dat ze alleen files van 12km en langer opnoemden... Zegt genoeg lijkt me.quote:Op maandag 6 november 2006 08:20 schreef PdeHoog het volgende:
Hai![]()
* PdeHoog zit nu even zijn ontbijt naar binnen te schuiven
Zo weer naar kantoor, maar het is weer lekker druk op de weg
Gisteren boel mooie foto's gemaaktVan de week dus maar weer aan het bewerken gaan
Ik was er om 5.45 al uit kijk maar in de exif van mijn wedstrijdfotoquote:Op maandag 6 november 2006 07:19 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Wowwwie...ik mag het licht aan doen deze morgen. Goeiemorgen allemaal op deze maandagmorgen.
terug naar bed ..en uitslapen.hahahaaquote:Op maandag 6 november 2006 08:43 schreef Mauro het volgende:
![]()
Kan niet wakker worden.
4 koffie hebben daar al niet aan mee kunnen helpen...
En nu?
Kon dat maar....quote:Op maandag 6 november 2006 09:06 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[..]
terug naar bed ..en uitslapen.hahahaa![]()
Zo, das nog vroeger dan mij... werd door de ander 0m 06:00 uur wakker.quote:Op maandag 6 november 2006 08:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik was er om 5.45 al uit kijk maar in de exif van mijn wedstrijdfotomaar heb heel stilletjes gedaan om jullie niet te wekken
sluitertijd van 20 seconden, diafragma van F8, licht van de badkamer is dimlicht, dus ff uitvogelen hoe zacht ie moest staan (ja wij poepen in sfeerverlichtingquote:Op maandag 6 november 2006 09:14 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Zo, das nog vroeger dan mij... werd door de ander 0m 06:00 uur wakker.![]()
Maar wel lief van je dat je om anderen denkt![]()
![]()
Hoe heb je die foto gemaakt Puckzzzz? Tenminste als het die is, die ik gezien heb(toiletfoto).
Ik had me enigzins verslapenquote:Op maandag 6 november 2006 08:35 schreef freud het volgende:
[..]
Wat een heerlijke tijden zeg! Ik hoorde om 6:45 op de radio dat ze alleen files van 12km en langer opnoemden... Zegt genoeg lijkt me.
Dus dat was jouw sluiter die ik af hoorde gaanquote:Op maandag 6 november 2006 08:56 schreef Puckzzz het volgende:
Ik was er om 5.45 al uit kijk maar in de exif van mijn wedstrijdfotomaar heb heel stilletjes gedaan om jullie niet te wekken
Smoggesquote:
12 uur??!! Heb je usb 1.1? Ik kreeg 12 Gb in 25 minuten naar mijn externe schijfje. Ennuh, misschien volgende keer niet synchen, maar je nieuwe shit gewoon kopieren, gaat een stuk sneller denk ik zonder check op elke filequote:Op maandag 6 november 2006 09:14 schreef HMaster-II het volgende:Moggeehhhhh
![]()
[technischschsch]
Geen wonder dat het daarom 12 uur duurt met synchronisatie van bestanden
Ben bang van wel op die server...quote:Op maandag 6 november 2006 10:03 schreef freud het volgende:
[..]
Dus dat was jouw sluiter die ik af hoorde gaan.
[..]
Smogges
[..]
12 uur??!! Heb je usb 1.1? Ik kreeg 12 Gb in 25 minuten naar mijn externe schijfje. Ennuh, misschien volgende keer niet synchen, maar je nieuwe shit gewoon kopieren, gaat een stuk sneller denk ik zonder check op elke file.
Ga ik doen...wil stiekum mijn laatste verhuisspulletjes woensdag over hebbenquote:Op maandag 6 november 2006 10:18 schreef Mukie het volgende:
kippesoep van vroegah![]()
Wordt maar snel beter, griep hebben is bagger
Strijkijzerquote:Op maandag 6 november 2006 10:39 schreef Yoni het volgende:
Hoi
Mijn pc op werk was dood vanmorgen. Heel fijn. Nu dus nieuwe aan het installeren en pc van collega ingepikt.
Vanavond fijn fotootjes bewerken van gisteren![]()
Iemand nog een briljante tip voor het wegwerken van wat wallen zonder dat het erg onnatuurlijk wordt trouwens?
Of de healing toolquote:Op maandag 6 november 2006 11:00 schreef Puckzzz het volgende:
dupliceer je laag, gooi er een lichte gaussian blur overheen, gum alles wat geen wal is weer weg, zet de opacity laag.
vergeet de honing niet lief..quote:Op maandag 6 november 2006 10:16 schreef An24 het volgende:
morguh...na 12 uur slaap is An ook weer enigzins onder de levenden. Griepjes zijn niet leuk![]()
Voordeel van de binnenstad als je ziek bent: winkels, supermarkt etc zijn twee minuutjes lopen van mij vandaan, boodschapjes doen voor lekekr gezond soepje en dan snel beter worden![]()
Honing is viesquote:
Niet op An24quote:
En lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 6 november 2006 11:28 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
Maar wel gezond!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
de healingtool is kut...vind ik dan he?quote:Op maandag 6 november 2006 11:21 schreef freud het volgende:
[..]
Of de healing tool.
@An24; wederom beterschap!
@HM de tweede; ik heb nog een 10Gb 2,5" voor je liggen hoor, als noodoplossing.
Ik vind de healing tool handig voor puisjes e.d., maar niet voor complete wallen. Het wordt er 'te plat' van, te onnatuurlijk.quote:
OK, dacht dat eerst nog aan een beetje flitslicht. Maar zo kan het dus ook, alleen moet je dan in fases stil zitten... elk moment ff belichten. Wel leuk om mee te experimenteren, wat ik buiten wel al gedaan heb.quote:Op maandag 6 november 2006 09:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
sluitertijd van 20 seconden, diafragma van F8, licht van de badkamer is dimlicht, dus ff uitvogelen hoe zacht ie moest staan (ja wij poepen in sfeerverlichting) en toen maar 10/ 15 seconden met de broek op de knieen gaan zitten
je moet toch wat om je dag te starten he?
Ik heb net een vraagje verzonden naar de leverancier.. Want ik heb 12 maanden garantie op de ITank. De HDD tikt en boot moeilijk... Gewoon dooie-pier aan het zijn dus..quote:Op maandag 6 november 2006 11:21 schreef freud het volgende:
[..]
Of de healing tool.
@An24; wederom beterschap!
@HM de tweede; ik heb nog een 10Gb 2,5" voor je liggen hoor, als noodoplossing.
Jajajajajajaquote:Op maandag 6 november 2006 11:26 schreef freud het volgende:
[..]
Niet op An24.
...en toen werd ik wakker...
Wie zegt datquote:Op maandag 6 november 2006 11:28 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
Maar wel gezond!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Ook goeiemorgen trouwensquote:Vele vooraanstaande geleerden hebben de werking van honing onderzocht en steeds weer bleek dat honing vele goede eigenschappen bezit. Vaststaand zijn de volgende feiten:
Honing heeft een grote voedingswaarde
Het bevordert de spijsvertering en is zacht voor de maag
Het is door zijn samenstelling makkelijk op te nemen in het lichaam
Het geeft veel energie
http://www.goodfeeling.nl/honing.htm
D'r zit nog wel een middenwegje tussen natuurlijkquote:Op maandag 6 november 2006 11:39 schreef Puckzzz het volgende:
als je het natuurlijk witl houden moet je gewoon niets doen
quote:Op maandag 6 november 2006 11:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wie zegt dat![]()
edit: laat maarIk heb al wat gevonden
[..]
ik bedoel maar !!!!!![]()
Ook goeiemorgen trouwens
dan zou ik die gaussian blur doen, kan je de opacity zo laag zetten als je zelf wilt.quote:Op maandag 6 november 2006 11:54 schreef Yoni het volgende:
[..]
D'r zit nog wel een middenwegje tussen natuurlijk![]()
Ja, ik ga wel even prutsen vanavondquote:Op maandag 6 november 2006 12:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dan zou ik die gaussian blur doen, kan je de opacity zo laag zetten als je zelf wilt.
Jippie, twaalf uur al. Bijna voedertijdquote:Op maandag 6 november 2006 12:00 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
oohh tis weer eerste maandag van de maand.......de loeiers gaan weer![]()
eetsmakelijk dan voor drekquote:Op maandag 6 november 2006 12:02 schreef Yoni het volgende:
[..]
Jippie, twaalf uur al. Bijna voedertijd
Successssssssss Xilquote:Op maandag 6 november 2006 12:24 schreef Xilantof het volgende:
wens me succes
Heb om 14.00 uur een eerste kennismakingsgesprek!
Succesquote:Op maandag 6 november 2006 12:24 schreef Xilantof het volgende:
wens me succes
Succesquote:Op maandag 6 november 2006 12:24 schreef Xilantof het volgende:
wens me succes
Voor werkquote:Op maandag 6 november 2006 12:41 schreef Yoni het volgende:
[..]
Succes![]()
kennismakingsgesprek waarvoor eigenlijk?
Tis zelfgetrokken groentesoep geworden..eerst het vlees en kruiden twee uurtjes laten trekken en dan groenten en zelfgemaakte balletjes erbij....en dan ben ik al weer zo moe, dat ik de soep een uur later pas kan etenquote:Op maandag 6 november 2006 10:33 schreef PdeHoog het volgende:
Kippesoep is goed, tomatensoep met balletjes is beter
Xil, wat leuk! Toch maar tijdje gaan werken?quote:Op maandag 6 november 2006 12:24 schreef Xilantof het volgende:
wens me succes
En jij wilde zo veel mogelijk oefenen met de cameraquote:Op maandag 6 november 2006 13:26 schreef An24 het volgende:
[..]
Tis zelfgetrokken groentesoep geworden..eerst het vlees en kruiden twee uurtjes laten trekken en dan groenten en zelfgemaakte balletjes erbij....en dan ben ik al weer zo moe, dat ik de soep een uur later pas kan eten![]()
Weet je wat wel stom is? Als je ziek bent je camera nog in het andere huis laten liggen...veel te leuk in de binnenstad met telelensEn hoef er niet eens mijn huis voor uit
![]()
Wees niet bang HM2: woensdag staat ZIJ gewoon in mijn nieuwe huisjequote:Op maandag 6 november 2006 13:29 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En jij wilde zo veel mogelijk oefenen met de camera
Weest wel lievv voor mijn miesje.quote:Op maandag 6 november 2006 13:44 schreef An24 het volgende:
[..]
Wees niet bang HM2: woensdag staat ZIJ gewoon in mijn nieuwe huisje![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 13:26 schreef An24 het volgende:
[..]
Tis zelfgetrokken groentesoep geworden..eerst het vlees en kruiden twee uurtjes laten trekken en dan groenten en zelfgemaakte balletjes erbij....en dan ben ik al weer zo moe, dat ik de soep een uur later pas kan eten![]()
Mis je Elle al?quote:Op maandag 6 november 2006 14:01 schreef HMaster-II het volgende:
Weest wel lievv voor mijn miesje.24-105mm(etje)
![]()
![]()
Ja eigenlijk wel, maar ze is in goede hAndjesquote:
Maar het is toch Anders...quote:Op maandag 6 november 2006 14:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, maar ze is in goede hAndjes
Rustig P, gaat al wat beter hoor, fruitjes, pilletjes en soepje en tukjes en, en, en....doen een hoop goedquote:Op maandag 6 november 2006 14:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Jij bent echt eigenwijs zeg
Je bent ziek en dan nog zo doorgaan....ga toch eens een beetje rustig aan doen. Hoewel misschien minder gezond, bestaan er ook blikken soep weet je
![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 14:12 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, maar ze is in goede hAndjes
quote:
DAT hoef ik toch niet hoor *blegh*quote:
suc6quote:
quote:Op maandag 6 november 2006 15:26 schreef An24 het volgende:
[..]
Rustig P, gaat al wat beter hoor, fruitjes, pilletjes en soepje en tukjes en, en, en....doen een hoop goed![]()
leuk! gefeliciteerd.quote:Op maandag 6 november 2006 18:20 schreef Xilantof het volgende:
Nouja, een echt kennismakingsgesprek was het niet te noemen....![]()
Nadat ik zijn eerste (en achteraf bleek, enige) kritische, terechte vraag zeer goed beantwoord had was het meer een uitleg over het hele gebeuren en over wanneer ik kon beginnen.![]()
Coolquote:Op maandag 6 november 2006 18:20 schreef Xilantof het volgende:
Nouja, een echt kennismakingsgesprek was het niet te noemen....![]()
Nadat ik zijn eerste (en achteraf bleek, enige) kritische, terechte vraag zeer goed beantwoord had was het meer een uitleg over het hele gebeuren en over wanneer ik kon beginnen.![]()
Dus toch in je studierichting?! Super Xila...de rest komt later wel, zal je zienquote:Op maandag 6 november 2006 19:30 schreef Xilantof het volgende:
Dankjulliewel!
't is bij een aannemer.
een traineeship.
en ik kan, als ik accoord ga met het contract, 22 november beginnen.
ja idd. We zien wel waar ik strand. ik ben nog jongquote:Op maandag 6 november 2006 19:50 schreef An24 het volgende:
[..]
Dus toch in je studierichting?! Super Xila...de rest komt later wel, zal je zien![]()
Dat wordt iig gebak de volgende meetquote:Op maandag 6 november 2006 19:54 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ja idd. We zien wel waar ik strand. ik ben nog jong
quote:Op maandag 6 november 2006 19:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat wordt iig gebak de volgende meet
Psies..er is heel veel mogelijk qua werken en post HBO en modulaire Uni's. En ervaring naast HBO trek enorm aan...quote:Op maandag 6 november 2006 19:54 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ja idd. We zien wel waar ik strand. ik ben nog jong
precies.quote:Op maandag 6 november 2006 20:08 schreef An24 het volgende:
[..]
Psies..er is heel veel mogelijk qua werken en post HBO en modulaire Uni's. En ervaring naast HBO trek enorm aan...
quote:Op maandag 6 november 2006 20:08 schreef Xilantof het volgende:
Ja daahaag!![]()
En dan zeker ook tijdens die super grote nieuwsjaarsborrelmeet!
Perfect baan voor je dus...ben blij voor je...keuze sneller gemaakt dan je had gedachtquote:Op maandag 6 november 2006 20:10 schreef Xilantof het volgende:
[..]
precies.
daaro willen ze me ook cursussen geven (onderdeel van het traineeship logischerwijs). dus ja. we zien wel!
Goed planquote:Op maandag 6 november 2006 20:08 schreef Xilantof het volgende:
Ja daahaag!![]()
En dan zeker ook tijdens die super grote nieuwsjaarsborrelmeet!
veel sneller idd, maar kon er wel met wat mensen goed over praten. Dus die hebben me geholpen.quote:Op maandag 6 november 2006 20:11 schreef An24 het volgende:
[..]
Perfect baan voor je dus...ben blij voor je...keuze sneller gemaakt dan je had gedacht![]()
![]()
Mooi!quote:Op maandag 6 november 2006 20:43 schreef Xilantof het volgende:
[..]
veel sneller idd, maar kon er wel met wat mensen goed over praten. Dus die hebben me geholpen.
quote:Op maandag 6 november 2006 21:01 schreef freud het volgende:
'n avond mensen
quote:Op maandag 6 november 2006 21:19 schreef -Marjo- het volgende:
Hellow
Ik heb best leuke resultaten van zondag
Tof! Dankje!quote:Op maandag 6 november 2006 21:20 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
'n goeien avond allemaal![]()
@ xil proficiat met je als je accoord gaat nieuwe baan!![]()
Dat wil ik je niet aandoen, alleen kerstpakketten wijn hier.quote:Op maandag 6 november 2006 21:40 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dankje!
En nee dankje, geen bier. Wijntje mag wel
quote:Op maandag 6 november 2006 22:17 schreef CocaColaLight het volgende:
Iemand commentaar?
[[url=http://nvriezekolk.nl/majella/_MG_6965_550.jpg]afbeelding][/url]
Kzal de eigenaar vragen of ze bbq klaar wil zettenquote:
Onderwerp staat lekker in het midden, zou ik niet doen, misschien iets meer naar rechts?quote:Op maandag 6 november 2006 22:17 schreef CocaColaLight het volgende:
Iemand commentaar?
[[url=http://nvriezekolk.nl/majella/_MG_6965_550.jpg]afbeelding][/url]
klikable trouwens
Je bent wel precies op tijd voor een kerstpakket! Profiteur!quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:15 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen!
Leuk dagje vandaag... Moet nog maar even van mijn vrijheid genieten nu hé
Thnx Mukie!
Daar ging het hem dus omquote:Op dinsdag 7 november 2006 09:19 schreef freud het volgende:
[..]
Je bent wel precies op tijd voor een kerstpakket! Profiteur!
quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:19 schreef freud het volgende:
[..]
Ik hoorde al dat ik voor meer dingen in aanmerking kwamquote:Op dinsdag 7 november 2006 09:19 schreef freud het volgende:
[..]
En dat hangt van het contract af. Ik wil vrij makkelijk weg kunnen omdat ik misschien nog wil studeren. Dus ik wil even goed lezen hoe dat contractueel geregeld is.quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:22 schreef Puckzzz het volgende:
Xil ga je het accepteren? zoja: gefeliciteerd!![]()
![]()
quote:
Hoiquote:Ohja, goedemorgen trouwens
quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:55 schreef Vliegvrager het volgende:
Net mn baan opgezegd
Ohja, goedemorgen trouwens
quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Er staat vast een andere leuke baan tegenover, of niet
Feli in dat gevalquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:35 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]ik ben wel een beetje raar, maar ook weer niet helemaal knettergek
WHZquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Feli in dat gevalWat voor leuk werk ga je doen
Wat ik nu ook al doe: economisch onderzoek.quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Feli in dat gevalWat voor leuk werk ga je doen
Is het een trent of zo? leventje omgooien? Haha gefeliciteerd VV, veel plezier met je nieuwe baan!!!!!quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:32 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Wat ik nu ook al doe: economisch onderzoek.![]()
Grappig koekblikje, maar leven omggoienquote:
Unootjes kun je ook vrij goed omgooienquote:
nou het was wel even spannend hoor dat invoegen op de snelweg tussen twee heul grote vrachtauto's...leven omgooien misschien niet, maar in de waagschaal stellen welquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:19 schreef freud het volgende:
[..]
Grappig koekblikje, maar leven omggoien.
Hahaha, had ik ook in een klein starletje. Kijk je echt omhoog naar de wieldoppen van een auto, gescheiden door 2mm kwaliteitsaluminium...quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nou het was wel even spannend hoor dat invoegen op de snelweg tussen twee heul grote vrachtauto's...leven omgooien misschien niet, maar in de waagschaal stellen wel
Mwah..door het griepje staat het nu ff stilquote:Op dinsdag 7 november 2006 13:24 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Unootjes kun je ook vrij goed omgooien![]()
@An, valt wel mee, hoor dat omgooien, zo anders is het allemaal niet voor mij.
Lukt het een beetje met verhuizen btw?
Leeg is goedquote:
Mijn halfjaarcontract is omgezet naar een contract voor onbepaalde tijdquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:59 schreef An24 het volgende:
[..]
Is het een trent of zo? leventje omgooien? Haha gefeliciteerd VV, veel plezier met je nieuwe baan!!!!!
Goed we hebben nu opgeteld: 2 nieuwe banen en 1 nieuw huis, inclusief leventje. gaan we turven?![]()
Gefeliciteerd -Marjo-quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:26 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Mijn halfjaarcontract is omgezet naar een contract voor onbepaalde tijd
Woeiquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:26 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Wees blij dat je single bent manquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:29 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Gefeliciteerd -Marjo-
ik wil ook ontslag....mijn contract single-zijn heeft wel lang genoeg geduurd
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wees blij dat je single bent manGeen gezeik van vriendinnen over de toekomstige hardware-aanschaffingen
Haha, dat snap ik dus niet he. Alsof je vriendin iets te zeggen zou hebben over mijn geldquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wees blij dat je single bent manGeen gezeik van vriendinnen over de toekomstige hardware-aanschaffingen
Nee, dat lijkt me ook een beetje van de gekke inderdaad.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:11 schreef freud het volgende:
[..]
Haha, dat snap ik dus niet he. Alsof je vriendin iets te zeggen zou hebben over mijn geld.
Welkom bij het rijtje, gefeliciteerdquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:26 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik voelde hem al aankomen...quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:06 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me ook een beetje van de gekke inderdaad.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:03 schreef Puckzzz het volgende:
zie mijn post hierboven (de tijd) ik heb nog steeds mijn meterstand niet in kunnen vullen. en dan staat er ook nog doodleuk 'snel en gemakkelijk' bovenaande pagina
Webservers op zonne-energiequote:Op dinsdag 7 november 2006 22:10 schreef Puckzzz het volgende:
Ik denk dat ik het morgen overdag nog maar weer probeer, bijna tien minuten laadtijd voor 1 pagina vind ik wel wat veel
Ik ken t gevoelquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:29 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Gefeliciteerd -Marjo-
ik wil ook ontslag....mijn contract single-zijn heeft wel lang genoeg geduurd
![]()
![]()
![]()
![]()
Sterkte met de laatste beetjes verhuizen -B-B-, doe An24 de groetjes en beterschap van me.quote:Op woensdag 8 november 2006 08:56 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
Morgu allemaal![]()
ppffffmoeilijk vooruit te branden
![]()
maar ja zal er toch uit moeten he...douchen, boodschapjes doen
en handjeshelpenverhuizen...
ach een douche moet wonderen doentoch?
![]()
WZZquote:
WHZquote:Op woensdag 8 november 2006 09:00 schreef freud het volgende:
[..]
Sterkte met de laatste beetjes verhuizen -B-B-
Tanxx, en zal doorgevenquote:Op woensdag 8 november 2006 09:00 schreef freud het volgende:
[..]
Sterkte met de laatste beetjes verhuizen -B-B-, doe An24 de groetjes en beterschap van me.
quote:
* An24 zegt groetjes terugquote:Op woensdag 8 november 2006 09:00 schreef freud het volgende:
[..]
Sterkte met de laatste beetjes verhuizen -B-B-, doe An24 de groetjes en beterschap van me.
Als ze aan komt rijden in een stationwagon met een kinderzitje achterin, dan maak je geen kans Freudquote:Op woensdag 8 november 2006 10:16 schreef freud het volgende:
Jeej! Weer een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek!
Leuk...succes FreuDquote:Op woensdag 8 november 2006 10:16 schreef freud het volgende:
Jeej! Weer een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek!
Ja, kan ik ff wat documenten in elkaar rammelen. Werkschemaatje enzo. Ik heb al gemerkt dat ik op kleuterniveau moet gaan werkenquote:
Voor een baanquote:Op woensdag 8 november 2006 10:19 schreef HMaster-II het volgende:
Als ze aan komt rijden in een stationwagon met een kinderzitje achterin, dan maak je geen kans Freud
Was al langer op zoek hoor. Elke ochtend om 5:45 je bed uit om 65km te rijden met files is geen pretje namelijk.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:24 schreef Puckzzz het volgende:
waarom zijn er allemaal mensen op zoek naar ander werk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |