Waar in Rotterdam? Want Nighttown is nog steeds dichtquote:Op donderdag 19 april 2007 23:12 schreef PeRi het volgende:
Vanmiddag zag ik de op de site dat het concert in Rotterdam toch doorging, wilde er al twee keer naar toe maar ging niet door dus. Meteen naar het postkantoor gesprint en nu ben ik in het bezit van twee mooie kaartjes voor 20 mei.
Dus dat wordt zitten als ik het goed begrijp?quote:Op donderdag 19 april 2007 23:24 schreef PeRi het volgende:
Is verplaatst naar de schouwburg.
De kans is best aanwezig dat ik morgen even een kaartje ga oppikkenquote:Op donderdag 19 april 2007 23:39 schreef PeRi het volgende:
Jij gaat ook?
Nog nietquote:Op maandag 23 april 2007 16:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nog kaartje 'opgepikt', Nem?
Dat zou mooi zijn, dat zou mooi zijn....quote:Op maandag 23 april 2007 16:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nog kaartje 'opgepikt', Nem?
Hey, wat een geweldig leuk stukje!quote:Op maandag 23 april 2007 18:40 schreef Elounda het volgende:
Jammer dat de recensente het nummer "Recht in de ogen" niet echt weet te waarderen, voor de rest is het wel een leuk verhaal, en voor mij ook zeer herkenbaar.
Dat is ook weer waar..quote:Op maandag 23 april 2007 18:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Hey, wat een geweldig leuk stukje!
Ze spreekt toch geen oordeel uit over het 'Recht in de ogen'? Het past even niet bij de foute mannen theorie..dat is wat anders..
Nee ik niet, ik ben helaas een paar dagen met vakantie.quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:57 schreef PeRi het volgende:
Gaat er nou nog iemand naar Rotterdam 20 mei?.
Vertel! Vertel!quote:Op maandag 21 mei 2007 11:53 schreef PeRi het volgende:
Zo. Het was tof.
Concert van 2 uurquote:Op maandag 21 mei 2007 12:06 schreef PeRi het volgende:
Nouja, wat valt er te vertellen? Het was De Dijk in concert, goed als altijd.
El Pino and The Volunteers mocht openen (Rotterdams bandje), Huub was grappig, lichteffecten mochten wat mij betreft iets minder (als in op het podium en niet constant in de ogen van het publiek), Later is nu, Mag het licht uit, Als het golft, Binnen zonder kloppenen heel vet gezongen; een Surinaams liedje die ze in hun tijd in Paramaribo geleerd hebben. Geweldig om te zien hoe al die Nederlanders zo niet kunnen dansen op Surinaamse liedjes
. Ze begonnen om 21uur en 23.15u liepen we naar buiten. Ik heb wat foto's maar moet ff kijken of ze gelukt zijn. Tofte.
Ja dat licht kunnen zij ook niks aan doen, I don't blame themquote:Op maandag 21 mei 2007 12:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Concert van 2 uur![]()
Dat vind ik ook altijd zo leuk aan ze, lekker lang doorgaan
De lichteffecten kunnen ze niet zo heel veel aan doen volgens mij. Dat is in het Paard van Troje ook zo vervelend. Dan krijg je ook van die enorme schijnwerpers in je face. In Nighttown was dat niet zo heel erg
Klinkt goed in ieder geval
quote:In de stad Amsterdam
waar de zeelieden bikken
zilv'ren haringen slikken,
bij de staart uit de hand
van de hand in de tand,
smijten zij met hun knaken,
want ze zullen hem raken
als een kat in het want
en ze stinken naar aal,
in hun grof blauwe truien
en stinken naar uien,
daarmee doen zij hun maal
na dat maal staan ze op,
om hun broek dicht te knopen,
en dan gaat ze weer lopen
en het boert in hun krop
In de stad Amsterdam,
waar de zeelieden zwieren,
en de meiden versieren,
buik aan buik, lekker klam
en ze draaien hun wals,
als een wentelende zon,
op de klank, dun en vals
van een accordeon
en zo rood als een kreeft
happen zij naar wat lucht,
tot opeens met een zucht
de muziek het begeeft
met een air van gewicht,
voeren zij met wat spijt,
dan een mokumse meid,
weer terug in het licht.
In de stad Amsterdam,
waar de zeelieden zuipen,
en maar zuipen en zuipen,
en daarop nog eens zuipen.
Zuipen op het geluk,
van een hoer van de wallen,
of een hamburgse hoer,
nou ja, van een goed stuk
van een slet die zichzelf,
en haar deugd heeft geschonken,
voor een guldens of elf
en dan zijn ze goed dronken,
en met wankle lijven,
lozen zij dan hun drank,
pissen zoals ik jank,
op de ontrouw der wijzen,
In de stad Amsterdam,
In de stad Amsterdam
Zekerquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:40 schreef Bluezz het volgende:
Gaan we je later laten weten.
Dit is ook zo mooi
[..]
Concert by the Sea?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zeker
Deden ze volgens mij ook nog op Concert at Sea
Is van Jacques Brel overigens.
Het was hilarisch, maar blij dat ie niet zo lang bleef.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Solomon Burke? Het moet niet gekker worden..
Ik zie het verband even niet.
Solomon Burke a.k.a. The King of Soul a.k.a. The King of Rock and Soul a.k.a. -ten onrecht in mijn ogen soms genaamd- The King of the Blues, schrijver van "Everybody Needs Somebody" heeft op dit moment een Europese tour.quote:
Maar dat is show natuurlijkquote:Op zondag 8 juli 2007 19:31 schreef Bluezz het volgende:
Ja ok, dat snap ik ook wel weer
Wist niet dat hij een europian tour deed... vind het vooral (na inside info) een foute man
En Huubje deed alsof het onverwacht was, maar voor ie binnen werd gereden zag je al wat commotie, en liep ie naar rechts, links achter het gordijn etc. etc en je zag het ook aan de instrumentenwissel en de arrangementen voor vooral toetsen en gitaar dat het gepland was
Dat laatste ja, en dat is niet goed afgelopen, de man bleek een erg foute manquote:Op zondag 8 juli 2007 19:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dat is show natuurlijk
Er zijn er altijd een paar die geloven dat het echt onverwacht was
Net als de mensen die denken dat de zaalparticipatie die verschrikkelijk goed uitpaakt vaak echt is
Anyway...ik weet niet over welke inside info je het hebt? De jongen meiden?
Er was hier ooit een vrouwtje op Fok en die was megatrots dat haar dochter mee mocht op tour
Ja dat hoor je vakerquote:Op zondag 8 juli 2007 19:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat laatste ja, en dat is niet goed afgelopen, de man bleek een erg foute man
Hey maar, hoe vond je mijn superfilmpje![]()
Dezz? Misschien moet je even op MSN komenquote:Op zondag 8 juli 2007 22:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is Dezz een kennis van jou?
Ik heb destijds een lemming zitten maken e.d. n.a.v. van dat topic. En de TS is tegenwoordig een medequizzerquote:
Wellicht een stukje tekst dat je nog uit je hoofd weet?quote:Op zondag 8 juli 2007 22:52 schreef Bluezz het volgende:
Trouwens, ik kan nergens de speellijst van gisteravond vinden, er waren 2 nummers die we niet kenden.
Ja, zo wordt het wel lastig natuurlijkquote:Op zondag 8 juli 2007 23:02 schreef Bluezz het volgende:
Nou dat is het punt, korsakov treed dan aan
Heb al op hun site zitten zoeken, ook bij de commentaren, maar helaas niks
Was trouwens ook lastig te verstaan onze Huub, vooral als je de nummers niet kent.
Deden ze op Concert At Sea ookquote:Ook vertelde hij dat ze 3 maanden geleden in Suriname zijn geweest en daar wat authentieke muziek zouden hebben geoefend. Dat speelden ze met de tekst op een briefje.. maakte het uit, niemand die toch snapte wat ie zong
Was op zich wel leuk, dat uitstapje.
Aaaahquote:Op zondag 8 juli 2007 23:10 schreef Bluezz het volgende:
De concordia nummers ken ikdie waren het niet.
(we hebben "iemand als jij" laten draaien op ons trouwen he)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |