Ja, bij de Metal-schappenquote:Op zondag 5 november 2006 12:34 schreef ranja het volgende:
komt er nog wel eens iemand in een platenzaak![]()
in elk geval heb je 1 woordje goedquote:Op zondag 5 november 2006 13:02 schreef belsen het volgende:
De nieuwe DVD van Bruce Springsteen.
niet nieuw, maar wel heel bekendquote:Op zondag 5 november 2006 13:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik veronderstel dat we dus op zoek zijn naar een nieuwe muziek-DVD.
de titel krijg je dan cadeau. MTV Unpluggedquote:Op zondag 5 november 2006 14:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Gokje op Bjork dan.
Het mag een wonder heten.quote:
Ik was gewoon blij dat we een andere vraag kregen hoorquote:Op zondag 5 november 2006 14:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Het mag een wonder heten.
Een vrouwelijke artiest met meer dan 3 dvd's en geen Madonna, dat kunnen er niet zoveel zijn.
Ja, dat had ik natuurlijk wel door...quote:Op zondag 5 november 2006 14:29 schreef peaceman het volgende:
Ik was gewoon blij dat we een andere vraag kregen hoor
Ja, het is die tweede versie...quote:
Good enough. Het zijn allemaal andere versies, het merendeel inderdaad akoestisch. De cd heeft als subtitel 'Pure'.quote:
Over welke band gaat dit?quote:Muziekaal zijn ze vooral beïnvloed door bands als Radiohead, Metallica, Pink Floyd en Black Sabbath. Dit valt ook wel terug te horen in hun muziek. De teksten, de krachtige melodiën en de intense live optredens hebben er samen voor gezorgd dat de groep de gevoelige snaar raakte bij een hoop onbegrepen jongeren over de hele wereld. Ondanks dat de teksten depressief zijn zit er toch een soort kracht in die hoop geeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |