Heb je gestemd dan?quote:Op woensdag 1 november 2006 21:37 schreef happyme28 het volgende:
Ik stoor me wel aan het feit dat ik tot een of andere doelgroep gerekend wordt door die mutsen
Dat kun je ook zo zien dat er alleen iemand uit gaat als er een meerderheid is. Bij gelijk spel dus niemand.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:32 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat zei plasmaboy. Ze moeten er met meerderheid van stemmen iemand eruit stemmen. Er moet dus een meerderheid komen.
Als de paarden dan weg moeten, kan dat paardenmeisje zich dus nog aanmelden voor een vakantiequote:Op woensdag 1 november 2006 21:42 schreef moki het volgende:
De Gouden Kooi vakantie.
Heb je vrij, maar nog geen vakantie geboekt? Kom dan een maandje logeren in De Gouden Kooi. Je maakt dan wel geen kans op de hoofdprijs of de Villa, maar je leidt wel het luxe leventje van een Miljonair. Wil je genieten van een heerlijk glaasje champagne in de jacuzzi. Of wil je lekker zweten in de sauna met de andere Miljonairs? Meld je dan nu aan. En misschien word jij dan, voor even, Miljonair in De Gouden Kooi!
Ja geld zat die lesley. Zal wel een aardige duit kosten zo`n vakantie.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als de paarden dan weg moeten, kan dat paardenmeisje zich dus nog aanmelden voor een vakantie
ach, hou opquote:Op woensdag 1 november 2006 21:43 schreef My_ het volgende:
Natasia is echt diep teleurgesteld in de uitslag!
Volgens mij had de 'diva' () verwacht dat ze wel hoger zou staan...
Dat zou wel eens heel verstandig kunnen zijn.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:24 schreef Gert het volgende:
Het zou me tevens niet verbazen als hij "loser" Eveline lanzgaam van zich af gaat stoten, en gaat proberen aan te pappen met populairdere bewoners.
ze zei dat ze alleen wilde zijn en wilde schrijvenquote:Op woensdag 1 november 2006 21:43 schreef Myriam1978 het volgende:
Niemand gaat naar Sylvia...
Mjah, ze gaat ook zelf wel ver weg zitten heah...quote:Op woensdag 1 november 2006 21:43 schreef Myriam1978 het volgende:
Niemand gaat naar Sylvia...
Dit was ook niet het soort spel wat ik dagelijks dacht te gaan volgen.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:31 schreef Gert het volgende:
Angelique heeft wel een punt, vind ik.
Dit was niet het soort spel waarvoor ze zich opgegeven heeft.
Zo zie ik het ook. Volgens mij trekt ze dit ook helemaal niet.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:44 schreef avonne het volgende:
[..]
ach, hou op
Ze baalt dat haar vriendin Angelique weg gaat.
Zelf verwachtte ze onderaan te staan
Nee, een verwijzing naar haar eigen uitgezakte waffel.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:46 schreef scanman01 het volgende:
Angelique zegt dat, als ze wil stijgen, dat ze dan plastisch chirurgie moet doen.
Is dat een trap onder de gordel richting Nena?
Taktisch is het dan wel slim om juist Sylvia weg te stemmen, wetende dat Angelique het niet lang zal trekken.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:47 schreef Peter6000 het volgende:
Op deze manier wordt die stemming niet meer spannend.![]()
Angelique spoort andere aan, haar te laten gaan.
Omdat ze ervan overtuigd is, dat dit iedere maand gaat gebeuren.
Bart hoeft zich geen zorgen te maken. John gaat nooit de verhaallijn met Lesley opgevenquote:Op woensdag 1 november 2006 21:41 schreef avonne het volgende:
Bart is bezorgd omdat al verschillende hebben aangegeven dat de paarden (en dus Lesley) wel weg kunnen. Omdat ze geen zin hebben om ze te verzorgen.
Tuurlijk. Het zal ook eens aan hun eigen supersaaie en/of slechte karakter liggen.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:49 schreef Peter6000 het volgende:
Het woordje "doelgroep" valt nu wel erg vaak.
Dat staat slim. Zo van: wij hebben de mechanismen wel door. Wij kunnen hier weinig aan doen.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:49 schreef Peter6000 het volgende:
Het woordje "doelgroep" valt nu wel erg vaak.
Ze zouden ook allebei wel mogen gaan, daar merken we als kijker toch weinig van.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:37 schreef Myriam1978 het volgende:
Angélique uit
quote:Op woensdag 1 november 2006 21:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Taktisch is het dan wel slim om juist Sylvia weg te stemmen, wetende dat Angelique het niet lang zal trekken.
quote:Op woensdag 1 november 2006 21:50 schreef avonne het volgende:
Nicolaas "Angelique gaat er zelf wel een keertje uit. Je moet Sylvia er uit knallen"
Dat doe je 1 keer en sta je meteen weer buiten.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:47 schreef moki het volgende:
Wel lachen als je een maand op vakantie gaat in Gouden kooi. Dan kan je alles doorlullen wat je op tv hebt gezien.
Schatten ze je wel piepjongquote:Op woensdag 1 november 2006 21:37 schreef happyme28 het volgende:
Ik stoor me wel aan het feit dat ik tot een of andere doelgroep gerekend wordt door die mutsen
Die Nicolaas is nog niet zo dom.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:50 schreef avonne het volgende:
Nicolaas "Angelique gaat er zelf wel een keertje uit. Je moet Sylvia er uit knallen"
Ja ikkequote:Op woensdag 1 november 2006 21:49 schreef farceman het volgende:
Heeft er iemand hier gestemd op die populariteitss poll? ik heb die namelijk nergens voorbij zien komen niet op de talpa pagina enn niet op tv jullie wel?
kids van 15 t/m 30quote:Op woensdag 1 november 2006 21:55 schreef Day het volgende:
Wat is 'de doelgroep' dan volgens de dames.
Volgens mij slaat dat nergens op nl.
Bart en Brian stemmen zowiezo op Sylvia om te vertrekken.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:55 schreef scanman01 het volgende:
Nicolaas is bezig iedereen over te halen om Sylvia eruit te werken
Rot op Nicolaas
Wat? Een gratis verblijf in de villa?quote:
Dat is hun enige manier om te verklaren dat ze zo weinig stemmen hebben gekregen. Het zijn dus simpele en jonge mensen die kijken en stemmen. Wat mensen met intelligentie hadden Angelique wel veel meer punten gegeven natuurlijkquote:Op woensdag 1 november 2006 21:55 schreef Day het volgende:
Wat is 'de doelgroep' dan volgens de dames.
Volgens mij slaat dat nergens op nl.
Hahhahaa, nee een HIZI Hair verwenpakketquote:Op woensdag 1 november 2006 21:57 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wat? Een gratis verblijf in de villa?
En als dat lukt gaan we die missen omdat?quote:Op woensdag 1 november 2006 21:55 schreef scanman01 het volgende:
Nicolaas is bezig iedereen over te halen om Sylvia eruit te werken
Ook omdat ze het spel spelen. Maar als kijker moet ik zeggen dat Sylvia me veel leuker lijkt dan Angelique, de zeikerd.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:57 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Bart en Brian stemmen zowiezo op Sylvia om te vertrekken.
Hij en Zij verwenpakket... batterijen zelf kopenquote:Op woensdag 1 november 2006 21:58 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hahhahaa, nee een HIZI Hair verwenpakketgeen idee wat het is.
Ik denk dat Sylvia nog wel los komt... en van Angelique hoef je zeker niets meer te verwachten denk ik. Die is alleen maar met haar bedrifje bezig, want geen hond iets kan schelen.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En als datlukt gaan we die missen omdat?
Wat doen Stefan en Nicolaas dan in de top 5?quote:
We dan tegen die hang-harses van Angelique aan moeten blijven kijken.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En als dat lukt gaan we die missen omdat?
Jeu!quote:Op woensdag 1 november 2006 21:58 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hahhahaa, nee een HIZI Hair verwenpakketgeen idee wat het is.
Bart is wel leuk en ik ken er hier meer die erbuiten vallen dan die erbinnen vallenquote:Op woensdag 1 november 2006 21:58 schreef avonne het volgende:
[..]
nou, dat klopt dan toch?
Zo leuk is Bart niet
Ik ben om.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:59 schreef Gert het volgende:
We dan tegen die hang-harses van Angelique aan moeten blijven kijken.
laten we er geen stelling van maken dat hij leuk is, dat is subjectief...quote:Op woensdag 1 november 2006 22:00 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Bart is wel leuk en ik ken er hier meer die erbuiten vallen dan die erbinnen vallen
de vraag was "wie is jouw favoriet?"quote:Op woensdag 1 november 2006 21:59 schreef Day het volgende:
[..]
Wat doen Stefan en Nicolaas dan in de top 5?
En waarom is Evil dan nr. 8 (eigenlijk 9)?
Nicolaas staat op 6. En op zich hebben ze natuurlijk wel een beetje een punt, de "doelgroep"-roepertjes: drie youngsters zijn goed voor dik 70% van de stemmen.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:59 schreef Day het volgende:
[..]
Wat doen Stefan en Nicolaas dan in de top 5?
En waarom is Evil dan nr. 8 (eigenlijk 9)?
Ik weet wel bijna 100% zeker van niet. Je stemt op al die vragen altijd gewoon op de populairste.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:01 schreef avonne het volgende:
[..]
de vraag was "wie is jouw favoriet?"
de stemmer wist niet beter dan dat er alleen contactpunten verdeeld zouden worden.
Als de vraag was geweest "wie mag er blijven?" zou het vast anders zijn geweest.
Ik ben 42 en vind Bart een hele leuke ventquote:Op woensdag 1 november 2006 21:58 schreef avonne het volgende:
[..]
nou, dat klopt dan toch?
Zo leuk is Bart niet
Ah, als altijd vatbaar voor sterke argumenten.quote:
Eenschquote:Op woensdag 1 november 2006 22:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet wel bijna 100% zeker van niet. Je stemt op al die vragen altijd gewoon op de populairste.
Dat ook jaquote:Op woensdag 1 november 2006 21:59 schreef Gert het volgende:
[..]
We dan tegen die hang-harses van Angelique aan moeten blijven kijken.
Welke doelgroepquote:Op woensdag 1 november 2006 21:56 schreef Gert het volgende:
DOELGROEPDOELGROEPDOELGROEPDOELGROEP
DOELGROEPDOELGROEPDOELGROEPDOELGROEP
De volgende die dit zegt, krijgt een hoog voltage door z'n flikker
Nerna laat izch niet snel ompraten !! Toen iedereen tegen Nicolaas was stond ze ook haar mannetje.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:05 schreef Myriam1978 het volgende:
ok dus Ilona en Nena moeten omgepraat worden...die zijn de zwevende kiezers
Angelique heeft dat wel door.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:09 schreef scanman01 het volgende:
De twee dames moeten zich maar eens gaan afvragen waarom John het niet erg vindt dat beide dames er uit kunnen vliegen.
Omdat Bart mee eens wasquote:Op woensdag 1 november 2006 22:06 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Nerna laat izch niet snel ompraten !! Toen iedereen tegen Nicolaas was stond ze ook haar mannetje.
Dan hangt alles van Ilonaquote:Op woensdag 1 november 2006 22:13 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eensch! Ze weet prima wat ze (niet) wil !
Zeker weten. Maar ze heeft wel een zwak voor Bart, dus zal zijn argumenten wel mee laten wegen denk ik.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:13 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eensch! Ze weet prima wat ze (niet) wil !
Klopt, het was wellicht wat naief van Angelique om te denken dat het er in het programma niet om zou gaan om te scoren bij de kijker. Maar toch... onder die voorwendselen zijn ze wél het huis ingelokt: gewoon blijven zitten tot er niemand meer over is, en die villa is van jou.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:09 schreef scanman01 het volgende:
De twee dames moeten zich maar eens gaan afvragen waarom John het niet erg vindt dat beide dames er uit kunnen vliegen.
quote:Op woensdag 1 november 2006 22:16 schreef avonne het volgende:
gaan ze nog dronken worden en een afscheidsfeestje organiseren?
exit diner met toespraken en een traan en zo?
Ze wisten ook dat er maar zo een bewoner een waarschuwing kan krijgen en dan eruit kan worden gezet.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt, het was wellicht wat naief van Angelique om te denken dat het er in het programma niet om zou gaan om te scoren bij de kijker. Maar toch... onder die voorwendselen zijn ze wél het huis ingelokt: gewoon blijven zitten tot er niemand meer over is, en die villa is van jou.
Ilona zal toch niet voor Sylvia stemmen?quote:Op woensdag 1 november 2006 22:16 schreef Myriam1978 het volgende:
Als Ilona stemt voor Sylvia dan is het gelijk spel...Dan zouden ze haar (Ilona) moeten ompraten...Dat wordt hard voor d'r
Datvraag ik me dus af. Als er geen meerderheid voor een exit is, dan is er geen exit. Zo kun je het ook uitleggen.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:16 schreef Myriam1978 het volgende:
Als Ilona stemt voor Sylvia dan is het gelijk spel...Dan zouden ze haar (Ilona) moeten ompraten...Dat wordt hard voor d'r
In 2 seconden is Ilona om. Ze zal nu voor Angelique stemmen. Dan hangt het van Nena en Nico af. Nena twijfelt en Nico zegt voor Angelique te gaan, maar hij kan rare sprongen maken.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ilona zal toch niet voor Sylvia stemmen?
Het enige dat belangrijk is, is: hoe legt Sjon het uit.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Datvraag ik me dus af. Als er geen meerderheid voor een exit is, dan is er geen exit. Zo kun je het ook uitleggen.
Om te blijven (ik danquote:Op woensdag 1 november 2006 22:21 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoor jullie steeds over stemmen van bepaalde bewoners praten. Maar hebben jullie het dan over stemmen om te vertrekken of om te blijven?
Iemand schreef hier eerder dan er moet een meerderheid komen, dus dmv discussie, zelfde verhaal als tussen Noussayr en Sylviaquote:Op woensdag 1 november 2006 22:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Datvraag ik me dus af. Als er geen meerderheid voor een exit is, dan is er geen exit. Zo kun je het ook uitleggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |