En blijkbaar een van de weinigenquote:Op maandag 5 maart 2007 17:08 schreef pamper het volgende:
Vanavond weer!!!!! Ik vind het een superleuke serie.
Ja precies! Ik las dat het deel 1 van een tweeluik is. Grrrr. Echt weer Net 5.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:45 schreef Akelalala het volgende:
Ow wacht maar af... volgende week is nog veel bruter
Ow yeah baby, volgende week zitten alle mensen die deze serie kijken scheldend in dit topic denk ikquote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:52 schreef Barb het volgende:
[..]
Ja precies! Ik las dat het deel 1 van een tweeluik is. Grrrr. Echt weer Net 5.
Nu alweerquote:Op maandag 5 maart 2007 23:07 schreef pamper het volgende:
Ja, maar volgende week dus wel voorlopig de laatste aflevering....
Ik niet, ik ben niet zo'n geduldig typje en heb em maar alvast gedownload,quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:30 schreef Akelalala het volgende:
Ow yeah baby, volgende week zitten alle mensen die deze serie kijken scheldend in dit topic denk ik![]()
jeuj, kunnen we straks weer eens een poging om een USA-topic te starten doenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:06 schreef Barb het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben niet zo'n geduldig typje en heb em maar alvast gedownload,.
En de rest van het seizoen ook eigenlijk,,
.
Seizoen 1, episode 10 New York Fiction (1)quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:39 schreef DarkElf het volgende:
welke aflevering is er volgende week? weet iemand dat?
Snel kijken dan!!!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:06 schreef Barb het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben niet zo'n geduldig typje en heb em maar alvast gedownload,.
En de rest van het seizoen ook eigenlijk,,
.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:36 schreef dwerg het volgende:
[..]
Gek genoeg zie ik Jerry nog steeds als Kubiac uit Parker Lewis Can't Lose.
Dat houdt ook al snel op dan, want in Amerika liggen ze ook al een poos stilquote:
Dit is vooralsnog gewoon het NL topic, omdat er niet zo heel veel reacties zijn, maar er zijn hier wel een aantal USA kijkers, waaronder ikquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:11 schreef Sc0tTy het volgende:
erg leuke serie , even een vraagje is dit het USA topic of NL ?
Neee, echt?quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:47 schreef Etcetera het volgende:
en volgende week is Brian er ook voor het laatst
Wat heeft ze dan met Jack te makenquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:51 schreef B.ertha het volgende:
sara was die hoer, maar ben alweer vergeten wat er is gebeurd. Sorry
Ik had wat verwisseling van namen inderdaad... sorryquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:52 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Wat heeft ze dan met Jack te makenOf was dat de verkeerde naam, en bracht me dat in verwarring?
Ok, dan snap ik 'm nuquote:Op donderdag 15 maart 2007 08:23 schreef Akelalala het volgende:
[..]
Ik had wat verwisseling van namen inderdaad... sorry
Tot waar heb je het gezien?quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:49 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ok, dan snap ik 'm nu
Ik was 'r eigenlijk ook compleet uit het oog verloren... Maar er is dus niemand die me kan vertellen wat er in de eerste helft van de aflevering van maandag is gebeurd?
Meer vanaf waar: ik heb het gezien vanaf het moment dat Marin gebeld wordt door Patrick en dat ze dan live op de radio is...quote:
Ja dat bedoelde ik eigenlijk ookquote:Op donderdag 15 maart 2007 08:59 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Meer vanaf waar: ik heb het gezien vanaf het moment dat Marin gebeld wordt door Patrick en dat ze dan live op de radio is...
Dit vond ik echt verschrikkelijk, was zo blij dat ik de volgende aflevering meteen kon zienquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:17 schreef Etcetera het volgende:
Patrick en Annie zouden thanksgiving bij Annie's familie vieren, die had ze al 2 maanden niet meer gezien maar dat ging niet door want er ging geen vlucht meer.
Toen gingen ze het vieren bij mamai, buzz (zo heettie toch? iig de pa van patrick) en patricks moeder. maar annie viel compleet buiten de boot, ze voelde zich niet thuis bij hun want alles draaid om patrick en zij werd nogal vergeten, best zielig vond ik dat
en als het vliegtuigje land waar marin in zit, komt jack haar tegemoet maar stapt Lynn uitdus ik denk dat marin vast is komen te zitten in het verkeer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |