En wil Miss An24 eens ophouden om dwars door de sluitpost heen te rammen en post 301 te plaatsenquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:48 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Idd en ook geen groen gestipte lens teruggeven he![]()
Vorig stukje fun : [FOT SC] Bijna novemberquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:49 schreef An24 het volgende:
[..]
Dank jullie wel allemaal!![]()
Nee pea, allen de muurtjes hebben een nieuw wit laagje nodig en een klein beetje kleur in de slaapkamer. En dan kan ik erin. Lange leve 18 eeuwse panden die in 2003 volledig gerenoveerd zijn![]()
Feli Anquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:34 schreef An24 het volgende:
Lekker....(tompouchje mag ook
)
Want......het huisje is van mijVanochtend getekend en ik ga er zo heen voor een likje verf hier en daar en dan morgen verhuizen
![]()
Dank jullie wel allemaal!quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:37 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Jij gaat hard!Je verft vandaag en gaat morgen al over? Hoef jij niet te schuren, verven, drogen, nog een laagje verven enzo?
Zonde dan heh Puckzzz!! Ik heb op zulke momenten gewoon een BAALmoment, zoals ik dat ook heb als ik in de trein zit en veel dingen voorbij zie flitsen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:33 schreef Puckzzz het volgende:
ik zag vanmorgen een groepje schapen in een boomgaard met allemaal dauw op hun vachtmaar idd, camera niet bij en geen gelegenheid om te stoppen (vlak voor een drukke rotonde is dat niet handig
)
D8 al, laat hem ook maar weer openen...ik wacht wel ffquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:53 schreef HMaster-II het volgende:
Okee ik was weer degene met de Last Post![]()
Dus open ik weer een nieuwe SC
Ik moet dan wel alles bij elkaar rapen om de OP in elkaar te fietsen... EN er dan achter komen dat sommige iets teveel rechten misbruiken.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:57 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
D8 al, laat hem ook maar weer openen...ik wacht wel ff![]()
Wat een mazzelkontquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:55 schreef An24 het volgende:
Sowwy,
ik vergeet steeds dat ik dat kan....nou goed, mijn laatste post:
[..]
Dank jullie wel allemaal!![]()
Nee pea, allen de muurtjes hebben een nieuw wit laagje nodig en een klein beetje kleur in de slaapkamer. En dan kan ik erin. Lange leve 18 eeuwse panden die in 2003 volledig gerenoveerd zijn![]()
Thanks, ik ga er nu dan ook vandoor.....Tot laters alleen...quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:01 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Wat een mazzelkontNou alvast veel verhuisplezier
nou echt een baalmoment had ik niet, wel een moment van "hier ga ik morgenvroeg ff naartoe" maar dat heb ik wel vaker gedacht en dan ging ik erheen de volgende dag, maar was de situatie niet zo mooi als toen. bewolkt ofzo, of geen dauw je kent dat wel.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:56 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Zonde dan heh Puckzzz!! Ik heb op zulke momenten gewoon een BAALmoment, zoals ik dat ook heb als ik in de trein zit en veel dingen voorbij zie flitsen.
Of je houdt gewoon die bossche bollen in de lucht...komt ze vanzelf op afquote:Op vrijdag 3 november 2006 12:20 schreef kwiebuske het volgende:
* kwiebuske naar hartje dordt rijdt
en hard gaat staan roepen
aaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn24
quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:21 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Of je houdt gewoon die bossche bollen in de lucht...komt ze vanzelf op af
Juist, zoals het er dan uitziet ... is (zo zou ik het haast willen noemen) 1malig. Ook al ga je er vaker heen, alles moet weer kloppen zoals het toen was ...onderwerp en licht ..ook het weertype.quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nou echt een baalmoment had ik niet, wel een moment van "hier ga ik morgenvroeg ff naartoe" maar dat heb ik wel vaker gedacht en dan ging ik erheen de volgende dag, maar was de situatie niet zo mooi als toen. bewolkt ofzo, of geen dauw je kent dat wel.
Veel succes en plezier met je nieuwe huis Annquote:Op vrijdag 3 november 2006 12:05 schreef An24 het volgende:
[..]
Thanks, ik ga er nu dan ook vandoor.....Tot laters alleen...
Als je er zonder trekker niet meer uit te krijgen was denk ik ook niet dat je erg veel behoefte hebt om die plek nog terug te vindenquote:Op vrijdag 3 november 2006 12:31 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Juist, zoals het er dan uitziet ... is (zo zou ik het haast willen noemen) 1malig. Ook al ga je er vaker heen, alles moet weer kloppen zoals het toen was ...onderwerp en licht ..ook het weertype.![]()
Dan baal ik best wel, dat ik de kans niet kreeg of nemen kon...juist die ene toch wel unieke plaat te kunnen maken.
Voor jaren terug wou ik eigenlijk al een gps apparaat om locaties vast te kunnen leggen, zodat ik later het makkelijker terugvinden kon. Veel locaties kon en kan ik nier meer eens terugvinden, vaak ook omdat ik nogal afweek van de gebruikelijke en/of verharde wegen.
Zoals hieronder voor een 2 jaar terug:
[afbeelding]
Zonder tractor er niet meer uit te krijgen![]()
Die plek weet ik nog wel Pea, eg welquote:Op vrijdag 3 november 2006 12:37 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Als je er zonder trekker niet meer uit te krijgen was denk ik ook niet dat je erg veel behoefte hebt om die plek nog terug te vinden
En hoi xil
echt wijs zou ik het ook niet willen noemenquote:Op vrijdag 3 november 2006 12:41 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Die plek weet ik nog wel Pea, eg welBos en locatie makkelijk weer te vinden. Die boer vond het belachelijk met zo'n auto en met dat weer zo'n bospad op te gaan.
![]()
Heb ook eerder een hummer nodig, dan zo'n bakkie.![]()
Was het ook niet Puckzzz.quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
echt wijs zou ik het ook niet willen noemen
Ja lekkerquote:
een espresso graag van vers gemalen krachtige vulkaan bonenquote:
quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:42 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
een espresso graag van vers gemalen krachtige vulkaan bonen
ist al tijs om naar huis te gaan en battlefield te gaan spelen?
Welke versie van BattleField??? Toch niet die gammelle BF2 tochquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:42 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
een espresso graag van vers gemalen krachtige vulkaan bonen
ist al tijs om naar huis te gaan en battlefield te gaan spelen?
Hij speelt 2142quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:46 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Welke versie van BattleField??? Toch niet die gammelle BF2 toch![]()
Heb ik ook gewoond, op de Varkenmarkt. We komen wel bij je op dequote:
Daar heb ik wel een demo van op de PCGamePlay dvd... vanaaf eens installen en kijken of mijn pc'tje het nog aan kan.. Anders maar niet... Nieuwe pc staat op de planning van oktober 2007 ongeveer.quote:
weer lekker thuis?quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:31 schreef Mukie het volgende:
pie dat kon ook alleen jou weer gebeuren
Jaquote:
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 3 november 2006 09:59 schreef HMaster-II het volgende:
Een (saaie) dag uit (mijn) leven in vier foto's
ff snel gecropped en geupload.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:00 schreef Puckzzz het volgende:
ow van die mooie ossen-achtige beesten?
jee je zou haast denken dat ik niet op een boerderij ben opgegroeid
Die laatste koe was waarschijnlijk al wat ouder. En dan worden ze grijzer.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:13 schreef Puckzzz het volgende:
ja die bedoelde ik ja!die laatste is wel mooi, hoe komt het kleurverschil?
het licht speelt zo mooi door de bomen door.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:13 schreef Puckzzz het volgende:
ja die bedoelde ik ja!die laatste is wel mooi, hoe komt het kleurverschil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |