Oftopicquote:
OK, you win . . .quote:
quote:
join the clubquote:Op maandag 6 november 2006 13:14 schreef dawg het volgende:
Het langs-me-heen-gaan-gevoel van vanmorgen heb ik omgeruild voor gemis en een hoop stress.
Gefeli!quote:Op maandag 6 november 2006 14:59 schreef Eric_Cantona het volgende:
What a perfect day
'n Eigen huisje, ein-de-lijk
Jij ook al ??quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:23 schreef Pheno het volgende:
Iets met rugklachten, al gaat het wat beter
Lullig, wel herkenbaar. Stond laatst ook op hartbewaking voor mn pa en toen moest ik van zijn kamergenoot horen dat meneer 's morgens al naar huis mochtquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:29 schreef _Arual_ het volgende:
Ik moet verdorie van een kennis bij toeval horen dat mijn oma gevallen is en in het ziekenhuis ligt...
Maar dat is in ieder geval wél positief nieuws.quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:00 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Lullig, wel herkenbaar. Stond laatst ook op hartbewaking voor mn pa en toen moest ik van zijn kamergenoot horen dat meneer 's morgens al naar huis mocht![]()
Vanavond mag ik naar huis!quote:
Jij enorme bofkont!!quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Vanavond mag ik naar huis!
Of vanmiddag zelfs al. Als ik een beetje doorwerk.
Hoezo niet ??quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:01 schreef Aarti het volgende:
Duizenden mensen zullen vanavond hun huis niet bereiken![]()
omdat ze aangereden worden, neerstorten, neegeschoten enz.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:10 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hoezo niet ??
OT: Het gaat . . .![]()
*kras*quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:33 schreef Aarti het volgende:
[..]
omdat ze aangereden worden, neerstorten, neegeschoten enz.![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:51 schreef dawg het volgende:
Mijn 10.000e post wil ik even wijden aan iemand die ik mis, en evenop het tentamen dat ik verneukt heb vandaag.
En jij maar zeggen dat ik negatief en depressief ben . . .quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:33 schreef Aarti het volgende:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:38 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
En jij maar zeggen dat ik negatief en depressief ben . . .![]()
want dat zeg ik zo vaak...wie ben je eigenlijk?quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:38 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
En jij maar zeggen dat ik negatief en depressief ben . . .![]()
Ik ben vandaag niet aangereden, neergestort of neergeschoten, niet dat ik gemerkt heb tenminste dus met mij gaat het prima.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:33 schreef Aarti het volgende:
[..]
gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben vandaag niet aangereden, neergestort of neergeschoten, niet dat ik gemerkt heb tenminste dus met mij gaat het prima.
Ik ga het in ieder geval proberen want dood gaan lijkt me niet tof. Leven is wel tof.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:26 schreef Aarti het volgende:
[..]
gefeliciteerd!!![]()
En weet je wat? de kans is behoorlijk groot dat het je morgen ook lukt![]()
Zo kun je het ook zien inderdaad. Lang leve de optimistische blik van Q. Je bent een lichtend voorbeeld voor ons allen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben vandaag niet aangereden, neergestort of neergeschoten, niet dat ik gemerkt heb tenminste dus met mij gaat het prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |