Leuke hoofdrollen, leuke synopsis en een pittige trailer die te bekijken is op www.waltz.nl. Het rauwe en desolate circusleven heeft me altijd wel aangetrokken, ik ben dus benieuwd.quote:Willy Waltz (Aart Staartjes), directeur van het zieltogende familiecircus WALTZ, regeert met ijzeren vuist over zijn circus en over zijn familie. Hoewel hij al op leeftijd is, wil hij van geen ophouden weten. De voorstelling duurt zolang als de voorstelling duurt. Dan wordt bij hem een kwaadaardige hersentumor ontdekt. Waltz moet alles op alles zetten om het voortbestaan van het circus, zijn levenswerk, veilig te stellen. Wie is geschikt om hem op te volgen?
Zijn oudste zoon, Bruno (Theo Maassen) is homoseksueel en zal niet voor nakomelingen zorgen. Zijn tweede zoon, Felix (Barry Atsma) heeft wel vrouw en kinderen, maar is te slap om het circus te leiden en de jongste, Enrico (Koen Wouterse) is een ongeleid projectiel. Dan is er Waltz nieuwe Russische vriendin die het circus wil overnemen. Maar is er in deze tijd nog wel plaats voor het Groot Internationaal Wereldcircus WALTZ?
Het begint 10 november.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:26 schreef linebear het volgende:
Morgen tijdens deze serie is er weer een aflevering van House. Lullig hoor
ja erg suf, ze zouden eerst iedereen moeten vragen wanneer het hun het best uitkomt en op basis daarvan de tijd kiezen die iedereen het best uitkomt.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:26 schreef linebear het volgende:
Leuk hoor....waarom doen ze dat nou toch...
Morgen tijdens deze serie is er weer een aflevering van House. Lullig hoor
Worden daar ook dit soort dingen op gezet dan?quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:18 schreef blaaatkipje het volgende:
lang leve uitzendinggemist.nl dan
Ja hoor, alleen als het aangekocht is meestal niet (bij sommige docu's en buitenlandse tvserie's dus).quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:55 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Worden daar ook dit soort dingen op gezet dan?
Gooit de PO een kwaliteitsserie een keer op prime-time, is het nog niet goed!!quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:26 schreef Kokstra het volgende:
Lijkt me een goeie serie, alleen dat tijdstip...![]()
Forum.fok.nl/forum/7quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:21 schreef tong80 het volgende:
21.00 uur wilde het topic omhoog kicken voor die tijd maar de klote zoekfunctie van Fok werkte niet mee
Ok bedankt. Maar het is toch belachelijk dat als ik 'Waltz' intoets er niks te vinden is ?quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Forum.fok.nl/forum/7
En dan CTRL+F > Waltz.
heb ik geen last van; vind hem erg goed hier!quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:45 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind meneer Aart meer een soort Swiebertje die je niet meer los kunt zien van z'n rol als... meneer Aart
Oh nee, absoluut geen seconde aan zijn Sesamstraattype gedacht.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:51 schreef DrDentz het volgende:
Ja je denkt: "Meneer Aart speelt leuk"
hier sluit ik me volledig bij aanquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh nee, absoluut geen seconde aan zijn Sesamstraattype gedacht.
Prachtige acteur, mooie kop.
Leuke serie denk ik, alhoewel ik een schurfthekel aan circussen heb
ik iig welquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:56 schreef DrDentz het volgende:
Hmm misschien ligt het toch aan mij.. of jullie kijken niet dagelijks Sesamstraat
kus?? ik heb geen kus gezien, ik zag iemand die flink op ze bek gepakt werd en daarna nog even genoot van een orale beurtquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:51 schreef golfer het volgende:
Veelbelovende eerste aflevering.
Prima acteerwerk.![]()
En die kus tussen Theo Maassen en Peter Blok.![]()
Nu móet ik het wel zien!quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:33 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
kus?? ik heb geen kus gezien, ik zag iemand die flink op ze bek gepakt werd en daarna nog even genoot van een orale beurt
*klik*quote:Op zaterdag 11 november 2006 01:28 schreef Geqxon het volgende:
Helaas helaas, met mijn browser zie ik daar niks wat betreft herhalingen of het online terugzien van oude afleveringen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |