Nicolaas doet wel vaker raar met brievenquote:Op woensdag 1 november 2006 20:52 schreef farceman het volgende:
wel raar hoor dat gedoe met nicolaas waarom wordt de stemming anders uitgesteld en waar was die brief vanmiddag voor en warom hebben we nu geen beelden van hem?
quote:Op woensdag 1 november 2006 20:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Schaamtegevoel heeft Eveline alleen op blootgebied... verder helemaal nergens voor.
Ik ga er vanuit dat dat van Bart bluf is geweest. Hij en Nico zaten gewoon tegen elkaar op te bieden. Maar het zou zomaar goed gegokt kunnen wezen.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:56 schreef Myriam1978 het volgende:
Bart zei gisteren dat ze tegen hebben gezegd dat Angélique & Sylvia de minst populair zullen worden...Angélique las in de kaarten dat ze wegging. ' t Lijkt mij duidelijk taal!
KOmt er eigenlijk iemand terug? Ik bedoel.. Dit is een Talpa eliminatie, daar waren geloof ik andere regels voor dan bij een bewoners eliminatie?quote:Op woensdag 1 november 2006 20:58 schreef avonne het volgende:
En toch vind ik het stom dat er iemand weg moet.
Ik denk dat dat een geintje was. Lijkt me heel vreemd dat ze dat tegen Bart hebben gezegd... en dan nog vreemder dat hij dat dan door gaat vertellen. Ik heb het hem ook horen zeggen idd, maar volgens mij was het dus niet serieus. Hoewel ik wel denk dat het klopt. Het gaat sowieso tussen Ilona, Angelique en Sylvia denk ik.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:56 schreef Myriam1978 het volgende:
Bart zei gisteren dat ze tegen hebben gezegd dat Angélique & Sylvia de minst populair zullen worden...Angélique las in de kaarten dat ze wegging. ' t Lijkt mij duidelijk taal!
De geheime briefjes van Lesley?quote:Op woensdag 1 november 2006 21:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een geintje was. Lijkt me heel vreemd dat ze dat tegen Bart hebben gezegd... en dan nog vreemder dat hij dat dan door gaat vertellen. Ik heb het hem ook horen zeggen idd, maar volgens mij was het dus niet serieus. Hoewel ik wel denk dat het klopt. Het gaat sowieso tussen Ilona, Angelique en Sylvia denk ik.
Klopt. Dat zeiden een aantal bwoners ook al. Ze denken zelf ook dat er een nieuwe komt. Zou kunnen.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:00 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
KOmt er eigenlijk iemand terug? Ik bedoel.. Dit is een Talpa eliminatie, daar waren geloof ik andere regels voor dan bij een bewoners eliminatie?
Ik ook de clou van het vrehaal was dat unaniem weggstemmen...zonder polls van buitenaf...Echt zwak...'t Gaat zo nooit 1 jaar lang duren....quote:Op woensdag 1 november 2006 20:58 schreef avonne het volgende:
En toch vind ik het stom dat er iemand weg moet.
Er was al gezegd dat het in ieder geval 30 minuten zou uitlopen.quote:
Ik begin ook te twijfelen en ik wil over een half uur naar bed dus ze moeten opschietenquote:
die is dan meteen bij de volgende ontslagronde de lul dusquote:Op woensdag 1 november 2006 21:01 schreef happyme28 het volgende:
Er staat wel heel specifiek op de site bij de regels dat alleen bij de maandelijkse ontslagronde geen nieuwe bewoner terug komt. Er staat niets over het wegstemmen bij een poll zoals deze. Kan dus zomaar dat er wel een nieuwe komt.
Wel als ze er iemand bij gaan zetten. Wat zal natasia weer over de zeik gaan als dat gebeurtquote:Op woensdag 1 november 2006 21:01 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ik ook de clou van het vrehaal was dat unaniem weggstemmen...zonder polls van buitenaf...Echt zwak...'t Gaat zo nooit 1 jaar lang duren....
Waarom? Je hoeft maar met 1 persoon een goede band te creeren en er is niets aan de hand.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
die is dan meteen bij de volgende ontslagronde de lul dus
Die zijn hartstikke lief man!quote:Op woensdag 1 november 2006 21:02 schreef farceman het volgende:
ligt het nu aan mij of zijn eveline en stefan echt super irritant?
verschrikkelijk irritant zelfs, gvd beter staan zij op 9 en 10quote:Op woensdag 1 november 2006 21:02 schreef farceman het volgende:
Kan zo aanschuiven bij het groepje van Bart, Nena en Brian (en Natasia?) dan is het weer gelijk 5 tegen 5quote:Op woensdag 1 november 2006 21:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom? Je hoeft maar met 1 persoon een goede band te creeren en er is niets aan de hand.
dit lijkt me nou niet bepaald een groep die een nieuwe bewoner met open armen zal ontvangen.... om het voorzichtig uit te drukkenquote:Op woensdag 1 november 2006 21:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom? Je hoeft maar met 1 persoon een goede band te creeren en er is niets aan de hand.
ligt aan jouquote:Op woensdag 1 november 2006 21:02 schreef farceman het volgende:
Ik vind Natascha wel oké.. (in het donker , zonder geluid)quote:Op woensdag 1 november 2006 21:04 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Kan zo aanschuiven bij het groepje van Bart, Nena en Brian (en Natasia?) dan is het weer gelijk 5 tegen 5
Nee nee ligt niet aan jou...Het is hun tweede natuur: irritant zijn. En dat doen ze met het grootste gemak ter wereld!quote:Op woensdag 1 november 2006 21:02 schreef farceman het volgende:
Sommigen niet nee, zoals Stephan en Eveline. Maar ik denk dat Bart het best wel okee vindt als er nog iemand bij komt. En Brian lijkt me ook geen moeilijke jongen.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
dit lijkt me nou niet bepaald een groep die een nieuwe bewoner met open armen zal ontvangen.... om het voorzichtig uit te drukken
Ik mag het niet hopen.. We hebben nog Lesley..quote:Op woensdag 1 november 2006 21:07 schreef avonne het volgende:
Let iedereen goed op?
Zoals de streams nu zijn, zullen ze de komende 6 maanden zijn.
Iedereen op zich zelf en Stephan en Eveline doen erg hun best gezellig en komisch te zijn.
Ik geloof er niets van. Als Stephan en Eveline er niet uit vliegen, gaan ze gewoon door met wat ze aan het doen waren. Zelfde geldt voor de anderen. Toch hoop ik dat ze de bewoners wel duidelijk maken dat dit geen gewoonte gaat worden.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:07 schreef avonne het volgende:
Let iedereen goed op?
Zoals de streams nu zijn, zullen ze de komende 6 maanden zijn.
Iedereen is kalmpjes zich zelf en Stephan en Eveline doen erg hun best gezellig en komisch te zijn.
ze zetten Lesley er gewoon inquote:Op woensdag 1 november 2006 21:09 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik mag het niet hopen.. We hebben nog Lesley..
Maar nu je het zegt... Ik denk dat er inderdaad iemand terug komt.. iemand met wat meer vuurwerk karkater (althans dat hoopt de redactie )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |