Ik hoor zelf geen accent, Staartjes praat toch altijd zo?quote:Op zaterdag 11 november 2006 10:05 schreef SunChaser het volgende:
Ja, dat vloeken hoeft voor mij ook niet zo. Het accent had ook niet gehoeven trouwens.
De serie benadrukt trouwens nog waarom ik circussen zo enorm kut vind.
Bij het spreekstalmeester spelen had ie een soort aangezet Duits accent.quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:47 schreef Aventura het volgende:
Ik hoor zelf geen accent, Staartjes praat toch altijd zo?
Uitzendinggemist.nl werkt op mijn computer helaas niet, vandaar dat ik mij afvroeg of het ook op de TV herhaald wordquote:
Plus, dat Willy Waltz een showman in hart en nieren is. In de piste is hij een totaal ander iemand, een karikatuur.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:05 schreef Bluezz het volgende:
Dat accent gebruikt ie alleen als spreekstalmeester en is volgens mij meer bedoeld als knipoog naar de ouwe duitse ciercoesen van vroeger
Is dat dan al voordat de serie op tv afgelopen isquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:26 schreef Mechamage1982 het volgende:
De DVD release staat gepland voor 13 december (makes a great gift...)
Brak is een understatement. Mijn godquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:04 schreef Bluezz het volgende:
Het geheel is opgenomen op de Maarnse berg.
Heb een brakke site erover gevonden :
http://www.kantinedemaarnseberg.nl/Foto/2005/index.htm
quote:Zie het als een serie, discussier over het spel en waarde getrouwheid hiervan, maar koppel de serie niet terug naar werkelijk in het circuswerkende families.
Ik heb hem al nananananana.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:23 schreef SCH het volgende:
Ik heb het lekker nog te goed op dvd nanananananana..........
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |