... ik vind die naaimachine wel vervelend ... maar dat gehijg vind ik nog erger... heb het geluid maar uitgedaan ..hihiquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wel lekker rustig zo op de achtergrondT werkt ontspannend op mij omdat het gewoon nergens over gaat
Morgenquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:36 schreef demins het volgende:
En wie meldt zich weer als laatste?![]()
Goedemorgen allemaal!![]()
Ochtendhumeurtje Day?
Nachtmerries gehad over die irritante users hier, of belde Bommie je weer uit bedquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:54 schreef Day het volgende:
[..]
Morgen
Nee, gewoon veels te weinig geslapen. Ging veels te laat naar bed, met de bedoeling om 'ns lekker uit te slapen. Maar dat plan ging dus niet door.![]()
Mag ik je erop wijzen dat al die verzuurde bejaarden tegenwoordig bij DGK zitten.........quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:32 schreef luciano het volgende:
Belangrijke mededeling :
Dit weekend hebben we toestemming van Snaptnix + Lovebear , om de nieuwe mod , genaamd MORWEN te testen op stressvaardigheid ......
Men wil weten of ze een pelotonnetje relschoppers vrienden met veel ervaring op het gebied van ....... jeweetwel ........ een weekend lang overleeft , dus ........ doe de buurtjes een plezier , en werk hier aan mee , ik heb jullie medewerking al toegezegd namelijk![]()
Tja, en wie zou jóu nu een figuur willen laten slaan?quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:32 schreef luciano het volgende:
Belangrijke mededeling :
Dit weekend hebben we toestemming van Snaptnix + Lovebear , om de nieuwe mod , genaamd MORWEN te testen op stressvaardigheid ......
Men wil weten of ze een pelotonnetje relschoppers vrienden met veel ervaring op het gebied van ....... jeweetwel ........ een weekend lang overleeft , dus ........ doe de buurtjes een plezier , en werk hier aan mee , ik heb jullie medewerking al toegezegd namelijk![]()
Ik zou niet durven. Ben helaas voor het weekend het land uitquote:Op vrijdag 3 november 2006 12:41 schreef demins het volgende:
[..]
Tja, en wie zou jóu nu een figuur willen laten slaan?![]()
Daar mogen ze gewoon slowchatten in de COS!quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:38 schreef luciano het volgende:
Hebben ze daar geen SC ??? ik ben er nog nooit geweest namelijk .
quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:38 schreef luciano het volgende:
Hebben ze daar geen SC ??? ik ben er nog nooit geweest namelijk .
quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:44 schreef puntoortje het volgende:
gewoon een zoooooitje bij DGK dus
Wil jij dat even stil houden.quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:42 schreef demins het volgende:
[..]
Daar mogen ze gewoon slowchatten in de COS!![]()
Rot jij eens even heel snel op naar je eigen kutkooiquote:Op vrijdag 3 november 2006 12:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Wil jij dat even stil houden.
Voor je het weet, lopen stumpers als Manu daar hun zouteloze bagger te schijten.![]()
Op JOUW advies verantwoording , heb ik nu wat crosspostjes geplaatst ........ ojee .... als dat maar goed gaat ( VOOR JOU ! )quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:43 schreef Manu82 het volgende:
[..], maar je mag het ook in FB posten geloof ik daar, schijnt ook een halve SC te zijn
![]()
Ik heb er alle vertrouwen in dat Day en consorten er voor zorgen dat onderkruipsels als jij daar de boel niet kunnen komen verstieren.quote:Op vrijdag 3 november 2006 12:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Rot jij eens even heel snel op naar je eigen kutkooi, na BB komen we daar wel zeiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |