Anders lees je even het topic door, is een stuk boven je ook al gepost...quote:Op donderdag 2 november 2006 13:02 schreef alex4allofyou het volgende:
Er is ook een filmpje van de intro van het spel:
http://youtube.com/watch?v=y88M-AQztl0
[..]
Wat?!? Ik weet niet waar je het over hebt![]()
Dit IS een Ocarinastyl alleen met factor twee.
Gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op donderdag 2 november 2006 13:11 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik hoor geen piano's, harpen etc. maar eerder synthesiser geluiden zoals in the Wind Waker. Daardoor klinkt het een stuk "vrolijker" dan het serieuzere orchestrale van OoT.
Stoerquote:Op donderdag 2 november 2006 13:10 schreef BroesWillems het volgende:
Net in m'n Mailbox:
[[url=http://nintendo.ecircle-ag.com/imgproxy/img/2399310/DM_Main_Wii_ZeldaTP_nlNL_r1_c1.jpg]afbeelding][/url]
Ehm, alle Zelda's hebben totnutoe midi muziek gehad. Ik meende juist dat Twilight Princess nou de eerste was die orchestrated was. Maar BMH is in de regel beter ingevoerd dan ik..quote:Op donderdag 2 november 2006 13:11 schreef Chanty87 het volgende:
Ik hoor geen piano's, harpen etc. maar eerder synthesiser geluiden zoals in the Wind Waker. Daardoor klinkt het een stuk "vrolijker" dan het serieuzere orchestrale van OoT.
Proest.... was hem net aan het FTP-enquote:Op donderdag 2 november 2006 13:10 schreef BroesWillems het volgende:
Net in m'n Mailbox:
[[url=http://nintendo.ecircle-ag.com/imgproxy/img/2399310/DM_Main_Wii_ZeldaTP_nlNL_r1_c1.jpg]afbeelding][/url]
Ik wil je wel invriesen tot hij uitkomtquote:Op donderdag 2 november 2006 13:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
De hypemeter slaat door nu, ook bij mij
huh, hoe bedoel je in OoT stijl? Dat was ook midi hoorquote:Op donderdag 2 november 2006 12:48 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik verwachtte het dus al. Het is gewoon weer Wind Waker stijl, ik had ook echt veel liever de Ocarina of Time stijl gehoord... En wie vertelde mij ook alweer dat de muziek(stijl) slechts voor de E3 demo was gemaakt??![]()
Ik zit in de pre-order paniekquote:Op donderdag 2 november 2006 13:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
De hypemeter slaat door nu, ook bij mij
Gewoon doen! Zoals ieder normaal nintendo fanboyquote:
Midiquote:Op donderdag 2 november 2006 13:22 schreef Xrenity het volgende:
[..]
huh, hoe bedoel je in OoT stijl? Dat was ook midi hoor
die doen dat niet, zoals het hoort.quote:Op donderdag 2 november 2006 13:30 schreef Dementor het volgende:
Je kunt beter nu preorderen.
Zodra de pappa's en de mama's in de gaten krijgen dat ze kunnen preorderen voor kerst ben je de klos.
Ik ben papa maar ik pre-order dat ding toch echt voor mezelfquote:Op donderdag 2 november 2006 13:30 schreef Dementor het volgende:
Je kunt beter nu preorderen.
Zodra de pappa's en de mama's in de gaten krijgen dat ze kunnen preorderen voor kerst ben je de klos.
Dat mag niet volgens sjakie ben je veeeel te oudquote:Op donderdag 2 november 2006 13:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ben papa maar ik pre-order dat ding toch echt voor mezelf
Dan laat hij toch zijn zoontje/dochtertje de Wii halen voor hem, dan zou het wel mogen van sjakiequote:Op donderdag 2 november 2006 13:49 schreef depax het volgende:
[..]
Dat mag niet volgens sjakie ben je veeeel te oud
Lol gelukkig kan dat niet bij de intertoys.quote:Op donderdag 2 november 2006 13:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
die doen dat niet, zoals het hoort.
Ik ga binnenkort maar eens zorgen dat ik #1 wordt door nog een aanbetaling te doen
oh, mijn aanbetaling is niet omdat ik het anders niet kan doen, ik wil de Wii gewoon zeker hebben, en gezien niet iedereen zo even 100 euro aanbetaalt ben ik er vrij zeker vanquote:Op donderdag 2 november 2006 14:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Lol gelukkig kan dat niet bij de intertoys.
Ik betaal hem zo als het moet daar niet van.
Hmm, voor zover ik kan oordelen had OoT ook zulk soort muziek.quote:Op donderdag 2 november 2006 13:32 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
MidiOrchestraal tot hoeverre dat mogelijk was bedoel ik natuurlijk. Niet te bijdehand hè
In the Wind Waker hoorde je toch ook geen echte muziekinstrumenten en orchestrale symfonieën? Meer van die blije geluidjes wat perfect paste bij de grafische stijl. Nu hebben we de realistischere grafische stijl weer en nog steeds die blije geluidjesmuziek. Misschien oordeel ik iets te vroeg, maar tot nu toe heb ik er niet veel vertrouwen in.
Vrolijke deuntjes? Heb je goed geluisterd naar de muziek in de nieuwe trailer? En met een beetje vrolijkheid is niets mis he,.... denk echter wel aangezien deze Zelda een stuk volwassener is dan haar voorgangers de muziek ook echt wel aangepast is..... aan battle scenes gezien waarin dat duidelijk te horen was op E3.quote:Op donderdag 2 november 2006 13:32 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
MidiOrchestraal tot hoeverre dat mogelijk was bedoel ik natuurlijk. Niet te bijdehand hè
In the Wind Waker hoorde je toch ook geen echte muziekinstrumenten en orchestrale symfonieën? Meer van die blije geluidjes wat perfect paste bij de grafische stijl. Nu hebben we de realistischere grafische stijl weer en nog steeds die blije geluidjesmuziek. Misschien oordeel ik iets te vroeg, maar tot nu toe heb ik er niet veel vertrouwen in.
Het is ook een beetje lastig uit te leggen wat ik precies bedoel. Daarom laat ik het nu maar zittenquote:Op donderdag 2 november 2006 14:18 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Hmm, voor zover ik kan oordelen had OoT ook zulk soort muziek.
Precies,quote:Op donderdag 2 november 2006 13:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ben papa maar ik pre-order dat ding toch echt voor mezelf
Maar dat doen jullie wel, jullie proberen zo duidelijk mogelijk te maken hoe belachelijk en oninteressant hij wel niet is dat weer blijkt hoe erg jullie met zijn mening in de maag zitten.quote:Op donderdag 2 november 2006 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dude, zonde van die tekst. Zoiets is beter:![]()
![]()
![]()
Aan zulke mensen moet je geen woorden vuil maken
Gaan wij mensen opblazen?quote:Op donderdag 2 november 2006 14:53 schreef Hamburcher het volgende:
[..]
Maar dat doen jullie wel, jullie proberen zo duidelijk mogelijk te maken hoe belachelijk en oninteressant hij wel niet is dat weer blijkt hoe erg jullie met zijn mening in de maag zitten.
Ik zie paralellen tussen Nintendo fanboys en moslims.
Welkom op Fok!.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:53 schreef Hamburcher het volgende:
[..]
Maar dat doen jullie wel, jullie proberen zo duidelijk mogelijk te maken hoe belachelijk en oninteressant hij wel niet is dat weer blijkt hoe erg jullie met zijn mening in de maag zitten.
Of zelfmoordaanslagen bij Microsoft met sony accu's om de middelquote:
Wakker na je middagslaapje??quote:Op donderdag 2 november 2006 14:53 schreef Hamburcher het volgende:
[..]
whehehehequote:Op donderdag 2 november 2006 14:57 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Of zelfmoordaanslagen bij Microsoft met sony accu's om de middel![]()
Wie gaat er preken?quote:
Ik zie paralellen, ik zij niet dat jullie een en hetzelfde zijn.quote:
Nuff said.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wakker na je middagslaapje??
Mij zul je er niet op betrappen.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:03 schreef Hamburcher het volgende:
[..]
Ik zie paralellen, ik zij niet dat jullie een en hetzelfde zijn.
Ik doel natuurlijk op de verkrampte en gefrustreerde reacties op alles wat niet 100% positief over Nintendo is.
[..]
Nuff said.
Je hebt gelijk...quote:Op donderdag 2 november 2006 14:53 schreef Hamburcher het volgende:
[..]
Ik zeg dat helemaal niet.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk...Ik wil eigenlijk helemaal geen wii meer kopen omdat je gezegd hebt dat het voor kinderen is.
je verdedigt het welquote:
Oh, je had t over het geluid, zoals gezegd heb ik die nog niet gehoord. Ik dacht dat je parallellen trok met cell shading enzo. Grappig trouwens dat woord cell shading, in principe is alles op de PS3 CELL shading dusquote:Op donderdag 2 november 2006 13:11 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 november 2006 15:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik zie vooral paralellen tussen nintendo fanboys en xbox en sony fanboys.
Maar ja wie ben ik.
Vergeet niet dat hij ons ook belachelijk maakt door voor te laten komen dat het voor kids is. Ik ben 25 jaar, dus van die zin klopt helemaal niets. Mensen die roepen wat jij doet hebben zelf geen inzicht in het feit dat Nintendo een Japanse developer is die een Japanse stijl blijft hanteren waar sommige mensen niet doorheen kunnen kijken (jij dus) en daarom meteen er het label kiddy op plakken. Verder zijn de games van Nintendo er vaak al sinds de jaren 80 waardoor het in 3D vaak enigzins raar overkomt. Nintendo zal niet voor de fotoperfectie gaan totdat dit tijdsefficienter kan dan nu het geval is omdat het afleid waar het echt om gaat in games maar om dat meteen kiddy te noemen is een beetje hetzelfde als zeggen dat alle games kinderachtig zijn.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:53 schreef Hamburcher het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 november 2006 14:46 schreef remcheese het volgende:
[..]
Toen de tieten van mijn vrouw....
Wat een vreselijke grapquote:Op donderdag 2 november 2006 15:19 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Oh, je had t over het geluid, zoals gezegd heb ik die nog niet gehoord. Ik dacht dat je parallellen trok met cell shading enzo. Grappig trouwens dat woord cell shading, in principe is alles op de PS3 CELL shading dus![]()
ja hou op over die bulshit en ga filmpies zoeken van zelda ofzo.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:42 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Vergeet niet dat hij ons ook belachelijk maakt door voor te laten komen dat het voor kids is. Ik ben 25 jaar, dus van die zin klopt helemaal niets. Mensen die roepen wat jij doet hebben zelf geen inzicht in het feit dat Nintendo een Japanse developer is die een Japanse stijl blijft hanteren waar sommige mensen niet doorheen kunnen kijken (jij dus) en daarom meteen er het label kiddy op plakken. Verder zijn de games van Nintendo er vaak al sinds de jaren 80 waardoor het in 3D vaak enigzins raar overkomt. Nintendo zal niet voor de fotoperfectie gaan totdat dit tijdsefficienter kan dan nu het geval is omdat het afleid waar het echt om gaat in games maar om dat meteen kiddy te noemen is een beetje hetzelfde als zeggen dat alle games kinderachtig zijn.
Ik moet wel toegeven dat ik het soms ook me verbaas over het feit dat de representatie vaak zo losbandig is terwijl de gameplay vaak van zulke hoge graad is dat het eigenlijk zonde is om kinderen erachter te zetten omdat zij vaak niet de diepere verfijningen opmerken.
En dan heb ik het eigenlijk over de Cube, de Wii is al helemaal voor een bredere doelgroep.
quote:Op donderdag 2 november 2006 16:24 schreef Cubewoods het volgende:
Uh nou je koopt een Gamecube al nieuw met een game voor 80 euro dus......
Mijne stat stof te happen in de kast
ZAL IK DOEN MENEER (robotstem)quote:Op donderdag 2 november 2006 16:13 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja hou op over die bulshit en ga filmpies zoeken van zelda ofzo.
en post ze dan hier zodat ik ze ook kan zien.
quote:Op donderdag 2 november 2006 17:44 schreef speknek het volgende:
[afbeelding]
Bismillah ar-rahmaan ar-raheem
Al-hamdu lillahi rabb al-alameen
Ar-rahmaan ar-raheem'
Maliki yawm ad-deen
Iyyaaka naabudu wa iyyaaka nastaeen
Ihdina s-siraata l-mustaqeem
Siraata l-latheena anamta alaihim ghair al-mughdoobi alaihim wa la daaleen
Je vergat te lachenquote:Op donderdag 2 november 2006 17:59 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
That supposed to be funny?
quote:Op donderdag 2 november 2006 18:03 schreef speknek het volgende:
Het is de tekst waar ze verklaren dat god de enige ware god is.
Nee niet echt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
Nee maar uiteindelijk welquote:Op donderdag 2 november 2006 18:49 schreef Chanty87 het volgende:
Komt Majora's Mask ook op Virtual Console bij de launch dan?
quote:Op donderdag 2 november 2006 18:47 schreef BMH het volgende:Hey, Fierce Deity, mijn alterego op gamer.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[afbeelding]
Beter een goede buur dan een slechte signatuur
Dat is interessant.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:37 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Custom Soundtrack vanaf een SD kaart.
Ja.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:22 schreef Roi het volgende:
Kan ik eindelijk 50 cents luisteren tijdens Celda
Tijdens het gamen?quote:Op donderdag 2 november 2006 18:37 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 november 2006 19:48 schreef Mortale het volgende:
Tijdens het gamen?
Ik zou het erg relax vinden, om tijdens een online potje eigen muziek te luisteren.
quote:Op donderdag 2 november 2006 21:08 schreef moomoo het volgende:
muziekvolume op 0, en gewoon winamp aanzetten op je pc die maar 1 meter verderop staat.
Preciesquote:Op donderdag 2 november 2006 21:13 schreef Tware het volgende:
[..]
![]()
. Ik ga zelda dus echt spelen met de originele muziek, zijn jullie gek ofzo? Koji Kondo gaat vast en zeker weer voor meesterelijke melodieen zorgen en deuntjes die je dagenlang blijft fluiten. Kijk & luister het introfilmpje en de trailer eensch. NO WAY dat die muziek bij mij uitgaat.
Twilight Princess met "Full Moon" van Sonata Arcticaquote:Op donderdag 2 november 2006 18:37 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Normaal ben ik het daar helemaal mee eens, maar voor Sonata Arctica maak ik een uitzondering, dat past gewoon...quote:Op donderdag 2 november 2006 21:36 schreef Cheiron het volgende:
Zelda spelen met andere muziek? Waar de neuk ben je dan mee bezig?!
Precies!! HEILIGSCHENNIS!quote:Op donderdag 2 november 2006 21:36 schreef Cheiron het volgende:
Zelda spelen met andere muziek? Waar de neuk ben je dan mee bezig?!
Dat valt wel mee met heiligschennis...quote:
Dit is pas heiligschennis!!!!quote:Op donderdag 2 november 2006 19:22 schreef Roi het volgende:
Kan ik eindelijk 50 cents luisteren tijdens Celda
Tss, echte gamers weten wel waar dat grapje op sloegquote:Op donderdag 2 november 2006 22:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dit is pas heiligschennis!!!!
Zelda totaal verkeerd spellen!!!
![]()
nee ze gaan elk spel herschrijven zodat alles met de wiimote gespeeld kan wordenquote:Op donderdag 2 november 2006 22:48 schreef mini-lellan het volgende:
Is het mogelijk om met N64 spellen met de WiiMote te spelen?
Dus dat je met Ocarina of Time ook met je controller kan swingen.![]()
Of is hier geen informatie over en moet je gewoon met die classic controller spelen?
kan toch, en ja je bent raarquote:Op donderdag 2 november 2006 23:17 schreef depax het volgende:
[..]
nee ze gaan elk spel herschrijven zodat alles met de wiimote gespeeld kan worden
Dus Playstation ownt?quote:Op donderdag 2 november 2006 17:38 schreef Platina het volgende:
PS = christenen, want meeste christenen zijn niet zo strenggelovig en vinden het wel allemaal goed.
Xbox = jodendom, meer gelovig enzo
Wii = islam, zeer streng gelovig zoals de diehard nintendo fans
Hij is flauw maar... kan je dat even herhalenquote:Op donderdag 2 november 2006 23:33 schreef Adelante het volgende:
Is het heel raar dat ik meer met Mario heb dan met LinkIk kijk dus ook meer uit naar Super Mario Galaxy dan naar Twilight Princess
zekerquote:Op donderdag 2 november 2006 21:37 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Normaal ben ik het daar helemaal mee eens, maar voor Sonata Arctica maak ik een uitzondering, dat past gewoon...![]()
Ik nu gek genoeg ookquote:Op donderdag 2 november 2006 23:33 schreef Adelante het volgende:
Is het heel raar dat ik meer met Mario heb dan met LinkIk kijk dus ook meer uit naar Super Mario Galaxy dan naar Twilight Princess
Als je het opvat vanuit verkoopcijfers wel ja, en zelfs het toenemen van de andere religies tov christendom komt overeen.quote:
En Mario is God? Master Chief is Allah?quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:13 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Als je het opvat vanuit verkoopcijfers wel ja, en zelfs het toenemen van de andere religies tov christendom komt overeen.
Ikzelf zit te denken dat Nintendo het christendom is waarbij veel naastenliefde is ongeacht de leeftijd en andere factoren, Playstation is het Jodendom met veel slimme marketing en gebruik making van goede 3rd party en XBOX de islam waarbij respect door de strot van de koper wordt gedrukt terwijl ze eigenlijk nog steeds niet uit de rode cijfers zijn gekomen.
En Link is de Jezusfiguur in het geheel![]()
Helaas hebben verkoopcijvers niets te doen met kwaliteit van spellenquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:13 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Als je het opvat vanuit verkoopcijfers wel ja
Misschien een stomme vraag, maar welke persconferentie begint over 30 minutenquote:
Goeie vraag +3quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:29 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag, maar welke persconferentie begint over 30 minuten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |