ZAL IK DOEN MENEER (robotstem)quote:Op donderdag 2 november 2006 16:13 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja hou op over die bulshit en ga filmpies zoeken van zelda ofzo.
en post ze dan hier zodat ik ze ook kan zien.
quote:Op donderdag 2 november 2006 17:44 schreef speknek het volgende:
[afbeelding]
Bismillah ar-rahmaan ar-raheem
Al-hamdu lillahi rabb al-alameen
Ar-rahmaan ar-raheem'
Maliki yawm ad-deen
Iyyaaka naabudu wa iyyaaka nastaeen
Ihdina s-siraata l-mustaqeem
Siraata l-latheena anamta alaihim ghair al-mughdoobi alaihim wa la daaleen
Je vergat te lachenquote:Op donderdag 2 november 2006 17:59 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
That supposed to be funny?
quote:Op donderdag 2 november 2006 18:03 schreef speknek het volgende:
Het is de tekst waar ze verklaren dat god de enige ware god is.
Nee niet echt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
Nee maar uiteindelijk welquote:Op donderdag 2 november 2006 18:49 schreef Chanty87 het volgende:
Komt Majora's Mask ook op Virtual Console bij de launch dan?
quote:Op donderdag 2 november 2006 18:47 schreef BMH het volgende:Hey, Fierce Deity, mijn alterego op gamer.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[afbeelding]
Beter een goede buur dan een slechte signatuur
Dat is interessant.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:37 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Custom Soundtrack vanaf een SD kaart.
Ja.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:22 schreef Roi het volgende:
Kan ik eindelijk 50 cents luisteren tijdens Celda
Tijdens het gamen?quote:Op donderdag 2 november 2006 18:37 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 november 2006 19:48 schreef Mortale het volgende:
Tijdens het gamen?
Ik zou het erg relax vinden, om tijdens een online potje eigen muziek te luisteren.
quote:Op donderdag 2 november 2006 21:08 schreef moomoo het volgende:
muziekvolume op 0, en gewoon winamp aanzetten op je pc die maar 1 meter verderop staat.
Preciesquote:Op donderdag 2 november 2006 21:13 schreef Tware het volgende:
[..]
![]()
. Ik ga zelda dus echt spelen met de originele muziek, zijn jullie gek ofzo? Koji Kondo gaat vast en zeker weer voor meesterelijke melodieen zorgen en deuntjes die je dagenlang blijft fluiten. Kijk & luister het introfilmpje en de trailer eensch. NO WAY dat die muziek bij mij uitgaat.
Twilight Princess met "Full Moon" van Sonata Arcticaquote:Op donderdag 2 november 2006 18:37 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Normaal ben ik het daar helemaal mee eens, maar voor Sonata Arctica maak ik een uitzondering, dat past gewoon...quote:Op donderdag 2 november 2006 21:36 schreef Cheiron het volgende:
Zelda spelen met andere muziek? Waar de neuk ben je dan mee bezig?!
Precies!! HEILIGSCHENNIS!quote:Op donderdag 2 november 2006 21:36 schreef Cheiron het volgende:
Zelda spelen met andere muziek? Waar de neuk ben je dan mee bezig?!
Dat valt wel mee met heiligschennis...quote:
Dit is pas heiligschennis!!!!quote:Op donderdag 2 november 2006 19:22 schreef Roi het volgende:
Kan ik eindelijk 50 cents luisteren tijdens Celda
Tss, echte gamers weten wel waar dat grapje op sloegquote:Op donderdag 2 november 2006 22:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dit is pas heiligschennis!!!!
Zelda totaal verkeerd spellen!!!
![]()
nee ze gaan elk spel herschrijven zodat alles met de wiimote gespeeld kan wordenquote:Op donderdag 2 november 2006 22:48 schreef mini-lellan het volgende:
Is het mogelijk om met N64 spellen met de WiiMote te spelen?
Dus dat je met Ocarina of Time ook met je controller kan swingen.![]()
Of is hier geen informatie over en moet je gewoon met die classic controller spelen?
kan toch, en ja je bent raarquote:Op donderdag 2 november 2006 23:17 schreef depax het volgende:
[..]
nee ze gaan elk spel herschrijven zodat alles met de wiimote gespeeld kan worden
Dus Playstation ownt?quote:Op donderdag 2 november 2006 17:38 schreef Platina het volgende:
PS = christenen, want meeste christenen zijn niet zo strenggelovig en vinden het wel allemaal goed.
Xbox = jodendom, meer gelovig enzo
Wii = islam, zeer streng gelovig zoals de diehard nintendo fans
Hij is flauw maar... kan je dat even herhalenquote:Op donderdag 2 november 2006 23:33 schreef Adelante het volgende:
Is het heel raar dat ik meer met Mario heb dan met LinkIk kijk dus ook meer uit naar Super Mario Galaxy dan naar Twilight Princess
zekerquote:Op donderdag 2 november 2006 21:37 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Normaal ben ik het daar helemaal mee eens, maar voor Sonata Arctica maak ik een uitzondering, dat past gewoon...![]()
Ik nu gek genoeg ookquote:Op donderdag 2 november 2006 23:33 schreef Adelante het volgende:
Is het heel raar dat ik meer met Mario heb dan met LinkIk kijk dus ook meer uit naar Super Mario Galaxy dan naar Twilight Princess
Als je het opvat vanuit verkoopcijfers wel ja, en zelfs het toenemen van de andere religies tov christendom komt overeen.quote:
En Mario is God? Master Chief is Allah?quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:13 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Als je het opvat vanuit verkoopcijfers wel ja, en zelfs het toenemen van de andere religies tov christendom komt overeen.
Ikzelf zit te denken dat Nintendo het christendom is waarbij veel naastenliefde is ongeacht de leeftijd en andere factoren, Playstation is het Jodendom met veel slimme marketing en gebruik making van goede 3rd party en XBOX de islam waarbij respect door de strot van de koper wordt gedrukt terwijl ze eigenlijk nog steeds niet uit de rode cijfers zijn gekomen.
En Link is de Jezusfiguur in het geheel![]()
Helaas hebben verkoopcijvers niets te doen met kwaliteit van spellenquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:13 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Als je het opvat vanuit verkoopcijfers wel ja
Misschien een stomme vraag, maar welke persconferentie begint over 30 minutenquote:
Goeie vraag +3quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:29 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag, maar welke persconferentie begint over 30 minuten![]()
Dat is toch geen persconferentiequote:
quote:Q) Are you enjoying it?
A) Best game I've ever played.
Miyamoto is God, Bill Gates is Allah en de Master Chief is Khomenei.quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:16 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
En Mario is God? Master Chief is Allah?
Beetje onduidelijk hoor, welke Q&A?quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:53 schreef BMH het volgende:
Zelda Q&A gelezen...
Hier de samenvatting:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |