castquote:Finding a good man in today's world isn't as difficult as some women think. They just have to watch out for the signs, and it's the job of Marin Frist (Anne Heche) as a relationship coach and best-selling author to help women to find the right men. She travels the U.S. to give women help about how to find the right guy, using her personal life as a model. Now that she has a fiancé, she just released her new book meant to help women find the right men for a great marriage. Before the wedding, she has one little conference in Alaska. On the plane, she discovers her love life isn't going that well at all as she finds out her fiancé has been cheating on her. She now has to forget everything she has learned about men and gain new knowledge about love and relationships.
This new series on ABC, will make you laugh, cry and just smile as Marin journeys through a new phase of life.
Ik vind Anne Heche leuk. Waarschijnlijk als enige man ter wereld.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:53 schreef Marble het volgende:
Ik zou het wel willen volgen maar ik vind Anne Heche altijd zo onuitstaanbaar.
Ik heb precies hetzelfde met haar. Nergens op gebaseerd, maar ik kan haar niet luchten of zien.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:53 schreef Marble het volgende:
Ik zou het wel willen volgen maar ik vind Anne Heche altijd zo onuitstaanbaar. Hoe zit het hier met haar irritatiefactor?
*voor is*quote:Op maandag 8 januari 2007 22:53 schreef blaaatkipje het volgende:
lol wat een stormloop opeens![]()
Haal USA anders maar uit de topictitel? als dat mogelijk is...
ik vond d'r nooit zo bijzonder, maar hier is ze heel leukquote:Op zondag 7 januari 2007 21:23 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik vind Anne Heche leuk. Waarschijnlijk als enige man ter wereld.
was wat ingekortquote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:35 schreef bladibladibla het volgende:
Black horse & the cherry tree
ik heb het in feedback gevraagd, dus nu is het aan de mods.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:53 schreef Greys het volgende:
Wordt dit topic ook voor (NL) of blijft het voor (USA)?
Want dan zit ik nu in het verkeerde topic te posten namelijk...
de eerste 10 minuten waren niet de beste.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:43 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb de eerste 10 minuten gezien, maar werd er nou niet echt enthousiast door.
Ben dus na 10 minuten maar overgeschakeld naar ANTM.Werd het nog wel leuk?
Kijk, dat zijn de argumenten om te gaan kijken!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:15 schreef Greys het volgende:
Het is een beetje Sex & The City achtig, maar dan zonder City!
Lijkt me vrij handig want anders is het een topic voor mij alleenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:53 schreef Greys het volgende:
Wordt dit topic ook voor (NL) of blijft het voor (USA)?
Want dan zit ik nu in het verkeerde topic te posten namelijk...
hoe wéét je zoiets nou na 1 afl?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:50 schreef Rhanna het volgende:
Ik vind het een kutserie.. veel te weinig vaart.
Dat weet ik eerlijk gezegd niet. De meeste series worden niet herhaald geloof ik.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:01 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn de argumenten om te gaan kijken!
Wordt het herhaald? Per ongeluk?
Van ER! Hij dwaalde daar bij de receptie/balie als een soort hulp!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:21 schreef Augustina het volgende:
Waar ken ik trouwens die barman van?
Jerry, uit ER.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:21 schreef Augustina het volgende:
Waar ken ik trouwens die barman van?
Wat er allemaal gebeurd of in de manier van dat ze te sloom praten/te lang shots van natuur ofzo etc.?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:50 schreef Rhanna het volgende:
Ik vind het een kutserie.. veel te weinig vaart.
quote:
Gek genoeg zie ik Jerry nog steeds als Kubiac uit Parker Lewis Can't Lose.quote:
Noooooit van gehoord.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:36 schreef dwerg het volgende:
[..]
Gek genoeg zie ik Jerry nog steeds als Kubiac uit Parker Lewis Can't Lose.
Nou, als dat kan!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat weet ik eerlijk gezegd niet. De meeste series worden niet herhaald geloof ik.
Maar je kunt er best bij aflevering 2 nog in vallen hoor.
Als je een korte samenvatting van aflevering 1 wenst, horen we het wel
Ja hoor, dat kanquote:
speelt ook in Dead Like Mequote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:19 schreef Wombcat het volgende:
die politie-agente kende ik ergens van![]()
Oh gelukkig ben niet de enige die daar last van heeft. Net zoals ik Benton nog steeds zie als die domme, Soul-Glow verloofde van Lisa in Coming to Americaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:36 schreef dwerg het volgende:
[..]
En de makers van Northern Exposure hadden natuurlijk heel goed naar Twin Peaks gekeken. Net als de mensen achterquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:56 schreef Amber_Forrester het volgende:
Het lijkt allemaal wel verdacht veel op Northern Exposure...
Het zijn natuurlijk ook veel van dezelfde soort series, maar het is inderdaad wel grappig.... Ik heb pas sinds kort de magie van het downloaden ontdekt, dus vandaar dat ik nu eigenlijk alles USA volg... Ik heb nu wel ernstige twijfels over wat ik wel en niet kan zeggen hierquote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:54 schreef blaaatkipje het volgende:
aaaaaaah eindelijk iemand anders die ook USA kijkt
Zo had ik dit topic ook gestart maar helaas begon het pas te lopen met de NL uitzendingen dus dit is het nederlandse uitzendschema-topic.
(wij kijken trouwens wel wat dezelfde series volgens mij, kom je overal tegen hehe)
Ik ookquote:Op maandag 5 februari 2007 23:31 schreef Markeerstift het volgende:
Ik moet ook zeggen dat ik nu eigenlijk heel erg veel zin heb in volgende week!
Na die aflevering van gister op net5 bedoel je?quote:Op maandag 5 februari 2007 23:31 schreef Markeerstift het volgende:
Ik moet ook zeggen dat ik nu eigenlijk heel erg veel zin heb in volgende week!
Dat had ik dus eigenlijk ook al...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:27 schreef bladibladibla het volgende:
De aflevering van gisteren was echt leuk. Het is allemaal heel voorspelbaar, maar op een of andere manier stoort me dat helemaal niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seen it all done it all, can't remember most of it
dat vind ik dus ook, maar maakt mij niet uit want dat vond ik ook een erg leuke serie!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:56 schreef Amber_Forrester het volgende:
Het lijkt allemaal wel verdacht veel op Northern Exposure...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Akelalala op 10-02-2007 12:31:12 ]I'm Fucking Brilliant!
Hahaha, dat heb ik ookquote:Op dinsdag 13 februari 2007 10:24 schreef blaaatkipje het volgende:
Ik vind het leuk maar ik moet mn mond houden want zover zijn ze in Nederland nog niet
Ik vind het harstikke leuk maar weet niet wat ik er over moet vertellen??quote:Op dinsdag 13 februari 2007 09:00 schreef Akelalala het volgende:Dit topic gaat volgens mij niet echt lopen, vind dan niemand het leuk?
Meen je dat serieus!?quote:
Hahahaha, en dat zal dan wel weer een spoiler zijnquote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:23 schreef Greys het volgende:
Ik zag in het voorstukje van vorige week (in Ned.... dus geen spoiler, toch? het was gewoon het voorstukje) dat men zich allemaal afvraagt of die donkere meneer (ik ben zijn naam weer eens kwijt...) de vader is van eh..... pfffffff... ook naam kwijtDie jongen van de herberg.
Maar hoe KAN dat dan in godsnaam?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm Fucking Brilliant!
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:28 schreef Akelalala het volgende:
[..]
Hahahaha, en dat zal dan wel weer een spoiler zijnMaar dat vragen ze zich in Elmo ook af
![]()
Even over de USA reeks, ik kan niet geloven dat het voorlopig niet komt!
Niet lezen als je niet wil weten hoe en watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:15 schreef Greys het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de namen die jij zoekt zijn Buzz voor de "vader" en Patrick voor de "zoon"
I'm Fucking Brilliant!
Klopt helemaalquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:12 schreef Greys het volgende:![]()
Ja je waarschuwde me al, maar ik ga het dan toch lezen.
En als ik het dan kijk, vind ik het alsnog nèt zo spannend hoor, ondanks sommige spoilers
En thanks voor de namen!
Maar eh, in Amerika zitten ze dus ook in seizoen 1, alleen iets verder? Ja toch?
ja iddquote:
En blijkbaar een van de weinigenquote:Op maandag 5 maart 2007 17:08 schreef pamper het volgende:
Vanavond weer!!!!! Ik vind het een superleuke serie.
Ja precies! Ik las dat het deel 1 van een tweeluik is. Grrrr. Echt weer Net 5.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:45 schreef Akelalala het volgende:
Ow wacht maar af... volgende week is nog veel bruter
Ow yeah baby, volgende week zitten alle mensen die deze serie kijken scheldend in dit topic denk ikquote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:52 schreef Barb het volgende:
[..]
Ja precies! Ik las dat het deel 1 van een tweeluik is. Grrrr. Echt weer Net 5.
Nu alweerquote:Op maandag 5 maart 2007 23:07 schreef pamper het volgende:
Ja, maar volgende week dus wel voorlopig de laatste aflevering....
Ik niet, ik ben niet zo'n geduldig typje en heb em maar alvast gedownload,quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:30 schreef Akelalala het volgende:
Ow yeah baby, volgende week zitten alle mensen die deze serie kijken scheldend in dit topic denk ik![]()
jeuj, kunnen we straks weer eens een poging om een USA-topic te starten doenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:06 schreef Barb het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben niet zo'n geduldig typje en heb em maar alvast gedownload,.
En de rest van het seizoen ook eigenlijk,,
.
Seizoen 1, episode 10 New York Fiction (1)quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:39 schreef DarkElf het volgende:
welke aflevering is er volgende week? weet iemand dat?
Snel kijken dan!!!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:06 schreef Barb het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben niet zo'n geduldig typje en heb em maar alvast gedownload,.
En de rest van het seizoen ook eigenlijk,,
.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:36 schreef dwerg het volgende:
[..]
Dat houdt ook al snel op dan, want in Amerika liggen ze ook al een poos stilquote:
Dit is vooralsnog gewoon het NL topic, omdat er niet zo heel veel reacties zijn, maar er zijn hier wel een aantal USA kijkers, waaronder ikquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:11 schreef Sc0tTy het volgende:
erg leuke serie , even een vraagje is dit het USA topic of NL ?
Neee, echt?quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:47 schreef Etcetera het volgende:
en volgende week is Brian er ook voor het laatst
Wat heeft ze dan met Jack te makenquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:51 schreef B.ertha het volgende:
sara was die hoer, maar ben alweer vergeten wat er is gebeurd. Sorry
Ik had wat verwisseling van namen inderdaad... sorryquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:52 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Wat heeft ze dan met Jack te makenOf was dat de verkeerde naam, en bracht me dat in verwarring?
Ok, dan snap ik 'm nuquote:Op donderdag 15 maart 2007 08:23 schreef Akelalala het volgende:
[..]
Ik had wat verwisseling van namen inderdaad... sorry
Tot waar heb je het gezien?quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:49 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ok, dan snap ik 'm nu
Ik was 'r eigenlijk ook compleet uit het oog verloren... Maar er is dus niemand die me kan vertellen wat er in de eerste helft van de aflevering van maandag is gebeurd?
Meer vanaf waar: ik heb het gezien vanaf het moment dat Marin gebeld wordt door Patrick en dat ze dan live op de radio is...quote:
Ja dat bedoelde ik eigenlijk ookquote:Op donderdag 15 maart 2007 08:59 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Meer vanaf waar: ik heb het gezien vanaf het moment dat Marin gebeld wordt door Patrick en dat ze dan live op de radio is...
Dit vond ik echt verschrikkelijk, was zo blij dat ik de volgende aflevering meteen kon zienquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:17 schreef Etcetera het volgende:
Patrick en Annie zouden thanksgiving bij Annie's familie vieren, die had ze al 2 maanden niet meer gezien maar dat ging niet door want er ging geen vlucht meer.
Toen gingen ze het vieren bij mamai, buzz (zo heettie toch? iig de pa van patrick) en patricks moeder. maar annie viel compleet buiten de boot, ze voelde zich niet thuis bij hun want alles draaid om patrick en zij werd nogal vergeten, best zielig vond ik dat
en als het vliegtuigje land waar marin in zit, komt jack haar tegemoet maar stapt Lynn uitdus ik denk dat marin vast is komen te zitten in het verkeer
Ik las wel een blog op abc.com dat er al een tweede seizoen gepland staat, maar wanneer ze verder gingen stond er dan weer niet... toch raar..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:18 schreef Etcetera het volgende:
ik hoop het toch niet
was het niet zo dat het in de herfst weer verder gingof was dat alleen met WAB zo?
Jack !quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:42 schreef Larisje het volgende:
Volgende week maandag gaat Men in trees weer verder! 21.30 op Net 5![]()
![]()
oh dat is allang weer over. Dat was met Ellen. Die gaat nu met Nelle uit ally mc beal weet je wel?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:37 schreef Greys het volgende:Vanavond weer, heb er zin in!
En euh... is Marin met de echte Jack? Die uit de serie?
(Ik dacht dat ze lesbisch was?)
Inderdaad. Wel jammer.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:12 schreef Greys het volgende:
Het ging natuurlijk ook TE makkelijk he, met Jack en Marin, toen ze elkaar weer in de armen vielen...
quote:Op maandag 17 september 2007 20:13 schreef Larisje het volgende:
Ik was bang dat van Men in trees vanavond voorlopig de laatste aflevering was, aangezien volgende week de co-assistent begint, maar ik lees nu dat het voortaan om 22.00 uur is.![]()
![]()
Ik was al bang dat we heel lang moesten wachten op volgende afleveringen.
Oei ja dan is het inderdaad wel laat. Dat is wel balen dan he!quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]bummer voor mij
begrijp me niet verkeerd, ik was ook bang dat het zou stoppen, maar ik moet om 6u m'n bed uit de dag erna dus dan wordt 22.00 wel een beetje laat
ach er zijn al meer series die ik nauwelijks nog kan volgen dus dit kan er ook wel bijquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:21 schreef Larisje het volgende:
[..]
Oei ja dan is het inderdaad wel laat. Dat is wel balen dan he!
Ah, dat valt weer mee.quote:Op maandag 17 september 2007 20:13 schreef Larisje het volgende:
Ik was bang dat van Men in trees vanavond voorlopig de laatste aflevering was, aangezien volgende week de co-assistent begint, maar ik lees nu dat het voortaan om 22.00 uur is.![]()
![]()
Ik was al bang dat we heel lang moesten wachten op volgende afleveringen.
nop volgens mij niet, dit is de overgang van seizoen 1 naar 2 vandaar dat het wat 'abrupt' is, ik snapte het eerst ook niet.quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:40 schreef Greys het volgende:
Ja dat hoorde ik Jack zeggen, maar is dat uberhaupt uitgezonden dan, dat ze het besloten uit te maken, Jack en Lynn? Of hebben ze een uitzending overgeslagen in Nederland ofzo? Ik vond het zo abrupt ineens, of heb ik vorige week zitten slapen?
babyshower was toch afgelopen week? Dan hebben jullie er maar een gemist namelijk. In die episode gingen Patrick en Annie naar New York, was wel grappig. Verder volgens mij niks byzonders op het Jack en Lynn-front behalve dan weer wat extra twijfel bij Jack zn kant, niks over Lynn die het huis verlaat ofzo (of ik herinner me het niet meer..)quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:17 schreef Greys het volgende:
Maar zijn die dan expres overgeslagen of was dat een foutje?
Lijkt me toch best essentiële info als je de serie volgt, hoe Jack en Lynn nou uit elkaar zijn gegaan, of Marin daar nog in genoemd is, of Lynn het dorp al heeft verlaten en hoe dat ging enzo
Ah, dat verklaart een hoop. Ik zat ook al te denkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:33 schreef Larisje het volgende:
Ik lees net op Net 5 dat er 2 afleveringen zijn overgeslagen.Allemaal boze reacties op het forum daar.
Grrrrrr Ik was ook al zo in de war. Ik nog kijken op de hd-recorder of ik misschien de aflevering van vorige week niet had gekeken.
Oh ja. Sarah werd gedagvaard idd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:25 schreef Greys het volgende:
In de vorige aflevering kreeg Sarah aan het einde een brief, waarop ze heel geschokt reageerde. Daarvan hebben we nu dus ook niet gezien wat er in staat...
Net5 gaat nu de aflevering (zij houden vol dat ze er 1 gemist hebben maar het zijn er 2 volgens mij inderdaad) a.s. maandag uitzenden. Lekker alles door elkaar dus
quote:Hartelijk bedankt voor je email. Je hebt aan ons op 09-10-2007 per mail een vraag gesteld, het antwoord hierop is:
Onze excuses, op 8 oktober is inderdaad per ongeluk de verkeerde aflevering van 'Men in Trees' uitgezonden. Vanaf maandag de 15de halen we dit weer in. Daarna zenden we de afleveringen uiteraard weer in juiste volgorde uit.
Welke steen?quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:25 schreef blaaatkipje het volgende:
komt wel goed joh, eigenlijk hadden ze in nl een paar afleveringen geleden op moeten houden want dan had het seizoengewijs geklopt maar goed ze houden er in NL. van om op rare momente te stoppen
Volgens mij is cash (ofhoehijookheet) ziek, dat stond toen ook op die steen...
Same here. Ik heb ze vorige week niks horen zeggen.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:44 schreef Maneki.Neko het volgende:
Zat ik er maandag helemaal klaar voor..kwam het nietDat wist ik niet
In de gids stond het niet aangekondigd (dwz in de gids stond niet dat het wel zou komen). Ze lagen ook bijna voor op de VS dus zo gek is dat niet, wel jammer natuurlijk.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:44 schreef Maneki.Neko het volgende:
Zat ik er maandag helemaal klaar voor..kwam het nietDat wist ik niet
Ik heb al 3 jaar geen gids meer. Ik ga altijd uit van de aankondigingen op de zenders. Dan controleer ik vervolgens de site en programmeer ik de series in m'n mediacenter.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:57 schreef ranja het volgende:
Soms wel handig, is de teleurstelling wat kleiner als je helemaal klaar gaat zitten voor een serie die niet aangekondigd staat
In de gids stond het idd, maar ik heb ze vorige week niet horen zeggen dat het voorlopg de laatste aflevering was.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:52 schreef ranja het volgende:
[..]
In de gids stond het niet aangekondigd (dwz in de gids stond niet dat het wel zou komen). Ze lagen ook bijna voor op de VS dus zo gek is dat niet, wel jammer natuurlijk.
quote:Anne Heche leaves husband for pony
Hij is wel erg veranderd idd.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:20 schreef Downer het volgende:
Ben inmiddels dat geheugenverlies van Patrick wel een beetje zat eigenlijk, hopelijk komt het snel terug, hij wist in elk geval alweer dat Annie geen kaas op dr pizza wilde
Ze verwachten zelfs een kindje. Ik kan het al een paar weken niet kijken en vergeet het op te nemen, dus ik heb het opgegeven en kijk wel weer als ze het gaan herhalen.quote:Op maandag 8 december 2008 21:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Las trouwens dat Marin en Jack in het echt ook een setje zijn!
Kun je mij vertellen waar je deze info vandaan hebt?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:41 schreef ranja het volgende:
Hm gister was dus de laatste aflevering. Dat wil zeggen, aflevering 19 van seizoen 2.
Aflevering 20 is in de US niet eens op tv geweest maar via een website te zien geweest voor zover ik begrepen heb. Dat wordt zoeken om die te vinden
Thanx, dan toch maar eens op speurtocht of wij de laatste aflevering ook nog mee kunnen gaan pakken....quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:12 schreef ranja het volgende:
IMDB... daar staan 20 afleveringen bij seizoen 2 en dan dit: http://www.imdb.com/title/tt0805664/board/nest/111347613
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |