quote:Op woensdag 1 november 2006 15:19 schreef Nesle het volgende:
Toren van Pisa.
Haal de url tags weg. In het midden staat ook nog ergens afbeelding, ook weghalen. en dan [img] ervoor en [/img] erachter.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:20 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Nesle +1
Maar hoe krijg ik in godesnaam die plaatjes in de OP. Wat doe ik verkeerd?![]()
Heb ik nu alle plaatjes? Ja he?quote:Op woensdag 1 november 2006 15:21 schreef Nesle het volgende:
[..]
Haal de url tags weg. In het midden staat ook nog ergens afbeelding, ook weghalen. en dan [[url= ervoor en ]afbeelding[/url]] erachter.
Neleos +1quote:Op woensdag 1 november 2006 15:25 schreef Neleos het volgende:
Le Havre
Ja er staat ranglijst na topic 380quote:Op woensdag 1 november 2006 15:26 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Heb ik nu alle plaatjes? Ja he?
Zijn we trouwens helemaal bij met tellen? Daarmee bedoel ik, ik hoef toch alleen het vorige topique te tellen?
en natuurlijk................Klasgenoten.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:33 schreef RoofingBurner het volgende:
Lingo
Weekend Miljonairs
All You need is Love
= 4quote:Op woensdag 1 november 2006 15:33 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
en natuurlijk................Klasgenoten.
En altijd bij een goed antwoord...............'we gaan kijken'. Zo wisten wij altijd al dat het goed was.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:36 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja joh. Hij brulde nog harder dan Francois Boulanger![]()
Nee, deze man had meer in zijn mars dan het plaatsen der TVPquote:Op woensdag 1 november 2006 15:47 schreef Berkery het volgende:
Met het plaatsen van terugvindposts?
Yup, 't is een schaakgrootmeester met een Elo-rating van 2605 (in 2004).quote:Op woensdag 1 november 2006 15:54 schreef Anarion het volgende:
hij schaakt???
quote:Op woensdag 1 november 2006 16:02 schreef barney74 het volgende:
krijg er dorst van zeg
Ja je moet die flessen ook niet vullen met gootsteenontstopper!!!quote:Op woensdag 1 november 2006 16:05 schreef Mark_V het volgende:
Er is deze zomer nog een flesje alfa bier in mijn handen uit elkaar geklapt, mijn hele hand zat onder het bloed
Noem de drie belangrijkste ingredienten van assinth exclusief alcohol dus
Zet dit even bij de vraag daar hebben we het al eerder over gehadquote:Op woensdag 1 november 2006 16:10 schreef Mark_V het volgende:
ik wil ze graag in 1 post hebben en water reken ik ook niet goed (zit er ook nauwelijks in, absinth is ongeveer 80% alchohol)
Ik wil er drie horen, want ze zijn niet allemaal goedquote:Op woensdag 1 november 2006 16:10 schreef RoofingBurner het volgende:
Dan bedoel je waarschijnlijk, Anijs, Suiker, Venkel en Kruiden.
Dit is em! In absinth zit GEEN suiker.....quote:Op woensdag 1 november 2006 16:13 schreef Anarion het volgende:
Volgens mij is anijs, venkel en kruiden goed ja !
Aha, en dan wordt de suiker en het water later toegevoegd. Voor het drinken dat is.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:13 schreef Anarion het volgende:
Volgens mij is anijs, venkel en kruiden goed ja !
Klopt, de absinth wordt uitgedruppeld over een lepel met een suikerklontje. Later wordt ijskoud water toegevoegd....quote:Op woensdag 1 november 2006 16:15 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Aha, en dan wordt de suiker en het water later toegevoegd. Voor het drinken dat is.
RoofingBurner had toch de drie juiste ingrediënten in zijn antwoord staan?quote:Op woensdag 1 november 2006 16:15 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Dit is em! In absinth zit GEEN suiker.....
anarion +1![]()
![]()
Jammer dat jullie absinthalsem, als naamgever van het goedje en verantwoordelijk voor het vermeende hallicunerende effect, niet hebben genoemd
Nee want ik had ook water en dat hoort er niet bij.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
RoofingBurner had toch de drie juiste ingrediënten in zijn antwoord staan?![]()
Lienekien heeft wel gelijk eigenlijk!!quote:Op woensdag 1 november 2006 16:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 november 2006 16:19 schreef Yurithemaster het volgende:
Argentinië, duitsland ,australië
VS, spanje?
quote:
Nee, je had suiker erbij, maar de andere drie waren goed.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:20 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Nee want ik had ook water en dat hoort er niet bij.![]()
Ik ben wat dat betreft redelijk streng. Als ik drie dingen vraag, wil ik er ook drie horen en niet meer, tenzij ze allemaal goed zijn.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee die had bren.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, je had suiker erbij, maar de andere drie waren goed.
Ik vind dat persoonlijk te streng. Het moet wel leuk blijven.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:21 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik ben wat dat betreft redelijk streng. Als ik drie dingen vraag, wil ik er ook drie horen en niet meer, tenzij ze allemaal goed zijn.
Als je anders bijvoorbeeld op de vraag van gisteren, die ging over de 10 buurlanden van argentinie, gewoon alle zuid-amerikaanse landen zou opnoemen (dat zijn er 12), zou je het punt krijgen, in mijn ogen onterecht
quote:
quote:Op woensdag 1 november 2006 16:10 schreef RoofingBurner het volgende:
Dan bedoel je waarschijnlijk, Anijs, Suiker, Venkel en Kruiden.
Je wilde drie ingrediënten horen die erin zitten, die drie werden toch genoemd?quote:Op woensdag 1 november 2006 16:24 schreef Mark_V het volgende:
En er zit dus gewoon 100% GEEN suiker in, dan kan ik dat antwoord toch niet goed rekenen?
Laat maarquote:Op woensdag 1 november 2006 16:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je wilde drie ingrediënten horen die erin zitten, die drie werden toch genoemd?
Ik had gezegd "Anijs, venkel en kruiden zijn goed, je krijgt het punt, alleen is suiker niet goed."quote:
Vreemdelingen onderdak gevenquote:Op woensdag 1 november 2006 16:37 schreef EdwardJobHopper het volgende:
De naakten kleden
De hongerigen spijzen
De dorstigen laven
De zieken verzorgen
De gevangenen bezoeken
De doden begraven
En...
Ik kom er niet op!
quote:Op woensdag 1 november 2006 16:37 schreef
[b]geld geven aan mark_v
Oops, na silentenigma en etcetera ben jij dus al de derde vrouw die ik voor man aangezien hebquote:
quote:Op woensdag 1 november 2006 16:40 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Oops, na silentenigma en etcetera ben jij dus al de derde vrouw die ik voor man aangezien heb
Hoort mij dat iets te zeggen trouwens?quote:Op woensdag 1 november 2006 16:35 schreef barney74 het volgende:
Zal al wel eens geweest zijn, maar toch : Wat zijn de 7 werken van barmhartigheid?
Is wel eens meer gebeurd hoorquote:Op woensdag 1 november 2006 16:40 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Oops, na silentenigma en etcetera ben jij dus al de derde vrouw die ik voor man aangezien heb
Ja, Gij zult veel wol gevenquote:Op woensdag 1 november 2006 16:41 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Hoort mij dat iets te zeggen trouwens?
Mosterd na de maaltijd, maar ben het met Lienekien eensquote:Op woensdag 1 november 2006 16:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind dat persoonlijk te streng. Het moet wel leuk blijven.
Reken ik goed!quote:Op woensdag 1 november 2006 16:43 schreef Lienekien het volgende:
Reukwater, zoiets als 4711.
BB: bouwjaar 1962quote:Op woensdag 1 november 2006 16:45 schreef barney74 het volgende:
mijn hemel, hoe weten jullie dat allemaal zeg?
EJH: 1988. Is het daarom dat jij met het zevende werk van barmhartigheid gaat lopen?quote:
Wellicht, ook omdat ik vroeger receptioniste bij een hotel ben geweest?quote:Op woensdag 1 november 2006 16:48 schreef EdwardJobHopper het volgende:
[..]
EJH: 1988. Is het daarom dat jij met het zevende werk van barmhartigheid gaat lopen?![]()
Dat kan ook jaquote:Op woensdag 1 november 2006 16:49 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Welllicht, ook omdat ik vroeger receptioniste bij een hotel ben geweest?
Hoeveel cm opening al?quote:Op woensdag 1 november 2006 16:54 schreef Supersheep het volgende:
Schaap: 2012
Maar dat kan helemaal nietquote:Op woensdag 1 november 2006 16:54 schreef Supersheep het volgende:
Het einde van de Maya-kalenderquote:Op woensdag 1 november 2006 16:54 schreef Supersheep het volgende:
Het mijne is dialect en ik ben er fier opquote:
Beetje grappen maken tegenover een schaap uit de toekomst hè!quote:
BwennieBren + 1quote:Op woensdag 1 november 2006 16:58 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Het einde van de Maya-kalender![]()
Mag ik het punt?
Toen jouw moeder ontsluiting had, was ik al eerstejaars.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:58 schreef EdwardJobHopper het volgende:
[..]
Het mijne is dialect en ik ben er fier op![]()
Wil je het nog eerder?quote:Op woensdag 1 november 2006 16:58 schreef barney74 het volgende:
dat is toch in 2011?
Zo bedoelde ik het niet hoorquote:Op woensdag 1 november 2006 16:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
BwennieBren + 1
Bob Woodward en Carl Bernstein.![]()
Mijn vraag werd geboycot.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:01 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet hoorik doelde op een punt voor het einde van de Mayakalender 2012
Ik wens jullie allemaal alvast een fijne kerst in 2012quote:Op woensdag 1 november 2006 17:00 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Wil je het nog eerder?
Maar ze zeggen: 20 december 2012
Met grote vleugelsquote:Op woensdag 1 november 2006 17:11 schreef Lienekien het volgende:
Wat voor engel?
Hoe dicht?quote:Op woensdag 1 november 2006 17:12 schreef Wezzel het volgende:
uhm volgens mij die dicht bij god staan
Dat is een engel van de tweede rang.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:13 schreef wyccie het volgende:
Is dat hetzelfde als een cherubijn?
quote:Op woensdag 1 november 2006 17:13 schreef Wezzel het volgende:
het dichtst bij?
het is idd een cel die in de opperhauid ligt maar wat is de defenitie ervan?quote:Op woensdag 1 november 2006 17:17 schreef Mark_V het volgende:
opperhuidcel
Reken ik goed.. Een epitheelcel is een cel in het epitheel, het weefsel dat organen en andere weefsels bedekt..quote:Op woensdag 1 november 2006 17:18 schreef Mark_V het volgende:
meer in het algemeen is het een bedekkende cel
quote:Op woensdag 1 november 2006 17:20 schreef Yurithemaster het volgende:
En nu een vraag die ik wel weet graag![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 17:19 schreef Wezzel het volgende:
[..]
Reken ik goed.. Een epitheelcel is een cel in het epitheel, het weefsel dat organen en andere weefsels bedekt..
Mark_V +1
quote:
Welke cellen worden gesloopt door HIV?quote:Op woensdag 1 november 2006 17:19 schreef Wezzel het volgende:
[..]
Reken ik goed.. Een epitheelcel is een cel in het epitheel, het weefsel dat organen en andere weefsels bedekt..
Mark_V +1
witte bloedcellen?quote:Op woensdag 1 november 2006 17:21 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Welke cellen worden gesloopt door HIV?
doeka +1quote:Op woensdag 1 november 2006 17:26 schreef doeka het volgende:
T-cellen?
Ok, een hele makkelijke dan maar;quote:Op woensdag 1 november 2006 17:28 schreef Mark_V het volgende:
[..]
doeka +1
Volledig: CD4+ T-lymfocyten, maar ook vaak "t-cellen" genoemd....
Nee, niet Marga van Praag; eerder.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:33 schreef Lienekien het volgende:
Marga van Praag
Volgens mij wel; met een pony en een boblijn, voor zover ik me kan herinneren.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:35 schreef Lienekien het volgende:
Had ze rood haar?
nee, ook niet.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:37 schreef Yurithemaster het volgende:
Katrerine keyl dan?
Wist je het toen weer?quote:Op woensdag 1 november 2006 17:39 schreef Lienekien het volgende:
O verrek! (Ik heb het opgezocht.)
wtf is een boblijnquote:Op woensdag 1 november 2006 17:37 schreef doeka het volgende:
[..]
Volgens mij wel; met een pony en een boblijn, voor zover ik me kan herinneren.
Ik hoor haar stem weer!quote:Op woensdag 1 november 2006 17:40 schreef doeka het volgende:
[..]
Wist je het toen weer?
Ze is ineens helemaal verdwenen.
Ok.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:42 schreef doeka het volgende:
Lienekien, kan jij het punt geven aan degene die het goed heeft?
Ik ga even zoon halen van voetbaltraining.
Ik vrees met grote vrezen dat iedereen hier te jong is om haar te kennen... ik heb het opgezocht en er ging niet eens een klein belletje brandenquote:Op woensdag 1 november 2006 17:42 schreef doeka het volgende:
Lienekien, kan jij het punt geven aan degene die het goed heeft?
Ik ga even zoon halen van voetbaltraining.
Afknapperquote:Op woensdag 1 november 2006 17:44 schreef Nesle het volgende:
[afbeelding]
Voor Mark, van Nesle. de boblijn.
Inderdaad. Ik vind het ook afschuwelijk.quote:
Dadelijk denkt Mark nog dat je ook een vrouw bentquote:Op woensdag 1 november 2006 17:47 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nou, ik ga meteen weer naar de kapper om mijn kapsel te veranderen![]()
![]()
Anky van Grunsvenquote:Op woensdag 1 november 2006 17:48 schreef BwennieBren het volgende:
OMG hoe heet dat mens met dat paardengebit
Neu, daar issie veel te lomp voorquote:Op woensdag 1 november 2006 17:48 schreef Grim. het volgende:
[..]
Dadelijk denkt Mark nog dat je ook een vrouw bent![]()
Volgens mij is dat juist de bedoeling bij hem, hij haalt toch alles door elkaarquote:Op woensdag 1 november 2006 17:48 schreef Grim. het volgende:
[..]
Dadelijk denkt Mark nog dat je ook een vrouw bent![]()
Leontien Ceulemans!quote:Op woensdag 1 november 2006 17:50 schreef Lienekien het volgende:
Ze deelt haar voornaam met de vrouw van Marco Borsato.
GVD die bedoelde ikquote:
Ik zocht die playboyfoto's ook, zag ze maar kon ze niet doorlinken.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:56 schreef Mark_V het volgende:
Ik vind haar toch niet verkeerd, dit is de eerste hit die ik krijg bij leontien ceulemans
[[url=http://xs208.xs.to/xs208/06443/ceulemans.jpg]afbeelding][/url]
Ik zie geen boblijnquote:Op woensdag 1 november 2006 17:56 schreef Mark_V het volgende:
Dit is de eerste hit die ik krijg bij leontien ceulemans
[[url=http://xs208.xs.to/xs208/06443/ceulemans.jpg]afbeelding][/url]
Ik vind haar toch niet verkeerd.
jij laat je toch ook scheren in de lentequote:
quote:Op woensdag 1 november 2006 17:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
jij laat je toch ook scheren in de lente
quote:Op woensdag 1 november 2006 18:04 schreef Mark_V het volgende:
exempli gratia
lectori salutem
dat inhoudt
casu quo