Leuk!quote:Op zondag 18 maart 2007 20:19 schreef Nembrionic het volgende:
Zoals je in mijn signature kunt zien ga ik dinsdag naar Leiden om te kijken naar Huub met een nieuw solo project
Dat doet hij samen met de pianist Jan Robijn.
Ik ben ERG benieuwd
Ik ben er reeds achter dankzij een oplettende Dijk-fanquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:22 schreef Elounda het volgende:
Leuk dat je even laat weten hoe het geweest is en dat je een leuke avond hebt gehad.
Jammer dat je de titel van het allereerste liedje niet weet, misschien kom je er nog achter op de website van De Dijk (stuur anders gewoon ffe een mailtje joh).
ondertussen draait Elounda op de achtergrond nog maar eens "als het golft, dan golft het goed"
Leuk!quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben er reeds achter dankzij een oplettende Dijk-fan
Het nummer heet "Zoek je ooit iemand" en staat op de dvd van Concordia: "Waar gaan die mannen heen".
Dus die heb ik nét besteld![]()
Schitterend, de man is een tekstentovenaar... ik ben weer eens ontroerd...quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:45 schreef Nembrionic het volgende:
Zoek je ooit iemand
Zoek je ooit iemand om van je te houden
Die zijn arm om je heen legt als het laat wordt en koud
Als je feestje voorbij is en jij kan niet verder
Een die weet waar een dame, want dat ben je, van houdt
Zoek je ooit iemand anders dan al die mannen
Die rondom je dingen met hun opschepperij
Met hun deftige praat, maar platvloerse plannen
Kijk daar doorheen want dan zie je mij
Ik zit meestal alleen en een beetje opzij
Neem toch een jongen met uitstaande oren
Met uitstaande oren en een droevige blik
Want die kunnen goed luisteren, want die kunnen goed horen
Neem toch zo'n jongen
Zo'n jongen als ik
Zoek je ooit iemand om je jas te gaan halen
Als die gozer te grof wordt met zijn hand op je dij
Jij bent een dame, dus je zit je te schamen
Je wilt weg uit die tent, o wenk maar naar mij
Want die kunnen begrijpen, want die kunnen goed horen
Neem toch zo'n jongen
Zo'n jongen als ik
Zoek je ooit iemand om veel van je te houden
Als de jaren gaan tellen en het wordt stil om je heen
Als je je afvraagt: waar zijn nou mijn vrienden
Je zult het nooit weten, maar ik was er een
Je hoeft maar te snikken en ik kom meteen
Want die kunnen beminnen, want die kunnen goed horen
Neem toch zo'n jongen
Zo'n jongen als ik
Geschreven door: Huub van der Lubbe
quote:Neem toch een jongen met uitstaande oren
Want die kunnen goed luisteren, want die kunnen goed horen
Neem toch zo'n jongen
Zo'n jongen als ik
Nou, ik heb geen flaporen maar de tekst is heel erg herkenbaarquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Serieus, deze tekst is de beste ooit..
Zoals je weet was ik dus bij de CD presentatie van hun nieuwste album en juist daar is dat heel erg het geval. Hij wil te graag mooi klinken. En daardoor is het heel erg soft geworden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
VDH is soms te gekunsteld, te mooi..
Inderdaad, verkeerd topic, maar ik zeg het toch evenquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nem, heb jij 'Als De Dag Aanbreekt' gehoord dan? Daarvoor geldt dat het recht toe, recht aan ijzersterk is, stevige begeleiding.. lekker!
(verkeerde topic)
Waar in Rotterdam? Want Nighttown is nog steeds dichtquote:Op donderdag 19 april 2007 23:12 schreef PeRi het volgende:
Vanmiddag zag ik de op de site dat het concert in Rotterdam toch doorging, wilde er al twee keer naar toe maar ging niet door dus. Meteen naar het postkantoor gesprint en nu ben ik in het bezit van twee mooie kaartjes voor 20 mei.
Dus dat wordt zitten als ik het goed begrijp?quote:Op donderdag 19 april 2007 23:24 schreef PeRi het volgende:
Is verplaatst naar de schouwburg.
De kans is best aanwezig dat ik morgen even een kaartje ga oppikkenquote:Op donderdag 19 april 2007 23:39 schreef PeRi het volgende:
Jij gaat ook?
Nog nietquote:Op maandag 23 april 2007 16:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nog kaartje 'opgepikt', Nem?
Dat zou mooi zijn, dat zou mooi zijn....quote:Op maandag 23 april 2007 16:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nog kaartje 'opgepikt', Nem?
Hey, wat een geweldig leuk stukje!quote:Op maandag 23 april 2007 18:40 schreef Elounda het volgende:
Jammer dat de recensente het nummer "Recht in de ogen" niet echt weet te waarderen, voor de rest is het wel een leuk verhaal, en voor mij ook zeer herkenbaar.
Dat is ook weer waar..quote:Op maandag 23 april 2007 18:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Hey, wat een geweldig leuk stukje!
Ze spreekt toch geen oordeel uit over het 'Recht in de ogen'? Het past even niet bij de foute mannen theorie..dat is wat anders..
Nee ik niet, ik ben helaas een paar dagen met vakantie.quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:57 schreef PeRi het volgende:
Gaat er nou nog iemand naar Rotterdam 20 mei?.
Vertel! Vertel!quote:Op maandag 21 mei 2007 11:53 schreef PeRi het volgende:
Zo. Het was tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |