Volgens Stephan is het 30 minuten later...quote:Op woensdag 1 november 2006 20:28 schreef happyme28 het volgende:
Ik hoorde Stephan net iets zeggen dat het iets later wordt met de Poll. Nico zit nog bij testimonial.
Weer een heerlijk gesprek tussen Bart en Nena. Echt zo lollig hoe die 2 met elkaar dollen.
Is die woning op wieltjes toevallig?quote:Op woensdag 1 november 2006 20:37 schreef Leandra het volgende:
Iedereen begint Stephan door te hebben..... behalve Evilene.
Hij zou Evilene nog een keuken van 5 bij 6 kunnen verkopen voor haar recreatiewoning van 3 bij 7
quote:Op woensdag 1 november 2006 20:37 schreef Leandra het volgende:
Hij zou Evilene nog een keuken van 5 bij 6 kunnen verkopen voor haar recreatiewoning van 3 bij 7
quote:Op woensdag 1 november 2006 20:37 schreef Leandra het volgende:
Mwah, ze woont in Ermelo...... het is op de Veluwe vrij gewoon dat je in zo'n stacaravan gaat wonen als je de deur uit wilt.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is die woning op wieltjes toevallig?
En officeel verboden!quote:Op woensdag 1 november 2006 20:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ze woont in Ermelo...... het is op de Veluwe vrij gewoon dat je in zo'n stacaravan gaat wonen als je de deur uit wilt.
Dus er zullen geen wieltjes onder zitten, maar das dan ook gelijk het enige wat er aan ontbreekt![]()
Ik denk dat ze gewoon heel goede vrienden zijn die als Nena wat ouder wat geweest, best wel wat zouden kunnen krijgen. Maar nu Lesley er is, denk ik dat er zowiezo geen sprake meer van kan zijn. Maar verder hebben ze gewoon veel lol samen. Kan prima als vrienden functioneren.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:40 schreef scanman01 het volgende:
Hoe zit het nou met Bart en Nena? Nena lijkt Bart best wel heel leuk te vinden, maar laat wel blijken dat hij te oud is voor haar voor een relatie. En Bart lijkt Nena wel leuk te vinden, maar dat kan tactiek zijn. Hoe zou het werkelijk zitten tussen de twee.
Dat zou idd verboden moeten zijn, dat je Evilene op je vakantie tegenkomtquote:Op woensdag 1 november 2006 20:41 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
En officeel verboden!
( PS je gaat op vakantie... en wie zit er in de tuin naast je....)
Krijg plots zo'n beeld van Evil in badpak mét kladblok haar medevakantiegangers bestuderend... aaaaahhhquote:Op woensdag 1 november 2006 20:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou idd verboden moeten zijn, dat je Evilene op je vakantie tegenkomt![]()
Ja dat merk ik ook op...' t Valt me tegen van Ilona...Ik mag haar wel maar ze moet ze niet zo laten omlullen. Maar ja zakelijk gezien heeft ze wel iets aan Stephan denk ik...of niet...ze heeft wel ooit zelf een fitnesscentrum gehad.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:38 schreef happyme28 het volgende:
Maar ook Ilona heeft behoorlijk vertrouwen in STephan hoor, die ziet in hem ook wel een belangrijke steun.
Ook wel op Ilona hoor...quote:Op woensdag 1 november 2006 20:41 schreef avonne het volgende:
De streams zijn voortdurend op Angelique en Sylvia.
Das dan duidelijk he
En wij ookquote:Op woensdag 1 november 2006 20:45 schreef happyme28 het volgende:
Nou, daar zitten ze dan met z'n allen.
quote:Op woensdag 1 november 2006 20:45 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Krijg plots zo'n beeld van Evil in badpak mét kladblok haar medevakantiegangers bestuderend... aaaaahhh
Zie jij Evil ook al met een zweepje haar vriend bewerken in haar eigen slaapkamer?quote:Op woensdag 1 november 2006 20:45 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Krijg plots zo'n beeld van Evil in badpak mét kladblok haar medevakantiegangers bestuderend... aaaaahhh
Ze las gsiterenavond in haar tarotkarten dat ze wegging...en daar gelooft ze heilig in.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:46 schreef scanman01 het volgende:
Vrijdag exit? Wel een kanshebber denk ik.
[afbeelding]
Eehm... geef Mij dat zweepje eens...quote:Op woensdag 1 november 2006 20:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zie jij Evil ook al met een zweepje haar vriend bewerken in haar eigen slaapkamer?![]()
Helemaal, zwart leren pakje erbij aan, en dan krijgt ie met t zweepje omdat ie niet vaak genoeg een lief kaartje stuurde.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zie jij Evil ook al met een zweepje haar vriend bewerken in haar eigen slaapkamer?![]()
Ja inderdaad, zij worden wel veel langer gefilmd dan de rest...quote:Op woensdag 1 november 2006 20:49 schreef Leandra het volgende:
De streams wisselen wel af, maar voor m'n gevoel zijn Sylvia en Angelique toch wel de hoofdrolspelers.
Dat de regie vast oefent ofzo.
En Brian is ook nog niet langs geweest...quote:Op woensdag 1 november 2006 20:45 schreef happyme28 het volgende:
Nou, daar zitten ze dan met z'n allen. Volgens mij lachen ze zich dood bij de regie. Alleen Nico zit er niet volgens mij.
Schaamtegevoel heeft Eveline alleen op blootgebied... verder helemaal nergens voor.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:54 schreef tinoburg het volgende:
hopelijk angelique of sylvia...die 2 boeien me echt niet.
Die Stephan wordt wel steeds irritanter en die Eveline moet zich schamen dat ze zo triest achter em aanloopt.
Nicolaas doet wel vaker raar met brievenquote:Op woensdag 1 november 2006 20:52 schreef farceman het volgende:
wel raar hoor dat gedoe met nicolaas waarom wordt de stemming anders uitgesteld en waar was die brief vanmiddag voor en warom hebben we nu geen beelden van hem?
quote:Op woensdag 1 november 2006 20:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Schaamtegevoel heeft Eveline alleen op blootgebied... verder helemaal nergens voor.
Ik ga er vanuit dat dat van Bart bluf is geweest. Hij en Nico zaten gewoon tegen elkaar op te bieden. Maar het zou zomaar goed gegokt kunnen wezen.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:56 schreef Myriam1978 het volgende:
Bart zei gisteren dat ze tegen hebben gezegd dat Angélique & Sylvia de minst populair zullen worden...Angélique las in de kaarten dat ze wegging. ' t Lijkt mij duidelijk taal!
KOmt er eigenlijk iemand terug? Ik bedoel.. Dit is een Talpa eliminatie, daar waren geloof ik andere regels voor dan bij een bewoners eliminatie?quote:Op woensdag 1 november 2006 20:58 schreef avonne het volgende:
En toch vind ik het stom dat er iemand weg moet.
Ik denk dat dat een geintje was. Lijkt me heel vreemd dat ze dat tegen Bart hebben gezegd... en dan nog vreemder dat hij dat dan door gaat vertellen. Ik heb het hem ook horen zeggen idd, maar volgens mij was het dus niet serieus. Hoewel ik wel denk dat het klopt. Het gaat sowieso tussen Ilona, Angelique en Sylvia denk ik.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:56 schreef Myriam1978 het volgende:
Bart zei gisteren dat ze tegen hebben gezegd dat Angélique & Sylvia de minst populair zullen worden...Angélique las in de kaarten dat ze wegging. ' t Lijkt mij duidelijk taal!
De geheime briefjes van Lesley?quote:Op woensdag 1 november 2006 21:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een geintje was. Lijkt me heel vreemd dat ze dat tegen Bart hebben gezegd... en dan nog vreemder dat hij dat dan door gaat vertellen. Ik heb het hem ook horen zeggen idd, maar volgens mij was het dus niet serieus. Hoewel ik wel denk dat het klopt. Het gaat sowieso tussen Ilona, Angelique en Sylvia denk ik.
Klopt. Dat zeiden een aantal bwoners ook al. Ze denken zelf ook dat er een nieuwe komt. Zou kunnen.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:00 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
KOmt er eigenlijk iemand terug? Ik bedoel.. Dit is een Talpa eliminatie, daar waren geloof ik andere regels voor dan bij een bewoners eliminatie?
Ik ook de clou van het vrehaal was dat unaniem weggstemmen...zonder polls van buitenaf...Echt zwak...'t Gaat zo nooit 1 jaar lang duren....quote:Op woensdag 1 november 2006 20:58 schreef avonne het volgende:
En toch vind ik het stom dat er iemand weg moet.
Er was al gezegd dat het in ieder geval 30 minuten zou uitlopen.quote:
Ik begin ook te twijfelen en ik wil over een half uur naar bed dus ze moeten opschietenquote:
die is dan meteen bij de volgende ontslagronde de lul dusquote:Op woensdag 1 november 2006 21:01 schreef happyme28 het volgende:
Er staat wel heel specifiek op de site bij de regels dat alleen bij de maandelijkse ontslagronde geen nieuwe bewoner terug komt. Er staat niets over het wegstemmen bij een poll zoals deze. Kan dus zomaar dat er wel een nieuwe komt.
Wel als ze er iemand bij gaan zetten. Wat zal natasia weer over de zeik gaan als dat gebeurtquote:Op woensdag 1 november 2006 21:01 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ik ook de clou van het vrehaal was dat unaniem weggstemmen...zonder polls van buitenaf...Echt zwak...'t Gaat zo nooit 1 jaar lang duren....
Waarom? Je hoeft maar met 1 persoon een goede band te creeren en er is niets aan de hand.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
die is dan meteen bij de volgende ontslagronde de lul dus
Die zijn hartstikke lief man!quote:Op woensdag 1 november 2006 21:02 schreef farceman het volgende:
ligt het nu aan mij of zijn eveline en stefan echt super irritant?
verschrikkelijk irritant zelfs, gvd beter staan zij op 9 en 10quote:Op woensdag 1 november 2006 21:02 schreef farceman het volgende:
Kan zo aanschuiven bij het groepje van Bart, Nena en Brian (en Natasia?) dan is het weer gelijk 5 tegen 5quote:Op woensdag 1 november 2006 21:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom? Je hoeft maar met 1 persoon een goede band te creeren en er is niets aan de hand.
dit lijkt me nou niet bepaald een groep die een nieuwe bewoner met open armen zal ontvangen.... om het voorzichtig uit te drukkenquote:Op woensdag 1 november 2006 21:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom? Je hoeft maar met 1 persoon een goede band te creeren en er is niets aan de hand.
ligt aan jouquote:Op woensdag 1 november 2006 21:02 schreef farceman het volgende:
Ik vind Natascha wel oké.. (in het donker , zonder geluid)quote:Op woensdag 1 november 2006 21:04 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Kan zo aanschuiven bij het groepje van Bart, Nena en Brian (en Natasia?) dan is het weer gelijk 5 tegen 5
Nee nee ligt niet aan jou...Het is hun tweede natuur: irritant zijn. En dat doen ze met het grootste gemak ter wereld!quote:Op woensdag 1 november 2006 21:02 schreef farceman het volgende:
Sommigen niet nee, zoals Stephan en Eveline. Maar ik denk dat Bart het best wel okee vindt als er nog iemand bij komt. En Brian lijkt me ook geen moeilijke jongen.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
dit lijkt me nou niet bepaald een groep die een nieuwe bewoner met open armen zal ontvangen.... om het voorzichtig uit te drukken
Ik mag het niet hopen.. We hebben nog Lesley..quote:Op woensdag 1 november 2006 21:07 schreef avonne het volgende:
Let iedereen goed op?
Zoals de streams nu zijn, zullen ze de komende 6 maanden zijn.
Iedereen op zich zelf en Stephan en Eveline doen erg hun best gezellig en komisch te zijn.
Ik geloof er niets van. Als Stephan en Eveline er niet uit vliegen, gaan ze gewoon door met wat ze aan het doen waren. Zelfde geldt voor de anderen. Toch hoop ik dat ze de bewoners wel duidelijk maken dat dit geen gewoonte gaat worden.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:07 schreef avonne het volgende:
Let iedereen goed op?
Zoals de streams nu zijn, zullen ze de komende 6 maanden zijn.
Iedereen is kalmpjes zich zelf en Stephan en Eveline doen erg hun best gezellig en komisch te zijn.
ze zetten Lesley er gewoon inquote:Op woensdag 1 november 2006 21:09 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik mag het niet hopen.. We hebben nog Lesley..
Maar nu je het zegt... Ik denk dat er inderdaad iemand terug komt.. iemand met wat meer vuurwerk karkater (althans dat hoopt de redactie )
quote:Op woensdag 1 november 2006 21:12 schreef scanman01 het volgende:
Zoals ze net zaten. Dus de regie was inderdaad aan het testen
Ja, anders kunnen ze al die eerdere beelden niet gebruiken.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:12 schreef scanman01 het volgende:
Zoals ze net zaten. Dus de regie was inderdaad aan het testen
Verrekte die een spier in ze gezicht of?quote:Op woensdag 1 november 2006 21:18 schreef scanman01 het volgende:
Bart en Nena DIK op 1 en 2![]()
![]()
![]()
Dat kwam KEIHARD aan bij Stephan vooral
quote:
En Ilona!quote:Op woensdag 1 november 2006 21:18 schreef scanman01 het volgende:
Bart en Nena DIK op 1 en 2![]()
![]()
![]()
Dat kwam KEIHARD aan bij Stephan vooral
Ze is leuk om te zien hequote:Op woensdag 1 november 2006 21:18 schreef Gert het volgende:
Angelique en Sylvia inderdaad.
God wat jammer zeg, ik hoopte even op Eveline.![]()
Oftewel dat wijf doet uit de hoogtequote:Op woensdag 1 november 2006 21:21 schreef Myriam1978 het volgende:
Angélique: "het is dus duidelijk wat voor publiek kijkt..." Tsja het blijft een Talpa programma, niet zo verontwaardigd doen!
Die heeft door dat het publiek stiekeme spelletjes niet waardeert, en gaat het over een heel andere boeg gooien, let maar op. Het zou me tevens niet verbazen als hij "loser" Eveline lanzgaam van zich af gaat stoten, en gaat proberen aan te pappen met populairdere bewoners.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:20 schreef happyme28 het volgende:
Stephan is al weer aan het rekenen.
Volgens mij Silviaquote:Op woensdag 1 november 2006 21:24 schreef Peter6000 het volgende:
Wie ligt eigenlijk het beste bij de bewoners?
Angelique of Silvia?
Ik heb zo'n idee dat dat niet echt nodig is geweest. En zal ze hem er wel in willen houden met de kans op de villa? Of heeft ze hem liever bij zich de hele dag?quote:Op woensdag 1 november 2006 21:22 schreef DaMook het volgende:
Hoevaak zal Lesley gestemd hebben om bart erin te houden![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 21:23 schreef Peter6000 het volgende:
Zo onaantrekkelijk, een rokende blonde vrouw met gelakte nagels
Dat zou me idd niet verbazen.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Die heeft door dat het publiek stiekeme spelletjes niet waardeert, en gaat het over een heel andere boeg gooien, let maar op. Het zou me tevens niet verbazen als hij "loser" Eveline lanzgaam van zich af gaat stoten, en gaat proberen aan te pappen met populairdere bewoners.
Als ik haar was (en zij hem dusquote:Op woensdag 1 november 2006 21:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat dat niet echt nodig is geweest. En zal ze hem er wel in willen houden met de kans op de villa? Of heeft ze hem liever bij zich de hele dag?
Dat betwijfel ik nog steeds een beetjequote:Op woensdag 1 november 2006 21:26 schreef scanman01 het volgende:
Nicolaas en Bart proberen een verklaring te zoeken voor zijn populariteit. Snappen ze nou niet dat het voor 80% ook met Lesley te maken heeft
Het kon slechter inderdaad. Je had je toch niet moeten voorstellen dat Eveline en Stephan alletwee in de top 5 hadden gestaan. Maar toch: een kleine verschuiving tussen de nummer 8 en 9, en het avondje was nog zoveel heerlijker geweest.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:21 schreef scanman01 het volgende:
Eveline met de neus op de feiten gedrukt.. Stephan ook.
Het heerlijke avondje valt vroeg dit jaar
Bart 160, Nena 120 en Brian 85 ofzo. DIK bovenaan met z'n 3-enquote:Op woensdag 1 november 2006 21:22 schreef Day het volgende:
Shit, ik heb het gemist!![]()
Hoeveel punten hebben Bart, Nena en Brian?
Nee, ze moeten eruit komen. Iemand moet overreden worden als het gelijke stemmen is.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:28 schreef scanman01 het volgende:
Wat nou als het gelijkspel wordt??? Dat kan namelijk. Het kan 4 tegen 4 stemmen worden.
Doe dan Natasia maarquote:Op woensdag 1 november 2006 21:29 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee, ze moeten eruit komen. Iemand moet overreden worden als het gelijke stemmen is.
Wie heeft dat gezegd dan? Of waar staat dat?quote:Op woensdag 1 november 2006 21:29 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee, ze moeten eruit komen. Iemand moet overreden worden als het gelijke stemmen is.
Voor mij heeft het niets met Lesley te maken hoor.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:26 schreef scanman01 het volgende:
Nicolaas en Bart proberen een verklaring te zoeken voor zijn populariteit. Snappen ze nou niet dat het voor 80% ook met Lesley te maken heeft
quote:
Dat zei plasmaboy. Ze moeten er met meerderheid van stemmen iemand eruit stemmen. Er moet dus een meerderheid komen.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:31 schreef My_ het volgende:
[..]
Wie heeft dat gezegd dan? Of waar staat dat?
Voor mij ook niet eigenlijk. En Lesley speelt toch pas sinds maandag?quote:Op woensdag 1 november 2006 21:31 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Voor mij heeft het niets met Lesley te maken hoor.
Eveline wil gewoon haar borg terug. Maar helaas voor haar dat feest gaat niet door.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:30 schreef scanman01 het volgende:
Eveline: "Angelique en Sylvia hebben meer recht om hier te zijn als ik. Zij willen hier liever zijn als ik"
Stephan: "Dan ik"
Eveline: "Dat zeg ik"
Stephan: "Nee"
Eveline: "Oh"
dus als er geen meerderheid komt, is er geen exit...Simpel!quote:Op woensdag 1 november 2006 21:32 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat zei plasmaboy. Ze moeten er met meerderheid van stemmen iemand eruit stemmen. Er moet dus een meerderheid komen.
Hoezo niet?quote:Op woensdag 1 november 2006 21:33 schreef moki het volgende:
[..]
Eveline wil gewoon haar borg terug. Maar helaas voor haar dat feest gaat niet door.
Nee, er moet een meerderheid gecreeerd worden. Dat was ook met de stemming voor Nusyer (of hoe heette die) en Sylvia. Discussie tot er een meerderheid is.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:34 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
dus als er geen meerderheid komt, is er geen exit...Simpel!
nee, al 2 weken draaien ze rondjes om elkaar heen.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:33 schreef Day het volgende:
[..]
Voor mij ook niet eigenlijk. En Lesley speelt toch pas sinds maandag?
Maar de regels veranderen hier continue, dus waarom zou het nu hetzelfde gaan als vorige keer?!quote:Op woensdag 1 november 2006 21:36 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee, er moet een meerderheid gecreeerd worden. Dat was ook met de stemming voor Nusyer (of hoe heette die) en Sylvia. Discussie tot er een meerderheid is.
Bart heeft alleen maar wat lopen dollen met het paardenmeisje. Nee, dán Ilona, dié zorgde nog eens voor spektakel op de streams!quote:Op woensdag 1 november 2006 21:36 schreef scanman01 het volgende:
Ilona zit Bart lekker naar beneden te halen. Dat hij toch ook helemaa niets heeft gedaan.
Ja ok, maar maandag was pas de doorbraak en de populariteits-poll liep toch al langer?quote:Op woensdag 1 november 2006 21:36 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, al 2 weken draaien ze rondjes om elkaar heen.
Maandag was het eerste afspraakje
Heb je gestemd dan?quote:Op woensdag 1 november 2006 21:37 schreef happyme28 het volgende:
Ik stoor me wel aan het feit dat ik tot een of andere doelgroep gerekend wordt door die mutsen
Dat kun je ook zo zien dat er alleen iemand uit gaat als er een meerderheid is. Bij gelijk spel dus niemand.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:32 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat zei plasmaboy. Ze moeten er met meerderheid van stemmen iemand eruit stemmen. Er moet dus een meerderheid komen.
Als de paarden dan weg moeten, kan dat paardenmeisje zich dus nog aanmelden voor een vakantiequote:Op woensdag 1 november 2006 21:42 schreef moki het volgende:
De Gouden Kooi vakantie.
Heb je vrij, maar nog geen vakantie geboekt? Kom dan een maandje logeren in De Gouden Kooi. Je maakt dan wel geen kans op de hoofdprijs of de Villa, maar je leidt wel het luxe leventje van een Miljonair. Wil je genieten van een heerlijk glaasje champagne in de jacuzzi. Of wil je lekker zweten in de sauna met de andere Miljonairs? Meld je dan nu aan. En misschien word jij dan, voor even, Miljonair in De Gouden Kooi!
Ja geld zat die lesley. Zal wel een aardige duit kosten zo`n vakantie.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als de paarden dan weg moeten, kan dat paardenmeisje zich dus nog aanmelden voor een vakantie
ach, hou opquote:Op woensdag 1 november 2006 21:43 schreef My_ het volgende:
Natasia is echt diep teleurgesteld in de uitslag!
Volgens mij had de 'diva' () verwacht dat ze wel hoger zou staan...
Dat zou wel eens heel verstandig kunnen zijn.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:24 schreef Gert het volgende:
Het zou me tevens niet verbazen als hij "loser" Eveline lanzgaam van zich af gaat stoten, en gaat proberen aan te pappen met populairdere bewoners.
ze zei dat ze alleen wilde zijn en wilde schrijvenquote:Op woensdag 1 november 2006 21:43 schreef Myriam1978 het volgende:
Niemand gaat naar Sylvia...
Mjah, ze gaat ook zelf wel ver weg zitten heah...quote:Op woensdag 1 november 2006 21:43 schreef Myriam1978 het volgende:
Niemand gaat naar Sylvia...
Dit was ook niet het soort spel wat ik dagelijks dacht te gaan volgen.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:31 schreef Gert het volgende:
Angelique heeft wel een punt, vind ik.
Dit was niet het soort spel waarvoor ze zich opgegeven heeft.
Zo zie ik het ook. Volgens mij trekt ze dit ook helemaal niet.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:44 schreef avonne het volgende:
[..]
ach, hou op
Ze baalt dat haar vriendin Angelique weg gaat.
Zelf verwachtte ze onderaan te staan
Nee, een verwijzing naar haar eigen uitgezakte waffel.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:46 schreef scanman01 het volgende:
Angelique zegt dat, als ze wil stijgen, dat ze dan plastisch chirurgie moet doen.
Is dat een trap onder de gordel richting Nena?
Taktisch is het dan wel slim om juist Sylvia weg te stemmen, wetende dat Angelique het niet lang zal trekken.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:47 schreef Peter6000 het volgende:
Op deze manier wordt die stemming niet meer spannend.![]()
Angelique spoort andere aan, haar te laten gaan.
Omdat ze ervan overtuigd is, dat dit iedere maand gaat gebeuren.
Bart hoeft zich geen zorgen te maken. John gaat nooit de verhaallijn met Lesley opgevenquote:Op woensdag 1 november 2006 21:41 schreef avonne het volgende:
Bart is bezorgd omdat al verschillende hebben aangegeven dat de paarden (en dus Lesley) wel weg kunnen. Omdat ze geen zin hebben om ze te verzorgen.
Tuurlijk. Het zal ook eens aan hun eigen supersaaie en/of slechte karakter liggen.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:49 schreef Peter6000 het volgende:
Het woordje "doelgroep" valt nu wel erg vaak.
Dat staat slim. Zo van: wij hebben de mechanismen wel door. Wij kunnen hier weinig aan doen.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:49 schreef Peter6000 het volgende:
Het woordje "doelgroep" valt nu wel erg vaak.
Ze zouden ook allebei wel mogen gaan, daar merken we als kijker toch weinig van.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:37 schreef Myriam1978 het volgende:
Angélique uit
quote:Op woensdag 1 november 2006 21:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Taktisch is het dan wel slim om juist Sylvia weg te stemmen, wetende dat Angelique het niet lang zal trekken.
quote:Op woensdag 1 november 2006 21:50 schreef avonne het volgende:
Nicolaas "Angelique gaat er zelf wel een keertje uit. Je moet Sylvia er uit knallen"
Dat doe je 1 keer en sta je meteen weer buiten.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:47 schreef moki het volgende:
Wel lachen als je een maand op vakantie gaat in Gouden kooi. Dan kan je alles doorlullen wat je op tv hebt gezien.
Schatten ze je wel piepjongquote:Op woensdag 1 november 2006 21:37 schreef happyme28 het volgende:
Ik stoor me wel aan het feit dat ik tot een of andere doelgroep gerekend wordt door die mutsen
Die Nicolaas is nog niet zo dom.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:50 schreef avonne het volgende:
Nicolaas "Angelique gaat er zelf wel een keertje uit. Je moet Sylvia er uit knallen"
Ja ikkequote:Op woensdag 1 november 2006 21:49 schreef farceman het volgende:
Heeft er iemand hier gestemd op die populariteitss poll? ik heb die namelijk nergens voorbij zien komen niet op de talpa pagina enn niet op tv jullie wel?
kids van 15 t/m 30quote:Op woensdag 1 november 2006 21:55 schreef Day het volgende:
Wat is 'de doelgroep' dan volgens de dames.
Volgens mij slaat dat nergens op nl.
Bart en Brian stemmen zowiezo op Sylvia om te vertrekken.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:55 schreef scanman01 het volgende:
Nicolaas is bezig iedereen over te halen om Sylvia eruit te werken
Rot op Nicolaas
Wat? Een gratis verblijf in de villa?quote:
Dat is hun enige manier om te verklaren dat ze zo weinig stemmen hebben gekregen. Het zijn dus simpele en jonge mensen die kijken en stemmen. Wat mensen met intelligentie hadden Angelique wel veel meer punten gegeven natuurlijkquote:Op woensdag 1 november 2006 21:55 schreef Day het volgende:
Wat is 'de doelgroep' dan volgens de dames.
Volgens mij slaat dat nergens op nl.
Hahhahaa, nee een HIZI Hair verwenpakketquote:Op woensdag 1 november 2006 21:57 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wat? Een gratis verblijf in de villa?
En als dat lukt gaan we die missen omdat?quote:Op woensdag 1 november 2006 21:55 schreef scanman01 het volgende:
Nicolaas is bezig iedereen over te halen om Sylvia eruit te werken
Ook omdat ze het spel spelen. Maar als kijker moet ik zeggen dat Sylvia me veel leuker lijkt dan Angelique, de zeikerd.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:57 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Bart en Brian stemmen zowiezo op Sylvia om te vertrekken.
Hij en Zij verwenpakket... batterijen zelf kopenquote:Op woensdag 1 november 2006 21:58 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hahhahaa, nee een HIZI Hair verwenpakketgeen idee wat het is.
Ik denk dat Sylvia nog wel los komt... en van Angelique hoef je zeker niets meer te verwachten denk ik. Die is alleen maar met haar bedrifje bezig, want geen hond iets kan schelen.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En als datlukt gaan we die missen omdat?
Wat doen Stefan en Nicolaas dan in de top 5?quote:
We dan tegen die hang-harses van Angelique aan moeten blijven kijken.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En als dat lukt gaan we die missen omdat?
Jeu!quote:Op woensdag 1 november 2006 21:58 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hahhahaa, nee een HIZI Hair verwenpakketgeen idee wat het is.
Bart is wel leuk en ik ken er hier meer die erbuiten vallen dan die erbinnen vallenquote:Op woensdag 1 november 2006 21:58 schreef avonne het volgende:
[..]
nou, dat klopt dan toch?
Zo leuk is Bart niet
Ik ben om.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:59 schreef Gert het volgende:
We dan tegen die hang-harses van Angelique aan moeten blijven kijken.
laten we er geen stelling van maken dat hij leuk is, dat is subjectief...quote:Op woensdag 1 november 2006 22:00 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Bart is wel leuk en ik ken er hier meer die erbuiten vallen dan die erbinnen vallen
de vraag was "wie is jouw favoriet?"quote:Op woensdag 1 november 2006 21:59 schreef Day het volgende:
[..]
Wat doen Stefan en Nicolaas dan in de top 5?
En waarom is Evil dan nr. 8 (eigenlijk 9)?
Nicolaas staat op 6. En op zich hebben ze natuurlijk wel een beetje een punt, de "doelgroep"-roepertjes: drie youngsters zijn goed voor dik 70% van de stemmen.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:59 schreef Day het volgende:
[..]
Wat doen Stefan en Nicolaas dan in de top 5?
En waarom is Evil dan nr. 8 (eigenlijk 9)?
Ik weet wel bijna 100% zeker van niet. Je stemt op al die vragen altijd gewoon op de populairste.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:01 schreef avonne het volgende:
[..]
de vraag was "wie is jouw favoriet?"
de stemmer wist niet beter dan dat er alleen contactpunten verdeeld zouden worden.
Als de vraag was geweest "wie mag er blijven?" zou het vast anders zijn geweest.
Ik ben 42 en vind Bart een hele leuke ventquote:Op woensdag 1 november 2006 21:58 schreef avonne het volgende:
[..]
nou, dat klopt dan toch?
Zo leuk is Bart niet
Ah, als altijd vatbaar voor sterke argumenten.quote:
Eenschquote:Op woensdag 1 november 2006 22:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet wel bijna 100% zeker van niet. Je stemt op al die vragen altijd gewoon op de populairste.
Dat ook jaquote:Op woensdag 1 november 2006 21:59 schreef Gert het volgende:
[..]
We dan tegen die hang-harses van Angelique aan moeten blijven kijken.
Welke doelgroepquote:Op woensdag 1 november 2006 21:56 schreef Gert het volgende:
DOELGROEPDOELGROEPDOELGROEPDOELGROEP
DOELGROEPDOELGROEPDOELGROEPDOELGROEP
De volgende die dit zegt, krijgt een hoog voltage door z'n flikker
Nerna laat izch niet snel ompraten !! Toen iedereen tegen Nicolaas was stond ze ook haar mannetje.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:05 schreef Myriam1978 het volgende:
ok dus Ilona en Nena moeten omgepraat worden...die zijn de zwevende kiezers
Angelique heeft dat wel door.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:09 schreef scanman01 het volgende:
De twee dames moeten zich maar eens gaan afvragen waarom John het niet erg vindt dat beide dames er uit kunnen vliegen.
Omdat Bart mee eens wasquote:Op woensdag 1 november 2006 22:06 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Nerna laat izch niet snel ompraten !! Toen iedereen tegen Nicolaas was stond ze ook haar mannetje.
Dan hangt alles van Ilonaquote:Op woensdag 1 november 2006 22:13 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eensch! Ze weet prima wat ze (niet) wil !
Zeker weten. Maar ze heeft wel een zwak voor Bart, dus zal zijn argumenten wel mee laten wegen denk ik.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:13 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eensch! Ze weet prima wat ze (niet) wil !
Klopt, het was wellicht wat naief van Angelique om te denken dat het er in het programma niet om zou gaan om te scoren bij de kijker. Maar toch... onder die voorwendselen zijn ze wél het huis ingelokt: gewoon blijven zitten tot er niemand meer over is, en die villa is van jou.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:09 schreef scanman01 het volgende:
De twee dames moeten zich maar eens gaan afvragen waarom John het niet erg vindt dat beide dames er uit kunnen vliegen.
quote:Op woensdag 1 november 2006 22:16 schreef avonne het volgende:
gaan ze nog dronken worden en een afscheidsfeestje organiseren?
exit diner met toespraken en een traan en zo?
Ze wisten ook dat er maar zo een bewoner een waarschuwing kan krijgen en dan eruit kan worden gezet.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt, het was wellicht wat naief van Angelique om te denken dat het er in het programma niet om zou gaan om te scoren bij de kijker. Maar toch... onder die voorwendselen zijn ze wél het huis ingelokt: gewoon blijven zitten tot er niemand meer over is, en die villa is van jou.
Ilona zal toch niet voor Sylvia stemmen?quote:Op woensdag 1 november 2006 22:16 schreef Myriam1978 het volgende:
Als Ilona stemt voor Sylvia dan is het gelijk spel...Dan zouden ze haar (Ilona) moeten ompraten...Dat wordt hard voor d'r
Datvraag ik me dus af. Als er geen meerderheid voor een exit is, dan is er geen exit. Zo kun je het ook uitleggen.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:16 schreef Myriam1978 het volgende:
Als Ilona stemt voor Sylvia dan is het gelijk spel...Dan zouden ze haar (Ilona) moeten ompraten...Dat wordt hard voor d'r
In 2 seconden is Ilona om. Ze zal nu voor Angelique stemmen. Dan hangt het van Nena en Nico af. Nena twijfelt en Nico zegt voor Angelique te gaan, maar hij kan rare sprongen maken.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ilona zal toch niet voor Sylvia stemmen?
Het enige dat belangrijk is, is: hoe legt Sjon het uit.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Datvraag ik me dus af. Als er geen meerderheid voor een exit is, dan is er geen exit. Zo kun je het ook uitleggen.
Om te blijven (ik danquote:Op woensdag 1 november 2006 22:21 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoor jullie steeds over stemmen van bepaalde bewoners praten. Maar hebben jullie het dan over stemmen om te vertrekken of om te blijven?
Iemand schreef hier eerder dan er moet een meerderheid komen, dus dmv discussie, zelfde verhaal als tussen Noussayr en Sylviaquote:Op woensdag 1 november 2006 22:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Datvraag ik me dus af. Als er geen meerderheid voor een exit is, dan is er geen exit. Zo kun je het ook uitleggen.
Als mensen moeten stemmen voor bv Angelique... en ze laten dan Sylvia meestemmen (en later ook andersom natuurlijk) dan stem je dus met 9 mensen en is er altijd een meerderheid. maar in de b rief stond dat de andere 8 moeten stemmen.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Het enige dat belangrijk is, is: hoe legt Sjon het uit.
Eigenlijk knap waardeloos, dat de regels niet vast liggen, maar zo is het wél.
Gevaarlijke dame is zij.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:20 schreef happyme28 het volgende:
[..]
In 2 seconden is Ilona om. Ze zal nu voor Angelique stemmen. Dan hangt het van Nena en Nico af. Nena twijfelt en Nico zegt voor Angelique te gaan, maar hij kan rare sprongen maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |