Sixth Sense wel eens gezien ??quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:25 schreef Q. het volgende:
Ik ben vandaag niet aangereden, neergestort of neergeschoten, niet dat ik gemerkt heb tenminste dus met mij gaat het prima.![]()
ha peen, hoe ist met schoonoma?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:11 schreef Pheno het volgende:
ZO
Het is hier geen slowchatquote:
de modjes hier vergissen zich ook dus die ene kan er niets van zeggenquote:
Die andere verwijdert botweg je berichtenquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:26 schreef nixxx het volgende:
[..]
de modjes hier vergissen zich ook dus die ene kan er niets van zeggen
Bijgekomen van je weekend?quote:
dow, boh gelukkig leeft ze nog! geeft je weer te denken ja...quote:Op woensdag 8 november 2006 01:21 schreef Andromache het volgende:
Lichtelijk beschaamd, omdat ik deze week met een vriendinnetje zou bellen (geen vaste afspraak hoor, gewoon zin in) maar nog niet gedaan. En nu is ze vannacht bijna overleden.Djiezus godzijdank leeft ze nog!
quote:Op woensdag 8 november 2006 00:23 schreef Adurothiel het volgende:
Een beutje verward
Aargh, mannen! Waarom zijn het van die verrukkelijke wezens?
Ik wil gewoon neuken zonder het risico te lopen dat ik verliefd word![]()
die zijn niet zo leuk als die ene, dat hoef ik jou toch niet uit te leggen?quote:Op woensdag 8 november 2006 09:28 schreef dawg het volgende:
Er lopen genoeg vrijwilligers op fok rond hoor.
Touché, daar kan ik weinig tegenin brengen.quote:Op woensdag 8 november 2006 09:37 schreef Aarti het volgende:
[..]
die zijn niet zo leuk als die ene, dat hoef ik jou toch niet uit te leggen?![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 12:39 schreef Christine het volgende:
Fijn wel, hoewel ik helemaal nergens zin in heb.
Ik zou op dit moment mn hele leven wel willen veranderen, mn woonplek, mn baantje (ikea gaat niet door, dus heb alleen dat kutbaantje), zelfs mn studie, ik weet het gewoon allemaal niet meer, alleen dat ik het leven dat ik nu leid, niet zo wil leidenquote:
Ga verhuizen, het schijnt DE oplossing te zijn voor alle problemenquote:Op woensdag 8 november 2006 13:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik zou op dit moment mn hele leven wel willen veranderen, mn woonplek, mn baantje (ikea gaat niet door, dus heb alleen dat kutbaantje), zelfs mn studie, ik weet het gewoon allemaal niet meer, alleen dat ik het leven dat ik nu leid, niet zo wil leiden
was het maar zo makkelijkquote:Op woensdag 8 november 2006 13:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ga verhuizen, het schijnt DE oplossing te zijn voor alle problemen
Mooi dat je dat doorhebt toch? Je kan nu makkelijk nog switchen aangezien je pas net bent begonnen. Ga lekker voor een andere studie in een andere stad.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik zou op dit moment mn hele leven wel willen veranderen, mn woonplek, mn baantje (ikea gaat niet door, dus heb alleen dat kutbaantje), zelfs mn studie, ik weet het gewoon allemaal niet meer, alleen dat ik het leven dat ik nu leid, niet zo wil leiden
Dat is het, gewoon alles opzeggen, verkopen, etc en vertrekken.quote:
De stad iwaar ik studeer is het niet wil gewoon Utrecht zelf in ipv hier met al mn kuthuisgenotenquote:Op woensdag 8 november 2006 13:43 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Mooi dat je dat doorhebt toch? Je kan nu makkelijk nog switchen aangezien je pas net bent begonnen. Ga lekker voor een andere studie in een andere stad.
Je bent anaal goed bevonden?quote:Op woensdag 8 november 2006 14:15 schreef Twisted_fok het volgende:
Hip hip hooray! Wat een retegoeie beoordeling vanmiddag.
Zit ik toch toevallig net online naar dit nummer te luisteren, how weird is thatquote:Op woensdag 8 november 2006 14:15 schreef Twisted_fok het volgende:
Hip hip hooray!
Dit klinkt bekend.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik zou op dit moment mn hele leven wel willen veranderen, mn woonplek, mn baantje (ikea gaat niet door, dus heb alleen dat kutbaantje), , ik weet het gewoon allemaal niet meer, alleen dat ik het leven dat ik nu leid, niet zo wil leiden
Been there, done that. Ik kan je zeggen dat de zon achter de wolken schijnt. Ik heb deze periode achter me gelaten en 't ene na 't andere positieve komt om de hoek kijken.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
En de fles moet dan leeg he, anders raken de bubbels op.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:28 schreef Q. het volgende:
Champagne is slechte alleen-drank. Bier werkt een stuk beter in dat soort situaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |