ZAL IK DOEN MENEER (robotstem)quote:Op donderdag 2 november 2006 16:13 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja hou op over die bulshit en ga filmpies zoeken van zelda ofzo.
en post ze dan hier zodat ik ze ook kan zien.
quote:Op donderdag 2 november 2006 17:44 schreef speknek het volgende:
[afbeelding]
Bismillah ar-rahmaan ar-raheem
Al-hamdu lillahi rabb al-alameen
Ar-rahmaan ar-raheem'
Maliki yawm ad-deen
Iyyaaka naabudu wa iyyaaka nastaeen
Ihdina s-siraata l-mustaqeem
Siraata l-latheena anamta alaihim ghair al-mughdoobi alaihim wa la daaleen
Je vergat te lachenquote:Op donderdag 2 november 2006 17:59 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
That supposed to be funny?
quote:Op donderdag 2 november 2006 18:03 schreef speknek het volgende:
Het is de tekst waar ze verklaren dat god de enige ware god is.
Nee niet echt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
Nee maar uiteindelijk welquote:Op donderdag 2 november 2006 18:49 schreef Chanty87 het volgende:
Komt Majora's Mask ook op Virtual Console bij de launch dan?
quote:Op donderdag 2 november 2006 18:47 schreef BMH het volgende:Hey, Fierce Deity, mijn alterego op gamer.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[afbeelding]
Beter een goede buur dan een slechte signatuur
Dat is interessant.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:37 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Custom Soundtrack vanaf een SD kaart.
Ja.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:22 schreef Roi het volgende:
Kan ik eindelijk 50 cents luisteren tijdens Celda
Tijdens het gamen?quote:Op donderdag 2 november 2006 18:37 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 november 2006 19:48 schreef Mortale het volgende:
Tijdens het gamen?
Ik zou het erg relax vinden, om tijdens een online potje eigen muziek te luisteren.
quote:Op donderdag 2 november 2006 21:08 schreef moomoo het volgende:
muziekvolume op 0, en gewoon winamp aanzetten op je pc die maar 1 meter verderop staat.
Preciesquote:Op donderdag 2 november 2006 21:13 schreef Tware het volgende:
[..]
![]()
. Ik ga zelda dus echt spelen met de originele muziek, zijn jullie gek ofzo? Koji Kondo gaat vast en zeker weer voor meesterelijke melodieen zorgen en deuntjes die je dagenlang blijft fluiten. Kijk & luister het introfilmpje en de trailer eensch. NO WAY dat die muziek bij mij uitgaat.
Twilight Princess met "Full Moon" van Sonata Arcticaquote:Op donderdag 2 november 2006 18:37 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Normaal ben ik het daar helemaal mee eens, maar voor Sonata Arctica maak ik een uitzondering, dat past gewoon...quote:Op donderdag 2 november 2006 21:36 schreef Cheiron het volgende:
Zelda spelen met andere muziek? Waar de neuk ben je dan mee bezig?!
Precies!! HEILIGSCHENNIS!quote:Op donderdag 2 november 2006 21:36 schreef Cheiron het volgende:
Zelda spelen met andere muziek? Waar de neuk ben je dan mee bezig?!
Dat valt wel mee met heiligschennis...quote:
Dit is pas heiligschennis!!!!quote:Op donderdag 2 november 2006 19:22 schreef Roi het volgende:
Kan ik eindelijk 50 cents luisteren tijdens Celda
Tss, echte gamers weten wel waar dat grapje op sloegquote:Op donderdag 2 november 2006 22:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dit is pas heiligschennis!!!!
Zelda totaal verkeerd spellen!!!
![]()
nee ze gaan elk spel herschrijven zodat alles met de wiimote gespeeld kan wordenquote:Op donderdag 2 november 2006 22:48 schreef mini-lellan het volgende:
Is het mogelijk om met N64 spellen met de WiiMote te spelen?
Dus dat je met Ocarina of Time ook met je controller kan swingen.![]()
Of is hier geen informatie over en moet je gewoon met die classic controller spelen?
kan toch, en ja je bent raarquote:Op donderdag 2 november 2006 23:17 schreef depax het volgende:
[..]
nee ze gaan elk spel herschrijven zodat alles met de wiimote gespeeld kan worden
Dus Playstation ownt?quote:Op donderdag 2 november 2006 17:38 schreef Platina het volgende:
PS = christenen, want meeste christenen zijn niet zo strenggelovig en vinden het wel allemaal goed.
Xbox = jodendom, meer gelovig enzo
Wii = islam, zeer streng gelovig zoals de diehard nintendo fans
Hij is flauw maar... kan je dat even herhalenquote:Op donderdag 2 november 2006 23:33 schreef Adelante het volgende:
Is het heel raar dat ik meer met Mario heb dan met LinkIk kijk dus ook meer uit naar Super Mario Galaxy dan naar Twilight Princess
zekerquote:Op donderdag 2 november 2006 21:37 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Normaal ben ik het daar helemaal mee eens, maar voor Sonata Arctica maak ik een uitzondering, dat past gewoon...![]()
Ik nu gek genoeg ookquote:Op donderdag 2 november 2006 23:33 schreef Adelante het volgende:
Is het heel raar dat ik meer met Mario heb dan met LinkIk kijk dus ook meer uit naar Super Mario Galaxy dan naar Twilight Princess
Als je het opvat vanuit verkoopcijfers wel ja, en zelfs het toenemen van de andere religies tov christendom komt overeen.quote:
En Mario is God? Master Chief is Allah?quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:13 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Als je het opvat vanuit verkoopcijfers wel ja, en zelfs het toenemen van de andere religies tov christendom komt overeen.
Ikzelf zit te denken dat Nintendo het christendom is waarbij veel naastenliefde is ongeacht de leeftijd en andere factoren, Playstation is het Jodendom met veel slimme marketing en gebruik making van goede 3rd party en XBOX de islam waarbij respect door de strot van de koper wordt gedrukt terwijl ze eigenlijk nog steeds niet uit de rode cijfers zijn gekomen.
En Link is de Jezusfiguur in het geheel![]()
Helaas hebben verkoopcijvers niets te doen met kwaliteit van spellenquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:13 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Als je het opvat vanuit verkoopcijfers wel ja
Misschien een stomme vraag, maar welke persconferentie begint over 30 minutenquote:
Goeie vraag +3quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:29 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag, maar welke persconferentie begint over 30 minuten![]()
Dat is toch geen persconferentiequote:
quote:Q) Are you enjoying it?
A) Best game I've ever played.
Miyamoto is God, Bill Gates is Allah en de Master Chief is Khomenei.quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:16 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
En Mario is God? Master Chief is Allah?
Beetje onduidelijk hoor, welke Q&A?quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:53 schreef BMH het volgende:
Zelda Q&A gelezen...
Hier de samenvatting:
[..]
Radio 538quote:
Ik snap niet waarom je mij dat uit zit te leggen. Ik heb niets tegen nintendo, ik vind het helemaal niet alleen voor kinderen. Ik had het over jullie en jullie reactie tegenover iemand die het voor kinderen vond.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:42 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Vergeet niet dat hij ons ook belachelijk maakt door voor te laten komen dat het voor kids is. Ik ben 25 jaar, dus van die zin klopt helemaal niets. Mensen die roepen wat jij doet hebben zelf geen inzicht in het feit dat Nintendo een Japanse developer is die een Japanse stijl blijft hanteren waar sommige mensen niet doorheen kunnen kijken (jij dus) en daarom meteen er het label kiddy op plakken. Verder zijn de games van Nintendo er vaak al sinds de jaren 80 waardoor het in 3D vaak enigzins raar overkomt. Nintendo zal niet voor de fotoperfectie gaan totdat dit tijdsefficienter kan dan nu het geval is omdat het afleid waar het echt om gaat in games maar om dat meteen kiddy te noemen is een beetje hetzelfde als zeggen dat alle games kinderachtig zijn.
Ik moet wel toegeven dat ik het soms ook me verbaas over het feit dat de representatie vaak zo losbandig is terwijl de gameplay vaak van zulke hoge graad is dat het eigenlijk zonde is om kinderen erachter te zetten omdat zij vaak niet de diepere verfijningen opmerken.
En dan heb ik het eigenlijk over de Cube, de Wii is al helemaal voor een bredere doelgroep.
De Q&Aquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:58 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Beetje onduidelijk hoor, welke Q&A?
Hier een volledige beschrijving van de eerste twee uur van Zelda TP. Let op SPOILER alert, dus kom niet zaneken als je gelezen hebt dat je dus Ganon kan spelen.
http://www.thehylia.com/index.php?subaction=showfull&id=1162493952&archive=&start_from=&ucat=4&
quote:Q) What's the theme of the music (i.e. Wind Waker had a kind of Scottish/Irish feel to it)?
A) Can I just say that it starts off very OoT and gets darker.
Klopt. Die konijnen zijn tof.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:16 schreef _GdR_ het volgende:
je avatar is toch van de nieuwe rayman?
met die kut konijnen. lijkt me echt geweldig. histerische beesten.
En de SSBB trailerquote:Hey guys,
We're under embargo on our impressions until tomorrow at -- I think -- 5:00 p.m. or so. If I could post them earlier, I would. I'm actually just back from a bar now and I've just started to write them. Obviously, I can't go into specifics, but rest assured that my impressions will only solidify your previous beliefs that this will be a masterful, amazing Zelda -- as should be expected.
Matt
Partygame, met minigames, geen platformer dusquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:19 schreef _GdR_ het volgende:
die commercials zijn ook echt dik uber.
mja wat voor spel is het eigenlijk? iets met dansen ofzo? op de officiele site is daar namelijk bijzonder weinig over te vinden.
Tofquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:23 schreef Xrenity het volgende:
[..]
En de SSBB trailer
http://www.gametrailers.com/player.php?id=14644&type=wmv&pl=game
oke dan.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:24 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Partygame, met minigames, geen platformer dusHet dansen is ook een minigame
Het spel maakt maximaal gebruikt van de Wiimote
![]()
omdat?quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik denk dat Red Steel zo'n spel is dat veel wisselende reviews zal krijgen.
Jij vroeg de reden en ik gaf mijn antwoord.quote:Op vrijdag 3 november 2006 06:15 schreef Hamburcher het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je mij dat uit zit te leggen. Ik heb niets tegen nintendo, ik vind het helemaal niet alleen voor kinderen. Ik had het over jullie en jullie reactie tegenover iemand die het voor kinderen vond.
Rest assured, ik ben meer van het 'waarom 3 woorden gebruiken als je er 300 kan gebruiken'quote:Ik lees enkele reacties van mensen die eerst vertelden dat ze het de moeite van reageren niet waard vonden en daarna zie ik vele berichten vol met tientallen regels WHAHHA en PROESTen BWUHAHAHA enz. enz.
Simpelweg frustratie en een gevoel van 'jammer dat ze niet sommige spellen van the big N echt spelen zodat het ze duidelijk wordt wat zo bijzonder eraan is, ipv niet door het laagje vrolijkheid heenkijken en daarom maar bashen'.quote:Dat vond ik tegenstrijdig en ik vroeg me af waarom jullie zo explosief en schreeuwerig reageren op iemand die het gewoon niet met jullie eens is. Blijkbaar uitten jullie in jullie reactie op anti fanboys een ondergevoel wat moeilijk te bestempelen is en wat jullie niet graag willen uitten maar ongecontroleerd toch doen. Wat is dit gevoel en waar komt het vandaan?
Sony heeft de gamesmarkt helemaal niet gekocht, ze waren alleen wat slimmer tijden de PS1 periode waar ze nu nog steeds profijt van hebben. Sony is alleen irritant omdat ze veel dingen gappen en vaak met de eer gaan strijken (PS1 won grammy meest innovatieve 3D softwarequote:edit: Oh en waarom die haat tegen xbox? Waarom niet Sony, zij hebben immers de games markt gekocht. Wat doet microsoft dan zo verschrikkelijk wat Sony niet doet?
Die link BSODt mijn computerquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:28 schreef RaymanNL het volgende:
Tof![]()
Ziet er goed uit
Maar nou mogen ze toch wel eindelijk Rayman er in stoppen hoor![]()
Snakequote:Op vrijdag 3 november 2006 11:23 schreef Xrenity het volgende:
[..]
En de SSBB trailer
http://www.gametrailers.com/player.php?id=14644&type=wmv&pl=game
Krijg ik een mailtje van dimplus:quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:29 schreef kula het volgende:
Van de DIMPLUS site:
Wij accepteren momententeel geen reserveringen meer voor de Nintendo Wii. Iedereen die gereserveerd heeft ontvangt vrijdag 3 november bericht van ons.
quote:Geachte heer, mevrouw,
U heeft zich aangemeld voor onze product alert service. Wij kunnen u melden dat de prijs van Legend of Zelda: The Twilight Princess nu bekend is als zijnde 54.99.
Wij hopen u van dienst te zijn met deze informatie.
Met vriendelijke groet,
Het Dimension Plus Internet Team.
Verdomme, zullen al die spellen als nog zestig euro gaan kostenquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:56 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Krijg ik een mailtje van dimplus:
[..]
Ze kondigden groots aan dat ze 50 euro zouden kostenquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:20 schreef Ruzbeh het volgende:
Gamecube spellen kostte toch ook bij sommige winkels gewoon doodleuk 60 euro? Er is gewoon niks veranderd.
Jep, maar Zelda zou als uitzondering 60 euro gaan kostenquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:28 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ze kondigden groots aan dat ze 50 euro zouden kosten![]()
Hoe weet je nu al dat Zelda die 60 euro dubbel en dwars waard is, misschien is ie wel heel erg kut. Enzo.quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:40 schreef alex4allofyou het volgende:
Ik heb een paar maand terug terloops de Wii besteld bij een winkel hier in de buurt, ik was het bijna vergeten. Heb even opgebeld en gehoord dat ik de derde in de rij was. Dat wordt dus gegarandeerd achter Zelda TP zitten tijdens de wintermaanden![]()
Oh en over die prijs van 60e kun je toch niet gaan klagen? Wiiplay kost wel 50e bijvoorbeeld, maar Zelda is IMO 60e dubbel en dwars waard.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:24 schreef Tomasso het volgende:
Ik sta gewoon om half 9 bij de media markt E-Plaza voor de deur. Heb je ook geen gezeik met dat hoeveelste je op de lijst staat etc.
Op 6 december? Kans is namelijk groot dat ze het eerder verkopen, net als bij de gamecube.quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:24 schreef Tomasso het volgende:
Ik sta gewoon om half 9 bij de Media Markt voor de deur. Heb je ook geen gezeik met dat hoeveelste je op de lijst staat etc.
Ik heb gewoon school dus voor mij gaat dat helaas niet.quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:24 schreef Tomasso het volgende:
Ik sta gewoon om half 9 bij de Media Markt voor de deur. Heb je ook geen gezeik met dat hoeveelste je op de lijst staat etc.
Aangezien er geen startknop is.....hoe pauzeer je het spel en hoe kom je in je inventory?quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:03 schreef Xrenity het volgende:
Mja same here
Ga ik wel vanuit inderdaad.
Anders wordt het een lange kerst.
als iemand nog wat wil weten van zelda's besturing ofzo dan vraag je het btw maar ^_^
aangezien nda weg ist.
Ja precies. Dat pre-orderen is overdreven voor in Nederland.quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:24 schreef Tomasso het volgende:
Oh bij ons ging er wel netjes een nummer op, om dat soort acties te voorkomen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:21 schreef Koning-Afwas het volgende:
Ik orderde bij de Intertoys.
Niks geen nummer ofzo, ze namen gewoon het foldertje aan en gooiden het in een la.
Als ik gewoon bij opening ben krijg ik em gelijk, ookal waren er 30 mensen die eerder dan mij bestelden.
Ja en? Ik ookquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:46 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik heb gewoon school dus voor mij gaat dat helaas niet.
Ik ga ook gewoon een winkel binnen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:24 schreef Tomasso het volgende:
Zegt de winkeleigenaar.quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:54 schreef Platina het volgende:
Mensen als je 60 euro te duur vind voor een spel, koop bij GCshop.nl.
Spellen enorm goedkoop verkrijgbaar en een betrouwbare winkel!
Sinds wanneer is gcshop goedkoop dan. Ja nieuwe spellen zijn wel 2 euro goedkoper dan in ande winkels. Maar als de prijs in andere winkels daalt heeft gcshop gerust nog jaren de prijs veel en veeeels te hoogquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:54 schreef Platina het volgende:
Mensen als je 60 euro te duur vind voor een spel, koop bij GCshop.nl.
Spellen enorm goedkoop verkrijgbaar en een betrouwbare winkel!
De Rayman hype is drastisch gezakt.quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:47 schreef s0ul het volgende:
http://media.ubi.com/emea(...)eos/RRR_gameplay.wmv
Nieuwe Rayman Filmpje
Waar blijft men meel
Idd boehoe een nieuw zelda filmpjequote:Op zaterdag 4 november 2006 02:15 schreef Ruzbeh het volgende:
http://wii.ign.com/articles/744/744044p1.html![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Onzin.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:39 schreef Chanty87 het volgende:
Ik vind het trouwens wel klote dat je overal van die positieve berichten ziet, wat natuurlijk subjectief is. Straks zijn de verwachtingen veel te hoog en valt het tegenOokal is het Zelda.
quote:You continue to argue that because the controls were originally designed for the GameCube pad there is no hope for the Wii build. You say that your arms will get tired using the Wii remote. You speak of mirrored worlds and right-handed Link. And you know what? It's all crap. If you buy Twilight Princess for GameCube and not Wii, you are a fool.
Of te wel matt @ ign blaat complete onzin omdat je de wii versie moet halen.quote:
quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:52 schreef gamefreek het volgende:
Aangezien er geen startknop is.....hoe pauzeer je het spel en hoe kom je in je inventory?
Nou zou ik alleen niet weten waar de + knop zit, maar dat terzijdequote:If you hit the + button on the Wii remote, you'll bring up the collections menu, which is an interface that shows either a model of link or his wolf form on the left side and then lists the various items available to the character on the right.
De eerste keer was volgens mij ook zonder side-quests. En hij deed er meer dan 70 uur overquote:Op zaterdag 4 november 2006 03:04 schreef kipknots het volgende:
Wow, een Nintendo tester die voor de tweede keer door Zelda heen speelt en nu dus weet wat te doen is na 27 uur op twee derde... en hij heeft blijkbaar nog helemaal geen tijd besteed aan side quests.
De Nintendo testers schijnen de eerste keer dat ze het spelen er echt 70 uur over te doen.
OHquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:15 schreef Ruzbeh het volgende:
http://wii.ign.com/articles/744/744044p1.html
O
M
G![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beetje vaag konami.com zegt:quote:Op zaterdag 4 november 2006 09:15 schreef Kersje86 het volgende:
hoe zit het nou met elebits.... heletijd nieuwe topics, waar dan vervolgens ook niet op gereageerd word op mijn post
wanneer komt elebits uit... wel of niet bij launch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |