quote:Op donderdag 2 november 2006 16:45 schreef Radegast het volgende:
8-1. 6x Huntelaar.
Ja, maar tegen een ploeg die laatste staat in de Oostenrijkse competitie en die met 4-1 thuis op de kloten heeft gekregen van Zulte-Waregem, mag ook best een hoge score verwacht wordenquote:Op donderdag 2 november 2006 16:46 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Zo, iedereen is positief zo te zien.
quote:
Ik verlang terug naar Ajax-Mariborquote:Op donderdag 2 november 2006 16:47 schreef HeatWave het volgende:
Ik zou het ZO lekker vinden als het een wedstrijd is waarin ze er nou eens WEL allemaal invliegen.
Mag het dan UEFA zijn, dat staat toch erg leuk in de krant morgen.
En dan gaan we daten?quote:Op donderdag 2 november 2006 16:54 schreef SiemeN het volgende:
Nog een half uurtje werken...
Ik stop er nu meequote:Op donderdag 2 november 2006 16:54 schreef SiemeN het volgende:
Nog een half uurtje werken...
quote:Op donderdag 2 november 2006 16:52 schreef Mister_YingYang het volgende:
Dat moet minstens 10-0 worden.
Welk vak zit je?quote:
Volgend jaar pas weerquote:
Helaas.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Volgend jaar pas weer![]()
Ik hoopte dat je me chic en romantisch uiteten zou vragen bij de plaatselijke Mac![]()
Ik hoop het ook, maar ga er maar niet vanuit. Ik ga van huis in elk geval.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:47 schreef HeatWave het volgende:
Ik zou het ZO lekker vinden als het een wedstrijd is waarin ze er nou eens WEL allemaal invliegen.
Mag het dan UEFA zijn, dat staat toch erg leuk in de krant morgen.
Ik hoop vanavond op een makkelijke overwinning en dat ze vanavond maar is mooi gaan oefenen op afwerken want dat kan nog stukken beter!quote:Op donderdag 2 november 2006 16:59 schreef kalinho het volgende:
ik wil ook gaan. Maar niemand wil mee (werk, school, etc etc)![]()
![]()
welquote:Op donderdag 2 november 2006 17:10 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ik hoop vanavond op een makkelijke overwinning en dat ze vanavond maar is mooi gaan oefenen op afwerken want dat kan nog stukken beter!
offtopic:
Je sig klopt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |