Leuke hoofdrollen, leuke synopsis en een pittige trailer die te bekijken is op www.waltz.nl. Het rauwe en desolate circusleven heeft me altijd wel aangetrokken, ik ben dus benieuwd.quote:Willy Waltz (Aart Staartjes), directeur van het zieltogende familiecircus WALTZ, regeert met ijzeren vuist over zijn circus en over zijn familie. Hoewel hij al op leeftijd is, wil hij van geen ophouden weten. De voorstelling duurt zolang als de voorstelling duurt. Dan wordt bij hem een kwaadaardige hersentumor ontdekt. Waltz moet alles op alles zetten om het voortbestaan van het circus, zijn levenswerk, veilig te stellen. Wie is geschikt om hem op te volgen?
Zijn oudste zoon, Bruno (Theo Maassen) is homoseksueel en zal niet voor nakomelingen zorgen. Zijn tweede zoon, Felix (Barry Atsma) heeft wel vrouw en kinderen, maar is te slap om het circus te leiden en de jongste, Enrico (Koen Wouterse) is een ongeleid projectiel. Dan is er Waltz nieuwe Russische vriendin die het circus wil overnemen. Maar is er in deze tijd nog wel plaats voor het Groot Internationaal Wereldcircus WALTZ?
Het begint 10 november.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:26 schreef linebear het volgende:
Morgen tijdens deze serie is er weer een aflevering van House. Lullig hoor
ja erg suf, ze zouden eerst iedereen moeten vragen wanneer het hun het best uitkomt en op basis daarvan de tijd kiezen die iedereen het best uitkomt.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:26 schreef linebear het volgende:
Leuk hoor....waarom doen ze dat nou toch...
Morgen tijdens deze serie is er weer een aflevering van House. Lullig hoor
Worden daar ook dit soort dingen op gezet dan?quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:18 schreef blaaatkipje het volgende:
lang leve uitzendinggemist.nl dan
Ja hoor, alleen als het aangekocht is meestal niet (bij sommige docu's en buitenlandse tvserie's dus).quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:55 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Worden daar ook dit soort dingen op gezet dan?
Gooit de PO een kwaliteitsserie een keer op prime-time, is het nog niet goed!!quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:26 schreef Kokstra het volgende:
Lijkt me een goeie serie, alleen dat tijdstip...![]()
Forum.fok.nl/forum/7quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:21 schreef tong80 het volgende:
21.00 uur wilde het topic omhoog kicken voor die tijd maar de klote zoekfunctie van Fok werkte niet mee
Ok bedankt. Maar het is toch belachelijk dat als ik 'Waltz' intoets er niks te vinden is ?quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Forum.fok.nl/forum/7
En dan CTRL+F > Waltz.
heb ik geen last van; vind hem erg goed hier!quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:45 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind meneer Aart meer een soort Swiebertje die je niet meer los kunt zien van z'n rol als... meneer Aart
Oh nee, absoluut geen seconde aan zijn Sesamstraattype gedacht.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:51 schreef DrDentz het volgende:
Ja je denkt: "Meneer Aart speelt leuk"
hier sluit ik me volledig bij aanquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh nee, absoluut geen seconde aan zijn Sesamstraattype gedacht.
Prachtige acteur, mooie kop.
Leuke serie denk ik, alhoewel ik een schurfthekel aan circussen heb
ik iig welquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:56 schreef DrDentz het volgende:
Hmm misschien ligt het toch aan mij.. of jullie kijken niet dagelijks Sesamstraat
kus?? ik heb geen kus gezien, ik zag iemand die flink op ze bek gepakt werd en daarna nog even genoot van een orale beurtquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:51 schreef golfer het volgende:
Veelbelovende eerste aflevering.
Prima acteerwerk.![]()
En die kus tussen Theo Maassen en Peter Blok.![]()
Nu móet ik het wel zien!quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:33 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
kus?? ik heb geen kus gezien, ik zag iemand die flink op ze bek gepakt werd en daarna nog even genoot van een orale beurt
*klik*quote:Op zaterdag 11 november 2006 01:28 schreef Geqxon het volgende:
Helaas helaas, met mijn browser zie ik daar niks wat betreft herhalingen of het online terugzien van oude afleveringen..
Ik hoor zelf geen accent, Staartjes praat toch altijd zo?quote:Op zaterdag 11 november 2006 10:05 schreef SunChaser het volgende:
Ja, dat vloeken hoeft voor mij ook niet zo. Het accent had ook niet gehoeven trouwens.
De serie benadrukt trouwens nog waarom ik circussen zo enorm kut vind.
Bij het spreekstalmeester spelen had ie een soort aangezet Duits accent.quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:47 schreef Aventura het volgende:
Ik hoor zelf geen accent, Staartjes praat toch altijd zo?
Uitzendinggemist.nl werkt op mijn computer helaas niet, vandaar dat ik mij afvroeg of het ook op de TV herhaald wordquote:
Plus, dat Willy Waltz een showman in hart en nieren is. In de piste is hij een totaal ander iemand, een karikatuur.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:05 schreef Bluezz het volgende:
Dat accent gebruikt ie alleen als spreekstalmeester en is volgens mij meer bedoeld als knipoog naar de ouwe duitse ciercoesen van vroeger
Is dat dan al voordat de serie op tv afgelopen isquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:26 schreef Mechamage1982 het volgende:
De DVD release staat gepland voor 13 december (makes a great gift...)
Brak is een understatement. Mijn godquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:04 schreef Bluezz het volgende:
Het geheel is opgenomen op de Maarnse berg.
Heb een brakke site erover gevonden :
http://www.kantinedemaarnseberg.nl/Foto/2005/index.htm
quote:Zie het als een serie, discussier over het spel en waarde getrouwheid hiervan, maar koppel de serie niet terug naar werkelijk in het circuswerkende families.
Ik heb hem al nananananana.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:23 schreef SCH het volgende:
Ik heb het lekker nog te goed op dvd nanananananana..........
Goed he?quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:58 schreef SCH het volgende:
Heb net aflevering 2 en 3 gekeken
Magistraal
Dat gerommel van Bruno komt op mij dan weer minder geloofwaardig overquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:06 schreef SCH het volgende:
De casting is geweldig. Marja Kok vind ik de beste (zijn ex-vrouw) maar ook al die bijrollen zijn erg goed ingevuld, die hele familie die op de bruiloft komt.
En ik val als een blok voor Enrico
Ja hij verklapte ook die grap aan z'n vriendin die alle anderen aan het uitspelen waren om de sleutel van de tentquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:09 schreef MadGuy het volgende:
Ja, die familie.En maar commentaar hebben op het armoedige zootje. Maar ondertussen willen ze wel geld zien. Ik heb me ook rotgelachen om de scene met Hanneke van de gemeente.
Enrico is lief.
Dat homolinkje is een beetje vaag tot nu toe. Weer zo'n treurnicht die iedereen probeert te redden. Maar gelukkig is iedereen ongelukkigquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat gerommel van Bruno komt op mij dan weer minder geloofwaardig over
Eerst laat die zich pijpen door een man en dan neukt-ie een vrouw alsof hij er doorheen moet.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:12 schreef Stroekie het volgende:
Dat gerommel van Bruno komt op mij dan weer minder geloofwaardig over
Vertel? Slechte recensie? Wat schreef hij?quote:En de resencent van de Volkskrant mag nog wel op vakantie totdat Waltz voorbij is![]()
Het gaat er al weken lang over en veel mensen reageren er op, zoek maar even op de site - hij heet Wim de Jongquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:19 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Eerst laat die zich pijpen door een man en dan neukt-ie een vrouw alsof hij er doorheen moet.
[..]
Vertel? Slechte recensie? Wat schreef hij?
Waltzquote:Op woensdag 6 december 2006 11:45 schreef MadGuy het volgende:
Ah, het zit achter de betaalsite. Nou ja, jammer. Ik vind het een goede, rauwe serie.
Daar heb je een heel seizoen 24 voor, een topserie met 24 * 45 minuten actiequote:Op zondag 17 december 2006 16:48 schreef MadGuy het volgende:
Blijkbaar.
Bij Bol.com is-ie zelfs bijna 45 euro.
Het zijn zeven afleveringen. Twee per schijf, behalve op de laatste, daar staat alleen de laatste aflevering op plus wat extra's.quote:Op zondag 17 december 2006 16:59 schreef Geqxon het volgende:
En vergeten we uitzendinggemist niet, voor de mensen die zulke kwaliteit al genoeg vinden
/edit: Het zijn ook maar zes afleveringen, en dan vier DVD schijven
Ja ik vond dat ook een uitermate plezierige verrassing maar ontzettend goed gecastquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:58 schreef PLAE@ het volgende:
Het is weer op tv, had het nog niet gezien.
Met name door meneer Staartjes prachtig geacteerd.
ik vond het eigenlijk wel een mooi afgerond verhaalquote:
dan heb je de actie tussen Theo Maassen en Peter Blok in het begin gemistquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:41 schreef SunChaser het volgende:
Er zat wel weer ouderwetse Nederlands onfunctioneel bloot in, de vriendin van de pshycho clown die zich op verzoek laat neuken door een negerdwerg.
Inderdaad, houd het hier maar bij.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik vond het eigenlijk wel een mooi afgerond verhaal
ben bang dat er bij een vervolg niet aan de hoge verwachtingen voldaan kan worden
Lidewij Mahlerquote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:41 schreef SunChaser het volgende:
Er zat wel weer ouderwetse Nederlands onfunctioneel bloot in, de vriendin van de pshycho clown die zich op verzoek laat neuken door een negerdwerg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |