Ze kondigden groots aan dat ze 50 euro zouden kostenquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:20 schreef Ruzbeh het volgende:
Gamecube spellen kostte toch ook bij sommige winkels gewoon doodleuk 60 euro? Er is gewoon niks veranderd.
Jep, maar Zelda zou als uitzondering 60 euro gaan kostenquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:28 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ze kondigden groots aan dat ze 50 euro zouden kosten![]()
Hoe weet je nu al dat Zelda die 60 euro dubbel en dwars waard is, misschien is ie wel heel erg kut. Enzo.quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:40 schreef alex4allofyou het volgende:
Ik heb een paar maand terug terloops de Wii besteld bij een winkel hier in de buurt, ik was het bijna vergeten. Heb even opgebeld en gehoord dat ik de derde in de rij was. Dat wordt dus gegarandeerd achter Zelda TP zitten tijdens de wintermaanden![]()
Oh en over die prijs van 60e kun je toch niet gaan klagen? Wiiplay kost wel 50e bijvoorbeeld, maar Zelda is IMO 60e dubbel en dwars waard.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:24 schreef Tomasso het volgende:
Ik sta gewoon om half 9 bij de media markt E-Plaza voor de deur. Heb je ook geen gezeik met dat hoeveelste je op de lijst staat etc.
Op 6 december? Kans is namelijk groot dat ze het eerder verkopen, net als bij de gamecube.quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:24 schreef Tomasso het volgende:
Ik sta gewoon om half 9 bij de Media Markt voor de deur. Heb je ook geen gezeik met dat hoeveelste je op de lijst staat etc.
Ik heb gewoon school dus voor mij gaat dat helaas niet.quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:24 schreef Tomasso het volgende:
Ik sta gewoon om half 9 bij de Media Markt voor de deur. Heb je ook geen gezeik met dat hoeveelste je op de lijst staat etc.
Aangezien er geen startknop is.....hoe pauzeer je het spel en hoe kom je in je inventory?quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:03 schreef Xrenity het volgende:
Mja same here
Ga ik wel vanuit inderdaad.
Anders wordt het een lange kerst.
als iemand nog wat wil weten van zelda's besturing ofzo dan vraag je het btw maar ^_^
aangezien nda weg ist.
Ja precies. Dat pre-orderen is overdreven voor in Nederland.quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:24 schreef Tomasso het volgende:
Oh bij ons ging er wel netjes een nummer op, om dat soort acties te voorkomen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:21 schreef Koning-Afwas het volgende:
Ik orderde bij de Intertoys.
Niks geen nummer ofzo, ze namen gewoon het foldertje aan en gooiden het in een la.
Als ik gewoon bij opening ben krijg ik em gelijk, ookal waren er 30 mensen die eerder dan mij bestelden.
Ja en? Ik ookquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:46 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik heb gewoon school dus voor mij gaat dat helaas niet.
Ik ga ook gewoon een winkel binnen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:24 schreef Tomasso het volgende:
Zegt de winkeleigenaar.quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:54 schreef Platina het volgende:
Mensen als je 60 euro te duur vind voor een spel, koop bij GCshop.nl.
Spellen enorm goedkoop verkrijgbaar en een betrouwbare winkel!
Sinds wanneer is gcshop goedkoop dan. Ja nieuwe spellen zijn wel 2 euro goedkoper dan in ande winkels. Maar als de prijs in andere winkels daalt heeft gcshop gerust nog jaren de prijs veel en veeeels te hoogquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:54 schreef Platina het volgende:
Mensen als je 60 euro te duur vind voor een spel, koop bij GCshop.nl.
Spellen enorm goedkoop verkrijgbaar en een betrouwbare winkel!
De Rayman hype is drastisch gezakt.quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:47 schreef s0ul het volgende:
http://media.ubi.com/emea(...)eos/RRR_gameplay.wmv
Nieuwe Rayman Filmpje
Waar blijft men meel
Idd boehoe een nieuw zelda filmpjequote:Op zaterdag 4 november 2006 02:15 schreef Ruzbeh het volgende:
http://wii.ign.com/articles/744/744044p1.html![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Onzin.quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:39 schreef Chanty87 het volgende:
Ik vind het trouwens wel klote dat je overal van die positieve berichten ziet, wat natuurlijk subjectief is. Straks zijn de verwachtingen veel te hoog en valt het tegenOokal is het Zelda.
quote:You continue to argue that because the controls were originally designed for the GameCube pad there is no hope for the Wii build. You say that your arms will get tired using the Wii remote. You speak of mirrored worlds and right-handed Link. And you know what? It's all crap. If you buy Twilight Princess for GameCube and not Wii, you are a fool.
Of te wel matt @ ign blaat complete onzin omdat je de wii versie moet halen.quote:
quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:52 schreef gamefreek het volgende:
Aangezien er geen startknop is.....hoe pauzeer je het spel en hoe kom je in je inventory?
Nou zou ik alleen niet weten waar de + knop zit, maar dat terzijdequote:If you hit the + button on the Wii remote, you'll bring up the collections menu, which is an interface that shows either a model of link or his wolf form on the left side and then lists the various items available to the character on the right.
De eerste keer was volgens mij ook zonder side-quests. En hij deed er meer dan 70 uur overquote:Op zaterdag 4 november 2006 03:04 schreef kipknots het volgende:
Wow, een Nintendo tester die voor de tweede keer door Zelda heen speelt en nu dus weet wat te doen is na 27 uur op twee derde... en hij heeft blijkbaar nog helemaal geen tijd besteed aan side quests.
De Nintendo testers schijnen de eerste keer dat ze het spelen er echt 70 uur over te doen.
OHquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:15 schreef Ruzbeh het volgende:
http://wii.ign.com/articles/744/744044p1.html
O
M
G![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beetje vaag konami.com zegt:quote:Op zaterdag 4 november 2006 09:15 schreef Kersje86 het volgende:
hoe zit het nou met elebits.... heletijd nieuwe topics, waar dan vervolgens ook niet op gereageerd word op mijn post
wanneer komt elebits uit... wel of niet bij launch
quote:Op zaterdag 4 november 2006 09:59 schreef RaymanNL het volgende:
Nieuwe Zelda screens
GVD IK KAN NIET MEER WACHTEN![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |