ja eh precies jaquote:Op woensdag 1 november 2006 05:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze moeten toch wakker blijven voor die lamp
Ik was al bang dat je mij bedoeldequote:Op woensdag 1 november 2006 05:24 schreef fini het volgende:
Met 'er is iemand wakker' bedoelde ik jou PC eend. Aangezien er al tijden niets meer geplaatst was op het forum......
En bedanktquote:Op woensdag 1 november 2006 05:35 schreef PC eend het volgende:
Nou ik draag de dienst over aan de nachtzuster hoor
Zus, die kakelverse kloon valt nu onder jouw verantwoording
Voor een kwart miljoen wil ik ook wel naar een lampje staren 's nachtsquote:Op woensdag 1 november 2006 05:47 schreef fini het volgende:
Dan zou je toch bij jezelf denken: had ik maar een vak geleerd.....![]()
![]()
![]()
Preciesquote:Op woensdag 1 november 2006 06:23 schreef fini het volgende:
Inderdaad !! Eeen mix tussen Saar en Rik is naar mijn mening een gegarandeerde winnaar. Ik twijfel namelijk tussen die twee als potentiele winnaar......
en fuckingquote:Op woensdag 1 november 2006 00:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
En een hele kledinglijn met Tijn zijn gejank![]()
Ik zag het in het begin al dat Jeroen zich direct bij de kampers inliet. (de mensen met een niveau minder) had hij zich bij het linkse groepje ingelaten had zijn positie nu heel anders geweest of was ie er misschien al uit.quote:Op woensdag 1 november 2006 06:15 schreef fini het volgende:
Jeroen houdt zich exact op de juist momenten afzijdig. Hij praat op exact de juiste momenten mee, maar dan net niet teveel (oftewel: hij laat zich niet in z'n kaarten kijken). Hij speelt het spelletje heeeeel slim ! Ook ik was een van die mensen die dachten: Jeroen HBO, hoe is het mogelijk ? Maar ik begin zo langzamerhand van die mening terug te komen. Jeroen is een stuk slimmer dan een hoop mensen dachten (incl. mensen in het huis).
Ik vermoed ook dat zijn soms wat verbale beperking ermee te maken heeft dat hij zich op de vlakte wil houden.quote:Op woensdag 1 november 2006 06:49 schreef Marrije het volgende:
Jeroen heeft een particuliere opleiding gedaan, TIO, en een eigen bedrijfje gehad. Importeerde producten uit China. Toe maar Jeroen. En zijn scriptie ging over het economisch belang van de (binnen)stad.
Daarnet zaten ze anders aardig te babbelen met zijn tweeen.quote:Op woensdag 1 november 2006 08:31 schreef T-lex het volgende:
Tis net of je een herhaling zit te kijken van gisteren ochtend als je de streams bekijkt...zie weer die zelfde saaie gasten aan het schaakbord zitten. Leuke opdracht Hummie....
Das zonde...heb ik net Jeroen z'n gekke 5 minuten gemist.quote:Op woensdag 1 november 2006 08:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Daarnet zaten ze anders aardig te babbelen met zijn tweeen.
Ik vond het net met Jeroen en Semih gezelliger dan met deze twee.quote:Op woensdag 1 november 2006 08:47 schreef T-lex het volgende:
[..]
Das zonde...heb ik net Jeroen z'n gekke 5 minuten gemist.![]()
![]()
Dat zou beter zijn jaquote:Op woensdag 1 november 2006 09:09 schreef NS het volgende:
Ja dat was gisteren ook al. Ik denk eerde dat de haan kraait voor die 2 die nu aan tafel zitten,
Zolang ze er maar geen ammoniac bij doen.quote:Op woensdag 1 november 2006 09:35 schreef T-lex het volgende:
Mo gaat volgens mij de appeltaart maken voor de verjaardag van Tijn. Zie d'r in de weer met een pakje...rozijntjes en er staat een fles Safari bij. Tis nog best vroeg voor een borrel, dus ze zal de Safari wel gebruiken om de rozijntjes in te weken.![]()
Ja, Tijn zei dat hij zijn geld aan Jeroen wil geven onder het mom van: als je dat geld nou echt zo belangrijk vindt mag je het hebben.quote:Op woensdag 1 november 2006 09:38 schreef NS het volgende:
Ze zijn net hun nest uit en beginnen gelijk weer te zeiken over het nomineren. Ze laten zich wel kennen hoor.
Dat geloof je niet gewoonquote:Op woensdag 1 november 2006 09:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tijn zit alweer te zeiken over Jeroen![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij ging ie er wel degelijk vanuit dat hij niet zou winnen.quote:Op woensdag 1 november 2006 09:51 schreef NS het volgende:
Die gozer is er vanuit gegaan dat hij BB6 wel ff zou winnen; hoe dom kun je zijn.
Ja, Jeroen wordt inmiddels "gewetenloos" genoemd.quote:Op woensdag 1 november 2006 09:54 schreef pullup het volgende:
En hop daar is de tweede ronde zeiken op Jeroen begonnen.
Ja dat is nauwkeuriger.quote:Op woensdag 1 november 2006 09:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, Jeroen wordt inmiddels "gewetenloos" genoemd.
edit: de 2e ronde sinds half 10, bedoel je.
Helemaal met je eens!!!! Van mij mag Sabrina de winnares van BB6 worden. Ik gun het haar van harte!!!quote:Op woensdag 1 november 2006 10:35 schreef T-lex het volgende:
Sa terwijl ze het pak van het cakedeeg leest: "ik snap het niet, 2/3 is toch net zo veel als 3/4......er staat gewoon een fout op dat pak"![]()
Heerlijk dit...Sa je mag dan een beetje dom wezen, maar ik hou van je.![]()
Same here! Sa is de enige die deze saaie zooi kleur heeft gegeven. Ik lust graag een plakje cake van haar, ook al zal het een beetje eterig worden met al dat meel.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:39 schreef NS het volgende:
[..]
Helemaal met je eens!!!! Van mij mag Sabrina de winnares van BB6 worden. Ik gun het haar van harte!!!![]()
Wel leuk verzonnen van Marciaquote:Op woensdag 1 november 2006 11:26 schreef Peter6000 het volgende:
Zomaar wat vragen over een pak hagelslag:
Welke kleur is het cirkeltje waar de hond doorheen komt.
Tot welke datum is deze hagelslag ten minste houdbaar.
Welke kleur zijn de franjes aan de lamp.
Wat laat de oranje kat achter op de muur.
Welke muzieknoten staan er in de juiste volgorde op de notenbalk.
Dat is gewoon gelul. Monique is zich alvast aan het indekken voor de volgende nominatieronde.quote:Op woensdag 1 november 2006 12:05 schreef T-lex het volgende:
Mo denkt ook al een beetje verder. Die vertrouwd dat vriendelijke gedrag van Jeroen niet meer zo erg. Ze heeft gezien hoe Jeroen met Tijn deed en hem vervolgens nomineerde. Ze ziet in dat als Jeroen om die reden Tijn nomineerd hun(de zusjes) ook aan de beurt komen.![]()
Lijkt me logisch dat je als bewoner genomineerd kan worden; door wie maakt geen zak uit!!!quote:Op woensdag 1 november 2006 12:05 schreef T-lex het volgende:
Mo denkt ook al een beetje verder. Die vertrouwd dat vriendelijke gedrag van Jeroen niet meer zo erg. Ze heeft gezien hoe Jeroen met Tijn deed en hem vervolgens nomineerde. Ze ziet in dat als Jeroen om die reden Tijn nomineerd hun(de zusjes) ook aan de beurt komen.![]()
Het is van kwaad tot erger aan het gaanquote:Op woensdag 1 november 2006 12:42 schreef marky het volgende:
Pfff Tijn, zeik, zeur, leuter
Hij kan dan beter paus worden, zelfde hypocriete gelulquote:Op woensdag 1 november 2006 12:50 schreef marky het volgende:
Tijn moet president worden hij is zo eerlijk.
quote:Op woensdag 1 november 2006 12:47 schreef pullup het volgende:
En nu beweert ie met een stalen gezicht dat hij het zielig vind voor Rik![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 12:58 schreef pullup het volgende:
Semih zit ook al weer in het kamp van de vijand.
Tijn : "Als er twee mensen echt geraffineerd met het spel bezig zijn dan zijn het Jeroen en Semih" De rest nie![]()
Als je dit topic terugleest dan heeft ie daar gewoon gelijk in, ze hebben het een hele tijd over het spel, het geld en de nominaties gehad. Dat Tijn een jankmuil is ben ik het helemaal mee eens, maar de rest zijn echt geen heiligen.quote:Op woensdag 1 november 2006 12:58 schreef pullup het volgende:
Tijn : "Als er twee mensen echt geraffineerd met het spel bezig zijn dan zijn het Jeroen en Semih" De rest nie![]()
Tijn is alleen de enige die het niet ruiterlijk toegeeft. Hij blijft mauwen.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
Als je dit topic terugleest dan heeft ie daar gewoon gelijk in, ze hebben het een hele tijd over het spel, het geld en de nominaties gehad. Dat Tijn een jankmuil is ben ik het helemaal mee eens, maar de rest zijn echt geen heiligen.
Het ging me om de manier waarop hij dit zegt. Iedereen is er mee bezig inderdaad, maar volgens heiligtijntje alleen die tweequote:Op woensdag 1 november 2006 13:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
Als je dit topic terugleest dan heeft ie daar gewoon gelijk in, ze hebben het een hele tijd over het spel, het geld en de nominaties gehad. Dat Tijn een jankmuil is ben ik het helemaal mee eens, maar de rest zijn echt geen heiligen.
eens...quote:Op woensdag 1 november 2006 13:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik blijf het gewoon zeggen: Tijn is gepikeerd dat Jeroen op hem gestemd heeft terwijl hij een paar dagen terug aangaf dat niet te zullen doen, hij zou op Rik gaan stemmen. Ineens verandert ie dat en dat voelt voor Tijn als een mes in de rug. Kan me er wel iets bij voorstellen, al kan ie er nu wel mee ophouden erover te janken en miepen. Het is een spel en ik denk dat hij dat nu pas echt doorheeft.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Tijn is alleen de enige die het niet ruiterlijk toegeeft. Hij blijft mauwen.![]()
het blijft natuurlijk zijn eigen tactiek die tegen hem werkt. hij had gehoopt dat Jeroen Semih voor hem weg zou werken. Dan kon hij nog even de vermoorde onschuld spelen. Nu die dan ineens zelf op het lijstje staat kan hij niet verkroppen. (zo overtuigd van zijn eigen leukigheid)
Dat is het inderdaad. Hij doet net alsof hem niets te verwijten valt terwijl juist hij het spel speelt.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Het ging me om de manier waarop hij dit zegt. Iedereen is er mee bezig inderdaad, maar volgens heiligtijntje alleen die twee
Hij zit de rest van het huis te overtuigen dat hem onrecht is aangedaan en flikt het dan om er dit tussendoor te gooien terwijl hij dus op deze manier zelf sneaky en bewust die twee anderen zit zwart te maken.
En hij merkt zijn eigen tegenstrijdigheid niet eens op terwijl Saar notabene hem er een paar keer op wees.
Dit heb ik net geplaatst op Vol maar kan ook wel als antwoord hieropquote:Op woensdag 1 november 2006 13:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nagoed, je kan er op wachten dat als Marcia eruit is dat de broertjes en zusjes ook een front gaan vormen, dat is logisch.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:28 schreef marky het volgende:
[..]
Dit heb ik net geplaatst op Vol maar kan ook wel als antwoord hierop
Stel Jeroen was met Tijn meegegaan. Hij had Semih gestemd. Dan was Tijn blij geweest dan had Jeroen nu in de groep er niet uitgelegen en was hij makkelijk bij de laatste 5 gekomen. Maar wat gebeurd er dan? Dan zijn de zusjes en de broertjes over en die gaan ech nie op elkaar stemmen. Dan was Jeroen bedankt voor bewezen diensten en kan dan gewoon het veld ruimen. Jeroen is gewoon een paar weekjes eerder met het spel begonnen.
Jeroen heeft nooit verteld op wie hij zou gaan stemmen deze nominatieronden. Hij heeft wel tegen Tijn gezegd dat hij wel een keer op Rik zou gaan stemmen.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik blijf het gewoon zeggen: Tijn is gepikeerd dat Jeroen op hem gestemd heeft terwijl hij een paar dagen terug aangaf dat niet te zullen doen, hij zou op Rik gaan stemmen. Ineens verandert ie dat en dat voelt voor Tijn als een mes in de rug. Kan me er wel iets bij voorstellen, al kan ie er nu wel mee ophouden erover te janken en miepen. Het is een spel en ik denk dat hij dat nu pas echt doorheeft.
Hij vindt zichzelf geweldig idd en kan zich niet voorstellen dat mensen op hem stemmen laat staan op de bank zetten. Sab, Mon, Tijn en Rik zijn mi minder met het spelletje bezig dan de andere 3.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Het ging me om de manier waarop hij dit zegt. Iedereen is er mee bezig inderdaad, maar volgens heiligtijntje alleen die twee
Hij zit de rest van het huis te overtuigen dat hem onrecht is aangedaan en flikt het dan om er dit tussendoor te gooien terwijl hij dus op deze manier zelf sneaky en bewust die twee anderen zit zwart te maken.
En hij merkt zijn eigen tegenstrijdigheid niet eens op terwijl Saar notabene hem er een paar keer op wees.
Jeroen heeft in de tuin tegen Semih luid en duidelijk gezegd dat ie op Rik zou gaan stemmen, ik heb het gesprek zelf gehoordquote:Op woensdag 1 november 2006 13:29 schreef marky het volgende:
[..]
Jeroen heeft nooit verteld op wie hij zou gaan stemmen deze nominatieronden. Hij heeft wel tegen Tijn gezegd dat hij wel een keer op Rik zou gaan stemmen.
Nou dat het een spel was wist hij al op de dag dat hij de joker kocht.
Het maakt voor de situatie geen flikker uit als Jeroen dat had gedaan, dan had Tijn evengoed op de bank gezeten.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jeroen heeft in de tuin tegen Semih luid en duidelijk gezegd dat ie op Rik zou gaan stemmen, ik heb het gesprek zelf gehoord![]()
Nee Semih stelde voor als Jeroen op rik zou stemmen dat het dan een brde bank zou zijn. Jeroen nog eenkeer dommig herhalen ja jaik op rik oh ja ja dat zou kunnen.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jeroen heeft in de tuin tegen Semih luid en duidelijk gezegd dat ie op Rik zou gaan stemmen, ik heb het gesprek zelf gehoord![]()
Het gaat erom dat ie zegt het ene te doen om dan vervolgens iets anders te doen, daar is Tijn kwaad over.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:33 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het maakt voor de situatie geen flikker uit als Jeroen dat had gedaan, dan had Tijn evengoed op de bank gezeten.
Jeroen is niet dom! Daar zijn we inmiddels wel over uitquote:Op woensdag 1 november 2006 13:35 schreef marky het volgende:
[..]
Nee Semih stelde voor als Jeroen op rik zou stemmen dat het dan een brde bank zou zijn. Jeroen nog eenkeer dommig herhalen ja jaik op rik oh ja ja dat zou kunnen.
Hij heeft niet gezegd ok dan ga ik op Rik stemmen. Jeroen heeft namelijk door dat stemafspraken in dit stadium nog niet helpen. Luisteren wel.
Dat is lekker tegenstrijdig dan van Tijn. Hij loopt net nog te verkondingen dat hij t vooral zielig zou vinden voor Rik als hij moet gaan.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ie zegt het ene te doen om dan vervolgens iets anders te doen, daar is Tijn kwaad over.
zoals hier boven al geschreven.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hij vindt zichzelf geweldig idd en kan zich niet voorstellen dat mensen op hem stemmen laat staan op de bank zetten. Sab, Mon, Tijn en Rik zijn mi minder met het spelletje bezig dan de andere 3.
Inderdaad, met zn, ik zal de joker noooit gebruiken.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:41 schreef marky het volgende:
[..]
zoals hier boven al geschreven.
Tijn was al met het spelletje bezig op het moment dat hij de joker kocht. Ook toen er gestemd moest worden om de joker eruit te halen speelde hij het spelletje mee en stemde op Marlies die hij zgn nooit zou nomineren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |