Het mag een wonder heten.quote:
Ik was gewoon blij dat we een andere vraag kregen hoorquote:Op zondag 5 november 2006 14:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Het mag een wonder heten.
Een vrouwelijke artiest met meer dan 3 dvd's en geen Madonna, dat kunnen er niet zoveel zijn.
Ja, dat had ik natuurlijk wel door...quote:Op zondag 5 november 2006 14:29 schreef peaceman het volgende:
Ik was gewoon blij dat we een andere vraag kregen hoor
Ja, het is die tweede versie...quote:
Good enough. Het zijn allemaal andere versies, het merendeel inderdaad akoestisch. De cd heeft als subtitel 'Pure'.quote:
Over welke band gaat dit?quote:Muziekaal zijn ze vooral beïnvloed door bands als Radiohead, Metallica, Pink Floyd en Black Sabbath. Dit valt ook wel terug te horen in hun muziek. De teksten, de krachtige melodiën en de intense live optredens hebben er samen voor gezorgd dat de groep de gevoelige snaar raakte bij een hoop onbegrepen jongeren over de hele wereld. Ondanks dat de teksten depressief zijn zit er toch een soort kracht in die hoop geeft.
quote:
Ook niet.quote:Op zondag 5 november 2006 14:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Anathema?
quote:Op zondag 5 november 2006 14:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Life of Agony?
quote:Op zondag 5 november 2006 16:17 schreef Gambolputty het volgende:
"maar even" toch?
Gambolputty +1quote:Kijk!
Wie komt daaraan!
Hendrik Haan uit Koog aan de Zaan!
Hendrik, hoe is't gegaan...
Had jij de kraan open laten staan.
Ach, het was maar even
En het verhaal is overdreven
De keukenmat - tikkie nat
Onverwijld - opgedweild
Zo gezegd, zogedaan...zei Hendrik Haan
Een Annie M.G.-classicquote:Op zondag 5 november 2006 16:24 schreef Mark het volgende:
Zegt me he-le-maal niets. Is dat een bekend kinderliedje, ofzo?
Uit Ja zuster, nee zuster.quote:
quote:Op zondag 5 november 2006 16:58 schreef belsen het volgende:
Little red rooster van The Stones?
Is dat eigenlijk wel van de Stones?
quote:Op zondag 5 november 2006 17:17 schreef methodmich het volgende:
belsen, ik heb op je gestemd! [FOK!Awards]Users
Nee, dat zijn vliegbeestjes en als je die ontcijfert, dan ben je al een heel eind.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |