abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 november 2006 @ 21:20:33 #251
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_43216062
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Manucharyan: ik pas bij deze ploeg
--------------------------------------------------------------------------------
3 november 2006
Edgar Manucharyan is klaar om de Ajax-fans te laten zien wat hij kan. Dat laat de Armeense aanvaller weten op de website FCUpdate.nl. Manucharyan zorgde donderdagavond in het UEFA Cup-duel met Austria Wien als invaller voor de tweede Amsterdamse treffer. De jongeling kampte lange tijd met blessures, maar is duidelijk op de weg terug.

Voorlopig heeft Manucharyan bij Ajax nog weinig kunnen laten zien. Vorig seizoen kwam de Ajacied door chronisch blessureleed slechts vijf keer in actie. "Mijn voet, mijn spieren, mijn knie, mijn hamstring", somt hij de blessures op waarmee hij het afgelopen jaar gekampt heeft. "Het is echt ongelooflijk hoeveel problemen ik gehad heb. Vroeger had ik ook wel eens kleine pijntjes, maar echte zware blessures heb ik in Armenië nooit gehad. Waardoor het komt dat ik hier zoveel fysieke problemen heb? Geen idee. Misschien komt het omdat we hier iets harder trainen. Ik moest fysiek ook wat sterker worden en dat is nu gebeurd."

Manucharyan (19) ziet zichzelf als een echte Ajax-voetballer. "Ik pas bij deze ploeg, de manier waarop Ajax speelt sluit goed aan bij de manier waarop ik voetbal. De trainer geeft me bovendien een heel goed gevoel, mede dankzij hem en mijn medespelers voel ik me thuis in Amsterdam. Ik heb de laatste weken veel in het krachthonk gezeten en ben nu fysiek een stuk beter dan een jaar geleden. Ik ben goed in vorm en dat wil ik de Ajax-fans graag laten zien."

Zijn doelpunt tegen Austria Wien ziet hij als een eerste stap in de goede richting. "Het is natuurlijk altijd lekker om te scoren, maar dit was een bijzonder doelpunt. Het is een soort beloning voor het harde werk dat ik tijdens mijn herstelperiode verzet heb. Bovendien zat mijn vader op de tribune. Hij zal ongetwijfeld heel trots geweest zijn."
Manu
Jawel, je keek.
pi_43220283
yo.
pi_43220460
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 13:25 schreef BoNi het volgende:

[..]

Gebeurde ook in Heerenveen na de wedstrijd, begrijp ik ook niet helemaal....
Aan de andere kant: Zit je AZ en Heerenveen in de UEFA cup te kijken en dan hoor je daar op de tribunes ook: 'Wie niet springt....'
...... is voor Cambuur. Geef jezelf nou niet teveel eer joh.
pi_43221849
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 21:20 schreef jna het volgende:

[..]

Manu
pi_43222171
Zin in Sparta Praag. Morgen maar eens verf kopen voor een spandoek. . Hopen dat het goed gaat.
  zaterdag 4 november 2006 @ 02:58:35 #256
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_43225122
Morge kaarte voor sparta praag.net heerlijk studentikoos vrijdagmiddag gepilsd
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_43227216
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 21:20 schreef jna het volgende:

[..]

Manu
Ik heb vertrouwen in hem
pi_43227407
quote:
Stam: 'Tijd niet zo lekker gevoeld als nu'
Geschreven door Pieter Ooms op zaterdag, 4 november om 09:41

Het was misschien wel de meest opvallende transfer van afgelopen zomer in Nederland. Niet zijn oude club PSV, maar Ajax wist Jaap Stam bij AC Milan los te weken. Enkele maanden later is hij het boegbeeld van de club, een rots in de branding en een mentor voor alle jonge talenten binnen Ajax. Stam had dit allemaal niet durven dromen toen hij benaderd werd door de Amsterdammers.

"Ik verlangde echt terug naar Nederland. Het was mooi geweest. Bij Milan heb ik aangegeven dat ik koste wat kost weg wilde. Ondanks dat ik nog een contract had voor een jaar, stelden ze zich gelukkig soepel op," aldus de verdediger in AD Sportwereld.

"Het is heerlijk om terug te zijn, dat meen ik echt. In Italie waren we als gezin vooral op onszelf aangewezen. Zomaar bij iemand binnenlopen voor een kop koffie, zulke dingen heb ik echt gemist. Slap ouwehoeren met vrienden, gewoon in het Nederlands, dat kan nu weer. Op het veld heeft dat duidelijk tot meer plezier geleid."

Sinds zijn komst heeft hij zich opgeworpen als de leider van het elftal. Hij vindt in tegenstelling tot Pierre van Hooijdonk dat er niets mis is met de instelling van deze generatie. "De meeste jongens zijn niet anders dan zoals ik was op die leeftijd. Er is niets mis met de mentaliteit van deze generatie, vind ik."

Om ook de leider bij Oranje te worden, heeft Stam afgeslagen. "De bondscoach vroeg of dat het een optie was, omdat ik toch terugkeerde in Nederland. Maar ik heb het nooit serieus overwogen. Ik heb negen jaar met heel veel plezier voor het Nederlands elftal gespeeld. (...) Maar op een gegeven moment moet je voor jezelf kiezen."
Voetbalzone.nl

"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  zaterdag 4 november 2006 @ 10:49:15 #259
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_43227569
jaapie
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zaterdag 4 november 2006 @ 10:53:10 #260
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_43227624
Ben echt van die man gaan houden
pi_43227655
Leuk verhaaltje, maar hij zegt feitelijk niets over Ajax? We kunnen wel bij iedere scheet van Jaap klaarkomen, maar dat wordt misschien een beetje overdreven.
  zaterdag 4 november 2006 @ 10:55:53 #262
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_43227669
NOU, JONGENS. IK NOEM ER ZO; TIEN.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  zaterdag 4 november 2006 @ 10:56:30 #263
37950 JAM
pi_43227677
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 17:04 schreef koningdavid het volgende:
Ze zullen er vast nog trots op zijn ook.
Natuurlijk.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_43227712
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 10:55 schreef JAM het volgende:
NOU, JONGENS. IK NOEM ER ZO; TIEN.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  zaterdag 4 november 2006 @ 10:58:53 #265
37950 JAM
pi_43227720
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 10:56 schreef JAM het volgende:

[..]

Natuurlijk.
Ik bedoel; dit geeft maar weer eens aan dat wij een prachtige club hebben met supporters met passie en een hart in hun donder, in plaats van een hamburger op de snelweg als stadion, gevuld met kankerboeren die luidkeels in hun Twentse, Brabantse of Limburgse dialecte de naam van de hoofdstad: 'Amsjturdèm/Astedam/Amsteghdamgh', scanderen.
Nee ik zeg u, ooit was Ajax wel een mooie club, maar die tijden zijn wel vervlogen.
  zaterdag 4 november 2006 @ 10:59:23 #266
37950 JAM
pi_43227729
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 10:58 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Mooiere clubs, dus.
pi_43228258
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 10:58 schreef JAM het volgende:

[..]

Ik bedoel; dit geeft maar weer eens aan dat wij een prachtige club hebben met supporters met passie en een hart in hun donder, in plaats van een hamburger op de snelweg als stadion, gevuld met kankerboeren die luidkeels in hun Twentse, Brabantse of Limburgse dialecte de naam van de hoofdstad: 'Amsjturdèm/Astedam/Amsteghdamgh', scanderen.
Nee ik zeg u, ooit was Ajax wel een mooie club, maar die tijden zijn wel vervlogen.
.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zaterdag 4 november 2006 @ 11:31:56 #268
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_43228306
wat een pannekoek ben je dan
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_43228953
Jaap Stam moet je zien te behouden.. zo lang mogelijk.. Hij is van onschatbare waarde voor dit Ajax.
pi_43229059
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 12:01 schreef Chadi het volgende:
Jaap Stam moet je zien te behouden.. zo lang mogelijk.. Hij is van onschatbare waarde voor dit Ajax.
Nog 1.5 jaar en dan stopt hij
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_43229648
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 12:06 schreef denthemen het volgende:

[..]

Nog 1.5 jaar en dan stopt hij
  zaterdag 4 november 2006 @ 12:43:09 #272
37950 JAM
pi_43229880
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 11:29 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

.
Woonplaats; Vlissingen. Ik zeg u, wat hebt u te zoeken in Amsterdam? Zou u niet eens een lidmaatschap van Club Brugge overwegen?
pi_43229933
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 12:43 schreef JAM het volgende:

[..]

Woonplaats; Vlissingen. Ik zeg u, wat hebt u te zoeken in Amsterdam? Zou u niet eens een lidmaatschap van Club Brugge overwegen?
Alles beter dan dat je een zwerver zoals jij bent
  zaterdag 4 november 2006 @ 12:45:41 #274
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_43229949
Yes, het is weer eens tijd voor die discussie, die hebben we immers nog niet gehad
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_43229981
Stam-->een held
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')