Of 'Als u het heeft over...'quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:13 schreef yeremy het volgende:
Maar kan die kop van Balkenende niet zin.
Hij doet me aan een soort slechty geprogrammeerde DATA (ja die van startrek ) lijken net alsof hij een Bandje afspeel.
Vaak beginnend met, Moet u eens luister, Dat zal ik u vertellen of Weet U, bla bla bla bla
Ik vind het eigenlijk wel OK. In debatten met vier of zes personen heb je vooral korte 1-op-1-debatten en wat meer uitvoerige discussies waarbij iedereen door elkaar kakelt. Bos en Balkenende krijgen vanavond bijna anderhalf uur de kans om zichzelf tegenover de ander te bewijzen. Ik denk dat je zo een veel beter beeld krijgt van deze twee personen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:02 schreef Genverbrander het volgende:
Ik verbaas me er trouwens over dat dit mag. We hebben in het politieke bestel meer dan 10 partijen, waarom wordt de nadruk zo gelegd op deze twee??
RTL is gewoon een bedrijf.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:02 schreef Genverbrander het volgende:
Ik verbaas me er trouwens over dat dit mag.
Bij de vorige verkiezingen had Netwerk een erg goed systeem.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:40 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel OK. In debatten met vier of zes personen heb je vooral korte 1-op-1-debatten en wat meer uitvoerige discussies waarbij iedereen door elkaar kakelt. Bos en Balkenende krijgen vanavond bijna anderhalf uur de kans om zichzelf tegenover de ander te bewijzen. Ik denk dat je zo een veel beter beeld krijgt van deze twee personen.
En de andere partijen komen in de volgende debatten nog ruimschoots aan de beurt.
Je hebt al zo'n promofilmpje van Balkenende die op bezoek gaan bij een boerengezin. Oe, hoe inhoudelijk.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:22 schreef MrX1982 het volgende:
We gaan op de Amerikaanse toer.
Nog even en er komen filmpjes van de kandidaten met hun gezin.
Om de inhoud lijkt het toch niet meer te gaan. Eerder wie het vaakst met zijn kop op de tv komtquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:23 schreef pberends het volgende:
Je hebt al zo'n promofilmpje van Balkenende die op bezoek gaan bij een boerengezin. Oe, hoe inhoudelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |