quote:Op woensdag 1 november 2006 21:12 schreef scanman01 het volgende:
Zoals ze net zaten. Dus de regie was inderdaad aan het testen
Ja, anders kunnen ze al die eerdere beelden niet gebruiken.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:12 schreef scanman01 het volgende:
Zoals ze net zaten. Dus de regie was inderdaad aan het testen
Verrekte die een spier in ze gezicht of?quote:Op woensdag 1 november 2006 21:18 schreef scanman01 het volgende:
Bart en Nena DIK op 1 en 2![]()
![]()
![]()
Dat kwam KEIHARD aan bij Stephan vooral
quote:
En Ilona!quote:Op woensdag 1 november 2006 21:18 schreef scanman01 het volgende:
Bart en Nena DIK op 1 en 2![]()
![]()
![]()
Dat kwam KEIHARD aan bij Stephan vooral
Ze is leuk om te zien hequote:Op woensdag 1 november 2006 21:18 schreef Gert het volgende:
Angelique en Sylvia inderdaad.
God wat jammer zeg, ik hoopte even op Eveline.![]()
Oftewel dat wijf doet uit de hoogtequote:Op woensdag 1 november 2006 21:21 schreef Myriam1978 het volgende:
Angélique: "het is dus duidelijk wat voor publiek kijkt..." Tsja het blijft een Talpa programma, niet zo verontwaardigd doen!
Die heeft door dat het publiek stiekeme spelletjes niet waardeert, en gaat het over een heel andere boeg gooien, let maar op. Het zou me tevens niet verbazen als hij "loser" Eveline lanzgaam van zich af gaat stoten, en gaat proberen aan te pappen met populairdere bewoners.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:20 schreef happyme28 het volgende:
Stephan is al weer aan het rekenen.
Volgens mij Silviaquote:Op woensdag 1 november 2006 21:24 schreef Peter6000 het volgende:
Wie ligt eigenlijk het beste bij de bewoners?
Angelique of Silvia?
Ik heb zo'n idee dat dat niet echt nodig is geweest. En zal ze hem er wel in willen houden met de kans op de villa? Of heeft ze hem liever bij zich de hele dag?quote:Op woensdag 1 november 2006 21:22 schreef DaMook het volgende:
Hoevaak zal Lesley gestemd hebben om bart erin te houden![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 21:23 schreef Peter6000 het volgende:
Zo onaantrekkelijk, een rokende blonde vrouw met gelakte nagels
Dat zou me idd niet verbazen.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Die heeft door dat het publiek stiekeme spelletjes niet waardeert, en gaat het over een heel andere boeg gooien, let maar op. Het zou me tevens niet verbazen als hij "loser" Eveline lanzgaam van zich af gaat stoten, en gaat proberen aan te pappen met populairdere bewoners.
Als ik haar was (en zij hem dusquote:Op woensdag 1 november 2006 21:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat dat niet echt nodig is geweest. En zal ze hem er wel in willen houden met de kans op de villa? Of heeft ze hem liever bij zich de hele dag?
Dat betwijfel ik nog steeds een beetjequote:Op woensdag 1 november 2006 21:26 schreef scanman01 het volgende:
Nicolaas en Bart proberen een verklaring te zoeken voor zijn populariteit. Snappen ze nou niet dat het voor 80% ook met Lesley te maken heeft
Het kon slechter inderdaad. Je had je toch niet moeten voorstellen dat Eveline en Stephan alletwee in de top 5 hadden gestaan. Maar toch: een kleine verschuiving tussen de nummer 8 en 9, en het avondje was nog zoveel heerlijker geweest.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:21 schreef scanman01 het volgende:
Eveline met de neus op de feiten gedrukt.. Stephan ook.
Het heerlijke avondje valt vroeg dit jaar
Bart 160, Nena 120 en Brian 85 ofzo. DIK bovenaan met z'n 3-enquote:Op woensdag 1 november 2006 21:22 schreef Day het volgende:
Shit, ik heb het gemist!![]()
Hoeveel punten hebben Bart, Nena en Brian?
Nee, ze moeten eruit komen. Iemand moet overreden worden als het gelijke stemmen is.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:28 schreef scanman01 het volgende:
Wat nou als het gelijkspel wordt??? Dat kan namelijk. Het kan 4 tegen 4 stemmen worden.
Doe dan Natasia maarquote:Op woensdag 1 november 2006 21:29 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee, ze moeten eruit komen. Iemand moet overreden worden als het gelijke stemmen is.
Wie heeft dat gezegd dan? Of waar staat dat?quote:Op woensdag 1 november 2006 21:29 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee, ze moeten eruit komen. Iemand moet overreden worden als het gelijke stemmen is.
Voor mij heeft het niets met Lesley te maken hoor.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:26 schreef scanman01 het volgende:
Nicolaas en Bart proberen een verklaring te zoeken voor zijn populariteit. Snappen ze nou niet dat het voor 80% ook met Lesley te maken heeft
quote:
Dat zei plasmaboy. Ze moeten er met meerderheid van stemmen iemand eruit stemmen. Er moet dus een meerderheid komen.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:31 schreef My_ het volgende:
[..]
Wie heeft dat gezegd dan? Of waar staat dat?
Voor mij ook niet eigenlijk. En Lesley speelt toch pas sinds maandag?quote:Op woensdag 1 november 2006 21:31 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Voor mij heeft het niets met Lesley te maken hoor.
Eveline wil gewoon haar borg terug. Maar helaas voor haar dat feest gaat niet door.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:30 schreef scanman01 het volgende:
Eveline: "Angelique en Sylvia hebben meer recht om hier te zijn als ik. Zij willen hier liever zijn als ik"
Stephan: "Dan ik"
Eveline: "Dat zeg ik"
Stephan: "Nee"
Eveline: "Oh"
dus als er geen meerderheid komt, is er geen exit...Simpel!quote:Op woensdag 1 november 2006 21:32 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat zei plasmaboy. Ze moeten er met meerderheid van stemmen iemand eruit stemmen. Er moet dus een meerderheid komen.
Hoezo niet?quote:Op woensdag 1 november 2006 21:33 schreef moki het volgende:
[..]
Eveline wil gewoon haar borg terug. Maar helaas voor haar dat feest gaat niet door.
Nee, er moet een meerderheid gecreeerd worden. Dat was ook met de stemming voor Nusyer (of hoe heette die) en Sylvia. Discussie tot er een meerderheid is.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:34 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
dus als er geen meerderheid komt, is er geen exit...Simpel!
nee, al 2 weken draaien ze rondjes om elkaar heen.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:33 schreef Day het volgende:
[..]
Voor mij ook niet eigenlijk. En Lesley speelt toch pas sinds maandag?
Maar de regels veranderen hier continue, dus waarom zou het nu hetzelfde gaan als vorige keer?!quote:Op woensdag 1 november 2006 21:36 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee, er moet een meerderheid gecreeerd worden. Dat was ook met de stemming voor Nusyer (of hoe heette die) en Sylvia. Discussie tot er een meerderheid is.
Bart heeft alleen maar wat lopen dollen met het paardenmeisje. Nee, dán Ilona, dié zorgde nog eens voor spektakel op de streams!quote:Op woensdag 1 november 2006 21:36 schreef scanman01 het volgende:
Ilona zit Bart lekker naar beneden te halen. Dat hij toch ook helemaa niets heeft gedaan.
Ja ok, maar maandag was pas de doorbraak en de populariteits-poll liep toch al langer?quote:Op woensdag 1 november 2006 21:36 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, al 2 weken draaien ze rondjes om elkaar heen.
Maandag was het eerste afspraakje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |