wat komt ie hopeloos over zegquote:Op woensdag 1 november 2006 18:27 schreef maril het volgende:
Rutte was net boooooos bij 2 vandaag
Over dat ze niet tevreden waren over 'm? Of omdat 'ie niet tussen Bos en Balkenende kan komen?quote:Op woensdag 1 november 2006 18:27 schreef maril het volgende:
Rutte was net boooooos bij 2 vandaag
quote:Op woensdag 1 november 2006 18:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Over dat ze niet tevreden waren over 'm? Of omdat 'ie niet tussen Bos en Balkenende kan komen?
Het is trouwens tegenwoordig één vandaag.
jaquote:Op woensdag 1 november 2006 18:32 schreef maril het volgende:
[..]
jka 1 vandaag, maar hij was boos omdat hij als de ideale schoonzoon overkwam of juist niet
![]()
Gewoon, vandaag een beetje nagenieten.quote:
zit je iig veilig; kan er geen vuurwerk naar je hoofd gegooid wordenquote:Op woensdag 1 november 2006 18:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon, vandaag een beetje nagenieten.
Alleen jammer dat m'n turkse collega en Galatasaray-supporter nog steeds op vakantie is![]()
Inderdaad. Erg triest was dat. Gelukkig werden de fakkels net niet mijn richting ingegooid. . Maar ik hield wel m'n hart vast, aangezien de kans aanwezig was geweest dat die fakkels weldegelijk mijn kant op werden gegooid.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zit je iig veilig; kan er geen vuurwerk naar je hoofd gegooid worden
ja was echt schandalig. Het verharde de sfeer flink, zeker op oost! Gelukkig stopten ze ermeequote:Op woensdag 1 november 2006 18:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad. Erg triest was dat. Gelukkig werden de fakkels net niet mijn richting ingegooid. . Maar ik hield wel m'n hart vast, aangezien de kans aanwezig was geweest dat die fakkels weldegelijk mijn kant op werden gegooid.
Ja moest er nog aan denken dat jij daar zat... gelukkig dat het allemaal goed is afgelopen!quote:Op woensdag 1 november 2006 18:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad. Erg triest was dat. Gelukkig werden de fakkels net niet mijn richting ingegooid. . Maar ik hield wel m'n hart vast, aangezien de kans aanwezig was geweest dat die fakkels weldegelijk mijn kant op werden gegooid.
quote:Op woensdag 1 november 2006 18:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja moest er nog aan denken dat jij daar zat... gelukkig dat het allemaal goed is afgelopen!
Ik had eigenlijk verwacht dat Bos de Turken wel ff een lesje zou lerenquote:
Daar heb ik de vorige keer met 3-1 van gewonnen.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:20 schreef methodmich het volgende:
Maar Bos legt je er straks dik op.
Wel je winstpartijen melden hèquote:
Helaas, 4-3 voor mij.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:20 schreef methodmich het volgende:
Maar Bos legt je er straks dik op.
Ben je daar niet al te laat voor?quote:Op woensdag 1 november 2006 19:58 schreef DeTolk het volgende:
Ik ga me denk ik aanmelden voor De Lama's
Okee, zelfs de hele week dus!quote:Op woensdag 1 november 2006 19:58 schreef lookinforyou het volgende:
Mijn zoontje heeft vrijdag school ontbijt.
Xena wel, maar die vreet alles.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:33 schreef SCH het volgende:
Houden poezen van spinazie a la creme?
Onze kat komt altijd aan tafel zitten als we aan het eten zijnquote:Op woensdag 1 november 2006 20:30 schreef maril het volgende:
Als ik een blikje tonijn opentrek moet ik het snel in de pan doen, Lazerus is er finaal gek van
hij krijgt altijd een heel klein beetje van mij als ik met tonijn werk, daarmee beloon ik dat gedrag
eigenlijk wel een beetje , maar verder is het een geschikte kater.
heeft ze dat van het bazinnetje?quote:
vind je het niet lekker smaken dan? Misschien moet je de kat dn eens op een andere manier klaarmaken.quote:
Nee, er zit bij VoreG een haarballetje dwarsquote:Op woensdag 1 november 2006 20:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vind je het niet lekker smaken dan? Misschien moet je de kat dn eens op een andere manier klaarmaken.
Dan moet je je kat ook niet Bellefleur noemen, maar een gangbaardere goedkope naam zoals Vlekkie.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:15 schreef borisz het volgende:
Bellefleur niet, die wil alleen maar dure merken voor haar eten, Lidl en Aldi voor slaat ze over![]()
hier krijgt ze Wiskas of Kitkat. Verder is ze wel kieskeurig
quote:Op woensdag 1 november 2006 21:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan moet je je kat ook niet Bellefleur noemen, maar een gangbaardere goedkope naam zoals Vlekkie.
Aha, kattenamen!quote:Op woensdag 1 november 2006 21:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan moet je je kat ook niet Bellefleur noemen, maar een gangbaardere goedkope naam zoals Vlekkie.
het gaat.... heb alleen nog totaal geen honger, en wat ik eet smaakt allemaal vreemdquote:Op woensdag 1 november 2006 21:15 schreef rubbereend het volgende:
weer beter AZ?
quote:Op woensdag 1 november 2006 21:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
zetje geven en hij zit erinquote:Op woensdag 1 november 2006 21:43 schreef borisz het volgende:
als de koelkast open gaat, dan staat poes er ook![]()
Een beetje wel, heb de goals wel 10x gezien vandaag geloof ik.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hey meissieal weer wat bijgekomen van gister?
Kaal of Brazilaans?quote:Op woensdag 1 november 2006 21:43 schreef borisz het volgende:
als de koelkast open gaat, dan staat poes er ook![]()
Zegt ie tijden een CL avondquote:Op woensdag 1 november 2006 22:16 schreef Eilanden het volgende:
Is het soms Scarlett Johansson Week ofzo? Ik zie 'er nu ook al op de Belgische TV
quote:
vandaag niks meer van gezien, maar gaat prima verderquote:Op woensdag 1 november 2006 22:00 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Een beetje wel, heb de goals wel 10x gezien vandaag geloof ik.
En jij dan??
Ik heb hem nog niet aangezet, maar als het morgen nog zo koud is doe ik hem aan.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:23 schreef dndiek het volgende:
Best kut als de verwarming het weer eens niet doet
Waarom halen ze die paardenfluisteraa/luisteraar niet bij?die is in nederlandquote:Op woensdag 1 november 2006 23:27 schreef VoreG het volgende:
Ongelooflijk zeg die vent die bijna 150 paarden de dood injaagt..
Die is alweer Nederland uit. Was alleen het weekend hier.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:46 schreef maril het volgende:
Waarom halen ze die paardenfluisteraa/luisteraar niet bij?die is in nederland
die paarden voelen zich veilig bij hem en lopen achte hem aan.
Die staan nog kniehoog in het ijskoude water en in de modder.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Die is alweer Nederland uit. Was alleen het weekend hier.
Maar hoe zou het nou met die arme overgebleven paardjes gaan?
quote:Op woensdag 1 november 2006 23:52 schreef VoreG het volgende:
Die staan nog kniehoog in het ijskoude water en in de modder.
http://www.nu.nl/news/870228/10/Defensie_redt_paarden.htmlquote:Op woensdag 1 november 2006 23:52 schreef VoreG het volgende:
Die staan nog kniehoog in het ijskoude water en in de modder.
Het probleem is dat die paarden behoorlijk onderkoelt zijn door dat water. Ze staan er namelijk al sinds vannacht in. Onderkoeling kunnen ze niet heel erg goed tegen.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hoop dat het leger eens iets nuttigs kan doen nu.
Normaal gesproken hoef ik de verwarming niet aan te zetten omdat de rest van het huis de verwarming aan heeft maar nu is het ook op de zolder koudquote:Op woensdag 1 november 2006 23:23 schreef maril het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet aangezet, maar als het morgen nog zo koud is doe ik hem aan.
marilleke heeft het koud
Net even het laatste journaal bekeken. Ze zijn volop bezig die beessies te redden, maar weten niet hoe ze reageren gaan op die pontonbrug en hoeveel het zullen redden.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:59 schreef VoreG het volgende:
Het probleem is dat die paarden behoorlijk onderkoelt zijn door dat water. Ze staan er namelijk al sinds vannacht in. Onderkoeling kunnen ze niet heel erg goed tegen.
Ben benieuwd wat justitie gaat eisen tegenover die boer.
Je gaat daar eens niveau brengen?quote:Op donderdag 2 november 2006 00:06 schreef dndiek het volgende:
27 November ga ik trouwens naar Voetbal Insite
Absoluutquote:Op donderdag 2 november 2006 00:10 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je gaat daar eens niveau brengen?
Dan zal ik het voor de verandering nog maar eens kijken! Want die Derksen slaat echt alles, de ene week zegt hij A en de andere week zegt hij B...quote:
ik vond het live een beetje tegenvallenquote:Op woensdag 1 november 2006 23:25 schreef StarGazer het volgende:
Placebo heerscht
En nu ga ik tukken
voortschrijdend inzicht heet datquote:Op donderdag 2 november 2006 00:14 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dan zal ik het voor de verandering nog maar eens kijken! Want die Derksen slaat echt alles, de ene week zegt hij A en de andere week zegt hij B...
Bijna.quote:
Ja, maar het water zakt al, ze hebben meer ruimte, en ze gaan ze aan vaste land brengen met tamme lokpaardenquote:Op donderdag 2 november 2006 08:52 schreef maril het volgende:
Die paardjesze staan nog in de wei.het water
![]()
Italiaans graagquote:Op donderdag 2 november 2006 09:12 schreef Eilanden het volgende:
Goeiemorruguh voor Bloesie, in het Grunnings zal het wel goedemorg'n zijnen voor de rest van Hools ... goedemorgen!
quote:Op donderdag 2 november 2006 09:36 schreef SCH het volgende:
Ik kreeg echt tranen in de ogen van die paardenTerwijl een treinramp in India met 300 doden me weinig meer doet. Een mens Ik zit raar in elkaar.
Geniet van je vrije dagquote:Op donderdag 2 november 2006 09:41 schreef SCH het volgende:
Heerlijk zo'n vrije dag. Krantje uit, kopje koffie erbij.
Vanavond om 18.45 het hoofdprogramma tot die tijd lekker lummelen, naar de film (Babel) enz. Eerst maar weer even in bed boekje lezen. Werk ze
Heb net een prachtige post 9-11 roman uitquote:Op donderdag 2 november 2006 09:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Geniet van je vrije dag
wat lees je?
Is het een allesbrander, kan je e.e.a. combinerenquote:Op donderdag 2 november 2006 09:38 schreef SCH het volgende:
Ik moet poepen en krijg de kachel niet aan, wat een heerlijk kleinmenselijk leed
quote:Op donderdag 2 november 2006 09:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb net een prachtige post 9-11 roman uit
[afbeelding]
Lees nu even een flutthriller van Jan Terlouw en zijn dochterdie Nick op zijn verjaardag kreeg en wil Dubbelspel van Arion nog lezen, dat boek dat nu van de Nationale Leesclub is.
Tranen in mn ogen niet, maar ook ik vind dat van die paarden erger dan een treinramp in India.quote:Op donderdag 2 november 2006 09:36 schreef SCH het volgende:
Ik kreeg echt tranen in de ogen van die paardenTerwijl een treinramp in India met 300 doden me weinig meer doet. Een mens zit raar in elkaar.
Nog steeds ziek?quote:Op donderdag 2 november 2006 10:10 schreef Againzender het volgende:
mogguh
Daarom vroeg ik het ook Clauquote:Op donderdag 2 november 2006 10:11 schreef clauwheee het volgende:
Aan z'n PI te zien niet al te best lfy!
Hoi eendjequote:Op donderdag 2 november 2006 11:11 schreef rubbereend het volgende:oi
of AZ bedoelt met die PI zn voorgevoel voor ajax voor vanavond
quote:Op donderdag 2 november 2006 11:19 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Hoi eendje![]()
Ja dat zit er dik in natuurlijk![]()
Ze zullen idd wel winnen ja.quote:Op donderdag 2 november 2006 11:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]LFY
ach ajax wint toch wel vanavond, althans dat hoop ik
0-2quote:Op donderdag 2 november 2006 11:27 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ze zullen idd wel winnen ja.
12 November wordt het een ander verhaal![]()
De boulevardquote:Op donderdag 2 november 2006 12:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Tis hoog water zeg...
http://www.zeegat.nl/
Daar wil ik heen! NU!quote:Op donderdag 2 november 2006 12:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Tis hoog water zeg...
quote:
Dreams to survive, dreams make a wish come true,quote:
quote:Op donderdag 2 november 2006 12:27 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dreams to survive, dreams make a wish come true,
Oooh . Keep your dreams alive
Dream... dream on your dream will come alive
Come on dream on , come on dream on
Come on dream on, boy, your dream will come alive
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ooooooo jawel!quote:Op donderdag 2 november 2006 12:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Nu wil je hier niet zijn hoor.
Dan kom je tochquote:
Ik ga ervan uit dat jij zorgt dat ik m'n zwemkunsten niet hoef te vertonenquote:
quote:Op donderdag 2 november 2006 12:27 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dreams to survive, dreams make a wish come true,
Oooh . Keep your dreams alive
Dream... dream on your dream will come alive
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 november 2006 12:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Tis hoog water zeg...
* Eilanden zich Clau voorstelt met een dress-to-impress-business-bitch-mantelpakje aan, meelopend in de stroom van de lunsjwandelyuppen, uiteraard babbelend over de plaatselijke FC uut Grunquote:
Er is een tijd van Komen en een tijd van gaanquote:
En de nieuwe lama is gevonden!quote:Op donderdag 2 november 2006 12:55 schreef dndiek het volgende:
[..]
Er is een tijd van Komen en een tijd van gaan![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 12:58 schreef rubbereend het volgende:
nieuwe smilies gevonden Eilanden?
Wel om geld natuurlijk .... geen strippokerquote:Op donderdag 2 november 2006 13:00 schreef Eilanden het volgende:
[..]Hoe kom je daaaaaaaaaar nou bij?
Potje pokeren?
[afbeelding]
Ik ben zelf geen ster in poker, maar ik vind het wel aardig om bijvoorbeeld op maandagavond op Veronica de EPT te volgenquote:
en dat zonder smileyquote:Op donderdag 2 november 2006 13:06 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik ben zelf geen ster in poker, maar ik vind het wel aardig om bijvoorbeeld op maandagavond op Veronica de EPT te volgen
en binnenkort op RTL veel poker uit Amsterdamquote:Op donderdag 2 november 2006 13:06 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik ben zelf geen ster in poker, maar ik vind het wel aardig om bijvoorbeeld op maandagavond op Veronica de EPT te volgen
Succes ermeequote:Op donderdag 2 november 2006 13:14 schreef appelsientje het volgende:
En dat was het middag eten voor vandaag
Op naar de laatste uren van de dag.
Ik verbaaas me er telkens weer over dat je als je tussenuren hebt gelijk achter de PC duikt, heb je geen klasgenotenquote:Op donderdag 2 november 2006 13:14 schreef borisz het volgende:
weer 2 tussenuren
dat voorgevoel is een stuk beter dan mijn fysieke gesteldheidquote:Op donderdag 2 november 2006 11:11 schreef rubbereend het volgende:oi
of AZ bedoelt met die PI zn voorgevoel voor ajax voor vanavond
Dankje, dat zal wel lukkenquote:
de grap is dat ik een E&M'mer bent en ik vooral met N-profielen omgaquote:Op donderdag 2 november 2006 13:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik verbaaas me er telkens weer over dat je als je tussenuren hebt gelijk achter de PC duikt, heb je geen klasgenoten
Jij hebt zoooooo'n verkeerd beeld van mijquote:Op donderdag 2 november 2006 12:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden zich Clau voorstelt met een dress-to-impress-business-bitch-mantelpakje aan, meelopend in de stroom van de lunsjwandelyuppen, uiteraard babbelend over de plaatselijke FC uut Grun
quote:Op donderdag 2 november 2006 13:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dankje, dat zal wel lukken
Trouwens mijn wekker stond nog op zomertijd... dus vanochtend om kwart voor 5 gaat de wekker, ik ga eruit. Douchen aankleden spullen pakken en wil richting mijn auto lopen... zegt mijn moeder opeens: Je bent te vroeg het is pas 5 uur!!niet echt heel slim dus..
Emmerquote:Op donderdag 2 november 2006 13:25 schreef borisz het volgende:
[..]
de grap is dat ik een E&M'mer bent en ik vooral met N-profielen omgadie hebben of les of zijn niet op school. En in mijn tussenuren doe ik meestal wel wat nuttigs
![]()
inderdaad, volgens mij praat jij nooit over voetbal.quote:Op donderdag 2 november 2006 13:28 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Jij hebt zoooooo'n verkeerd beeld van mij![]()
E & M zal voor Economie en Maatschappij staan, lijkt mequote:
E&M = het profiel Economie & Maatschappijquote:
leuk volk is datquote:Op donderdag 2 november 2006 13:33 schreef borisz het volgende:
[..]
N profielen zijn mensen met de bètavakken, natuurkunde, scheikunde ed.
quote:Op donderdag 2 november 2006 13:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
inderdaad, volgens mij praat jij nooit over voetbal.
Ja nou ja, dat gedeelte dan wel, maar de restquote:Op donderdag 2 november 2006 13:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
inderdaad, volgens mij praat jij nooit over voetbal.
Ok, op die fiets ....quote:Op donderdag 2 november 2006 13:33 schreef borisz het volgende:
[..]
E&M = het profiel Economie & Maatschappij
N profielen zijn mensen met de bètavakken, natuurkunde, scheikunde ed.
Ik weet hetquote:Op donderdag 2 november 2006 13:32 schreef Bos81 het volgende:
Sientje toch.
Dat je het smaandags vergeet okee. Maar het is al bijna een week wintertijd![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 13:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik weet hetmaar ik heb dus niet meer thuis geslapen die dagen (was op cursus)
Dus tja ik was het een beetje vergeten![]()
Maar goed ben daarna nog ff mijn bed ingedoken...
Tja daar ben ik het helemaal mee eens...quote:Op donderdag 2 november 2006 13:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]Hoe je het ook wendt of keert ..... niet echt een intelligente actie!
![]()
Ik geen van beide volgens mijquote:Op donderdag 2 november 2006 13:37 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ok, op die fiets ....
* Eilanden is een Emmer
Clau kijkt iedere twee minuten in de spiegel kijken of de make up en dr haar nog goed zitquote:Op donderdag 2 november 2006 13:36 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja nou ja, dat gedeelte dan wel, maar de rest*Ril*
je hebt 4 opties,quote:
Dan was ik een mix tussen E & M en C & M denk ik. Maar goed het was maar het VBO, dus dat zal ook wel nu op het VMBO anders zijn.quote:Op donderdag 2 november 2006 13:48 schreef borisz het volgende:
[..]
je hebt 4 opties,
Economie & Maatschappij --> economie, geschiedenis, aardrijkskunde
Cultuur & Maatschappij, CKV, geschiedenis, vreemde talen
natuur & gezondheid --> Biologie is het hoofdvak ook natuurkunde en scheikunde
natuur & techniek --> veel natuurkunde en scheikunde meer dan bij n&g![]()
ik doe E&M, met M&O en filo als bijvakken
Wat voor school doe je? Vroegah op het VWO kon je nog lekker vrij kiezenquote:Op donderdag 2 november 2006 13:48 schreef borisz het volgende:
[..]
je hebt 4 opties,
Economie & Maatschappij --> economie, geschiedenis, aardrijkskunde
Cultuur & Maatschappij, CKV, geschiedenis, vreemde talen
natuur & gezondheid --> Biologie is het hoofdvak ook natuurkunde en scheikunde
natuur & techniek --> veel natuurkunde en scheikunde meer dan bij n&g![]()
ik doe E&M, met M&O en filo als bijvakken
ja daar heb je 4 opties, Vmbo-t lijkt het meest op de MAVO, verder heb ik geen verstand van de VMBOquote:Op donderdag 2 november 2006 13:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan was ik een mix tussen E & M en C & M denk ik. Maar goed het was maar het VBO, dus dat zal ook wel nu op het VMBO anders zijn.
ik doe VWO, eindexamen jaarquote:Op donderdag 2 november 2006 13:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wat voor school doe je? Vroegah op het VWO kon je nog lekker vrij kiezen
Ik ben wel blij dat ik dan nog net voor die verandering zit. Ik was zo wisselvallig per vak. Ik had dus per vak wel goede en slechte punten, dat ik echt niet echt in en richting gepast zou hebben, vrees ik.quote:Op donderdag 2 november 2006 13:56 schreef borisz het volgende:
[..]
ja daar heb je 4 opties, Vmbo-t lijkt het meest op de MAVO, verder heb ik geen verstand van de VMBO
Grapjasquote:Op donderdag 2 november 2006 13:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Clau kijkt iedere twee minuten in de spiegel kijken of de make up en dr haar nog goed zit![]()
2001... Heb er zeven jaar over gedaanquote:Op donderdag 2 november 2006 14:01 schreef TerroRobbie het volgende:
3 jaar VWO gedaan, weinig gedaan niet over. Naar 4 Havo EM met MO gegaan. ook weinig gedaan. En nog geslaagd ook.
Welk jaar ben jij "afgestudeerd" dan Sandman?
Ik verbaas me er ook over. Ik vond niks mis met het systeem wat ik had. ALleen jammer dat ik op een erg kleine school zat, met niet alle mogelijkheden voor alle vakken. Nu is dat veranderd neem ik aan, aangezien ze nu zijn aangesloten bij een grote scholengemeenschap.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:03 schreef clauwheee het volgende:
Zo, is dat allemaal ff veranderdIk snap er geen fuck van, al die profielen. Ik heb de havo gewoon met vakken gedaan, zonder profieltje dit profieltje dat. Relaxed
omdat ik 18 ben krijg ik 96 euries stufiquote:Op donderdag 2 november 2006 14:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Kreeg je wel al stufi op de middelbare school
juist, dat waren nog eens tijden. Lekker pakket met Nederlands, Engels, wiskunde B, biologie, natuurkunde, scheikunde en economie 2quote:Op donderdag 2 november 2006 13:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wat voor school doe je? Vroegah op het VWO kon je nog lekker vrij kiezen
Dat méén je nietquote:Op donderdag 2 november 2006 14:10 schreef borisz het volgende:
[..]
omdat ik 18 ben krijg ik 96 euries stufi
Ja echt schandalig, dat krijg ik nog niet eens.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:10 schreef borisz het volgende:
[..]
ja, vaak zat. Vooral hier in de omgeving.quote:Op donderdag 2 november 2006 13:15 schreef Eilanden het volgende:
Heb je ooit aan een toernooi meegedaan Rubber?
Ik ben 24 en krijg 74quote:Op donderdag 2 november 2006 14:10 schreef borisz het volgende:
[..]
maar toen was de aarde ook nog platquote:Op donderdag 2 november 2006 14:37 schreef golfer het volgende:
Vroegah moest je op school nog alle vakken leren i.p.v. die beperkte pretpakketten van tegenwoordig.![]()
quote:
Ik ging juist de andere kant op met talen en economiequote:Op donderdag 2 november 2006 14:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
juist, dat waren nog eens tijden. Lekker pakket met Nederlands, Engels, wiskunde B, biologie, natuurkunde, scheikunde en economie 2
tja, en dat lag mij absoluut niet. Beta was voor mij een pretpakketquote:Op donderdag 2 november 2006 14:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik ging juist de andere kant op met talen en economie
Ik ook. Behalve dat ik geen 20 ben dan.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:40 schreef RayMania het volgende:
[..]. Ik ben 20 en krijg iets van 90. Lekkere verhouding zeg.
ach ik deed het al voor het mode werdquote:Op donderdag 2 november 2006 14:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Inderdaad, schijnt in te zijn. Ik word al akelig als ik al die termen hoor. Flip flop river call
Soms .. maar dat mag geen naam hebbenquote:Op donderdag 2 november 2006 14:42 schreef rubbereend het volgende:
Poker jij weleens dan Eilanden?
heb nog 28 cent op unibetquote:Op donderdag 2 november 2006 14:47 schreef RayMania het volgende:
Heb je geld op Absolute Poker Eend?
Beta was voor mij een absolute martelingquote:Op donderdag 2 november 2006 14:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
tja, en dat lag mij absoluut niet. Beta was voor mij een pretpakket
je hypotheek is nogsteeds veilig dusquote:Op donderdag 2 november 2006 14:53 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Soms .. maar dat mag geen naam hebben
En na 15 jaar terugbetalen.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Heb ook altijd overwogen om flink bij de lenen. De goedkoopste lening van je leven.
quote:Op donderdag 2 november 2006 14:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je hypotheek is nogsteeds veilig dus
Hehe dat had ik ookquote:
Het is wel een goed idee, maar kunnen we dat niet beter bewaren voor over een paar weken?quote:Op donderdag 2 november 2006 15:04 schreef rubbereend het volgende:
kunnen we in de volgende hools niet een soort Poll maken als opiniepeiling voor de volgende verkiezing; "Wat stemmen we in Hools"?
Ik ben namelijk erg nieuwsgierig!
kan; we kunnen ook kijken of er hier verschuivingen zijnquote:Op donderdag 2 november 2006 15:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is wel een goed idee, maar kunnen we dat niet beter bewaren voor over een paar weken?
quote:Op donderdag 2 november 2006 14:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Inderdaad, schijnt in te zijn. Ik word al akelig als ik al die termen hoor. Flip flop river call
dat kan uit, heb het zelf ook nooit aanstaanquote:Op donderdag 2 november 2006 15:19 schreef clauwheee het volgende:
[..]![]()
En dan dat irritant geluidje van die dingen![]()
Ik vind het wel prima hoor. Maar misschien bewaren voor de volgende Hools. Deze zal toch vrij snel vol raken.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kan; we kunnen ook kijken of er hier verschuivingen zijnBovendien ben ik gewoon rete nieuwsgierig.
Als je het nu doet moet er een optie zwevend bij
wat is het verschilquote:Op donderdag 2 november 2006 14:19 schreef Bos81 het volgende:
Ik kreeg op het MBO veel meer dan op het MBO, terwijl de kosten van boeken enzo op de HBO veel en veel hoger lagen.
je stak hem altijd in een gat waar een noest in zat?quote:Op donderdag 2 november 2006 14:43 schreef SCH het volgende:
Ik was kampioen houtbewerking van mijn jaar
Rondkomen == DVD'squote:Op donderdag 2 november 2006 15:44 schreef pascalheister het volgende:
had maandelijks ook altijd een leuk bedrag stufi, waar ik goed van kon rondkomen
Het eerste klinkt goed ... dat tweede is uiteraardquote:Op donderdag 2 november 2006 16:26 schreef the_hunter het volgende:
Nog een half uurtje werken en dan eindelijk naar Amsterdam
Tis er loos?quote:Op donderdag 2 november 2006 16:31 schreef clauwheee het volgende:
Het fikt weer eens hier in de binnenstad.
Dat eerste vind ikquote:Op donderdag 2 november 2006 16:26 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het eerste klinkt goed ... dat tweede is uiteraard
De tweede MBO moet HBO zijnquote:
ik ben er alquote:
Klopt, was ik even vergeten dat dat al in je eerste post stondquote:Op donderdag 2 november 2006 15:23 schreef rubbereend het volgende:
dat was ook mijn idee; de volgende hools.
Dat is een flinke brand zegquote:Op donderdag 2 november 2006 16:36 schreef clauwheee het volgende:
http://www.nu.nl/news/871(...)ntrum_Groningen.html
Welk nummerquote:Op donderdag 2 november 2006 16:51 schreef Da_Sandman het volgende:
"If i could place you next to me, life would be easy don't you see, oh lotus won't you set me free, you imitate reality,oh don't you see, you're in my fantasy",
,
!
Ik pas. Ik zal het toch niet kennen en ook een grote kans dat het niet mijn muziek is.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat is natuurlijk de quizvraag.
Bloemsj is uitgesloten van deelname.
Sylverquote:Op donderdag 2 november 2006 16:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Marco Borsato in het Engels is echt zwaar rukquote:Op donderdag 2 november 2006 16:51 schreef Da_Sandman het volgende:
"If i could place you next to me, life would be easy don't you see, oh lotus won't you set me free, you imitate reality,oh don't you see, you're in my fantasy",
,
!
quote:Op donderdag 2 november 2006 16:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |