Miss Honey zei je?quote:Op woensdag 8 november 2006 21:33 schreef Adeline het volgende:
Eh. Morrissey dus.
Ik zei niets, ik typte, en dat typte ik niet, en ik zei het dus al helemáál niet.quote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 21:32 schreef Adeline het volgende:
Hey, ja, val me niet aan, ik realiseer me dat het hevig suf is om over fokkers te dromen, maar ik was, gelijk zoals ik immers ben, onmeunig galant in [betreffende droom]. Het was niet eens een vuige droom.
Het was niet eens een Vuige Droom! En het ging deels over Morrisey..
[afbeelding].
Q.?quote:Op woensdag 8 november 2006 21:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..].
De woorden 'vuig', 'Morrissey' & 'onmeunig' (Noord-Veluwe.. Hoi Q. Leuke kloon.) in 1 post. Rawrrrr.
.
Puik plan, misschien dat we hem dan snappen!quote:Op woensdag 8 november 2006 21:52 schreef Adeline het volgende:
Hoppa.. Zal ik even de hele droom vertellen, dame?
OPGEHOERD KUTNEWBIEquote:Op woensdag 8 november 2006 21:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Puik plan, misschien dat we hem dan snappen!![]()
![]()
Het spookt af en toe nog door mijn hoofd. Puurheid ende sereenheid in superlatieven. Welja.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:54 schreef AudreyHepburn het volgende:
Jammer.
Wat voor thee dronken we ?quote:Op woensdag 8 november 2006 21:56 schreef Adeline het volgende:
Okay, de droom dus.
Ik was in een tweedehands boekenwinkel, een rare, want alle boeken waren uitgestald in oldtimers. In de dashbordkastjes, onder de motorkap en meer van dat soort plekken. Voorts, ik ben aan het snuffelen (ik zat achter het stuur) onder het stuur en vind een super dik boek over Morrissey, een biografie ofzo. En ik dacht, "dat is nou echt iets voor Au3". En daarna ging ik het naar jou brengen hebben samen zitten theebeppen. Tøf, hè?.
Als ik in U zou zijn kwam ik meezuipen. Ook al zou je het niet willen.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
Onmeunig is een mooi woord. Ik zou er verdomd een fles champagne voor opentrekken.
Lapzwans Souchong.quote:
Ja. Abstractheid ook vooral. En ondoorgrondelijkheid.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:56 schreef Adeline het volgende:
[..]
Het spookt af en toe nog door mijn hoofd. Puurheid ende sereenheid in superlatieven. Welja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |