Waar komt de bruine kleur van poep vandaan?quote:Op donderdag 2 november 2006 11:22 schreef Neleos het volgende:
Inderdaad!Wie stelt er even een poepsimpele vraag?
![]()
Doordat alle kleuren van het voedsel door elkaar worden gehusselt en dan wordt de kleur bruin?quote:Op donderdag 2 november 2006 11:25 schreef wyccie het volgende:
Dit was de vraag. En ik ga de OP even fixen.
[..]
Waar komt de bruine kleur van poep vandaan?
Dat klopt wel, maar ik bedoelde eigenlijk iets anders.quote:Op donderdag 2 november 2006 11:26 schreef RoofingBurner het volgende:
Dat is afkomstig van het 'afgewerkte' bloed wat erin zit.
Het zijn de galkleurstoffenquote:Op donderdag 2 november 2006 11:27 schreef Anarion het volgende:
Gal afscheiding zorgt voor de kleur!!!
quote:Bij onvoldoende galproductie of obstructie van de galwegen kan de ontlasting er wit uitzien, doordat de galkleurstoffen, die de ontlasting normaal gesproken zijn donkerbruine kleur geven, niet of onvoldoende aanwezig zijn. Afhankelijk van de kleur van de gal kan de ontlasting zwart (zwartgallig), donkergroen, donkerbruin, lichtbruin of oker kleuren.
Estelle Cruijff is goedquote:Op donderdag 2 november 2006 11:33 schreef erkel het volgende:
Estelle Cruyff
Welkom bij het makkelijke vragenuurtje in de AKQquote:
Ook al ??? Waar nog meer dan?quote:Op donderdag 2 november 2006 11:39 schreef cafca het volgende:
Hee, hier ook al van die makkelijke vragen?
Beetje in dubio, want je noemde Freek de Jonge niet. Maar ach... dat is vast geen ontbrekende kennis..quote:Op donderdag 2 november 2006 11:45 schreef RoofingBurner het volgende:
Kurt Waldheim moest bellen met Simon Wiesenthal.
Mark_V +1quote:Op donderdag 2 november 2006 10:22 schreef Mark_V het volgende:
@ Soempie, volgens mij is dat de Kings College Kapel
neenquote:Op donderdag 2 november 2006 11:51 schreef Neleos het volgende:
Wales?
Ook niet, het is een vlag uit Nederland.quote:Op donderdag 2 november 2006 11:52 schreef macondo het volgende:
Vlaanderen
Scheisse Freek de Jonge wist ik wel alleen ik denk vlug intypen anders ben ik weer te laat. Maar inderdaad, het was deel van de vraag. Als je het goed vind laat ik wel mijn vraag staan.quote:Op donderdag 2 november 2006 11:53 schreef macondo het volgende:
Sorry RB, punt is naar Homdeck gegaan.. Excuses.
Nee, maar het is wel een provincie.quote:Op donderdag 2 november 2006 11:53 schreef macondo het volgende:
Limburg?
Nee, die niet.quote:Op donderdag 2 november 2006 11:54 schreef Neleos het volgende:
Noord-Brabant?
cafca +1 het was inderdaad Zuid-Holland.quote:Op donderdag 2 november 2006 11:55 schreef cafca het volgende:
Zeeland is een verzuipende leeuw, Zuid-Holland dan?
quote:Op donderdag 2 november 2006 12:00 schreef Neleos het volgende:
Leuven?
Schitterende grap. Ben er vanavond ook bij, maar verwacht niet dat Feek stadionspeaker is...quote:Op donderdag 2 november 2006 11:54 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Scheisse Freek de Jonge wist ik wel alleen ik denk vlug intypen anders ben ik weer te laat. Maar inderdaad, het was deel van de vraag. Als je het goed vind laat ik wel mijn vraag staan.
Weten we dat ook weerquote:Op donderdag 2 november 2006 12:02 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Antwerpen is de hoofdplaats van Antwerpen, Brussel is Brussel, Genk ligt in Limburg (waar Hasselt de hoofdplaats is) en Leuven is juist.
Koningin Fabiola dan wel he?quote:Op donderdag 2 november 2006 12:08 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Fabiola!
Voor Belgen is het nog simpeler bedoelt Edward denk ik.quote:Op donderdag 2 november 2006 12:18 schreef wyccie het volgende:
Waarom is dat voor Nederlanders een makkelijke vraag? Voor Belgen niet dan?
Voor Belgen had ik zowel plaats als tijdstip gevraagd.quote:Op donderdag 2 november 2006 12:18 schreef wyccie het volgende:
Waarom is dat voor Nederlanders een makkelijke vraag? Voor Belgen niet dan?
Helemaal niet ver uit de buurt!quote:Op donderdag 2 november 2006 12:19 schreef cafca het volgende:
Ik zat toen tussen de Belgen, die waren er redelijk kapot van. Augustus 1993 ?
Ach zo. Gek dat zo'n zin twee totaal verschillende betekenissen kan hebben.quote:Op donderdag 2 november 2006 12:20 schreef Neleos het volgende:
Voor Belgen is het nog simpeler bedoelt Edward denk ik.
cafca +1quote:Op donderdag 2 november 2006 12:22 schreef cafca het volgende:
Juli 1993 dan?
Je bent Belg?quote:Op donderdag 2 november 2006 12:22 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Je zat er dus één dag langs.
Jepquote:
Inderdaad!quote:Op donderdag 2 november 2006 12:28 schreef Neleos het volgende:
Is dat een Van Der Graaf Generator?
Die band ken ik niet, maar je denkt wel goed.quote:Op donderdag 2 november 2006 12:33 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Ka-boom? (pure gok)
Ik ken 'm ook nietquote:Op donderdag 2 november 2006 12:34 schreef Neleos het volgende:
[..]
Die band ken ik niet, maar je denkt wel goed.![]()
Die eerste foto ziet er wel mooi uitquote:Op donderdag 2 november 2006 12:52 schreef Neleos het volgende:
Die film is een aanrader?
Aan sheeps reactie te zien welquote:Op donderdag 2 november 2006 12:52 schreef Neleos het volgende:
Ik weet niet eens wie hij is.quote:Op donderdag 2 november 2006 12:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Aan sheeps reactie te zien welIk heb hem liggen, maar nog niet gekeken.
Wie z'n vrouw is weet ik niet.
Nogal ja. Eén van de mooiste films die ik ooit gezien heb, staat op nr3 in m'n top10 maar denk dat ie een plaatsje hoger verdientquote:Op donderdag 2 november 2006 12:52 schreef Neleos het volgende:
Oke. Ik zet 'm op mijn nog-te-kijken lijst.quote:Op donderdag 2 november 2006 13:02 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nogal ja. Eén van de mooiste films die ik ooit gezien heb, staat op nr3 in m'n top10 maar denk dat ie een plaatsje hoger verdient
Geweldige rol van Eugene Hutz trouwens, zanger van Gogol Bordello. Enigste irritante was soms de kop van Elijah Wood
Heb het boek trwns niet gelezen dus kan niet zeggen welke beter is
Als die net zo lang is als die van mij moet je m even bovenaan zetten anders kom je er nooit aan toequote:Op donderdag 2 november 2006 13:04 schreef Neleos het volgende:
[..]
Oke. Ik zet 'm op mijn nog-te-kijken lijst.![]()
Jawel, maar dan krijg je haar man aan de lijn.quote:Op donderdag 2 november 2006 13:16 schreef RoofingBurner het volgende: Je hebt niet toevallig ook haar telefoonnummer?![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 13:18 schreef Supersheep het volgende:
Damn... punt... tong...
Duitse naam toch?
quote:Op donderdag 2 november 2006 13:18 schreef Supersheep het volgende:
Damn... punt... tong...
Duitse naam toch?
buzzer +1quote:Op donderdag 2 november 2006 13:21 schreef buzzer het volgende:
Nicole Krauss
quote:Op donderdag 2 november 2006 13:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
buzzer +1
Bedankt dat je me hebt gered. Ik moet hier echt achter de computer vandaan.
God ja... PSV-ertjes.....quote:Op donderdag 2 november 2006 13:34 schreef WooZ het volgende:
020 werd kampioen, maar trainer weet ik niet
Nee, ik bedoel dat de PSV aanhang duidelijk geen verstand van voetbal heeft.. iedereen weet toch dat AZ kampioen werd in 1980 en niet Ajax..quote:
1980-1981 jaquote:Op donderdag 2 november 2006 13:43 schreef erkel het volgende:
AZ'67 was kampioen in 1981
Oh zoquote:Op donderdag 2 november 2006 13:41 schreef macondo het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat de PSV aanhang duidelijk geen verstand van voetbal heeft.. iedereen weet toch dat AZ kampioen werd in 1980 en niet Ajax..
Ik wist het hoor!quote:Op donderdag 2 november 2006 13:41 schreef macondo het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat de PSV aanhang duidelijk geen verstand van voetbal heeft.. iedereen weet toch dat AZ kampioen werd in 1980 en niet Ajax..
Cafca +1quote:Op donderdag 2 november 2006 13:38 schreef cafca het volgende:
Trainer van Ajax was Beenhakker toen
pssssst, ik heb het even opgezocht, volgens mij zet je je nu tamelijk voor lulquote:Op donderdag 2 november 2006 13:41 schreef macondo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 november 2006 13:48 schreef WooZ het volgende:
[..]
pssssst, ik heb het even opgezocht, volgens mij zet je je nu tamelijk voor lul![]()
In 1980-1981 werd AZ wel gewoon kampioen... maar gelukkig had jij wel door dat de vragensteller 1979-1980 bedoeldequote:Op donderdag 2 november 2006 13:48 schreef WooZ het volgende:
[..]
pssssst, ik heb het even opgezocht, volgens mij zet je je nu tamelijk voor lul![]()
Is goed.quote:Op donderdag 2 november 2006 13:56 schreef Neleos het volgende:
Ipswich Town
quote:Op donderdag 2 november 2006 13:57 schreef macondo het volgende:
[..]
In 1980-1981 werd AZ wel gewoon kampioen... maar gelukkig had jij wel door dat de vragensteller 1979-1980 bedoelde![]()
Slechte verliezerquote:Op donderdag 2 november 2006 13:57 schreef macondo het volgende:
[..]
In 1980-1981 werd AZ wel gewoon kampioen... maar gelukkig had jij wel door dat de vragensteller 1979-1980 bedoelde![]()
Maar jij wint hier.. not afraid to admit it![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 14:03 schreef Mark_V het volgende:
twente, tegen een duitse ploeg....
1-5 verloren in het Diekmanquote:Op donderdag 2 november 2006 14:04 schreef Mark_V het volgende:
monchengladbach?
Foutje: Buiten top 3 over het hoofd gezienquote:Op donderdag 2 november 2006 14:06 schreef Anarion het volgende:
Feyenoord tegen Dortmund
En waar maak jij je precies druk om?quote:Op donderdag 2 november 2006 14:01 schreef erkel het volgende:
[..]
plaatsvervangende schaamte hier...Je wordt toch geen kampioen in 1980 als het seizoen doorloopt tot in 1981 ?? Dan wordt je dus gewoon kampioen in 1981, lijkt me niet zo moeilijk te begrijpen.
Dat jij niet wil toegeven dat het een prima vraag is, maar dat jij hem gewoon verkeerd begrepen hebtquote:Op donderdag 2 november 2006 14:08 schreef macondo het volgende:
[..]
En waar maak jij je precies druk om?![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 14:10 schreef Neleos het volgende:
Borussia Dortmund in 1997 tegen Juventus
Stimmtquote:Op donderdag 2 november 2006 14:10 schreef Neleos het volgende:
Borussia Dortmund in 1997 tegen Juventus
quote:Op woensdag 1 november 2006 03:08 schreef Mark_V het volgende:
VOORSTEL:
Zou het daarom een goed idee zijn om in principe aan te houden dat er maar 2 vragen achter elkaar over hetzelfde onderwerp mogen gaan? Zo hou je mensen een beetje bij het spel als er even een onderwerp langskomt dat ze niet zo boeit/waar ze niet zoveel vanaf weten....
Ehhhhhm jaaaaah ehhhhhh dussssss nou dit is heel anders, dat zal ik je uitleggen.....quote:
Nee 95 Juve, 96 Ajax, 97 Juventus dacht ikquote:Op donderdag 2 november 2006 14:12 schreef erkel het volgende:
Sjeize !! toch 97, dacht dat toen Bayern hem pakte![]()
95 Milanquote:Op donderdag 2 november 2006 14:14 schreef Anarion het volgende:
[..]
Nee 95 Juve, 96 Ajax, 97 Juventus dacht ik
94 milanquote:Op donderdag 2 november 2006 14:14 schreef Anarion het volgende:
[..]
Nee 95 Juve, 96 Ajax, 97 Juventus dacht ik
Niet meer sinds 2004.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:15 schreef Mark_V het volgende:
johannes rau
die was het tot een paar jaar geledenquote:Op donderdag 2 november 2006 14:15 schreef Mark_V het volgende:
johannes rau
Och mijn fout, geen idee wie daar verantwoordelijk isquote:Op donderdag 2 november 2006 14:16 schreef Neleos het volgende:
[..]
Niet meer sinds 2004.
Merkel is de Bundeskansler.
Dus ik zeg net, ik zeg tegen WooZ, zeg ik:quote:Op donderdag 2 november 2006 14:08 schreef erkel het volgende:
[..]
Dat jij niet wil toegeven dat het een prima vraag is, maar dat jij hem gewoon verkeerd begrepen hebt![]()
Dat heb je gemist waarschijnlijk.. anyway, on with the showquote:Maar jij wint hier.. not afraid to admit it![]()
98 realquote:Op donderdag 2 november 2006 14:16 schreef erkel het volgende:
95 Ajax, 96 Juve (gewonnen van Ajax), dan dus Dortmund 97 en dan 98 Bayern ??/
Nee, geen Schultz.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:16 schreef Homdeck het volgende:
[..]
die was het tot een paar jaar geleden
heet ie niet schultz ofzo?
Ok, mooie wedstrijd was dat Bayern - Man Utd....Ik stond te juichen in de kamerquote:Op donderdag 2 november 2006 14:17 schreef Mark_V het volgende:
[..]
98 real
99 manchester, stelletje lucky bastards met die 2 goals in de laatste 3 minuten....
2001 tegen Valenciaquote:Op donderdag 2 november 2006 14:19 schreef erkel het volgende:
[..]
Ok, mooie wedstrijd was dat Bayern - Man Utd....Ik stond te juichen in de kamer![]()
maaruh wanneer Bayern dan2000?
quote:Op donderdag 2 november 2006 14:21 schreef Soempie het volgende:
Dag Mark
ik heb eindelijk ontdekt hoe m'n F5 knop aangaat![]()
Iets met F-Lock zekerquote:Op donderdag 2 november 2006 14:21 schreef Soempie het volgende:
Dag Mark
ik heb eindelijk ontdekt hoe m'n F5 knop aangaat![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 14:23 schreef erkel het volgende:
Eindelijk het 'F lock' knopje gevonden ?![]()
quote:
Ik ben met dat probleem teruggegaan naar de zaak waar ik het toetsenbord gekocht had. Dat werd dus ook eenquote:Op donderdag 2 november 2006 14:24 schreef erkel het volgende:
Kwam ik op gegeven moment ook achter dat die eerst aan moet![]()
EdwardJobHopper + 1quote:Op donderdag 2 november 2006 14:27 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Horst Köhler.
quote:Op donderdag 2 november 2006 14:27 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik ben met dat probleem teruggegaan naar de zaak waar ik het toetsenbord gekocht had. Dat werd dus ook een-momentje voor me
Ai, hier wel. Zijn er nog waar het niet gaat? Dan zoek ik een nieuw plaatje / nieuwe film.quote:
Nee. De figuranten nemen op dit beeld afscheid van de hoofdrolspeler(s) aan een rivier.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:46 schreef Nembrionic het volgende:
City of God?
Oh god, goed dat je het zegt. Ik moet nog tellen. Doe ik zo. Maar ik moet ook nog ontbijten.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:45 schreef Wezzel het volgende:
hee er klopt iets niet.. ik zou al 2 punten moeten hebben
Volgens mij is het vorige topic nog niet geteldquote:Op donderdag 2 november 2006 14:45 schreef Wezzel het volgende:
quote:Op donderdag 2 november 2006 14:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh god, goed dat je het zegt. Ik moet nog tellen. Doe ik zo. Maar ik moet ook nog ontbijten.
Same here..vandaar mijn gokquote:Op donderdag 2 november 2006 14:49 schreef Neleos het volgende:
Volgens mij is City Of God de enige Zuid-Amerikaanse film die ik ken.
Zal ik even voor je tellen wyc?quote:Op donderdag 2 november 2006 14:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh god, goed dat je het zegt. Ik moet nog tellen. Doe ik zo. Maar ik moet ook nog ontbijten.
Heb ik net gedaan.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:52 schreef Supersheep het volgende:
Zal ik even voor je tellen wyc?
Lienekien +1quote:Op donderdag 2 november 2006 14:57 schreef Lienekien het volgende:
The motorcycle diaries
Heb je in het vorige topic een punt gehaald? Zo ja, welke vraag was dat (link?). Want ik heb dus de ranglijst bijgewerkt, maar ik heb geen punt voor jou gezien.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:45 schreef Wezzel het volgende:
Zal waarschijnlijk komen omdat ie hiervoor in deel 382 voor het laatst heeft gepostquote:Op donderdag 2 november 2006 15:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je in het vorige topic een punt gehaald? Zo ja, welke vraag was dat (link?). Want ik heb dus de ranglijst bijgewerkt, maar ik heb geen punt voor jou gezien.
Hoe wéét jij dat? Heb je net even in alle topics gezocht op zijn naam?quote:Op donderdag 2 november 2006 15:05 schreef Supersheep het volgende:
Zal waarschijnlijk komen omdat ie hiervoor in deel 382 voor het laatst heeft gepost
http://forum.fok.nl/user/history/36683quote:Op donderdag 2 november 2006 15:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe wéét jij dat? Heb je net even in alle topics gezocht op zijn naam?![]()
da's toch niet zo ingewikkeld? Gewoon klikken op de naam boven de avatar.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe wéét jij dat? Heb je net even in alle topics gezocht op zijn naam?![]()
Oh jaquote:Op donderdag 2 november 2006 15:07 schreef Nembrionic het volgende:
hier zijn al jouw topics. Gemakkelijk te zien dus
Neleos +1quote:Op donderdag 2 november 2006 15:16 schreef Neleos het volgende:
Lion King?
quote:Op donderdag 2 november 2006 15:16 schreef Homdeck het volgende:
Ik ken alleen de korte seksscene uit de reddertjes![]()
Valt niet echt op. Je moet het wel willen zien.quote:
SEXquote:Op donderdag 2 november 2006 15:20 schreef Supersheep het volgende:
Moet ik daar iets in zien?
quote:Op donderdag 2 november 2006 15:21 schreef Homdeck het volgende:
Nou ja, seks is het niet maar wel een naakte vrouw in 1 framepje
[afbeelding]
In de Disneyfilm De Kleine Reddertje heeft een van de animatoren een grapje gebouwd. Tijdens een vliegscene is er in een flits iets ongewoons te zien achter een raam. Je zou dit niet of nauwelijks kunnen zien in de film, maar in dit frame is het duidelijk : een blote vrouw !
quote:Op donderdag 2 november 2006 15:22 schreef Homdeck het volgende:
ze wil hem omsmelten in de vesuvius
eh ze wil er een amulet van maken ofzo?quote:Op donderdag 2 november 2006 15:23 schreef Neleos het volgende:
[..]
en dat wil ze dan weer doen, omdat....?
Sommige mensen WILLEN gewoon graag dingen zien.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:24 schreef wyccie het volgende:
Hehe, die mensen hebben dus toch humor.
Dan zouden die sterren ook best wel echt 'sex' kunnen vormen, want ik moet zeggen dat die sterren wel lelijk gerangschikt zijn.
Ohja? Op wikipedia staat wat anders.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:24 schreef Nembrionic het volgende:
dat heeft ze nodig om de grootste tovenares te worden en al het geld te laten verdwijnen
En daarmee krijgt ze de gave om alles in goud te veranderen.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:24 schreef Homdeck het volgende:
[..]
eh ze wil er een amulet van maken ofzo?
Ja, je hebt helemaal gelijk.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:25 schreef Nembrionic het volgende:
Sommige mensen WILLEN gewoon graag dingen zien.
Is dat uitzonderlijk?quote:Op donderdag 2 november 2006 15:33 schreef Anarion het volgende:
Heeft die er maar ene dan???
nee niet Prins. Volgens mij komt ze in de tv-serie niet voor. In de boeken is Prins een vent trouwens.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:39 schreef Neleos het volgende:
Is zij die roodharige uit de tv-series? Hoe heet ze, Marian ofzo?
In de boeken is ze een ventquote:Op donderdag 2 november 2006 15:43 schreef Homdeck het volgende:
[..]
nee niet Prins. Volgens mij komt ze in de tv-serie niet voor. In de boeken is Prins een vent trouwens.
Diannequote:Op donderdag 2 november 2006 15:32 schreef Homdeck het volgende:
Hoe heet de vriendin van Vledder in de boeken van Baantjer?
quote:
Neleos +1quote:Op donderdag 2 november 2006 16:07 schreef Neleos het volgende:
Is die vrouw Adelheid Roossen?
Adelheid?
Alleen Schatjesquote:Op donderdag 2 november 2006 16:29 schreef Mark_V het volgende:
jan julius gisberts.... dat is schatjes en mama is boos
dus ik gok schatjes/mama is boos
Nee, dat niet. Hij zat alleen naar haar tieten te staren.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:35 schreef Mark_V het volgende:
Holy shit, das lang geleden dat ik die film heb gezien, lag zij nou ook met d'r broer te rotszooien of was dat weer een andere film?
En natuurlijk een vraag.....
Waar komt het woord paniek vandaan?
oh ja dat was het, masterlijke film was het eigenlijkquote:Op donderdag 2 november 2006 16:36 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Hij zat alleen naar haar tieten te staren.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |